---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ

۰

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی ۱۳.۵ هزار میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد،گفت: امسال برای نخستین بار پنج هزار نیرو جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

به گزارش گروه  آموزش و پرورش باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش علی اصغر فانی اظهار داشت:‌ روزانه یک هزار میلیارد ریال در آموزش و پرورش در بُعد فرهنگی هزینه می‌شود اما همچنان با فضاهای نامطلوبی مواجه هستیم که توجه ویژه دولت تدبیر و امید و خیران را به این بخش می‌طلبد.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: 13 میلیون دانش آموز در واحدهای آموزشی مشغول به تحصیل هستند که با احتساب اولیاء آنها حدود 39 میلیون نفر بزرگترین بخش از جامعه فرهنگی و آموزشی ما را تشکیل داده‌اند.

 

وی عنایت دولت تدبیر و امید را به آموزش و پرورش مشهود دانست و افزود: بودجه کشور در سال 93 نسبت به 92 از رشد 11 درصدی برخوردار بود که این افزایش برای آموزش و پرورش 26 درصد بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: این میزان بودجه برای آموزش و پرورش در سال جاری نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

فانی در بخش دیگری از اظهارات خود به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح 13.5 هزار میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد.

 

وی به شاخص های رتبه بندی معلمان در این طرح پرداخت و گفت: این شاخص‌ها شامل روش‌های تدریس، تالیف، تحقیقات و تلاش همکاران فرهنگی است. این طرح با دو هدف انگیزه و شایستگی معلمان و مهارت‌های فردی آنان اجرایی می‌شود.

 

فانی همچنین به جذب و استخدام پنج هزار نیروی انسانی در این وزارتخانه اشاره و تصریح کرد: اولویت استخدام با بومی پذیری و جذب فرزندان فرهنگیان است که در این راستا اولویت با جذب مربیان پیش دبستانی است.

 

وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر نامگذاری مدارس توسط خیرین مدرسه ساز و برگزاری جشنواره خیرین ابراز امیدواری کرد: این حمایت‌ها موجب افزایش مدارس خیرساز تا 40 درصد شود.

 

وی، به مذاکره وزارت آموزش و پرورش با بانک مرکزی اشاره و تاکید کرد: بر این اساس خیرین مدرسه ساز که نقدینگی لازم را ندارند از بانک تسهیلات دریافت می‌کنند و پرداخت سود آن بر عهده آموزش و پرورش است.

 

فانی سیاست دیگر آموزش وپرورش را جذب نیروهای بومی از طریق دانشگاه فرهنگیان و طی دوره های تحصیلی چهار ساله و روش دیگر برای نخستین بار استفاده از ماده 28 اساسنامه فرهنگیان و جذب لیسانسه‌های آزاد با طی دوره یک‌ساله آموزش تدریس دانست و افزود: این مهم برای رفع مشکل انتقال نیروی انسانی صورت می‌پذیرد.

 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در این راستا برای نخستین بار پنج هزار نیرو از این طریق امسال جذب آموزش و پرورش می‌شود که اینک به‌دنبال اخذ مجوز از سازمان مدیریت هستیم.

 

وی در زمینه استفاده از بودجه عمرانی ملی واستانی گفت:مناطق دارای مراکز آموزشی فرسوده برای استفاده از این بودجه‌ها در اولویت قرار دارند.

 

فانی به اعتبار ماده 180 در اختیار نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: به موجب قانون برنامه پنجم توسعه، اعتبار عمرانی در اختیار نماینده قرار می‌گیرد و با تشخیص وی با شناسایی اولویت‌ها هزینه می‌شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی