---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ

۰

طایی: سالانه یک میلیون شغل باید در کشور ایجاد شود

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ
قم - خبرگزاری مهر: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فقیر کسی است که شغلی نداشته باشد، گفت: تا سال ۱۴۰۰ باید سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن طایی قبل از ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی اشتغال که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بازار قم نسبت به کل کشور وضعیت بهتری دارد و درخواست ما از متولیان این است که این وضعیت را روز به روز بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه قم در گذشته یک استان معین برای دیگر استان‌ها بوده است، گفت: اکنون نیز باید اینگونه باشد و بحث پویایی بیشتر بازار مبتنی بر بهره وری همه منابع به ویژه منابع انسانی در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر فرض کنید در سال ۱۴۰۰ میزان بیکاری در کشور ۱۰ درصد باشد، حدود ۴ میلیون بیکار خواهیم داشت که این قابل تحمل است که برای رسیدن به این جایگاه سالانه یک میلیون شغل باید ایجاد شود تا از ۲۲ میلیون نفر شاغل فعلی به ۳۱ میلیون نفر برسیم یعنی ۹ میلیون فرصت شغلی ایجاد شود که این وظیفه سنگینی برای اقتصاد ایران است که باید در چارچوب هماهنگی و هم افزایی به آن برسیم.

طایی افزود: برای رسیدن به این وضعیت به نرخ رشد ۷ درصد نیاز داریم و مستلزم سرمایه گزاری بالای ۷ درصد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید تدابیری اندیشیده شود تا بازار کار از تعادل قابل توجه‌ای برخوردار شود، گفت: همه کسانی که در بازار‌های اجتماعی شرکت دارند اعم از احزاب و صدا وسیما و... باید حضور یابند تا بیکاری که یکی از جلوه‌های فقر اجتماعی است کاهش یابد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقیر را کسی دانست که شغلی نداشته باشد و افزود: اشتغال حداقل حاصل پیوست چند جریان تحول است و فقط محصول جریان پولی و بانکی نخواهد بود.

 

۹۳/۰۸/۲۱
مدیر دوم ........

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی