---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ



صفحه جدید ویژه تبادل نظر قبول شدگان آزمون ادواری ( بخاطر حجم زیاد نظرات و راحتی در لود شدن صفحه مجبور به تعویض صفحات هستیم لطفا به آخرین صفحه مراجعه نمایید ضمنا آدرس صفحه آخر از طبقه بندی موجود در سمت راست وبلاگ و همچنین از طریق لینک ها در سمت چپ وبلاگ قابل دسترس هست .



نامه ارسال شده به دستگاه در مورد تبدیل وضعیت اداوری دارها


 فهرست اسامی کارکنان دارای شرایط ماده 30 دستورالعمل استخدام در بخش آب ( لیست 169 نفری )

کارمندان گرامی میتوانند جهت تبادل نظر و انتقال افکار و تجربیات وهمچینن پیگیری تبدیل وضعیت خود ازین صفحه  استفاده نمایند . 

   

 نکته : "نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری  =  از طریق مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور "


بخشنامه دولتی

نامه استانداری گلستان




اطلاعیه سایت کارمند ایران :

  • 1393/09/17 : بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - پست سازمانی بلاتصدی ج - تامین اعتبار، الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشد. استفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.


گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان اعلام کرد: به استناد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، آن دسته از کارمندان قراردادی که در آزمون استخدام ادواری طی سالهای 81 و 83 و 84 قبول شده اند، تبدیل وضعیت می شوند.



نوراله نورالهی روز یکشنبه با ارسال نامه ای به کلیه دستگاههای مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در استان گلستان اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند.

صفحات تبادل نظر کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون استخدام ادواری از قسمت طبقه بندی موضوعی ذیل عنوان اداوری قابل دسترس هست .

۹۵/۰۱/۳۱
مدیر سوم

نظرات  (۳۱۸)

۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۱ دانشگاه مازندران
سیاوش عزیز واقعا خسته نباشید
من نمی دونم دوستان چرا اینقدر نفوس بد میزنن واقعا شما اون دو تا نامه وزارت بهداشت و سازمان مدیریت رو خوندید ولی من فکر نمیکنم اصلا احتیاج به هیات امنا نیست همون طور که بند ت 224 برنامه پنجم توسعه گفته برید چندین بار بخونید حتما متوجه میشید که تمام کارو سازمان مدیریت و وزارت بهداشت انجام دادن و راه فراری ی ای دانشگاهها و ایرادشون نداشتن پس یکم واقع بین باشید در دانشگاه ما فرم شغل و شاغل دارن پر میکنن و ازمون برای صحت مدارک خواستن اصل رو رویت کنن و دوباره بهمون برگردونن . 
سلام..طی نامه ای به سازمان سنجش درخواست کارناممو کردم اونام فرستادن.خیلی راحت...هفته قبل مسئول نیروی انسانی گفت کارتون صددر صد درست شدس مگر وزارت خونه کنسلش کنه...اقای خناری نژاد گفته نهم جلسه دارن..ولی قبلا تاریخ ۲۵/۴ رو گفته بودن...
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۹ مهرداد از دانشگاه
آقا سیاووش با عرض سلام و خسته نباشید، میشه بفرمایید برای تامین اعتبار باید هیات امنا هر دانشگاه تصویب کنه یا برنامه و بودجه استان؟
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۲ علوم پزشکی

وانیا خانم لطفا راهنمایی کنید ، منظور از کارنامه ادواری اصل چیه؟؟

تا اونجایی که یادمه اون سالها کانامه رو از کافی نت پرینت گرفتیم؟ شما کارنامه اصلی رو از کجا آوردید؟؟چطور میشه اصلیشو تهیه کرد.

 

سلام.دوستان با اکثر واحدها جهت ارسال مدارک تماس گرفته شد...بازم توکل بر خدا ..
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ وزارت نیرو
سلام و خسته نباشید.
وزارت نیرو برای تبدیل وضعیت شاغلین با حکم کار معیین و مشخص اقدامات لازم را انجام داده است. برای آب منطقه ایهای کشور 60 نفر تبدیل وضعیت شان در مراحل نهایی است و 140 نفر با داشتن تمام شرایط و در حالیکه تمام اقدامات لازم انجام شده بعلت اینکه نوع قراردادشون خرید خدمت طرحهای عمرانی است شناسه قراردادی صادر نمی کنند و بدترین ظلم را در حق این 140 نفر که من هم یکیشون هستم کرده اند. واقعا از اینکه در این مجموعه کار می کنیم هر روز بر خودمان لعنت می فرستیم . الان هم کار را به سازمان برنامه ارجاع دادند و بهشون هم گفته اند که شما نه را بگید و کار تموم بشه. کسانی مثل مهاجری و یا محمدزاده واقعا همه را چی فرض کرده اند؟ خدایا خودت به داد ما برس که ارحم الراحمینی.
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۲ ادواری به دست به برق مناطق

سلام  خدمت شما

کلیات بخشنامه مذکور اینه که

1-شما دارای کارنامه قبولی در آزمون ادواری باشید .

2-وجود پست بلا تصدی برای شما (به این معنی که پستی رو که در شرایط احرازش مدارک کاردانی هم میتواند مشغول به کار باشد وجود داشته باشه)

شما باید به کارگزینی واحد رجوع کنید و ازشون بخواهید پستی با شرایط احراز مدارک کاردانی اگر موجود است براتون در نظر بگیرن.

3- تامین اعتبار از سوی سازمان مربوطه شما که مهمترین قضیه همین است.البته فکر کنم اداره برق با این موضوع مثل وزارت بهداشت مشکلی نداشته باشه.

۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۲ ادواری به دست به همکار وزارت علومی

دوست عزیز اصلا اینظور نیست و هیج اقدام به موقع ایی از وزیر بهداشت تا به الان برای نیروهای قراردادی در اینخصوص نشده .....

وزارتخانه بهداشت جز اینکه ما رو 2 سال معطل کرده هیچ اقدام مثبتی انجام نداده ، چندین بار نامه به دانشگاه ها زده و از اونها اسامی نیروهای ادواری دار رو با تعیین پست خواسته و حالا بعد 2 سال ما چند نفر نیرویی که اسامی ما به وزارتخانه ارسال شده بود

چشم انتظار مجوز  استخدام بودیم .بدون اما و اگر و .......

اما بعد این همه  ببر و بیار  نامه زده که خود دانشگاه ها انجام بدن و مسئولیت با خود شماست و تمامی مفاد  ماده 30 بخشنامه استخدامی رو یاد آور کرده .خیلی مسخره است

بنده به شخصه در آبان 93 از کارگزینی دانشگاه پیگیر بودم صریحا" مسئول کارگزینی اعلام نمودن که ما هیات امنا هستیم و برای تایید ماده 30 این بخشنامه باید تایید هیات امنا باشه و گفتن وزارتخانه اگه به ما اعلام کنه ما هم در هیات امنا مطرح میکنیم .

وزارتخانه بهتر بود به جای این همه کش دادن به موضوع ،همون دو سال قبل نامه به دانشگاه میزد و تا الان کارمون به نتیجه رسیده بود.

دیگه استعلام گرفتن از سازمان مدیریت بهانه بوده ، برای اینکه تمامی موارد اعلام شده در نامه سازمان مدیریت همون مفاد ماده 30بخشنامه سال 93 اسسسست و نه مجوز به نام افرادی که لیستشون تهیه شده. یعنی یه جورایی نقطه سر خط شدیم ...-

حالا توکل به خدا ان شاالله که تو دانشگاه ها دیگه سوسه نیان برامون

سلام به همگی ....واقعا ببخشید ولی من بعضی وقت ها فکر میکنم بعضی از دوستان واقعا سواد اداریشون کمه ...اولا اگر قرار بود موضوع در هیات امنای دانشگاهها مطرح شود پس آیا به نظر شما وزارت بهداشت و سازمان مدیریت بیکار بودند که دوسال پیگیر مجوز بودند ؟؟؟؟؟خب از همون اول می اومدن و موضوع تصمیم گیری در این باره رو به هیات امنای دانشگاهها می سپردند پس لطفا این موضوع رو دیگه مطرح نکنید و دوم اینکه اگر این موضوع قرار بود که حسن ختام مجوزش هیات امنا باشد پس حتما لازم بود دریکی از بندها به اومن اشاره می شد ..سوم اینکه لطفا تشریف ببرید و بند ت ماده 224 برنامه پنجم توسعه رو مطالعه کنید زیرا در اون بند اشاره شده که اعتبار هر نوع افزایش حقوق ف ضریب حقوقی و ..... بایستی قبل از هر چیزی تامین اعتبار شده باشد از طرفی وقتی مجوز در اختیار دانشگاهها قرار گرفته حتما بودجه هم به اون تعلق گرفته به نظر شما گرفتن مجوز بدون تامین اعتبار ارزشی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ضمنا این تامین اعتبار بایستی از طریق تامین اعتبار داخلی اختصاص داده شود خواهش میکنم برای بار صدم ، سعی کنید کمی اطلاعات داشته باشید تا اگر کسی قصد آزار و فریب شما رو داشت بتونین از حقتون دفاع کنید و هرچیزی رو نپذیرید و دلیل و منطق بیارید...طبق اطلاعاتی که خانم جلالی در اختیار بنده گذاشتند این بود که بایستی فرم شغل و شاغل برای ادواری ها در دانشگاهها تکمیل شود و پس از اون به گزینش معرفی بشن و در آخر هم مراحل استخدام رو که شامل معاینه پزشکی و آزمایش و .... می باشد طی کنند و هیچ بحثی از هیات امنا نبوده چونکه امکان داره یک دانشگاه با این قضیه موافق باشد و دیگری مخالف و این باعث اجحاف در حق دیگر دانشگاههاست پس لطف دقت کنید و حواستون باشه 
سلام
مسوول استخدام ما گفته ما داریم کار بعد از 90ها را پیگیری میکنیم و از شماها رو نگه داشتیم تا همه با هم انجام شه
اصفهانیا خواهشا از استخدام پیگیری کنید
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۹ ادواری دانشگاه

با سلام و عرض تاسف

 (نامه رو باید هیات امنا, دانشگاه ها تایید کنند جهت تامین اعتبار)

حتما میدونید که هیات امنا دانشگاه در سال یکبار یا 2 بار تشکیل میشه  و مهمترین قضیه اینه که موضوع مورد نظر در جلسه مطرح بشه ، به تجربه برای من ثابت شده که موضوع نیروهای قراردادی

از کم اهمیت ترین موضوهای مورد بحث در هیات امنا ها بوده و در بسیاری از موارد حتی مطرح هم نشده!!!!!

دانشگاه ما که 2 سه ماه قبل جلسه داشته و اگه خیلی خوش شانس باشیم تو مهر یا آبان جلسه بزارن و اگه خیلی بیشتر خوش شانس باشیم موضوع در جلسه بعدی مطرح بشه و مهمتر اینکه اصلا تایید بشه .

همکاران دانشگاهی بهتره زیاد رو این تبدیل وضعیت حساب باز نکنیم . این آقای صدر السادات اگه ماها براش مهم بودیم قضیه رو به عهده دانشگاه ها واگذار نمیکرد و میتونست تو هیات امنا مرکزی

به سرانجام برسونه.نه اینکه برعهده دانشگاه ها باشه و هر دانشگاهی تو هیات امناء خودش مطرح کنه و آیا تایید بشه یا نه.

همینطور که الان دانشگاه شهید بهشتی تهران  نیروهای قراردادیش 2 ساله فوق الاده شغل میگیرن اما ماها که تو شهرستانیم و هیات امنا ما این فوق الاده رو  برقرار نکرده. این پول رو نمیگیریم.

اگه خیلی خوش بینانه به قضیه نگاه کنیم دست کم یکسال دیگه این پروسه به طول خواهد کشید .

وانیا جان لابد اون کارنامه ادواریارو می خوان بسوزونن که دیگه ما نتونیم ادعایی داشته باشیم آخه این مسئولین فکر نمی کردن اینهمه قبولی ادواری که کارمند هم باشن داشته باشن حالا مثل چی از دادن این بخشنامه پشیمونن ـ ـ ـ ـ ــ
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۱ بهداشت درمان مشهد
دوستان مشهدی کسی از روند کار ما خبر داره? شناسه برامون صادر شده? چون آخرین بار حدود یکماه پیش که من با ذکریا صحب کردم گفتن میشه میشه نگفتن شده!!
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ وانیا به علوم پزشکی ۲
دیروز نیروی انسانی تاریخ نهم خرداد رو برای جلسه بمن گفتن.ولی چندوقت پیش گفته بودن ۲۵/۴ جلسس.
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ ادواری برق مناطق
سلام 
دوست عزیز بابابرقی یا سایر دوستان برق مناطق 
لطفا ادرس ایمیل ویا شماره همراهتونو از طریق کانال ادواریها برام بذارید تا بتونم در تماس باشم ممنون
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۸ ادواری برق مناطق
سلام به همگی دوستان 
دوست عزیز بابا برقی میشه بفرمایید شما برا کدوم برق منطقه هستید ؟
شما شماره شناسه دارید
در منطقه شما کاردانیها برا گزینش دعوت شده اند 
اگه ممکنه ایمیل یا شماره همراهتونو بذارید
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۹ علوم پزشکی 2
امروز مجددا از کارگزینی پیگیری کردم. گفتن جهت تامین اعتبار باید هیات امنا تصویب کنه که در متن نامه سازمان مدیریت هم به آن اشاره شده بود, البته گفتن که موردی نیست و قطعا در هیات امنای دانشگاه تصویب میشه منتهی تشکیل هیات امنا به این زودی ها نیست. یعنی تا چند ماه آینده بعیده حکم پیمانی صادر بشه.
دوستان علوم پزشکی لطفا اخرین کارهایی که دانشگاه تون انجام میده اطلاع رسانی کنید تا بتونیم سریع تر به نتیجه برسیم
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۴ کانال ادواری دارها
نامه مربوطه در کانال ادواری دارها قابل رویته

https://telegram.me/advaridarha
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۵ کارمند به ادواری بعد 90
همکار عزیز شما نمیتونید خودتون شخصا  شناسه بگیرد این کار وظیفه کارگزینی ها است انها از طرف دانشگاه دارای رمز ورود به سایت می باشند و از این طریق وارد سایت می شوند و البته بگویم هیچ گونه از پرسنل بعد 90 اسمشون در سایت ثبت نام نشده فقط قبل نود پس نگران نباش اگه انشالله خواستند اسامی شما را در سایت کارمند ایران وارد کنند همگی با هم ثبت نام می شوید ولی با این حال با کارگزینی واحدتون صحبت کنید 
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۰۴ ادواری دار بعد 90
سلام
تو رو خدا به من بگید چطوری می تونم شناسه بگیرم ب خدا هر روز فکر شناسه هست . خواهش می کنم اگه کسی می دونه کمک کنه .
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۱ کارمند به مهدی
سلام تو گوگل سرچ کنی کانال ادواری دارها آدرسشو می ده اینجا نمیشه گذاشت 
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۱ وزارت علومی
دوستان علوم پزشکی سلام و تبریک
الحمدالله که کارتون درست شده.
درود بر وزیر با اراده و پیگیرتان
ان شاءالله که کار ماها هم درست میشه.
سلام تکلیف ادواری دار های بعد از 90 چیه تو رو خدا پیگیری کنید
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۶ بهداشت درمان مشهد
سیاوش جان دیگه ایشالله مشکلی پیش نمیاد? تو تمام استانا اعتبار وپست هست?
سلام وتبریک به همه دوستان بخصوص آقای سیاوش دوستان یه سوال داشتم دانشگاه ما چون درشبکه خودمان پست بلاتصدی نبود از یک شبکه شهرستان دیگه برام پست پیشنهادکرده به یاری خدا یکی دو هفته دیگه یه پست در شبکه بهداشت خودمان بلاتصدی می شود آیا می شه پست پیشنهادی دانشگاه را عوض کرد
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۳ کرمانشاه علوم پزشکی
سلام من امروز تماس گرفتم با دانشگاه واحد امور قراردادها گفتن نامه رسیده و ما فرستادیم تا در جلسه هیات امنا تایید بشه

سلام.نهم دانشگاه جلسه واسه تصویب نامه سازمان مدیریته که قویا تصویب میشه..

لطفا مدارک زیر رو تحویل کارگزینیتون بدید تا تحویل دانشگاه بدن

1-اصل کارنامه ادواری

2-اصل مدرک تحصیلی

3-فتوکپی شناسنامه و کارت ملی

4-فتوکپی اصل مدارک بالا

5-اخرین حکم کارگزینی قراردادی

چندین بار تاکید روی اصل مدارک کردن نمیدونم چرااااااااااا

۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۳ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام دوستان
من همین حالا نامه رو بردم منابع انسانی دانشگاه بهشون نشون دادم مسوول مربوطه هرچی چک کرد گفت هنوز این نامه بهشون نرسیده ولی نامه رو از من گرفت گفت نامه که برسه اقدام می کنن .حالا دیگه خدا می دونه که بعدش چی بشه !!!!
عزیزی که در مورد بعد 90پرسیده بودید من خودم در این مورد هفته گذشته با خانم جلالی صحبت کردم ایشون گفت: (دقیقا جمله خودشونه) ملاک کار ما داشتن شناسه قراردادی هس قبل 90 بعد 90 نداره !!! نامه قبلی که اومده بود ذکر شده بود که داشتن سابقه قبل از  1/1/90 ولی تو این نامه چیزی از سال قراردادی شدن نگفته فقط داشتن شناسه را عنوان کرده. امیدوارم که کار همه درست شه و همه عزیزان از این سردرگمی خلاص شن!
ادواری زمانی به بعد از90 ها تعلق میگیره که شماره شناسه داشته باشی. یعنی اگه شماره شناسه داشته باشی فرقی نداره . درغیر این صورت تعلق نمیگیره.
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۶ ادواری دار گلستان
با سلام وعرض تبریک وتشکر از تلاش همه دوستان وخبرهای خوش شما عزیزان امیدوارم همگی به زودی تبدیل وضع بشید وخیال همه راحت بشه همچنین از آقا سیاوش وتاییدیه های ایشون نیز تشکر میکنم ایشالله همگی موفق باشیدوسلامت به امید خدا
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۸ علوم پزشکی گلستان
دوستان عزیز هر دانشگاهی که فرم شاغلین را پر کرد زودتر اطلاع رسانی کنه
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۱ ماهرخ- از پیام نور
قرار دادی های پیام نوری که ادواری هم دارین
لطفا شما هم پیگیری کنید. مثل بچه های علوم پزشکی. من و آقای حسینی هم داریم از سازمان مرکزی پیام نور پیگیری می کنیم. خبری شد اطلاع خواهیم داد ولی این یک تلاش گروهی است همت سایر بچه های پیام نور را هم می طلبد.
سلام .فرم شاغلین رو خود دانشگاه پر میکنه؟
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۴ علوم پزشکی آ غ
سلام تبریک به همه مشمولین ایا کسی اطلاع داره این بخشنامه به ادواری بعد از 90 هم شامل می شه؟
با سلام عزیزی که فرمودین تو کانال ادواری دارها قابل رویته میشه ادرسش رو تو همین نظرات بنویسی
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۵۷ کانال ادواری دارها
نامه مربوطه در کانال ادواری دارها قابل رویته
تبریک به همکاران علم پزشکی ان شاالله سایر ادارات هم موفق بشوند. به امید آنروز
سلام دوستان عزیزم ،خدا رو شکر میلاد امام زمان خود حاجت دلتون رو داد و مشکلتون حل شد از صمیم قلب براتون خوشحالم . از ادارات دیگه خبری ندارد . یعنی سازمان مدیریت فقط برای دانشگاهها مجوز صادر کرده .اگه از ادارات دیگه هم خبر دارید اطلاع رسانی کنید ممنون .بازم تبریک 
سلاااااام.منم نامه رو دیدم .الان تو کارتابل مسیول نیروی انسانیه،.تبریک به همه،..
سلام به همگی من الان با مستندات براتون مینوسم .... نامه تبدیل وضعیت بجه های ادواری به شماره 964 مورخ اول خرداد 95 از طرف دکتر صدرالسادات به دانشگاهها ارسال شده و دانشگاهها بایستی فرم شغل و شاغل رو تکمیل کنن و بعداز اون برای گزینش بفرستن و بعدش دیگه مراحل صدور حکم و ..... نگران نباشید همه چیز در حال اجراست به همه تبریک میگم موفق و موید باشید
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۳ دانشگاه مازندران
تبریک به همه دوستان دانشگاهی 
دانشگاه ما دارن فرم شاغل و شغل پر می کنن . آقای سیاوش لطف کنید مراحل رو واسه دوستان بنویسید تا اینقدر حرفهای متفاوت نزنن و همدیگرو ناراحت نکنن. 
دوست علوم پزشکی2 خدا رو شکر که بالاخره امضاء شد، نمیدونی برا بعد 90 هم قبول کردن؟
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۵ محمدی-علوم پزشکی فارس
تبریک به همه دوستان
ایشالا که هر چه زودتر حکممون رو بزنن
چند تا سوال دارم از دوستان  اگه راهنمایی کنید ممنون می شم
-الان دقیقا ما باید از کجا پیگیری کنیم
- میشه دانشگاهی بگه ما پست بلاتصدی نداریم
- یا اینکه از پست ستاره دار واسمون استفاده کنن که با شرایط خاص تعریف میشه
- مراحل دیگه بعد از این امضا چیه
- میشه پست به تعدا  همه بچه های داده نشه
-کارگزینی هر دانشکاه حق داره تعدادی رو گلچین کنه و فقط برای همون ها ردیف بگیره
ممنون می شم یکی از عزیزان که به این امور وارده جوتب بده
با سلام.این نامه ای که میگین به بیرجند ارسال نشده من از کارگزینی دانشگاه پرسیدم به نظر شما چه باید کرد
من میدونم من می دونم
این تامین اعتبار همون مانع اصلی از اول برای عدم تبدیل وضعیته

از اول مشکل عدم تامین بوده


من میدونم نمیشه من می دونم
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۶ علوم پزشکی 2
تبریک خدمت همه دوستان علوم پزشکی در سراسر ایران
نامه دکتر صدرالسادات رو دیدم.
پیوستش یه نامه از سازمان مدیریت هست به شماره26172 مورخ 29/1/95 تبدیل وضع نیروهای قراردادی دارای کارنامه ادواری و شناسه قراردادی به شرط وجود پست بلاتصدی متناسب بارشته و تامین اعتبار, رو بلامانع اعلام کرده است.

سلام دوستان

مراحل اینکه اگر دکتر سادات امضاء کنه تازه میاد استان و بعدش باید بره سازمان مدیریت استان برای کارهای اداری و بودجه و بعدش وارد سامانه و بعدش گزینش...چون تامین بودجه و کلیه کارها به استان ها واگذار شده است........

اداره ما نامه مجوز و وزارتخانه را دریافت کرده و الان در سازمان مدیریت استان مراحل اداری را طی نموده و در برنامه و بودجه چشم انتظار بودجه برای تامین است.......

 

سلام الان بحث مجوز تو وزارت نیرو چی میشه ؟ به ما که قبلا میگفتن شما مجوز ندارین نامه اومده که مدارک بفرستین الان بحث مجوز رو چطور میخوان حل کنن

سلام 
یعنی مطمئنید که آقای دکتر صدرالسادات امضاء کرده تو را خدا اگه برای شوخی هم گفتی این کار صحیح نیست چون بچه ها امید دارند و اگه فقط صرف شوخی بوده باشه بچه ها دیگه اعتماد نمی کنند به حرفهای دیگران فقط صحت و سقم اونو بگید . 
سلام توروخدابگیدحقیقت داره خواهشایکی جواب بده سرکاری نیست
سلام ..نمیدونم چرا بعضی ها شدن آیه یاس برای این بچه ها ..خدمت همکارمون که خودشو ادواری دانشگاه معرفی کرده عرض کنم که ابدا اینجور نیست بعد از ارسال نامه فقط باید فرم شغل و شاغل در سامانه کارمند ایران ثبت بشه و بعدشم گزینش انجام بشه و این پروسه به نظرم بیشتر از یک ماه طول نمیکشه ...
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۳ دانشگاه علوم پزشکی
دوستان عزیز به خدا به پیر به پیغمبر امضا کرد شماره نامه رو هم 964
هست نامه سازمان مدیریت هم پیوستش هست که نوشته بلامانع می باشد دوست عزیز نا امید بعد از این مرحله فقط گزینش و جمع بندی می مونه که نهایت یکماه طول می کشه از معاونت توسعه دانشگاهاتون بپرسید نامه ادواری اومد یا نه دیگه نمیتونن جا بدن . 
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۴ دانشگاه مازندران
شماره نامه 964 ساعت دو بعدازظهر تاریخ اول خرداد 

۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴ به همه دوستان
سلام 
من الان تحقیق کردم مثل اینکه خبر امضای نامه درسته
اینکه باید شرایطی که تو نامه مدیریت برنامه ریزی کشور گفته بود رو داشته باشند از جمله پست و ثبت نام کارمندیران و تامین بودجه و ...
خلاصه تبریک
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۷ قراردادی علوم پزشکی ت
آقا سیاوش درسته که نامه رو امضا کردن؟اونقدر خبرهای متفاوت شنیدیم که دیگه بدبین شدیم.دوستمون که خبر رو گذاشتن صحت داره؟
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۰ محمدی.فارس
سلام
واقعا نامه امضا شد تو رو خدا جدی میگین
کاش کامل توضیح میدادین
که ما مطمین باشیم
در صورت درست بودن خبر امضا به همه دوستان تبریییییییک..
سلام...واقعا راسته اینبار؟دلم برا خودمون میسوزه هر بار تا لب چشمه میریم....
امیدوارم که دوستان دانشگاهیمون درست گفته باشند...ینی امضا کرده این عزیز بالاخره...؟
 واقعا؟؟؟؟ امضاشدبالاخره؟؟؟؟؟
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۹ ادواری دانشگاه

سلام دوستان. ان شاالله که همینطوریه که همکارمون گفته ....

اما زیاد خوشحالی نکنید  در صورتی که معاون توسعه وزارتخانه هم نامه رو امضاء کرده باشه تازه خان اول رو رد کردیم و تا تبدیل وضعیت لاقل 6 خان دیگه خواهیم داشت و دست کم یکسالی زمان خواهد برد.

سلام بر دوستان همدرد

دوست عزیز توی نامه مذکور فقط نوشته که مشمولین ماده 30 و بنده کارشناس هستم  در خصوص لیست  فوق دیپلم اطلاعی ندارم .

مراحل گزینش برای واجد شرایطین در شرکت ما باتمام رسیده .

بامید تبدیل وضعیت همگی

۰۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۱ بهداشت درمان مشهد
واقعا حقیق۲ت داره دکتر صدرالدین امضا کرد? خوب حالا چی میشه چه مراحل دیگه ای باید طی  بشه دیگه باز کی باید امضا کنه
سلام به همگی و علی الخصوص دوستان دانشگاه مازندران و علوم پزشکی ... من تا ساعت 11 و 12 پیگیری کردم دکتر نامه رو امضا نکرده بود از کی پرسیدین و گفتن امضاشده؟؟؟؟خبر موثق بدید لطفا
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۲ دانشگاه مازندران
تبریک به همه دوستان دانشگاهی 
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ دانشگاه علوم پزشکی
دوستان عزیز دکتر صدرالسادات نامه رو امضا کرد به همتون تبریک میگم . خوشحال باشید 
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۱ ادواری برق مناطق
سلام بر همگی 
دوست عزیز بابابرقی لطفا بفرمایید نامه ذکرشده مربوط به همه ادواری دارهاست یا فقط لیسانسه ها ؟ 
مربوط به گزینش شده هاست یا همه اعم ازکاردانی ولیسانس؟
دربرق منطقه شما از کاردانی ادواری دار برا گزینش رفتن؟
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۸ کانال ادواری دارها
اختصاصی کانال ادواری دارها

همونطور که قبلا عرض کردم فعلا خبری از تبدیل وضعیت نیست و طبق پیگیری که از طریق یکی از دوستان از معاون وزیر بهداشت و یکی از مدیران سازمان مدیریت داشتم مشکل اساسی در تعریف وزارت خانه و مسئولین سازمان مدیریت می باشد تبدیل وضعیت ادواری دارها را سازمان مدیریت استخدام نیرو جدید لحاظ میکند و از سهمیه 16 یا 17 هزار نفری سال 95 کم میکند اما وزارت خانه زیر بار این موضوع نمیره و گفته نیروهای جدید را بر اساس بازگشایی مراکز جدید واقعا نیاز داره و فعلا قرار شده تا شهریور ماه حکمی زده نشه و بعد از شهریور ماه هم خدا میدونه     دوستان عزیز از اونجایی که کانال نتونست باعث تحرک شما عزیزان بشه دیگه تا اطلاع بعدی ( اگر خبر  مثبت خیلی مهمی به دستم برسه ) کانال فعال نخواهد بود اینم بگم من اصلا نا امید نیستم و پیگیرتر از قبل ادامه میدم به امید خدا درست میشه
سلام.بچا وزارت نیرو که همه در حال گزینش و تحویل مدارک به گزینش هستن.ودارن میرن مصاحبه عقیدتی.یعنی اینا تبدیل میشن.بچا پزشکی شماها چی مرحله گزینش هستین یا خبری نیس وفقط وزارت نیرو جلوتره.لطفا جواب بدین ماکه همه امید واریم تمام شدس
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۳ ادواری وزارت بهداشت

با سلام و تشکر از شما آقا سیاووش عزیز و مهربون

اگه بخواهن کار استخدامی های 95 انجام بشه بعد برای ما ها پس باید تا 6 ماهی بیخیال قضیه تبدیل وضعیتمون باشیم.

من که دیگه روانی شدم . هر سال تعدادی از همکارها که ادواری ندارن با حالتی بغض کرده میان و بابت اینکه کارمون درست شده به ما تبریک میگن و درخواست شیرینی از ما میکنن و بعد از مدتی معلوم میشه که کارمون پیچ خورده . تو این دو سال دست کم چند سری این خبرهای تبریک رو بهمون گفتن و چند روزی با نگاه خاصی که شاید حق ما نباشه استخدام بشیم بهمون تبریک گفتن  و هنوز که هنوزه کارمون توی پیچه. 

اینظور که معلومه تبدیل وضعیت ادواری دارهای علوم  پزشکی به این زودیها انجام نخواهد شد . فقط دعا کنیم که به آخر امسال نکشونن کار رو و بعد بگن که برنامه پنجم تموم شده و قضیه کاملا کنسله . اونوقت دیگه نمیشه تو این سیستم براشون کار کرد به خدا

کسی شماره تماس اقای ماهی رو نداره؟

لطفااااااااا
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۴ دانشگاه مازندران
دوستان عزیز درمانی فکر کنم تعداد شما خیلی بیشتره تو ادواریها پزشک یا رییس مرکز و ادمهای کله گنده هم هستن چرا تکون نمی‌خورید می تونید به وزیرتون که هرروز ازتون حمایت میکنه یه وقت ملاقات بگیرید و بهش بگید ما بیست سال سابقه اولویت داریم یا بیست ساله تازه به دوران رسیده. ما ها که اینقدر پیگیری کردیم کلافه شدیم . "دوستان عزیز فقط چارش رفتن پیش وزیر هست"
سلام دیروز با یکی از کارمندای معاونت توسعه صحبت کردم راجع به ادواریها گفت فعلا تا ازمون استخدامی جدید (فکر کنم خرداد برگزار بشه) دست نگه داشتن وزارتخونه هم نامه ای نداده.
جالبه کسانی که خرداد پارسال ازمون دادن (تازه از قراردادی ها هم بودن)تازه یک ماهه حکم زدن براشون یعنی ما باید تا یکسال دیگه صبر کنیم.
خدا باید اینجا خداییشو نشون بده این چه وضعشه واقعا افسردگی گرفتم.
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۸ دانشگاه علوم پزشکی
دوستان عزیز بنشینید و دست رو دست بذارید چرا هماهنگی نمی کنید بریم تهران اگه تعداد زیاد بشه این بی دینها مجبورن جواب بدن
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۸ کارمند علوم پزشکی
آقا سیاوش عزیز کجایی 
خواهش می کنیم حتی اگر خودتم که سمت مدیریت داری کارت درست شده مارو تنها و بی خبر نذار
فقط به ما بگو که بازم منتظر باشیم یا کلا منتفی شده
مرسسسسسی
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۲ بهداشت درمان مشهد
آقا سیاوش عزیز این هفته هم تموم شد و از اون خبرای خوشی که شما نویدش رو می دادی نرسید !!!!!????
سلام .آقا سیاوش خبری نشد ، نامه امضا نکردند ، توروخدا چه چیزی بگین
سلام به همگی والله حق دارین منم دیگه خسته شدم متاسفانه طبق اخرین اطلاعات بدست اومده بخاطر هماهنگی و برنامه ریزی برای استخدام های جدید سال 95 فعلا قضیه ادواری ها از دستور کار خارج شده تا تمام کارها انجام بشه و بعد کارما ...دکتر صدرالسادات هم بخاطر همین نامه رو امضا نکرده و منتظره تا بعدامضا کنه خدا میدونه چقدر باید صبر کرد ...من نمی فهمم مگه دوساله کار ما رو کش دادن بخاطر کار ما کاردیگه ای رو از دستور کار خارج کردن ؟؟؟؟؟؟/که حالا باید بخاطر یه مشت نیروی 20 -22 ساله که تازه فارغ التحصیل شدن و نباید یکروز بیکار بمونن کارما لنگ بمونه ...والله خدا میدونه من دیگه از این همه تبعیض خسته شدم .. تازه یکی از کارشناس های وزارت دو روز پیش می گفت گرچه این کار شما از نظر ما کاملا غیرقانونیه ولی با توجه به تلاش کارشناسان و وزیر و معاونینش کارتون درست شده پس صبر کنید چه عجله ایه ...من توی این فکرم که اگه این کارخودشون بود هم اینقدر طولش می دادن ؟ یا در عرض چند روز قضیه رو حل می کردن ..هر روز یه بهانه تازه و یه موضوع دیگه....والا چرا بیست روز یه نامه توی کارتابلی باشه و امضا نشه تا بهانه ای پیدا بشه ولی چه میشه کرد صبر کنید چون با توجه به هماهنگی با سازمان مدیریت هیچ منع قانونی اعلام نشده و فقط تراکم کاری بعنوان دستاویز اعلام شده نگران نباشید و فقط دعا کنید.....
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۰ دانشگاه مازندران

با سلام خدمت دوستان عزیز

دیروز با خانم احمدزاده کارشناس استخدام وزارت بهداشت که کنار خانم جلالی هست صحبت کردم گفت ما جواب نامه شماره 377912 مورخ 29/11/94 سازمان مدیریت رو که اسامی پرسنل رو خواسته بودن فرستادیم تا سازمان مدیریت مجوز رو بده .

 

متن نامه ای که سازمان مدیریت به وزارتخونه فرستاند

 

جناب اقای دکتر صدالسادات

معاونت محترم توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت

با سلام

بازگشت به نامه های شماره 427/209 خواهشمند است دستورفرمائید فهرست کارکنان قراردادی ان وزارت برای استخدام پیمانی افراد مذکور و بررسی و اقدامات بعدی به این امور ارسال گردد .

1- داشتن کارنامه قب.لی ادواری

2-داشتن شناسه قراردادی

3- داشتن سابقه قبل 1/1/90

4- تائید هیات امنا

5-وجود پست بلا تصدی متناسب با رشته تحصیلی و شرتیط عمومی

 

 

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۲ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیز مشهدی امور استخدام بیشتر در جریان کار ماست اونجا زنگ بزنید  شاید یکم بیشتر  اطلاعات بدن 'من چن روزه می خوام حضورا برم تلفناشونو جواب نمیدن البته اگر حرف تازه ای شنیدم اینجا میذارم
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۰ ادواری دار گرفتار
انشاالله همه تبدیل وضعیت بشن . ولی بنظرم اتفاق خاصی نمیفته . 
همون موقع که وقتش بود ادواری های یک سری رو قبول کردن . حالا بعد از ١٤ سال !!!!!!! احتمالا یک سری عزیز کارنامه دارن . 
سلام دوستان
ممکنه شماره تماس اقای ماهی را بگید
ممنون
آقا سیاوش لطفا کمک بفرمایید
بچه ها یه فرصتی فراهم شده دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و وزیر بهداشت رو از نزدیک ببینم ، لطفا سریعا کمک کنید یه متن نامه در مورد تبدیل وضعیت ادواری دارها تهیه کنم و بهشون بدم...اگر متن اماده ای دارید لطفا بگذارید اینجا...ممنون 

سلام دوستان

آقا سیاوش کجایی نکنه..............

بیا یک خبر خوب بده که دوستان همه حیران و ویران هستند.........

بنده خدا سیاوش اونم خسته شده.......

سلام

زنگ زدم اقای قیاسی نیروی انسانی دانشگاه ادواری که فعلا خبری نیست.مدیران هم نامه رو ندیدن بعدم مدیر باید باشه در رده مدیران .

مثلا مدیر توسعه-مدیر شبکه-مدیر بیمارستان.

والسلام

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۵ محمدی-علوم پزشکی فارس
به باد سست نهاد اعتماد شاید کرد ....
به یار (بخشنامه ) سست نهاد ؛اعتماد؟ ای فریاد....
خسته شدیم ...
امروز واقعا دلم شکست ...
خدا از سر این افراد ظالم که توی سمت رئیس کارگزینی به خودشون اجازه میدن هر کاری بکنن و نعوذ با... خدا هستند ،نگذره
چقدر انتظار ...
اقا سیاوش پس این بخشنلمه کی میخواد امضا بشه؟!!!!
سلام آقا سیاوش 
میخواستم ببینم طرح استخدام مدیران قراردادی تا چه حد معتبره آخه از چند جا پرسیدم متوجه شده برای بعضی از پرسنل سوگلی دارند ابلاغ سوری می زند و مثلا قبلا اینا سرپرست فلان واحد بودند در حالی که یک روز هم در اون ابلاغ صادره کار نکردند و وقتی از کارگزینی پرسیدم گفتن که پستهای حاکمیتی دارن استخدام می شند آیا صحت داره یا ذفقط در حد آماره 
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۵۲ قراردادی علوم پزشکی ت
دیگه خیلی نا امید شدم واقعا که.با روحیه آدم بازی می کنند.

سلام بر دوستان همدرد

وقت شما بخیر و خوشی

عزیزان برق مناطق منتظر خبرهای خوش باشید . بیست وششم نامه ای اوموده که  باید تا سی ام تمامی مدارک ادواری دارهای واجد شرایط در سایت کارمند ایران بارگذاری شود .

حتی گفته شده فیش بانکی حق الزحمه تبدیل قراردادی به پیمانی که شانزده هزار  به حساب خزانه دولت واریز شده و اسکن شود .

بامید تبدیل وضعیت همگی

سلام من اب روستایی خراسانم و ادواری دارم دیروز مدارکمون که شامل برگه های گزینش حراست بود که مثلا ادرس معتمدین محل و چند معرف ...رو میخواست ارسال کردیم توکل به خدا مرحله بعدی به فرض اینکه تحقیقات در مورد مون خوب باشه  چیه اقا سیاوش؟؟
سلام بچه ها شما که فقط راجع به دانشگاه میگید پس بقیه اداره ها چی؟انشالله کار همه مون درست بشه.اگه در مورد بقیه ادارات هم خبر دارید حتما اعلام کنید.راستی اگه سازمان مدیریت مجوز ادواری ها رو بده باید همه ادارات شامل بشه نه فقط چند جا رو..درسته دوستان
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۶ دانشگاه مازندران
دوستان عزیز بیخیال مدیرای نورچشمی بشید لطفا به اصل بپردازید نه به حاشیه به فرض اینکه درست هست نامه مدیران که هست خوب اونا زرنگ تر از ما ادواری دار هستن و پارتی و شانسشون بیشتره . لطفا از نامه های دیگه چیزی ننویسید و فقط از ادواری بگید ما خودمون اعصابمون تو این دو سال بهم ریخته هست حالا هم هی از چپ و راست نامه میاد . لطفا همه پیگیریهای خودشون رو اینجا بذارن . ممنون از سیاوش عزیز ما همچنان منتظر خبرهای خوب جنابعالی هستیم . البته امروز به موبایل آقای ماهی زنگ زدم و خیلی رسمی و مدیریتی جواب داد که انگار یه کم زمانبره . موفق باشید . به امید روزهای خوب 
سلام دوستان ... من هم زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستم ... یکی از کارمندان کارگزینی بیمارستان ما هم قراردادی هستند من امروز بهشون ماجرای تبدیل و ضعیت دارای پست های مدیریت رو گفتم از دانشگاه پیگیر شدند گفتند فقط مال مدیران ارشده ... به قول این بنده خدا با این مجوزا دارند نور چشمی ها رو استخدام میکنن...از وضعیت ادواری ها هم پرسید گفتند دیگه فعلا خبری نیست
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۵ به علوم پزشکی مشهد
سلام
نامه فقط به اصفهان نبوده به کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور به امضای اقای دکتر ماهی بوده
شماره نامه را هم توی پست قبلی گذاشتم
میتونید از دانشگاههاتون پیگیر باشید
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۰ علوم پزشکی مشهد

دوستان اصفهانی که میگن مدیر قراردادی معرفی کردن.شاید فقط مربوطه به اصفهان میشه مشهد که من پرسیدم خبری نیست چون منم مسئول واحدم و قراردادی و ادواری ولی پرسیدم گفتن هیچ خبری نیست.شاید مربوط به فوق العاده ویژه میشه.

این دکتر صدرالسادات بگین جون مادرش امضا کنه و خلاصمون کنه.

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۷ حسین به قراردادی وزارت بهداشت

سلام به دوست قراردادی وزارت بهداشت

حکایت حضرت موسی خیلی جالب بود من که حال کردم کلی خندیدم ....

راستی دوستان اگه طنزی ، چیزی دارید بذارید بچه ها حالشو ببرن....

 

اقا سیاوش شماره نامه ای که در خصوص ارسال اطلاعات مدیران قرارداد کار معین از وزارتخانه به امضای دکتر ماهی به دانشگاهها ارسال شده شمارش هست209/7851/د مورخ 14/01/1395
بازم بگین ما دروغ میگیم
تازه اصفهان هم اسمی را طی سه مرحله فرستاده وزارتخانه
الانم نامه داده به کلیه واحدها که ابلاغ های سرپرستی و مسوولیتی را بفرستن
البته ناگفته نماند که مسوولین توی اصفهان میگن کار ادواری ها اکی شده

مگه کار مشخص هم میتونه مدیر باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟// واللاه تو اداره ما کارمشخص رو از کارشناس بالاتر نمیذارن بره حتی کارشناس مسئولم نمیشه 

 اونی که از اول کارشناس اومده تو سراسری هم خونده همچنان کارشناس میمونه عوضش دفتر دار میتونه تو ناکجا باد یک کارشناسی بگیره ارتقا پیدا کنه بشه کارشناس

من که کلا ناامید شدم از ادواری

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۵ پردیس دانشگاه علومزشکی

ممنون آقا سیاوش

چند نفری تو گروه مثل اون آدم کوتوله کارتن گالیور شدن..

من میدونم نمی شه..نمی تونیم.... انجام نمی شه...

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۳ قراردادی وزارت بهداشت
حکایت ما و این بنده خدا آقا سیاوش شده مثل حکایت موسی و قوم بنی اسرائیل ،تا خبری ازشون نیستتو گروه ، شروع می کنیم شایعه سازی و منفی بافی؛خدا صبرت بده برادر(زودتر این دکتر صدر السادات امضائ کنه این نامه رو شما یکی از دست ما راحت بشید)
سلام دکتر صدر الساداته کیه .. شمارش چنده ... برای تمام وزارت خانه ها نامه میزنن ؟
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۵ کارمند به سیاوش
آقای سیاوش باز منو که متهم به دروغگویی کردی به خدا من خودم نامه را دیدیم و فرستادم کارگزینی و دیروز هم اسم من چون ابلاغ انشایی داشتم به همراه ابلاغ و فرم 502 به دانشگاه علم پزشکی اصفهان ارسال شد ولی فکر نکنم ربطی به استخدام باشه  اگه خبری  موثق تر برام رسید می گم . 
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۲ کارمند به وانیا
با سلام 
اما اسم من چون ابلاغ انشایی سرپرست واحد اداری داشتم دیروز برای دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد 

سلام واقعا من از دست شما خسته شدم واقعا این حرفا رو از کجا میارین ؟؟؟؟؟؟ من ابلاغ رییس اداره دارم و با مسیولین هم رابطه ام خوبه ولی اصلا همچین خبری نیست و من واقعا تکذیب می کنم چون اگه خبری بود کسی به من می گفت ضمنا کسانی که میگن شماره نامه بدن ....

ضمنا نامه تبدیل وضعیت ادواری ها توی کارتابل دکتر صدرالساداته و منتظر امضا ...دیگه لطفا خبرهای کذب ندین من واقعا دیگه خسته شدم از دست این شایعه پراکنی ها ....صبرکنید و با دفتر دکتر صدرالسادات تماس بگیرید

سلام.فکر نمیکنم خبری برای مدیران باشه..من ابلاغ انشایی مدیریتی دارم ولی هیچ خبری نشد اخه..تو مرکز ما فقط خودم ادواری دارم و ردیف خالی هم هس...مهمترین چیز اون که سازما مدیریت خودشم نمیدونه داره چکار میکنه واسه همینم هر روز یه چیز من دراوردیتر از قبل میگن..
یه خبر جدید که ما امروز شنیدیم
یه سری را با ادواری تبدیل وضعیت میکنن و یه سری هم با بخشنامه مدیران
ما بقی هم شرکتی میشن
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۵ بهداشت درمان مشهد
آقا سیاوش لطفا شما هم یه حرفی بزنید دیگه ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ  ما ببینیم بیخیال این قضیه تبدیل وضعیت شیم یا بازم منتظر بمونیم 
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۲ ادواری علوم پزشکی

واقعا چی میشه گفت به اینها .

دو ساله که منتظر مجوزیم ، حالا بعد این همه صبر میگن نامه مجوز برای مدیران اومده که نیازی هم به داشتن ادواری ندارن.

یعنی خیلی راحت دارن با این ترفند کسایی رو که دلشون میخواد استخدام میکنن . والا مدیر قسمت ها که همه شون با ابلاغ مدیر شدن و همه رابطه ایه .این دیگه چه مجوز بو داریه واالا .

مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۵ ادواری دار گلستان
سلام یعنی کلا کارما منتفی شد آقاسیاوش توروخدا شما یک چیزی بگید اینکه خیلی ناجورشد
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳ کارمند ادواری دار علوم پزشکی
با سلام خدمت همه دوستان
چرا همه نا امید شده اید ؟
من امروز با یکی از کارشناسان نظارت بر استخدام تلفنی صحبت کردم ایشون گفتند که کنسل نشده و هیچ ربطی به موضوع تبدیل وضعیت مدیران ندارد .
ایشون گفتند سازمان مدیریت هنوز به ما مجوز نداده
ولی قولش را داده و بر اساس اطمینانی که سازمان مدیریت به ما داده من هم دارم به شما اطمینان می دم که امسال انجام می شود .
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۴ علوم پزشکی گلستان
دانشگاه گلستان هم سهمیه استخدامی که گرفته را گفته ازمون برگزار میکنه برای نیروهای جدید پزشک پرستار ماما و خبری از تبدیل وضعیت نیست
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۱ محمدی-علوم پزشکی فارس
مدیریت محترم سایت
لطفا اگر ادرس ایمیلی از آقای سیاووش دارید پیغام بزارین واسشون یه عنایت بفرمایند اینجا یه سر بیان یه خبری چیزی مردیم از نگرانی
با تشکر
پاسخ:
ما ایمیل نداریم از کسی متاسفانه .....خودشون اگه بیان پاسخ میدهند
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۵ محمدی-علوم پزشکی فارس
ببخشید آقای ادواری دار که ظاهرا کانال ادورایها رو هم شما پوشش میدهید
میتونم بپرسم این خبرهای نا امید کننده رو از کجا میارین
نمیدونم چرا احساس می کنم شما فقط دارین جو رو متشنج می کنید
آخه خبرهاتون هیچ منبعی نداره ولی با قاطعیت توی کانال ادواری و اینحا قرار می دهید. و فقط ذهنمون رو مغشوش می کنید یا میگین از یکی از دوستان پیگیر اخه این که نحوه اطلاع رسانی نشد برادر من
چه منفعتی داره واستون این اخبار بدون منبع و ریشه
سلام دوباره 
امروز کارگزینی واحد اسامی بچه های قراردادی که دارای ابلاغ انشایی مدیریت - سرپرست و رئیس واحد های اداری و بهداشتی داشتند را ارسال کردند 
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۶ دانشگاه مازندران
من امروز متوجه شدم دانشگاه مازندران 400 تا مجوز جدید از وزارت بهداشت گرفته و گذاشته کنار واسه استخدامی جدید نه واسه ادواری میگن ادواری ها باید مجوز جدا واسشون صادر بشه خون بی انصافها از این 400 تا مجوز گرفتین ما 250 نفر رو تبدیل می کردن

سلام دوستان

مطمئ باشید از این دولت خیری به شما نمی رسه......

فقط دعا کنید شر نرسانند......

من که میگم همه اینها بازی سیاسی هست چون داریم به انتخابات نزدیک میشیم و دولت سال آخرشو طی می کنه میخوان تا موقعه رای گیری ما رو نگه دارن و بعدش حیران و سرگردان رها کنند ....

بچه ها اینها همه تبلیغات و سرکار گذاشتن شماست بیخودی دلتان را به این دولت خوش نکنید الان بیش از 2 سال هست که همه چشم انتظارید هر دفعه می گویند سه ماه دیگه دو ماه دیگه حالا میگن تا شهریور تازه بعدش هم میگن تا اسفند و حالا تو برو............

پای صندوق های رای ..........

گویا تبدیل وضع ادواری دارها به تبدیل وضع مدیران تغییر نام داد

بحث تعیین تکلیف ادواری دارها در شهریور ماه هم گویا کاملا جدیه و قرار شده بر حسب ...................... تبدیل وضعیت انجام بشه

جهت اطلاع دوستان نگران علوم پزشکی هم اعلام کنم گویا با هر گونه تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت هم سازمان مدیریت و شخص رئیس سازمان مخالفت کرده و اگر قضیه کلا منتفی نباشد به غیر ممکن تبدیل شده

برای گرفتن اطلاعات علاوه بر دوستان عزیز فعال به سازمان مدیریت هم زنگ بزنید
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۰ بهداشت درمان مشهد
آخرش داشتن ادواری به داشتن ارتباطات تبدیل شد؟؟؟؟!!!
سلام
نامه ای که در خصوص تبدیل وضعیت مدیران قراردادی امده از چه مجوزی میخ اهند استفاده کنند ما که دو ساله منتظر مجوزیم
سلام.ممنون از خانم ماهرخ. من هم مثل آقای حسینی ارزو می کنم کار همگی به لطف الهی درست بشه.
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۲۰ محمدی-علوم پزشکی فارس
با سلام
ظاهرا قضیه مدیران کاملا جدیه
حتی از قضیه ادواری دارها هم اهمیت و پیگیریش بهتره
البته برای مسئولین ...
آقا سیاوش تو رو خدا بیاین یه خبر خوب بدین
بچه های ادواری دار ما خیلی نا امید شدن و می گن مجوزها رو برای مدیران میگیرین دیگه به ما مجوز نمی رسه به نظرتون این اتفاق شدنیه  و از مجوز ما کم می شه
سلام 
من دیروز نامه ای را مشاهده کردم مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات مدیران قرارداد کار معین شاغل در واحدهای تابعه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مگه قراره بدون کارنامه ادواری استخدام بشن 
باسلام خدمت همه عزیزان از خانمی که خودش رو ماهرخ معرفی کرده ممنون بابت اطلاع رسانی ان شا الله کار ما هم زودتر انجام بشه .
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۸ اداواری دار علوم پزشکی
باسلام خدمت همه دوستان
آقا سیاوش با توجه به نامه ای که از طرف وزارت خونه اومده برای تبدیل وضعیت نیروهای شبه پیمانی که پست های مدیریتی دارند این موضوع امکان داره باعث کنسل شدن پیمانی شدن ما که مدرک ادواری داریم باشه ؟
به هر جا مراجعه می کنیم  و از هر کس که می پرسیم که جوابی نمی دهند ؟
فقط می گویند هنوز نامه ای نیومده

سلام به تمام قراردادیها الخصوص ادواری دارهای پیام نور

طبق پیگیریهای که استان ما با سازمان مرکزی انجام داده اند اسامی و مدارک مورد نیاز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده در حال حاضر دانشگاه منتظر صدور مجوز می باشد. انشاله این زحمات مسولین و صبر ایوبی ما به نتیجه خوبی خواهد رسید. فقط باید دعا کنید و  به قضیه خوشبینانه نگاه کنید به قول آقا سیاوش : نگران نباشید آقا نگران نباشید. حرفای مایوس کننده هم نزنید.

سلام دوستان، کسی هست بدونه امسال حکم تبصره 3 چجوریه؟ قزار بود تغییراتی در بندهای حکم اعمال کنن، البته اگه فراموش نکرده باشن
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۲ دانشگاه علوم پزشکی
سیاوش عزیز
ممنون که در هر لحظه که اوج نا امیدی هست با خبرهای خوبت روح و دل مارو شاد میکنی. به نظر شما فرمایش میکنی دانشگاهها اذیت نکنن چه اذیتی مگه چیزی هم از ما باقی گذاشتن این نامسلمونا !
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۶ به بهداشت درمان مشهد
اینا که اسمشون رد شده واسه تبدیل وضعیت مدیر ارشد نیستند
یه مشت کارشناس نورچشی هستند
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۱ ادواری دارگلستان
باسلام خدمت همگی ممنون ازشما آقا سیاوش مثل همیشه خبرتون باعث دلگرمی وشادی ما شد ایشالله هرچه زودتر مشکل حل بشه وهمگی بزودی خبرهای خوشی بشنویم به امید خبرهای خوب دراین هفته برای همه دوستان آقا سیاوش ایشالله موفق وسلامت باشید
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۰ بهداشت درمان مشهد
خوب وختی انقد زور داشتن که با وجود قراردادی بون مدیر ارشد شن خوب زورشون به اینم می رسه که بدون هیچ شرطی پیمانی شن
سلام به همگی .. یه مشکلی با سازمان مدیریت پیش اومده بود که حل شد و قراره بعداز امضای نامه توسط دکتر صدر السادات نامه ارسال میشه لطفا اینقدر از خودتون خبر نزارین اینجا ...فقط دعا کنید دانشگاهها اذیتمون نکنن و روند کار سریع انجام بشه .. فقط دعا کنید همه چیز حل شده خدارو شکر انشالله هفته اینده خبرهای خوشی در راهه اگر دانشگاهها اذیت نکنن 
ای خدا یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟پس کی؟؟؟؟
خبر جدید
تبدیل وضعیت مدیران ستادی با سابقه
اسم چند نفر را رد کردند و کارهاشون داره میشه
برای ادواری ها هم گفتن هنوز مجوز نیومده!!!!!!
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۳ ادواری دارگلستان
سلام وخسته نباشید چرا خبری نیست چی شد بالاخره این کار ما انجام میشه یا مثل سنوات قبل انجام نمیشه آقا سیاوش شمام که همیشه باعث دلگرمی این گروه بودین سکوت کردید هیچ کس دیگه ای هم جواب درستی به ما نمیده مخصوصا دانشگاه که همه کلا اظهار بی اطلاعی میکنن چکار باید بکنیم فکر کنم همه از صبرکردن هم خسته وکلافه هستن  یکی یک حرف مثبتی چیزی بگه مثل کلاف سردرگم شدیم
همکار محترم مشهدیسلام...حکمای همه رو خرداد میزنن..منظورم این بود تفاوت حقوقیمون کم میشه...با استرس کاری درست نمیشه خب .بالاخره مجبور میشن کار تبدیلمونو انجام بدن.
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۱ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیز استان فارس این مدیرای قراردادیتون که گفتین ادواری هم دارن??
چرا خبری نیست؟؟؟؟
چرا همه چیز مسکوت مونده؟؟؟؟
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۵ بهداشت درمان مشهد
دوست عزیزم وانیا حکم رسمی پیمانی ها هم هنوز نزدن فکر نکنم ربطی بکار ما داشته باشه
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۴ کارمند ادواری دار علوم پزشکی
با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
امروز من تماس گرفتم خانم جلالی
ایشون گفتند فقط از طریق منابع انسانی دانشگاه هاتون پیگیر باشید
ما نامه ها را به زودی می زنیم به دانشگاه ها
۲۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۹ ن.ن -استان فارس
با سلام
دوستان کارگزینی ما به تکاپو افتاده
ولی نه برای ادواری ها

ظاهرا یه نامه از طرف اقای ماهی اومده وزارتخونه ای که تمام مدیرا قراردادی خود را اسامیشون رو بفرستید واسه ردیف
ظاهرا مدیران مجموعه که قراردادی هستن قراره مجوز تغییر وضعیت واسشون بیاد و شاید باورتون نشه توی یه شب تا صبح چند ابلاغ مدیریت واسه بعضی از افراد و نورچشمی ها یا سابقه چندین ساله زده شد
من همش نگران اینم که نکنه از ردیف های ما ها کم کنن.
بعدشم کارگزینی میگه اولوئیت اینا بالاتره
دیگه نمیدونم از این همه ظلم به کی پناه ببرم
خدا خودش کمک کنه
سلام...دوسال همین منواله..هفته ها گذش خبری نشد...بالاخره مجبور میشن اینکارو انجام بدن...حکم جدید نزدن هنوز...احتمالا برابری حقوق داریم...
سلام من امروز با رئیس منابع انسانی اداره مون  صحبت کردم ایشون عنوان کردند اسامی تون رو فرستادیم ولی باید مجوز از وزارت کشور بیاید برای استخدام یعنی تا حال سهمیه استخدامی از سال 93 به ما اختصاص ندادند. بچه ها شما هم هر جا هستید پیگیری کنید گفتن هر اداره و سازمانی خودش پیگیر نیروه هاش باید بشه متاسفانه ادارات ما هم که فقط به فکر موقعیت خودشون هستن نه نیروهای قراردادی  . دوستان اگه ببینن خیلی پیگیر هستیم اقدام می کنن اینکه فقط تو سایت برای هم پیام بزاریم فایده نداره .
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۸ ادواری دارگلستان
آقا سیاوش ازاون دوستتون که خبرهای موثق بهتون میدادن چه خبر ایشون هم این خبر رو تایید میکنن ببخشید بهتون زحمت میدیم
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۷ دانشگاه علوم پزشکی
آقای سیاوش ما آخر متوجه نشدیم قراره نامه بیاد یا اینکه به شما هم دروغ گفتن آخه حرف شما ایهام داشت .  این وزارتخونه زنگ میزنی میگن ما کارای دیگه هم داریم و میگن به ما زنگ نزنید از دانشگاهتون بپرسید . به دانشگاهمون میریم مسخره مون میکنن  فقط و فقط امید ما به شماست عزیز و گرامی 
با سلام به همگی.امروز کارگزینی اداره دوباره مدارک رامیخواست جهت ارسال به تهران  انشالله کار تمامه دیگر نگران نباشید.اندکی صبر سحر نزیک است.بلاخره روال اداری باید طی بشه.
دوستان نگران نباشید بنظر من همه اخبار درسته فقط احتمالا اون کسی که از سازمان مدیریت پرسیده کلی پرسیده و طرف مقابل هم کلی جواب داده.از اونجایی که معمولا سازمانهایی مثل وزارت بهداشت  بزرگترند و پیگیر زودتر اقدام کردند و مجوز گرفتند ولی برای بقیه سازمانها تا شهریور اقدام از سمت سازمان مدیریت بشه چون خود سازمانها که فعالیت زیادی نداشتن.ولی وقتی همه تا دیروز میگفتن نامه داره میاد نامه زدن یعنی وزارت بهداشت اوکی هس.وقتی از قول اقای ماهی حرفی زده میشه که نفر اول منابع انسانی وزارت بهداشته بدونید قطعیه نه احتمالی
سلام به همگی .. والله بخدا نمیدونم این خبرا از کجا میاد ؟؟ به قرآن خبری که من گرفتم این بود که نامه رو نوشتن و به دانشگاهها ارسال میشه .. واقعا منم دیگه از این همه دروغ و دغلبازی خسته شدم خدا خودش کمکمون کنه و حقمون رو بگیره 
همکار عزیز اقا سیاوش شماره نامه رو بده راحتمون کن از این حرفا...

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۳ دانشگاه مازندران
سیاوش عزیز میشه خبر موثق به ما بدید لطفا" خانم جلالی که خیلی عصبانی هست اصلا نمی شه باهاش حرف زد . شما رو به خدا یه خبری بدید
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۸ ادواری دارگلستان
آقا سیاوش توروخدا جواب بدین همه دوستان ادواری دار از این امروزوفردا شدن خسته شدن این خبر که شاید تا شهریور درست بشه صحت داره 
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۱۴ ادواری منتظر
سلام به همه دوستان، امروز یه سری زدم امور اداری دانشگاهمون گفتش پارسال مدارک رو فرستادیم دیگه از هیچی خبر نداریم نمیدونیم هم میخان چکار کنن، دوباره رفتم قسمت گزینش انها هم گفتن قضیه ادواری دارها کنسل شده راست یا دروغش با اونا

از کارگزینی اداره پیگیر شدم گفتن که!! هنوز خبری نیست!!! ، مهمترین مشکل ما مردم ایران اینه که اگه برامون چیزی منفعت نداشته باشه حاضر نیستیم حتی بهش فکر کنیم چه برسه به اینکه بریم دنبال کار کسی ...این شده که بعد دو سال فقط نشستن پشت میز و عین خیالشون نیست که همکار اتاق کناریشون داره تو این مدت حرص میخوره و چشم انتظاره.

خب خواهر من ، برادر من پاشو یه تکونی به خودت بده مثلا شما کارمند کارگزینی هستی برای همین کارها حقوق میگیری فقط نباید منافع شما رسمیها توش باشه که .

سواره غم پیاده نداره

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۷ پردیس-علوم پزشکی

سلام تازه خیالمون راحت شده بود....سردرگم شدم...یه خبری بدید آقا سیاوش  لطفاً

البته معاونت توسعه ما تا 10 روز پیش می گفتن تهران بودن قراره یه اتفاق های خوبی بیفته

حالا می گن ما بجای وزارتخونه و سازمان مدیریت از شما عذر خواهی می کنیم....

یعنی باز سر کار رفتیم ///!!!!!!!!!!!
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۶ کانال ادواری دارها
دوستان عزیز در موررد تعیین تکلیف در شهریور منم مثل شما اطلاعاتی ندارم اما اصرارم با کارمند مربوطه بی نتیجه بوده و دارم از مسیر دیگری پیگیری میکنم
در ارتباط با عزیزان بعد از 90 هم احتمالا بعد از ما کارشون انجام میشه ولی احتمالا با فاصله زمانی بازم میگم جواب روشنی ندادن


۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۷ ادواری دارگلستان
سلام همگی خسته نباشید آقا سیاوش چرا ابنطوری شد یعنی باز تا شهریور صبرکنیم  
یعنی چی!!!!
شهریور؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۰ ادواری دار بعد از 90 به کانال ادواری
با  سلام  خدمت  کانال  ادواری میشه زحمت  بکشین  از سازمان  مدیریت  در خصوص  پیمانی کردن   ادواری  بعد از 90 هم بپرسین  . اقای  سیاوش  که فقط  به  فکر ادواری  های  قبل از 90  بوده    . میشه  خبرشم  بزارین  . ممنون  میشم 
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۹ محمدی-علوم پزشکی فارس
با سلام
به کانال ادواری دارها
چرا تا شهریور آخه
شما منبعتون مشخصه
کارگزینی که میکه نهایتا تا خرداد حکمتون زده میشه
فک نمیکنین شهریور دیگه خیلی دیره
میشه بفرمایین اطلاعاتتون رو از کجا می گیرین
چون خبرهاتون متفاوته
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۹ کانال ادواری دارها
الان طبق پیگیری که از سازمان مدیریت داشتم گفتند تبدیل وضعیت ادواری دارها را تا شهریور "تعیین تکلیف" میکنیم

https://telegram.me/advaridarha
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۰۳ قراردادی قبل 90
سلام دوستان
کسی اطلاعی از تبدیل وضع قراردادی های قبل 90 که ادواری نداشتند, داره؟
شناسه تو سامانه کارمند ایران صادر شده برامون ولی چون ادواری نداشتیم کاری برای تبدیل وضع مون انجام نشده
آقا سیاوش لطفا شما اگر اطلاعاتی دارین, راهنمایی کنید که چکار میتونیم انجام بدیم
ممنون
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۶ قراردادی بی امید
سلام چرا از دیروز دیگه خبری نیست. کسی چیزی نمینویسه چیزی شده؟
سلام .دوستان به نظرم بریم و همگی تو سایت وزارت کشور به دلیل عدم تبدیل وضع نیروهای قراردادی ادواری درخواست بدیم  و پیگیر بشیم.اگه تعدادمون زیاد باشه حتما ترتیب اثر میدن .اینطوری که تا الان استانداری ها هیچ اقدامی نکرده.
سلام .امروز مدارک تحویل گزینش استان دادم .گفت میفرستیم تهران بعد دعوت میشی گزینش وبقیه مراحل .انشااله چقدر طول میکشه تاحکم پیمانی  بزنن .خسته شدیم واقعا.انشااله همه برسن مرحله گزینش و خدمت کنن به خلق اله.من که خوشحالم. خدا همتونو شاد میکنه بزودی بدرود...
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۸ بهداشت درمان مشهد
سلام به همشهری مشهدی 
هفته پیش به من از امور استخدام زنگ زدن دنبال مدارک بودن آقای فرداد گفت آقای ماهی خیلی دنبال کار بوده تا آخر این ماه حله
به امید خدا





۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۴ قراردادی مردد
سلام آقا سیاوش ممنون از راهنماییت ولی اگه با مأموریتم موافق نشه باید جکار کنمـ ازین گذشته تو معاونت فعلی برای رشته من پست نیست 
بعد چطوری حقوق و مزایا دوبرابر میشه مگه تفاوت حقوق ۴۰۰,۵۰۰ بیشتره ? من جایی که هستم حداقل ۶۰۰ کارانه می گیرم و اضافه کاری که خیلی جاها نمیدن و کارانه هم که مختص ستاده 
ولی حرف شما درسته پیمانی بودن به تمام اینا می ارزه چون  عنوان قراردادی در طی این سالها یک توهین بزرگ به ما بوده و نجات از اون یک موهبت بزرگ
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۷ دانشگاه مازندران
آقای سیاوش ما که زنگ میزنیمخانم جلالی اینقدر عصبانی هست میگه از دانشگاهتون بپرسین. آخه ما مجای کار هستیم ؟ شما فرمودید نامه رو زدن ؟؟؟؟؟؟تا نامه دست ما نرسه اینا هزارتا بامبول در میارن خیلی آشفته هستیم شمارو به خدا یه خبری بدید
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۶ قرار دادی علوم پزشکی ت
سلام آقا سیاوش.چه خبر ؟پیگیری نیز هست بکنیم یا نه؟اگه نیازه از کجا پیگیر باشیم؟میشه لطفا راهنمایی کنید.آخه داریم به خرداد نزدیک میشم. 
من الان کارگزینی ستاد و امور استخدام دانشگاه بودم گفتن اسامی با پست ها رفته وزارتخانه ولی هنوز از وزارت جوابی نیامده
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۳ ادواری دار به فلاح
من از استانداری که پیگیری کردم میگن همون  بخشنامه ای که میگه ادواری ها تبدیل وضع شن بخشنامه ای هم دارم که اونای که سابقه شون بیشتره تبدیل وضع کنیم.یعنی آبی پاکی رو ریختن رو دستم.متاسفانه اصلا جواب درستی نمی دن.اقا یا خانم فلاح خواهشا هر طوری هست پیگیر باشید.
سلام.دانشگاه مازندران که اسمیو از وارت بهداشت دریافت نکرده...وزارتخونه میگه فرستادیم از دانشگاهتون پیگیری کنین..اقای سیاووش میدونید جریان چیه؟
با پیگیری که انجام دادم استانداری  ما هم اسامی را به وزارت کشور ارسال کرده ولی تا کنون پاسخی از وزارت کشور نیامده.

سلام

الان زنگ زدم اداره استخدام پرسیدم نامه ادواری ها از وزارت بهداشت اومده یا نه گفتن هفته پیش تهران بودیم گفتن قراره این هفته بیاد تا الان که هنوز نرسیده.توکل بخدا

سلام خواهشا بچه های استانداریا یه حرکت انجام بدین ما در استانداری گیلان معاونت توسعه اسامی را به وزارت کشور ارسال کرده استاندار ما برای دکتر نوبخت نامه زده درخواست مجوز داده خواهشا شماها هم پیگیر باشن حداقل نامه بزننین به ناصریان درخواستها که زیاد بشه ترتیب اثر بدن 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام منم از استانداری هستم لطفا بچه های استانداری با من تماس بگیرن اینم ادرس میل ******************** 
پاسخ:
کامنتهای محتوای ایمیل تایید نمیشوند
سلام و صبح بخیر. ممنون بابت پاسختون. اینجوری که از حرفاتون فهمیدم الان و در حال حاضر فقط می شه از تامین اجتماعی گرفت. یعنی هیچ قانونی نیست که بگه کمک هزینه از طرف اداره هم بهت تعلق می گیره. درسته؟ از این که راهنماییم می کنید ممنونم
من از استانداری هست .هیچ کاری انجام ندادن
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۹ سیاووش به قراردادی مردد
سلام این تصمیم شما بسیار اشتباهه چون شما میتونین با پیمانی بودن بصورت مامور در جای خودتون بمونین و به محضی که پستی توی معاونتتون خالی شد اون پست رو بگیرین از طرفی مزایای شما با پیمانی شدن دو بدابر خواهد شد این فرصت رو از دست ندین 
خواهشا اگر کسی از شماره نامه مجوز خبر داره اطلاع بده تا اخر وقت چهارشنبه که خبری نبود و نامه نیومده بود
سلام.در مورد فوق العاده ویژه به همه تعلق میگیره یکی از کارکنان مالی دانشگاه بستگان نزدیکمه  وایشون و نیز مسیول نیروی انسانی هر دو همینو گفتن..حنانه جان اینکه زحمتهای شخصی رو اینطور نادیده گرفتی همه رو ناراحت کرده..چیزایی که اکثر ما پیگیری کردیم به حرفهای قای سیاووش نزدیکه...شما هم اگه چیزی جدید متوجه شدی محترمانه تو سایت بزار ولی از راهش....
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۳ سیاووش به هلما
با سلام و تبریک به شما و ارزوی خوشبختی برای شما و تمام جوانان ایران عزیز . با توجه به اینکه حقوق قراردادی و پیمانی از طریق بیمه تامین اجتماعی پرداخت میشه بایستی به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه کنید و با تکمیل چند عدد فرم و ارایه یکسری مدارک کمک هزینه ازدواج به اندازه یک ماه حقوق پرداخت میشه ولی در صورتیکه حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشید . میشه از اداره هم دریافت کنید ولی کمی از این مبلغ کمتره.....
باسلام کمک هزینه ازدواج فقط ازتامین اجتماعی بهت تعلق میگیره درهرصورت اگراداره هم تعلق میگرفت تامین اجتماعی بهت نمیدادیکی روبیشتربهت نمیدن
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۵ دانشگاه علوم پزشکی
دوست عزیز در خصوص هزینه ازدواج اگه قراردادی باشی باید حتما از تامین اجتماعی بگیری چون ادارت نمیده ولی اگه رسمی یا پیمانی باشی میتونی یا از ادارت بگیری یا اگه بیمه ات تامین اجتماعی هست از اون بگیری ولی به منفعت هست اگه بیمه ات تامین هست از اونجا درخواست کنید .
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۳ فاطمه.علوم پزشکی
سلام آقای سباوش...بالای یکساله من هر روز اینجا سر میزدم..یادمه شما از اول چقدر امیدوارم می کردین...الانم از صمیم قلب براتون خوشجالم .. آقای سیاوش برا بعد از 90 هیچ خبری ندارین؟؟ بابا من یازده سال سابقه کار دارم... ولی این قراردادم تیر90 بسته شده.. بعد از سالها بیگاری دادن بلاخره با ابلاغ اومدم سرشغل تخصصی م... ولی چند تا همکارای پیمانیم شدید دنبال این پست هستن... من تا چند ماه دیگه اگه پیمانی نشم با مدرک ارشد دوباره میشم آچار فرانسه اداره... پول و گروه و ارتقاء نمیخوام...فقط امنیت شغلی.. شغلی که بخاطرش یازده سال زحمت کشیدم... 
اقای سیاوش از ناله کردن ، اونم توی جمع متنفرم... ولی دیگه چاره ایی ندارم...آقایی کن پیام ما رو بهشون برسون...
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۷ قراردادی مردد
سلام‌ آقا سیاوش یه مشورتی باشما داشتم 
پستی که برای من در نظر گرفتن خارج از معاونتیه که هستم واونجا جای بسیار نچسبیه 
اینجا من شاغل در ستادم و کارانه خوبی به من میدن و هم چنین اضافه کار  نسبتا خوب
وکارمم خیلی دوس دارم و احتمالا اگه تو اون پست پیمانی بشم از نظر مالی ضرر می کنم و خوب احتمال داره اون مرکز هم راضی به دادن پستش برا ی ماموریت نباشه
شما که تو بخش اداری شاغلین میشه راهنماییم کنی?به نظر شما بهتر نیست ازون پست و از پیمای شدن منصرف شم?
بهم نخندید ولی رفتن به اون مرکز برام کابوسه  چون قبلا اونجا بودم وبزور اومدم بیرون
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۲۰ دانشگاه مازندران
آقای سیاوش اگر امکان داره برای شما بعد از ارسال نامه به 62 دانشگاه علوم پزشکی کل کشور یه شماره نامه بدید یا تصویر نامه رو برامون بذارید چون اینا دوباره ممکنه نامه رو تو کشوشون جا بدن و بگن هنوز نیومده.  با تشکر ایشالله شمال بیای ما جبران کنیم آقا . 
سلام میبینم همه ناراحت شدن ................واقعادانشگاه مااین حرفهاروزده حتی درموردفوق العاده ویژ ه هم فقط رسمی پیمانی شماهم اگه باشیدناراحت میشیدیازده سال سابقه کم نیست دیگه تفاوت تاکی دیگه ناامیدشدم کارروبخداسپردم من همیشه هستم فقط نظرات رومیخونم
کسی از ادواریهای استانداری ها خبر داره؟ آیا کاری انجام می شه یا نه؟ اصلا امیدی هست؟
با سلام خدمت همه ادواری دارهای محترم علی الخصوص آقا سیاوش که با زحمتها وخبرهای خوششون مارو امیدوار میکنن ایشالله همیشه موفق وموید باشید ازعلوم پزشکی گلستان هستم امبدوارم هفته بعد پرازخبرهای خوب ومسرت بخش برای همه ما ادواری دارها باشه 
سلام. وقتتون بخیر. ی سوال داشتم. البته ربطی به بحث توی این گروه نداره. خواستم بپرسم کمک هزینه ازدواج توی ادارات دولتی چقده؟
البته من الان قرار دادی هستم و به لطف خدا دارم پیمانی می شم. کمک هزینه تامین اجتماعی که جداست. خواستم بدونم بخشنامه ای هست که اداره رو موظف کنه کمک هزینه بده به قراردادی ها یا فقط مشمول پیمانی ها می شه. و اگه اره من می تونم بعد از زمان عقدم در صورت پیمانی شدن اقدام به گرفتنش کنم یا نه؟ ممنون می شم جوابم و بدید
مجوز اومد یا نه؟؟؟؟؟

اقا سیاووش باشه واسه وزارت نیرو ها هم یک خبری بدین دیگه لااقل بگین شرکتهایی که مجوز ندارن چیکار باید بکنن

۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۰ علوم پزشکی گلستان
سیاووش جان داداش رای ما را داری برو جلو
جناب مدیر سایت محترم 
فقط جهت ارتباط  راحتر از شما خواستم که لینک را  اینجا به اشتراک بزارید، وگرنه این سایت جای خودش را دارد و یقیناً قضیه رقابت با شما نیست و نخواهد بود ، کاربران اگر دوست داشته باشند می توانند از لینک استفاده کنند بدون اینکه شماره تلفنشون نمایش داده بشه در گروه ،  در هر صورت از صمیمانه از شما ممنونم به خاطر حسن توجه تان
پاسخ:
مدیرسایت : بحث رقابت نیس اصلا... ما قبلا هم شرایط وبلاگو این قرار داده بودیم که هرگونه انتشار شماره یا بنوعی وارد شدن به خصوصی افراد مخالف قوانین سایته الانم همین بحثه از طریق گروه یا لینک ایدی افراد براحتی میشه به خصوصی افراد وارد شد و هچنانکه کاربران اعتراض میکنند ایجاد مزاحمت نمود ما قبلا لینک کانال را منتشر کرده بودیم چون اونجا این بحثها مطرح نبود  ولی الان اینجوی قضیه فرق میکنه بهتر است همون شرایط قبلی حاکم باشد ودیگر اعتراض یا مزاحمتی هم صورت نگیرد
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۱ کانال ادواری دارها
خبرهای کانال بعضا از پیگیری ها و اکثرا مواقع از دوستان فعال گرفته میشه و در کانال قرار داده میشه

گاها بعضی اخبار ما با خبرهای جناب سیاوش مطابقت ندارد که ما بدلیل اعتماد به پیگیری های ایشون که معمولا حضوری هست اخبار خودمون را نذاشتیم

در هر صورت کانال چون یک ارتباط یکطرفه بود و کلا 85 نفر عضو خیلی نتونست انتظارات را براورده کنه که من از همه دوستان معذرت میخوام

انشاالله با تائید حرف اقای سیاوش بزودی کانال هم برای همیشه تعطیل میشه

من با اجازه مدیر لینک کانال را دوباره میذارم

https://telegram.me/advaridarha


موفق و موید باشید

سلام خدا رو شکر که کار عزیزانمون در دانشگاه داره درست میشه .اطلاع دارم سازمان میراث فرهنگی هم  همه کارهاشون رو انجام دادن و لی اداره ما که پیگیری می کنیم جواب درستی نمی دن انشالله کار همه عزیزان درست بشه . برای ما هم دعا کنید گره از کار ما هم برداشته بشه .برادر محترم آقای سیاوش خدا شما رو هم خیر بده .خیل عظیمی از دوستان شما تشکر کردن و انتقاد یکی دو نفر رو به دل نگیرید و مطمئن باشید کار خیرتان نزد خدا گم نخواهد شد . برای همه آرزوی موفقیت دارم .
فکر کنم دانشگاه شما داره زیرآبی می ره و حالا که دیده داره یه استخدامی توپ و بدون زحمت برای اونا بدست اومده میخواند آشناها و  قوم و ..... را بچپوند تو دانشگاهتون پس مواظب باشید چون تمام دانشگاههای کشوری که از هر کدومشون  تقریبا یه نماینده اینجاس یه جورایی بهشون نوید دادند غیر دانشگاه شما . حنانه خانوم فکر کنم سر شما بی کلاه می موند با این اوصافی که از مسئولین شنیدی و اینجا بیان کردید . 
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۷ محمدی-علوم پزشکی فارس
سلام
منم از اقا سیاووش بسیار مچکرم خبرهاشون همیشه درست بوده
به نظر من بعضی ها بخیل و تنگ نظر هستن و غرضی توی حرفاشون هست ....
منظورتون از عضویت آقا سیاوش در گروه همون گروه تلگرام هست
اخه اون جا غیر فعاله و مدیر اصلا مطالب رو نمیزاره
من نمیدونم مدیر اون گروه تلگرام کیه اگه هست که یه کم به روز تر باشه اگر هم گروه دیگه ای هست ممنون میشم ما رو هم عضو کنید
با تشکر
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۲ کارمند به حنانه
سلام عزیزم
ببخشید شما با کجای دانشگاه اصفهان تماس گرفتید که گفتند خبری نیست ما که از طرف گزنش هم گرینش شدیم و اینکه  چند روز پیش کارگزینی برای تغییر چارت سازمانی   به معاونت بهداشتی استان رفت و  اسامی بچه هایی که دارای کارنامه ادواری بودند را جلوی پستهای مورد نظر نوشته بودند که به کسی دیگر تعلق نگیرد حنانه شما اگه یک کم مثبت نگر باشید و به خدای بزرگ و مهربون توکل کنید حتما حتما پاسخی که داده می شده ساخیه که موجب شادی می شه من مطمئنم که این کار حله چون اگه خبری نبود این همه تو دانشگاه و غیره درمورد بحث نمی شد از جناب آقای سیاوش هم تشکر میکنم کسی منکر نیست که شما زحمت نکشیدید  و اینکه با صبر و  تحمل به تک تک بچه ها جواب دادی و یه نور امیدی تو دلشون گذاشتید این خودش یعنی خیلی خیلی صواب . ممنون 
۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۰۶ قراردادی علوم پزشکی ت
با سلام.آقا سیاوش بابت تمام زحمات و پیگیریهاتون نهایت تشکر را میکنم.واقعا خیلی زحمت می کشید.امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.به خاطر حرف یکی دو نفر ناراحت نشید .لطف شما همیشه شامل حال ما بوده و هست.لطفا قهر نکنید.
سلام به همگی و ممنون بابت اعتمادتون اگه خدا بخواد شاید برای ریاست جمهوری کاندید شدم و به رای شما احتیاج پیدا کردم.....
و اما خبرمهم این که امروز بهم اطلاع دادن که تمام سعیشون اینه که امروز اگر بتونن و اگه نشه فردا چهارشنبه نامه تبدیل وضعیت بچه های ادواری رو به دانشگاهها ارسال می کنن و بدین ترتیب کار من تموم میشه و همه شما رو به خدا می سپرم . موفق و موید باشید .
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۹ علوم پزشکی مشهد
آقا سیاوش ناراحت نشو قرار نیس هرکس بیاد یه حرفی بزنه آدم ناراحت شه 
به  امید روزای خوب
تورو خدا اینقدر پیام منفی نذارین
چند روز پیش مدیریت گزینش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نتیجه گزینش بچه های ادواری رو به مدیریت توسعه اعلام کرد. این خبر رو که میگم موثقه.
اقای سیاوش خواهشا با صحبت های بعضی ها ناراحت نشید. به قول دوستمون همه کلافه ان از اینهمه انتظار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***************************************************
 آقا سیاوش و دوستان فعال در خصوص  تبدیل وضعیت ادواری دار ها ، لطفا جهت تبادل نظر و ارتباط راحت تر وارد گروه بشوید ، از مدیر محترم  سایت به خاطر این حرکت  خیر خواهانه بینهایت سپاسگزارم و برایتان آرزوی موفقیت دارم 
شیرین عنایتی 
پاسخ:
سلام ... با توجه به اعتراض کاربران محترم وبلاگ  و رعایت حریم خصوصی کاربران اجازه انتشار لینک گروه وآیدی افراد رو نداریم.
سلام آقای سیاوش خان بابت خدمتتون به خودمون سپاس گذارم
این اتفاقات چه خوب چه بد تموم میشه و خدارو شکر میکنیم اگر استخدام بشیم و مثل همیشه راضی هستیم به رضای خدا 
موضوعی که باقی می مونه اینه که شما نهایت تلاشتون رو انجام دادید و بنده به نوبه خودم بینهایت ممنونم
اگه ممکنه تو گروه لینک بشید از حضورتون تو گروه بیشتر فیض بریم 

اقا سیاوش واقعا زحمت زیادی کشیدن وبه جای تشکر ....خیلی متاسفم.
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

سیاوش عزیز

بابت همه کارا ممنون. مخلصیم آقا. ناراحت نباش همه با هم همدرد و خواهر و برادریم . بازم ممنون و منتظر خبرهای خوش شما هستیم . خیلی منتظریم خیلی خیلی این و بزار رو حساب آشفتگی . شما که خیلی بزرگوار هستید. بازم ممنون . قهر نکنی بری ماروبدبخت کنی . چاکریم آقا

دوستان چرا انقدر همه کلافه هستین.چرا به همدیگه گیر میدین.جای دستت دردنکنه اقا سیاوش این برخورد.تا الان خودتون دیدین صحبتاش محقق شده چون مطلع و پیگیر.حالا هم یکم صبر کنید همه چی معلو م میشه.منم جزو اون کسانیم که مطمئنم داره کارا درست میشه.اگر نه مریض نیستن پست اختصاص بدن و ... هنوزم تصمیم گیرندگان سرجاشون هستن و عوض نشدن.برای دستگاهها بهتره که ما پیمانی بشیم چون الان حقوق ما رو از درامدای خودشون میدن ولی اون موقع از خزانه.یکم اتحاد داشته باشین و مثبت فکر کنید.
دوستان عزیز ... اولا اینو در نظر داشته باشید جز خواست و اراده خداوند متعال اتفاق نخواهد افتاد دوما این خیلی قدر ناشناسیه که همه زحمتهای آقا سیاوش رو نادیده بگیریم در جریان این موضوع هر چی ایشون میگفتند چند روز بعدش اتفاق میفتاد تا حدی که کار گزینی ما می گفت شما این خبرا رو از کجا داری من که شخصا به حرفاشون اعتماد دارم ... خانم حنانه ما حرکتی از طرف شما ندیدیم هیچوقت حتی اطلاع رسانی ... و در آخر توکل بخدا
امروز روز شهادت باب الحواءج امام موسی بن جعفر هستش
انقدر نگران نباشید توکل به خدا اءمه بکنید شک نکنید درست میشه.خودش کمکمون مکنه.

باسلام
من دیروز از مدیر توسعه پرسیدم .ایشون روز قبل توی وزارتخونه بودن.
خودشون به من گفتن کارتون درست شده.اقا سیاوش درست میگه
نگران نباشید
سلام از وزارت نیرو خبری نیست ما که مجوز نداریم خدا کنه اونایی که مجوز دارن کارشون حل بشه، یا حداقل سه چهار دستگاه تبدیل وضعیت میکرد ما هم میتونستیم اعتراض یا رای وحدت رویه بگیریم!

سلام بچه ها کارتون درست نمیشه و همه چیز به هم خورد و قرار نیست که تبدیل وضعیت بشین ( فکر کنم من اینجوری صحبت کنم بهتره و بیشتر قبول می کنید وقتی خودتون مایل هستید که کارتون درست بشه من حرفی ندارم )

ضمنا حنانه که خیلی پیگیر بوده میشه بفرمایند کجا بودن تا حالا که با من اینجوری صحبت می کنن .. من ده بار رفتم تهران و با وزارتخانه و وزیر و دکتر ماهی و صدر السادات که قبلا در معاونت توسعه بودن صحبت کردم و در جریان کلیه امور هستم و قطعا به من دروغی نمیگن ایشون حرف های من رو رد می کنن و منو متهم به کذب گویی میکنن ..من متاسفم که برای این قضیه خیلی وقت گذاشتم...  

۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۹ قرار دادی علوم پزشکی ت
باسلام. آقا سیاوش عزیز الان تکلیف ما چیه؟هر کی یه چیزی می گه کلافم کردن کدومش درسته.چیکار باید بکنیم..؟نمیتونیم درست کار کنیم.فکرمون مشغول. لطفا راهنمایی کنید.
۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۸ علوم پزشکی کرمانشاه
دوستان عزیز من عین صحبت ها را براتون گذاشتم

البته من به اقای سیاوشم اعتماد دارم اما میگم حرفها کاملا متضاد هست

مطمئنا تا صدور بخشنامه و دعوت به گزینش اصلا نمیشه روی حرفهای مسئولین حساب باز کرد

اقای سیاوش عزیز سمت اقای ماهی ؟؟؟


سیاوش جان میتونی از سازمان مدیریت پیگیری کنی ؟؟؟ مجوز را باید اونا بدهند33725
سامانه های ارتباط و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

پاراف سامانه های ارتباط و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی :همه کارمندان، کارشناسان و سایر آحاد مردم در صورتیکه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و یا هر موضوع دیگری را جهت طرح در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دارند می توانند از طریق سامانه های زیر اقدام کنند.

سـامـانـه ارتـبـاطـات مـردمـی:
کلیه هم وطنان گرامی می توانند از طریق این سامانه درخواست های خود را در موضوعات مختلف با مرکز روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مطرح نمایند. پس از ثبت اطلاعات فردی، نوع درخواست و متن درخواست را وارد نموده و در صورت تمایل مستندات درخواست را ضمیمه فرمایید. در پایان یک شماره پیگیری صادر خواهد شد که لازم است جهت پیگیری های بعدی نگهداری نمایید. دسترسی به سامانه مذکور از طریق آدرس اینترنتی زیر امکان پذیر است:

http://ertebat.mporg.ir/User/Default.aspx

سـامـانـه رسـیـدگـی بـه شـکـایـات:

هموطنان گرامی می توانند از طریق این سامانه، شکایت های خود را در خصوص موضوعات مرتبط با وظایف این سازمان مطرح فرمایند. لطفاً پس از ثبت اطلاعات فردی، نوع و متن شکایت را وارد و در صورت نیاز مستندات آن را ضمیمه نمایید. در پایان یک شماره پیگیری صادر خواهد شد که لازم است برای پیگیری های بعدی نگهداری شود. دسترسی به سامانه مذکور از طریق آدرس اینترنتی زیر امکان پذیر است:

http://shekayat.mporg.ir/User/Default.aspx

۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۴۹ محمدی-علوم پزشکی فارس
علوم پزشکی از کرمانشاه
واقعااااااااااااااااااااااااااا
آخه مگه می شه
هنوز مجوز هم ندادن
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۹ بهداشت درمان مشهد
سیاوش جان داداش این دوست کرمونشاهی مون چی میگه????!!!
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۲ دانشگاه مازندران
دوست عزیز آقای سیاوش میشه یه خبری به ما بفرمائید . ما که از دانشگاهمون میپرسیم میگن نگران نباشید ولی تجربه ثابت کرده اگه مواظب امور اداری نباشید همه چی. رو خراب میکنن
کارگزینی علوم پزشکی ماگفت شمابایدتوآزمون اختصاصی شرکت کنیدآزمون عمومی همون کارنامه قبولی توادواریه اگرشماهم خبری شنیدیدتوروخدابگید خیلی خسته ام خیلی
باسلام خدمت دانشگاه علوم پزشکی هامن که بهتون گفتم بایدمجوزبدن شماهمش به حرف سیاووش گوش میدیدمن یکی ازکسایی هستم که خیلی پیگیراین قضیه بودم وخواهم بودامروززنگ زدم اصفهان گفت خبری نیست ماتولرستان هم مجوزمون روندادن انقدرالکی ماروشادنکنیدخواهشامن دیگه تپش قلب گرفتم استرسی شدم سیاوش خبرات سوخته است
سلام.امروز از توسعه دانشگاه شنیدم مجوز اومده ولییییییییییییی بعد متوجه شدیم مجوز استخدام با ازمون برای ۴۵۱ نفر اومده...گفتن احتمالا نامه قراردادیها هم میاد که باید تو جلسه هیات امنا ۲۵/۴/۹۵ مطرح وتصویب بشه..اییییییییی 
با سلام لطفا نگران نباشین کا تموم شده و باید منتظر بخشنامه باشیم چرا اینقدر استرس به خودتون وارد می کنین و نگران هستین بخدا توکل کنید من از خود آقای ماهی شنیدم که کار بچه های ادواری تموم شده و به همین زودی برای بتدیل وضعیت ها به دانشگاهها بخشنامه می فرستیم.
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۳ دانشگاه علوم پزشکی
دوستان دست رو دست گذاشتیم تا دو سال گذشت و مثل برق و باد عمر این دولت هم تمام میشه . آفرین به وزارت آموزش و پروش که با تحصن کردنشون حال همه رو می گیرن ما حتی یکبار هماهنگی نکردیم بریم تهران پیگیر بشیم . حالا می گن مجوز واسه 17000 تا دادیم یعنی چی این حرفهای بی ربط. جدید میخوان بیارن همه نورچشمی ها رو به خدا من با چشمم تقلبهاشون رو دیدم . اگه راست می گن بیان مثل ما ادواری واسه این 17000 تا آزمون بزارن ببینید قبول میشن اصلا. همیشه وزارت بهداشت دانشگاه به دانشگاه مجوز می ده و خودشون داخلی امتحان می گیرن .چقدر ما بدبختیم به خدا
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۲ قراردادی علوم پزشکی ت
باسلام  دوستان خانم جلالی مارو سرکار گذاشتند چند روز پیش که می گفت همه چی درست شده.پس چی شد الان یه چیز دیگه مه.واقعا مسخره کردن.
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۳ علوم پزشکی کرمانشاه
سلام
اقا سیاوش امروز با اقای دهایی صحبت کردم گفتند فعلا از نامه خبری نیست و ما پیگیر هستیم

با خانم جلالی صحبت کردم ایشون گفتند دنباله مجوز سازمان مدیریت هستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم مگر مجوز ندادند گفت فعلا جز استخدامی جدید برای تبدیل وضعیت شما ها اصلا زیر بار نرفتن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهشا از اون کانال و دوستی که داشتی یه بار دیگه پیگیر شو
ماشاءالله چقدر علوم پزشکی ها و اداره برقی ها زیاد و فعالند. وزارت علومی ها کجایید؟ چرا صداتون در نمی یاد؟
من از کارمندان وزارت علوم با 11 سال سابقه کار و قراردادی قبل 90 دارای کارنامه ادواری و دارای شناسه از سایت کارمند ایران هستم . کلیه مکاتبات لازم را با وزارت علوم هم انجام دادیم ولی هنوز خبری نشد. دوستان از وزارت علومی ها کسی اینجا هست خبر بده ببینم اونها در چه وضعیتی هستند؟
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۲ کارمند به براتی
سلام 
ببخشید من در دانشگاه علوم پزشکی کار می کنم در مورد ادارات دیگر خبری ندارم . 
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۶ علوم پزشکی........
سلام,مدتها با پیام های آقا سیاوش خوشحال و گاهی غمگین شدیم تا اینکه کمی بعد متوجه شدیم این قانون برای بعد از نود ها نیست,چون شناسه نداریم,حالا کی میخواد پیگیری کنه نمیدونم,چه جوری شناسه دار بشیم بازم نمیدونم فقط کاش آقا سیاوش شما که دستت بازه,شما که آشنا داری راجب ما هم پیگیری کنی و کمی برامون بنویسی ,شایدم خواسته ی نابجایی هست ولی کاش یه کسی هم پیگیر میشد که ما ادواری دارهای بعد ٩٠شناسه دار بشیم شاید فکر کنید سابقه کاریمون کمه ولی باور کنید که ما نود قرارداد بستیم ولی قبل از نود سالها تو همین اداره با همین مدرک کارشناسی شرکتی بودیم و مثل نیروی های خدمات دستمزد میگرفتیم ,کاش یکی به ما هم یه امیدی میداد
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۰ دانشگاه علوم پزشکی
آقای سیاوش شما مطمئن هستید واسه ما مجوز اومده . به خدا اعصابمون داغون شده . همش استرس . یه روز نیست که فکر نکنیم. دو ساله هر روز انتظار میکشیم . شمارو به خدا یه خبر خوب به ما بدید .
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۲ از براتی به وانیا
با سلام .ببخشید به خاطر خبر اشتباهی که بهتون دادم باید اول مطمئن میشدم بعد خبر رو تو سایت می گذاشتم .نامه از توسعه منابع  اردبیل به معاون توسعه کشور اقای ناصریان بوده که درخواست صدور مجوز رو داشتن.شماره رو براتون فرستادم .بازم ببخشید اگه باعث سردرگمی تون شدم .امیدوارم به زودی کار همه مون درست شه.
با سلام خدمت دوستان
یک سوال
کسی درباره شرط زیر که توانیر برای جذب گذاشته خبر داره.
شرط: باید در سالی که آزمون داده اید در شرکت مشغول به کار بوده باشید.
لطفا اگر کسی جواب را میداند لطفا توضیح دهد ممنون
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۰ از ادواری به دست

آقاس سیاووش عزیز ، واقعا خسته نباشید میگیم خدمت شما خیلی زحمت کشیدید ، ان شاالله در پناه حق هرچه زودتر کارتون انجام بشه و امیدوارم تمامی نیروهایی که در حقشون ظلم شده به حقشون برسن به امید خدا.

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۶ علوم پزشکی مشهد
سلام من امروز  با امور استخدام دانِشگاه تماس داشتم تمام اسامی ادواری دارهای معاونت مارو اسم برد و گفت به کارگزینتون بگین کپی کارنامه هاتونو زود بفرسته ! من می دونم از پارسال ۲ بار کپی رو از کارگزینی فرستادن !بهرصورت لابد گم شده  پرسیدم شناسه مون صادر شده گفت میشه  پرسیدم تا کی کارمون درست میشه گفت میشه ـ ـ ـ ـ همین ـ ـ ـ ـ ـ
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۰ وانیا به براتی
سلام..دوست شما شماره نامه ای هم داره که ما پیگیری کنیم...چون اونقد این مسئله رو کشش دادن که ادم نمیتونه براحتی باور کنه...اخه وزارت خونه میگه مدیریت مجوز نداده هنوز شما میگید نامه زدن..والله ادم گیج میشه.
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۷ علوم پزشکی کرمان
سلام آقا سیاوش
ممنون از زحمات شما، امیدوارم به زودی زود خبر پیمانی شدنمان را بدهید، خدا یارتان
اندکی صبر سحر نزدیک است....
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۱۹ کارمند بهزیستی
سلام

چرا هیچ کس در مورد بهزیستی هیچ نظری نمیده ؟ آقا یا خانم براتی شما در مورد کدوم اداره صحبت می کنید ؟
ای کاش کارمندان بهزیستی هم کسی مثل آقای سیاوش داشتند که اطلاعات و اخبار جدید رو ارائه میدادن.
آقای سیاوش شما هیچ خبری از وضعیت سهمیه های اداره بهزیستی ندارید آیا ؟ یا منبع موثقی در این زمینه سراغ ندارید؟ ممنون میشم اگه بگین.
این بعد سال 90یا قبل سال 90برای بچه های علوم پزشکی هست یا همه اداره ها .ما که از اداره دیگری هستیم و هم شناسه داریم هم کارنامه ادواری هم شامل نمی شویم در بخشنامه چیزی مبنی بر قبل و بعد 90نیست.
سلام دوستان ببخشید نامه ای که گفتم از منابع انسانی کل کشور بوده از معاون  هماهنگی و توسعه اردبیل به ناصریان وزارت کشور برای تسریع در دادن مجوز بوده امروز نامه رو دیدم .شماره نامه این هستش 17/6/4246....    95/2/6
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۳۸ کارمند قراردادی به براتی
با سلام
میشه لطف کنید شماره نامه ای رو که میفرمایید بفرستید تا از این طریق پیگیری کنیم؟
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۸ استعلام کارنامه ادواری از وزارت علوم
میشه جواب استعلام  تآدیه کارنامه ادواری یک نفر از وزارت علوم برای اداره نرسیده باشه؟کجا می تونم شخصی پیگیر باشم؟سازمان سنجش؟
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۳ علوم پزشکی گلستان
سیاووش جان ممنون


۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۵ کارمند به کارمند
ببخشید  اشتباها در جوابتون نوشتم قبل 90   تصیح می کنم بعد 90 بودند 
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۵ کارمند به کارمند
سلام 
اگه کارنامه ادواری داشته باشی و قبل سال 90 باشی و اسمت در کارمند ایران ثبت شده باشه بله انشاالله مانند دیگر بچه های دارای این شرایط استخدامی وگرنه خیر چون ما تمام اسامی پرسنل قرارداد تبصره سه چه اونایی که کارنامه ادواری داشته و چه اونا که کارنامه ادوار ی ندارند ولی قبل از سال 90  استخدام شدند را اسامی آنها را در سایت کارمند ایران وارد نمودیم و مدارک آخرین حکم  - برگ سابقه تامین اجتماعی و شناسنامه و کارت ملی  بود  . و البته بگم بچه هایی هم که دارای کارنامه ادواری بودند وی قبل از 90 بودند اسامی آنها وارد سایت کارمند ایران نشده است و طی نامه ای اعلام کردند فعلا برای این افراد دست نگه دارند و اسامی آنها فعلا جداگانه به واحدها ارسال گردیده ولی هنوز اقدامی در مورد انها نشده است 
باسلام وسپاس از آقای سیاوش از بابت این هنه زحمات . امیدوارم که همیشه سلامت وسربلندباشید.
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۳۲ علوم پزشکی مشهد
دوست مشهدی  از  بابت اطلاع رسانی تون خیلی خیلی سپاسگذارم
َبه امید خدا ـ ـ ـ ـ ـ
سلام.ممنون از خبرهای خوشتون.. اقای سیاووش میشه شماره نامه رو بزارید...یا بگید از کجا این خبر رو شنیدید؟تا چه حد مطمینید؟ اخه من قبول شده استخدامی املم که بیمارستانش معلوم نیس کی افتتاح میشه .میخام اگه مطمئنا تبدیل وضع میشیم امل رو انصراف بدم چون از محل زندگیم خیلی دوره.
سلام از اب وفاضلاب روستایی ها کسی اطلاع داره چه مرحله ایه.اقاسیاوش بیش لز یک هفته دیگه حل نشه حالا حالا صبر باید کرد
سلام دوستان .دو سه روز پیش نامه ای از منابع انسانی کشور به همه دستگاهها رفته و با تبدیل وضع ادواری ها موافقت شده.اینو یکی از دوستام که تو منابع انسانی هست گفتش.انشالله ادارات بهانه ای در نیارن.
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۵ علوم پزشکی به سیاوش

سلام آقا سیاوش


من قراردادی سال 90 هستم خواهش می کنم به ما بگین از چه طریقی اقدام کنیم برای گرفتین شناسه و درست شدن کار ما.


ما از هر راهی بگید ما پیگیری می کنیم . فقط روش و راهش رو بگین. با تشکر


 

با سلام قضیه فقط مرتبط با بچه های وزارت بهداشته و بقیه ادارات رو خبر ندارم ...

ضمنا نامه تبدیل وضعیت ها تا چند روز دیگه به دانشگاهها ارسال میشود

۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۳ محمدی-علوم پزشکی فارس
سلام صبحتون بخیر
آقا سیاووش اگه براتون امکان داره شماره و تاریخ نامه رو بزارید اینجا چون من از کارگزینیمون پرسیدم گفتن خبری نیست و به ما چیزی اعلام نشده که به گزینش معرفیتون کنیم .
خلاصه گفتن حاجی حاجی مکه...
سلام.دوستان اگر برای من شناسه صادر شده باشه یعنی پست در نظر گرفته شده یا  هنوز باید در نظر بگیرند ، در واقع برا صدور شناسه چیا باید داشت؟
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۰ علوم پزشکی تهران
با سلام آقا سیاوش نیاز هست ما پیگیری کنیم یا خود معاونت ها به ما می گن چیکار باید بکنیم؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۱ دانشگاه مازندران
آقای سیاوش عزیز
سپاس از خبرهای موثق شما. اگه امکان داشته باشه شماره نامه رو از وزارتخونه که شامل اسامی واجد شرایط هست و برای دانشگاهها می‌فرستن بذارید تو سایت تا ما پیگیری کنیم. ممنون میشیم. آخه وزارتخونه به ما نمیگن نامه رو فرستادن چون میدونن ما به دانشگاها مراجعه میکنیم و مجبورشون میکنیم زودتر انجام بدن لازمش اینه که به ما بفرمائید نامه رو کی و با چه شماره ای میفرستن چون ما از آقای سلیمانی تو سازمان مدیریت پرسیدیم گفت همه کار از سمت ما تموم هست و خانم جلالی هم گفت واسه قبل نود هستید مشکلی نیست داره انجام میشه.
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۸ از مشهد به مشهد
دوست عزیز مشهدی شما معاونت هستی و بی اطلاع خیالت راحت اونروز اداره استخدام سر زدم پرسیدم همه گفتن داره درست میشه انشالله.الانم که اقا سیاوش زحمت کشیدن و خبر خوبه رو دادن.تبریک به همه چه بهداشتیا چه بقیه این یک اتفاق خوب واسه همه اس
سلام به دوستان  و ممنون از اقای سیاوش برای خبرهای خوبشون به بچه های دانشگاه از صمیم قلب تبریک می گم انشالله کارتون درست بشه .ولی اقا سیاوش چیزی که می فرمایید برای فقط دانشگاهها هست یا ادارات دیگه هم همینطوره... خواهش می کنم زودتر جواب بدید .
سلام.خدمت همه مضطربین ..اقاسیاوش لطفاشماره تماس بدین.از وزارت نیرو وشرکتهای اب وفاضلاب روستایی خبری دارید.من که از کارشناس مدیریت استانمون پرسیدم گفتن دوروز پیش نامه امد که فقط ادواری دارها رو کاراشون روبکنید تاجذب بشن وبقیه ازمونی ها بعدا باشه.
سلام ..لطفا دیگه کم این موضوع رو بزرگ کنید باور کنید خبری از آزمون بین ادواری دارها نیست و قضیه آزمون کاملا منتفیه و برای همه کسانی که ادواری دارن مجوز صادر میشه و اگر پست نداشته باشن هم یا پست های موجود رو تبدیل میکنن یا وزارتخونه براشون پست ایجاد میکنه من دارم میگم از هفته بعد دانشگاهها شروع به مصاحبه و گزینش میکنن شما دارین میگین قراره آزمون برگزار بشه ... والله من دیگه نمیدونم به شما چی بگم و چطور موضوع رو بیان کنم وافعا خسته شدم از بس یه موضوع رو صدبار نوشتم که دیگه دلهره نداشته باشین ...
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۹ علوم ژزشکی گلستان
یاووش جان این همون خبری بود که قرار بود بدی ؟
سلام به اقا سیاووش وادواری دارها
من مطمنم درست میشه چون که اقا سیاوش بااطلاعات کامل هستند
میخواستم تشکر کنم ازایشون واز ادمای بخیل وتنک نظر میخوام افکار خودشونا عوض کنند .
به امید استخدام همگی
توکل به خدا
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۰۳ علوم پزشکی مشهد
سلام دوستان تو مشهد معاونت ما که هیچ خبری نیست!? دوستان مشهدی کسی اینجا هست یه چیزی بگه یا بدونه از کجا باید خبر بگیریم?
با سلام به همگی و تشکر بابت نظر لطفی که به بنده دارن انشالله که خدا به هممون کمک کنه..
اما خبر بسیار مهم این که کار کاملا تموم شده و دیگه مرحله ای برای اجرا نمونده و وزارتخونه در حال نامه نگاری به دانشگاهها و اعلام اسامی به دانشگاهها برای تبدیل وضعیت هستن و به امید خدا به همین زودی نامه اش میاد و دانشگاهها در نظر دارن که از هفته آینده شروع به گزینش بچه های ادواری کنن پس به همه تبریک میگم امیدوارم خدا براتون بهترین ها رو رقم بزنه و همه قراردادی ها و شرکتی ها و حجمی های شاغل در تمام ادارات مشکل استخدامشون حل بشه و دلهره هاشون به پایان برسه ..الهی آمین 
دوستان سلام
اونروز از یکی از مدیرای نیرو انسانی دانشگاه پرسیدم از ادواریا چه خبر میگه هیچی اینا فقط در حد اماره.تو دلم گفتم ...به ذاتت.
اومدم بیرون به مسئول کارگزینیمون میگم این چی میگه .میگه نه بابا جدی نگیر حرفشو وقتی پست اعلام کردیم براتون یعنی تمومه.
میخوام بگم انقدر انسانهای بخیل و یا بی اطلاع زیادن .دوستان اطلاعات رو از شخص بیغرض و مطلع بگیرن.داره درست میشه توکل بخدا
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۰ از ادواری علوم پزشکی به همکار گرامی

با عرض سلام

همکار گرامی یا شما تعریف مجوز رو نمیدونی با با این حرفها دست به سرتون کردن.خوب توجه بفرمایید لطفا

پستهای بلا تصدی که در سازمانی وجود داره به منزله وجود مجوز نیست یعنی ممکنه تعدادی پست بلا تصدی باشه و براتون در نظر گرفته باشن  اما مجوزی از سازمان مدیریت برای استفاده از پست نباشه .

بله در اداره ما هم نزدیک به 50 پست بلا تصدی هست اما دریغ از یک مجوز که بشه از اونها کسی رو استخدام کرد.

 

صحبت بنده این بوده که ممکن است سازمان مدیریت به تعداد تمامی ادواریدارهای دارای شناسه مجوز صادر نکند( که مطمئن باشید همینطورم هست) .پس بنابراین اداره ناچار است بین ادواری دارهای دارای شرایط با توجه به مجوزهای محدود امتحان داخلی برگذار نماید تا.......

صحبت بنده نقل قول از مسئول استخدام دانشگاه  مان بودددد

 

از آقای سیاووش عزیز خواهش داریم اگه مستندی در ارتباط با صدور مجوز سازمان مدیریت دارن اعلام بفرمایند. باور بفرمایید از بس وعده و وعید تو این چند سال شنیدیم که کلا نا امید شدیم.

تا هفته پیش میگفتن تا آخر اردیبهشت یا نهایتا خرداد خبری میشه

الان باز میگن تا آخر تیر خبری میشه .کم کم به آخر سال نزدیک میشیم باززززز

۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۶ علوم پزشکی گلستان
یه توضیح راجب افزایش یا کاهش حقوق ادواری دارها که تبدیل وضعیت می شوند بدم

کسایی که کمتر از شش سال از قراردادشون میگذره توی حکمشون مقدماتی و مبلغ حکمشون کمی کمتر از قراردادی هست

کسانی که 6 سال یا بیشتر از حکم قراردادشون میگذره بعد از پیمانی شدن و جمع اوری و ارائه مدارک خواسته شده ( 2 تا 6 ماه طول میکشه ) از مقدماتی به پایه تبدیل میشوند که حقوق معادل یا کمی بیشتر از قراردادی هست

به ترتیب کسانی که 12 سال دارند ارشد و 18 سال دارند خبره و 24 سال عالی که خیلی توی مبلغ حکمشون تغییر ایجاد میشه

موفق باشید


۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۵ به ادواری علوم پزشکی
من از کارگزینی دانشگاه مون پرسیدم گفتن آزمونی در کار نیست چون از پست های بلاتصدی موجود اختصاص دادن به ادواری دارها. ولی گزینش حتما هست. احتمالا تا یکی دو ماه آینده هم به نتیجه میرسه.

دوستان لطفا برداشت های شخصی تون رو اینجا به عنوان اطلاعات نذارین. اخبار و اطلاعات موثق بذارین چون واقعا اطلاعاتی که برخی دوستان از جمله آقای سیاوش اینجا میذاشتن خیلی به درد ما خورد.
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۳ کارمندی از برق
دوستان برقی کجان ؟ چه خبر از برق و وزارت نیرو. قرار نیست برامون کاری بشه؟
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۱۳ ادواری علوم پزشکی

با عرض سلام

سارینا خانم انقدر ساده نباشید ، اگر قرار بود که حقوق شما بعد از پیمانی شدن پایین بیاد مطمئن باش چند سال پیش تبدیلتون میکردن ، تمام این بازیها برای اینه که افزایش حقوق به ما کارمندان قراردادی ندن .

در ضمن دوستان قضیه انقدر هم ساده نیست که فکر میکنیم در صورت دریافت مجوز از سازمان ، تازه دانشگاه ها با توجه به تعداد مجوز یک امتحان داخلی بین ادواری دارهای بعد 90 برقرار میکنه و اگه انجام بشه بعد مراحل گزینش و بعد معاینات و سوء پیشینه و...

را که بگذرونیم ان شاالله ، کم کم 8 یا 9 ماهی این سیکل طول خواهد کشید و بعد تازه قرارداد پیمانی با ما میبندن.

دوستانی که حرف از رسمی زدن میزنن خیلی از مرحله عقبن.

سلام.امروز دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفته وزارت خونه اسامی رو خاسته ماهم فرستادیم.اصلا نگران نباشید که کارتون داره درست میشه...انشا..بزودی خبرش میرسه...
سلام،سوال شما رو قبلا پاسخ دادم
خواهر ،حقوق شما بعد از تبدیل وضعیت حتما افزایش خواهد یافت جای نگرانی نیست من از کار گزینی پرسیدم گفتن که حدود 250الی 350 افزایش خواهیم داشت انشالله 
فقط دعا کنید زودتر تبدیل بشیم به پیمانی یا رسمی
با سلام  وضعیت حقوق بعداز تبدیل وضعیت اضافه  میشه و اصلا به این صورت نمی مونه .. هر کس گفته اشتباه کرده و ابدا قضیه به این صورت نیست مطمین باشید 
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۶ کارمند بهزیستی
سلام

ما چکار کنیم که بهزیستی هم مثل بقیه ارگان ها سهمیه استخدامی بگیره؟ لیست همکارای ادواری دار به برنامه بودجه ارسال شده ولی بهزیستی هنوز سهمیه استخدامی نگرفته. آیا از دست ما کاری بر میاد ؟

ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید.
سلام مجدد خدمت تمام بچه های ادواری دار. ی سوال قبلا پرسیدم ولی متاسفانه کسی جوابم و نداد . در صورتی که تبدیل وضعیت بشیم اوضاع حقوقمون چی می شه؟ منظورم اینه که کم می شه یا زیاد؟ چون امور اداری ما می گه به احتمال زیاد کم بشه اون هم با این وضعیت قسط ها و ... . ممنون می شم جوابم و بدید
با سلام نامه مجوز ریاست جمهوری تبدیل وضعیت بچه های ادواری اومده در حال انجام کارهای بعدی هستن نگران نباشین یکی از دوستان قراره خبرهای جدید رو بهم بده در اولین فرصت که خبر گرفتم به همه اطلاع خواهم داد.
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۶ کارشناس ازمایشگاه علوم پزشکی
دوستان مطلع لطفا :

من از ابان 89 قراردادی شدم ایا بعد از پیمانی شدن رتبه من از مقدماتی تبدیل به پایه میشه ؟؟؟؟

ایا افزایش حقوق دارم یا کاهش ؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۲۷ کارمند به دانشگاه علوم پزشکی فارس
با سلام 
نه من اصلا ناراحت نشدم خیلی هم خوشحال می شم اگه خبر موثقی بشه اعلام کنم تا همگی با وحدت کامل این مسئله پیش بره و  به امید خدا بچه ها به حقشون برسن و لااقل در خصوص شغلشون دغدغه ای نداشته باشن وقتی همه دانشگاهها به طور یکسان کارهاشونو پیش ببرند مطمئنا به نفع همه هست و انشاءالله به زودی اینجا شاهد پر از پیامهای تبریک به هم باشیم و شاکر خدا بشیم که لااقل حق عده ای از پرسنل داده شده . انشاءالله 

منم از علوم پزشکی هستم

اما دانشگاه ما گفت هنوز برای ما نامه ای از وزاتخانه مبنی بر تبدیل وضعیت شما نیومده و تا نامه ای نیاد ما نمیتونیم اقدامی بکنیم.

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۵ دانشگاه علوم پزشکی
آقای سیاوش شمارو به خدا دو هفته از ارسال نامه میگذره میشه بفرمائید کار در چه مرحله ای هست ؟ به خدا مردیم از نگرانی . فرمودید زنگم نزنیم ناراحت میشن. 
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۷ علوم پزشکی تهران
با سلام.من از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم.برای ما هم پست درنظرگرفتن .من نمیدونم منتظر چی هستن؟ولی هیچ صحبتی در مورد گزینش نشده.نمیدونم چیکار باید بکنیم.
منم از علوم پزشکی اصفهان هستم
خبر گزینش شدن ادواری دارها درسته از روز چهارشنبه برای گزینش پرسنل به واحدها اومدن
خداروشکر.....انشا...برای همه بزودی نامه گزینش بیاد...البته چون فقط دانشگاه شما اقدام کرده احتمالا خواستن سریع کارای خودشون پیش بره تا جز نفرات اول باشین...
من ازمون ادواری را سال 81 قبول شدم سال 89 رفتم سرکار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خیلی ها بدون داشتن ازمون و لیاقت فقط با پارتی مشغول شدن

من نمی گم کسی تبدیل وضعیت نشه اما حق صد در صدی من و امثاله منه که بشیم امیدوارم بقیه هم بشوند



سیاوش جان منتظر خبرهای خوب شما هستیم


۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۲ محمدی-علوم پزشکی فارس
به کارمند
عزیزم من نمیخاستم به شما توهین یا بی احترامی کنم ببخشید این حرف رو کارگزینی دانشگاه  زد و گفت مه اصلا امکان نداره همچین چیزی واسه همین من فکر کردم دارید حرف در میارین
امیدوارم دلخوریتون برطرف شده باشه
به امید تغیر وضعیت
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۰۱ کارمند به علوم پزشکی فارس
سلام و خسته نباشی 
این خبر را از جایی در نیاوردم من واقعا گزینش شدم من دروغی ندارم بگم من صادقانه خبر رسانی کردم تا شما هم پیگیر باشید  حالا نمیخواهی قبول کنید با خودتونه  در ضمن من نمی گم حقتون نیست ولی بهتره همیشه دیدتونو وسیع کنید این حق تمام  پرسنل هست تا بعد از 5 سال کار به استخدام دولت در بیایند . در مورد اون فردی که پرسیدند دانشگاه پست ندارند اگه دوباره حرف من حمل ب ر دروغ نمی شه بگم که تمام چارتهای سازمانی واحدهای تحت پوشش بهداشتی و درمانی به معاونت بهداشتی و درمانی ارسال گردیده و تمام پستها تبدیل گردیده است و برای افراد مورد نظری پست فراخور فرد در نظر گرفته شده است 
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۴ کارمندی از برق
سلام دوستان
گفته بودید که نامه ای از توانیر ارسال شده به همه شرکتها که مهلت 20 روزه دادن برای تکمیل و ارسال مدارک. من از طریق دبیرخانه شرکت پیگیری کردم برای ما اصلاً اینجور نامه ای نیومده بود . دیگه از کجا پیگیری کنیم ؟
مرسی از خبرهاتون

از وزارتخانه چه خبر ما منتظریم.اداره استخدام گفتن ما کارمون رو انجام دادیم حالا خبر از وزارت خونه است
با سلام 
آقا سیاوش ممنون از پیگیریهاتون شما که اطلاعات خوبی دارین نمیدونید اگه دانشگاه پست خالی نداشته باشه تبدیل وضعیت انجام میشه یا نه؟ ممنون
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۸ از کارمند به آقا سیاوش
سلام 
من که نگفتم  مراحل استخدامی ما درست شده من گفتم اومدند اداره ما و گزینش میکنند در ضمن من خودم  رفتم گزینش آنها گفتند که برای تبدیل وضعتونه پرونده ناقص بوده برای تکمیل دعوت شده در ضمن آقا سیاوش من سال 1373  در سیستم مشغول به کار شدم و الانه 23 سال سابقه کار دارم و دیگه در سرازیری هستم و چه استخدام بشم چه نشم باید به فکر بازنشستگی باشم من نمی گم حق بچه هاسال بالا نیست میگم این استارتی باشه که دیگر بچه ها نیز استخدام بشن من برای همه خیر میخوام چون خودم خیلی خیلی در این دوران اذیت شدم  و دوست ندارم تجربیات تلخ منو کسی تجربه کنه . همچنین بچه هایی که کارنامه ادواری دارند همه دارای مدرک دانشگاهی بوده و اون زمان دیپلمها نمیتونستن در آزمون شرکنند ولی همکارهایی را سراغ دارم که از سال 1370 شرکتی بوده و تا الان نیز دارند به صورت قراردادی کار میکنند انشاءالله فکری برای اونها هم بشه و همه بچه ها شاد بشن  
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۳ از کارمند به آقا سیاوش
سلام 
من که نگفتم  مراحل استخدامی ما درست شده من گفتم اومدند اداره ما و گزینش میکنند در ضمن من خودم  رفتم گزینش آنها گفتند که برای تبدیل وضعتونه پرونده ناقص بوده برای تکمیل دعوت شده در ضمن آقا سیاوش من سال 1373  در سیستم مشغول به کار شدم و الانه 23 سال سابقه کار دارم و دیگه در سرازیری هستم و چه استخدام بشم چه نشم باید به فکر بازنشستگی باشم من نمی گم حق بچه هاس ال بالا نیست میگم این استارتی باشه که دیگر بچه ها نیز استخدام بشن من برای همه خیر میخوام چون خودم خیلی خیلی در این دوران اذیت شدم 
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۶ دانشگاه مازندران
شماره نامه 377912 سازمان مدیریت بند 3یا 4 ذکر شده که اونا دارن انجام میدن پس کار تموم شده است وزارتخونه الکی داره لفتش می ده .
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۵ دانشگاه مازندران

جناب آقای سیاوش منم دانشگاه اصفهان زنگ زدم اونا راست میگن گزینش رو شروع کردن و مسئول گزینش گفت طی نامه 377912 سازمان مدیریت که قبل عید به آقای ماهی ارسال شده بود که پیرو اون آقای ماهی هم به دانشگاهها نامه زد یکی از بندهای لیست گزینش افراد بود یعنی اینکه لیست از طرف دانشگاهها ارسال می شه باید کلیه کاراش انجام شده باشه مثل گرفتن شناسه - پست بلاتصدی- احراز شرایط استخدام در کمیته ارزیابی که همون گزینش هست پس بیراه نمی گن .

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۴ محمدی-علوم پزشکی فارس
سلام حق با آقا سیاوشه منم از کارگزینی پیگیری کردم گفتن هنوز مجوز ردیف نیامده که ما نامه به هسته گزینش بزنیم برای تغییر وضعیت این خبر رو از کجات.ن در آوردید آخه ؟؟؟؟؟
ضمنا واقعا حق ما هست که ادواری داریم توی این دوره زمونه با هر برگه  یا سندی حق واسه خودشون میخرن چرا ما از این حقمون استقفاده نکنیم .
آقا سیاوش منتظر خبرهای صحیح و خوبتون هستیم
سلام،از زحمات شما در جهت اطلاع رسانی صحیح کمال قدردانی را داریم امید واریم به زودی خبر های خوشی به ما برسانی.
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۴ از سیاووش به تمامی ادواری ها
سلام برهمگی لطفا خواهش میکنم خبرهای کذب منتشر نکینین من پیگیری کردم خبر درباره دانشگاه اصفهان اصلا صحیح نیست لطفا با روح و روان بچه ها بازی نکنین .. دیگه بزارین ببینیم چه اتفاقی میفته چون تا انجام کار فقط یک مرحله باقی مونده منتظر خبر وزارتخونه باشین ....
ضمنا کی گفته بی عدالتیه اگه ما تبدیل وضعیت بشیم وقتی ما با داشتن قبولی آرمون استخدامی 10 -15 سال حقمون ضایع شده و حقوق یه سیکل رو دریافت کردیم بی عدالتی نیست لطفا همکارا نسبت به حقی که از ما ضایع شده و قراره بعد از سالیان دراز بهمون برگردونن کمی منصفانه عمل کنن درست نیست با این جملات بچه ها رو به شک بندازیم که ما داریم با بی عدالتی و حق کشیی تبدیل وضعیت میشیم .... لطفا کمی در بیان جملات دقت کنید

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان زیر مجموعه توانیر ؛ نامه آخری که توانیر به برق مناطق ارسال نموده در خصوص درخواست مدارک از قبیل احکام گذشته و تاییدیه گزینش ادواری دارها بوده است .

پیگیر باشین تا مناطق زودتر مدارک درخواستی رو ارسال کنند .

ولی به نظر میاد زمان اقدام نهایی بعد از اعلام نتایج آزمون اخیر می باشد .

بامید تبدیل وضعیت همگی

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۱ وزارت نیرو و شرکت توانیر
با سلام . لطفا پیگیری کنید ، توانیر نامه ای با شماره 95/22755 به تاریخ95/1/25 برای همه برق ها فرستاده و مهلت 20 روزه برای تکمیل و ارسال مدارکشون داده ، این آخرین شانس همه بچه هاست همگی پیگیری کنید لطفا
۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۰ به ادواری نیرو
با سلام
دوست عزیز اولین شرط برای استخدام یک نیرو درخواست خود شرکت یا ارگان مربوطه ست. بنابراین به نظر من تا دیر نشده در شرکت خود با مسولین مربوطه صحبت کنید تا از این فرصت استفاده کنند. البته من شنیدم چند شرکت برق منطقه ای دیگر نیز خودشان از این کار انصراف دادند. در جلسه ای که سال قبل برگزار شد قرار شد استخدام افراد ادواری از سهمیه استخدامی شرکتها کم شود که بعضی از برق های منطقه ای به این دلیل از استخدام این افراد منصرف شدند و حاضر به کم شدن سهمیه خود نشدند. استدلال آنها این بود که این افراد همین الان هم کارمند شرکت هستند و دلیلی برای کم شدن سهمیه وجود ندارد. بعضی شرکتهای دیگر با اینکه این حرف را قبول داشتند ولی باز هم برای اینکه این افراد استخدام بشوند قبول کردند از سهمیه آنها کم شود.
سلام 
من از پرسنل تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستم  از گزینش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بچه های دارای کارنامه  ادواری چه اونهایی که پست اداری دارند چه اونهایی که بهداشتی درمانی هستند تماس گرفته شد و از آنها دعوت شده تا به گزینش دانگاه مراجعه نمایند  همچنین از گزینش تحقیق در مورد پرسنل مربوطه در محل کار انها شروع شده است امیدوارم به خوشی ختم به خیر بشه و تمام بچه ها استخدما بشند و این کار استارت استخدام ما بقی بچه های قرارداد تبصره 3 را بزنه  . چون این یک کم از عدالت دوره که فقط ما که دارای کارنامه ادواری هستیم استخدام بشویم افرادی هستند که بالای 20 سال سابقه کار دارند ولی یا کارنامه ادواری ندارند یا در آزمون پذیرفته نشده اند . امیدوارم در این ماه رجب مصلحت خدای مهربان بر این باشه که تمام بچه ها قرارداد تبصره 3 در تمام ارگانهای دولتی تبدیل وضع گردند . الهی آمین 
مابایدهمگی به وزیربهداشت نامه بنویسیم که مجوزمارواز17000نفرجدکنه بچه هازودتراین کاروبکنیدچون برای بعضی پست  هاعدم نیازمیزنن مثلاتاپرستارمونده نمیان حسابداراستخدام کنن میگن بزارهمون قراردادی بمونن
سلام عزیزی که بعداز90قراردادی شدی برای علوم پزشکی ماهمه شماره شناسه گرفتن شماره شناسه برای اینه که بدونن باچه سمت وپستی حق بیمه پرداخت میکنن وبرات واریز میشه سایت تامین اجتماعی رونگاه کن اجباری شده مثلایک نفرپستش کارگرساده است ولی توکادراداری کارمیکنه شماره شناسش هم کارگرساده ثبت میشه ازمزایای کارگری درزمان بازنشستگی برخوردارمیشه بهرحال ثبت شماره شناسه برای کلیه نیروهای قراردادی الزامی شده قبل وبعد90نداره
33271شماره سازمان مدیریت
دانشگاه علوم پزشکی لرستان تمام کارهاش انجام شده شناسه هم گرفته برای تمامی ادواری دارهافقطمنتظرمجوزه
سلام اگه بایازده سال سابقه توشهرستان محروم کارکنیدکه همیشه نیروهای رسمی پیمانی باحرفاشون پتک میزنن توسرتون نمیگیدزنگ نزنیددیگه خسته شدیم ..................من جزءدانشجویان نمونه تودانشگاه بودم ولی الان بخاطرنوع استخدام حقیرشدم حتی اونهایی که باسهمیه اومدن میگن مارسمی هستیم آخه حقارت تاکی دانشگاه علوم پزشکی حتی حق مسکن قراردادی هاش کمتره
اقاسیاوش سلام اززحمات شمامتشکرم..گفتم خوشحالم چون پیام بیشتردوستان پرازامیدبود

۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۷ علوم پزشکی تهران
سلام،اقا سیاوش از سازمان مدیریت شماره ای ندارین که از اون طریق پیگیری کنیم؟
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۶ از سیاووش به تمامی ادواری ها
تو رو خدا دیگه کم زنگ بزنید به وزارتخونه و خانم جلالی ... خدا میدونه بخاطر ازار و اذیت بچه های ادواری کارشناس های وزارتخونه همه از انجام کار کنار کشیدن لطفا تا زمانیکه خبر جدیدی میشه صبر کنید خواهش میکنم دیگه زنگ نزنید ..اگه قرار باشه کاری انجام بشه تا حالا انجام شده 
آقا سیاوش از سازمان مدیریت خبری ندارید ؟
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۹ به اقا سیاووش
اقا سیاووش شما که این همه زحمت کشیدین میشه لطفا در مورد بعد از 90ها هم یه پی گیری کنید از خانوم جلالی بینین اصلا ما امیدوار باشیم یا بریم پی زندگی مون و با همین بدبختی بسازیم .به خدا هیچی بدتر از ناامید شدن نیست .
من که با خانم جلالی صحبت کردم گفتن ما داریم پی گیری می کنیم که همه ادواری دارها شناسه بگیرن و تبدیل وضعیت شن ولی واقعا نمی دونم این حرفا تا چه حد جدی هست؟؟؟
دوستان تورو خدا دعا کنید و پی گیری ممنون از همه
با سلام اولا اینکه مازندران اینجا نوشته خوشحالم میشه بفرمایید برای چی خوشحالین ؟؟؟؟؟؟/
دوم اینکه من با خانم جلالی صحبت کردم اصلا قرار نیست که آزمون برگزار بشه دارن مقدمات تبدیل وضعیت مون رو انجام میدن چند بار هم گفتم که لطفا به آقای دهایی زنگ نزدید چون ایشون در جریان کامل ادواری ها نیست خواهش میکنم به حرفام گوش بدین چند بار یه چیزی رو بگم میرین می پرسین و یه چیزی اینجا می نویسین بچه ها رو نگران می کنید ....
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۳ علوم پزشکی........
سلام به همگی,کسی نمیدونه ما بعد از نودی ها برای اینکه شناسه بگیریم باید ,چه کار کنیم؟؟
این همه انتظار آخرش هم هیچی,من میدونم اگه با قبل نودی ها تبدیل وضعیت نشیم دیگه هرگز نمیشیم و از این بابت خیلی ناراحت و افسرده ام
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۲۰ قرار دادی علوم پزشکی ت
با سلام .آقا سیاوش چه خبر؟خسته شدیم
سلام بچه ها خبر جدیدی نیست ؟
از ادواری دار های وزارت نیرو کسایی هستند مثل ما ( برق منطقه ای آذربایجان) که توانیر به خاطر مجوز حذفشون کرده و دیگه اصلا پیگیر کارمون نیستن ؟؟ چه خبر کاری تونستین بکنین

من نمیدونم چطور میشه وارت بهداشت مجوز میخواد بگیره برای ادواری دارهاش ولی وزارت نیرو منوط کرده به درخواست نیاز شرکتها ؟
دوستان اگه راه حلی برای ما میدونین لطفا راهنمایی کنین
خوشحالم
باسلام امروززنگ زدم آقای دهایی گفت اسمت وشماره شناسه وشماره پستت اومده منتظرمجوزیم اگه برای دانشگاه علوم پزشکی مجوزاز17000نفربدن فقط میریدگزینش وگرنه بایدآزمون بدید