---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ق.ظ

۰

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمسیون اجتماعی در مصوبه امروز خود بیمه کشاورزی را مکلف کرد تا نسبت به استخدام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگزاران خود اقدام کند.

خبرگزاری فارس: بانک کشاورزی مکلف به استخدام ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگزاران خود شد

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح یک‌فوریتی استخدام کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: براساس ماده واحده این طرح بانک کشاورزی موظف است از تاریخ تصویب این قانون و حداکثر ظرف 5 سال با رعایت حکم بند (ج) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری، تعداد 4 هزار و 500 نفر از کارگزاران بیمه کشاورزی با تحصیلات کارشناسی و بالاتر که از سال زراعی 1382، بعد حداقل 2 سال زراعی سابقه فعالیت مستمر در زمینه کارگزاری بیمه محصولات کشاورزی داشته باشند را با رعایت ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری و با شرایط عمومی استخدامی کشور در پست‌های کارشناسی و امور بیمه‌ای و بانکی در شعب بانک کشاورزی در استان‌ها و شهرستان‌ها استخدام کند.

تبصره 1- اشخاص دارای تحصیلات دانشگاهی بالاتر و با سابقه کاری بیش‌تر از اولویت در استخدام برخوردارند.

تبصره 2- سوابق سال‌های فعالی کارگزاران در بخش‌های بیمه‌ای مرتبط با بانک کشاورزی در شرایط عمومی استخدام منظور و به حداکثر سن موردنظر برای استخدام اضافه شود.

تبصره 3- در صورت استخدام سوابق بیمه کارگزارانی که توسط آنها پرداخت شده یا خواهد شد، به سنوات خدمتی اضافه شود.

تبصره 4- برای استخدام کارگزاران بیمه‌ای که دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند و براساس سپری کردن دوره‌های مختلف آموزشی و قبولی در آزمون پایان دوره‌ها مشمول فعالیت کارگزاری بوده‌اند، با بیش از 2 سال زراعی سابقه کار مرتبط نیاز به برگزاری آزمون استخدامی نیست.

تبصره 5- منظور از کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی، کارشناسانی هستند که به‌عنوان کارشناس صدور و فروش بیمه‌نامه، ارزیاب بیمه و ناظر مقیم بیمه مشغول فعالیت هستند.

۹۴/۰۷/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی