---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور9

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ



مهم و فوری
           
     

پیشاپیش ورود به ماه اشک و خون و ناله های سوزناک زینب کبری را به همه دوستان تسلیت عرض مینمایم.

 

پیرامون پیگیری و اعلام وصول هر چه سریعتر مطالبات پذیرفته شدگان آزمون استخدام استانداری ها، نیاز به تهیه مواردی قابل استناد است که تنها از طریق برخی دوستان که در استانداری های سراسر کشور رابطه یا پایی دارند این مدارک قابل اخذ است. و وجود آن میتواند بسیار به نفع ما بوده و در پیشبرد اهدافمان کمک شایانی کند. ذیل توضیح کتبی از همه آن کسانی که میتوانند در این مهم ما را یاری رسانند دعوت به عمل می آید که با توجه به روابطی که دارند این نامه اخذ و به ایمیل مربوطه ارسال نمایند . با تشکر


1 ) نامه مکاتبه شده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با استانداری ها مبنی بر لزوم جذب یا اقدام برای جذب از طریق برگزاری ازمون (نامه ای که قبل از نشر آگهی استخدام، از معاونت توسعه مدیریت به استانداری ها ارسال شده بود.)

2 ) نامه مکاتبه شده از وزارت کشور با استانداری ها مبنی بر اجرا یا انجام ازمون استخدام یا انتشار اگهی یا ارایه مجوز استخدام

 لازم به ذکر است که همه دوستان از تمام استانها تلاش نمایند تا این نامه هرچه سریعتر رویت  شود چرا که بسیار راهگشا خواهد بود.


6mehr1393@gmail.com


لینک  فایل صوتی مصاحبه آقای  علی جمالی قمی در مورد استخدام های دولت قبل وتعیین تکلیف آنان ( یکشنبه 11 آبان ماه 93)
- لینک فایل صوتی مصاحبه دکتر نوبخت با رادیو ایران در مورد استخدامی ها(اخبار ساعت 14 روز پنج شنبه اول ابان ماه 93)
۹۳/۰۸/۰۶
مدیرسایت

نظرات  (۱۹۸)

۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۲ به یار قدیمی ( البته در یار بودن ایشون شک است )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خدایا به دادمون برس
*** **** **** ******** *** ***
آخه خواهر من شما با این قوه تخیلی که داری به جون خودم میتونی هری پاتر بنویسی اونم در بیش از ۱۲ جلد واسه چی میخوای استخدام بشی
نکته اول : هیچ مقام دولتی و عالی پشت تلفن با شخصی که شناختی ازش نداره در مورد مسائل کاری و حرفه ای صحبت نمیکنه
نکته دوم: به فرض محال که صحبتهای شما درست باشه نهایتا میتونست با گفتن یه تاریخ مشخص به بحث با شما پایان بده
**** *** * **** ***** ***** ** **** * **** **** ** ****** **** **** *** ** **** ****** * *
***** *** ** ****
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۹ پیرشده استخدام
سلام به نظر شما منطقیه که نوبخت کل دهه محرم تو شفت باشه اما هیچ خبری تو این سایت از حضورش نزده باشن؟!!http://www.sobheshaft.ir این سایت مربوط به شهر شفت هست که تمامی اخبار مربوط به این شهر رو پوشش میده اما دریغ از یک خبر.
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۴ به یار قدیمی
یار قدیمی میشه بگی مستر رو کجای شفت و تو چه مسجدو محفلی دیدی؟؟؟؟؟؟
اگه واقعا حرفهای یار قدیمی و نوبخت راست باشه و اون منظورش ما نبودیم پس چرا چپ و راس مصاحبه میکرد در مورد ازمونای استخدامی دولت قبلی میگفت کسانی که تمامی مراحل قانونی رو انجام دادن گزینشاشونو انجام دادن امتحاناشونو دادن رو به استانا بخشنامه کردیم و اگه بوجه نداشتن تولایحه 94میزاریم یه سوال اخه جزما که این شرایطی که نوبخت میگفتو کی داره  نفتیا که هنوز اندر خم یه کوچن وحالا حالا ها مونده به بقیه مراحل برسن داره ناظرا که اصلا امتحانی ندادن تا مشمول حرف اقا بشن  اخه غیر ما و نفتیا که کسی نمی مونه تا از دولت قبل امتحان داده باشه 
۱۵ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۸ پیرشده استخدام
سلام.به نظر شما منطقیه که یه مسئول پرکارمثل نوبخت که چندتا پست داره دهه محرم رو کلا رفته باشه به شهرستان شفت!!!!!!
منتظر جان ادبیات و لحن کاملا منطبق هست ولی یه تفاوت اساسی وجود داره اونم اینه که نوبخت همیشه مثبت حرف میزنه و منفی عمل میکنه ولی در مصاحبه با دوستمون برعکس عمل کرده و منفی حرف زده و احتمالا میخواد مثبت عمل کنه.
چند وقت بود بچهها زیاد کامنت نمیذاشتن ولی به لظف یار قدیمی که زحمت کشیدن ایت سوموگی انداختن وسط و بچه ها از بیکاری در اومدن.
۱۵ آبان ۹۳ ، ۰۱:۰۴ به یار قدیمی
لطفا الکی با افکار مردم بازی نکنید. من یه پیشنهاد پولساز براتون دارم.
باتوجه به ذهن خلاق شما در مورد سناریو نویسی و قصه گویی بهتره برین فیلمنامه نویس بشی. حتما از حقوق کارمندی بیشتر در میارین.
خواهر من نوبخت بیکار نیست بیاد با تو مصاحبه کنه که ، دلیلم اینه که من خودم اهل شفت هستمو اصلا نوبخت امسال اینجا نیومده لااقلش نه من دیدم نه هیچکدوم از آشناهامون، اینجا اینقد بزرگ نیست که نوبخت بیادو کسی نفهمه. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵ آبان ۹۳ ، ۰۰:۴۱ مجید از مازندران

1-"به بهترین امید داشته باش، اما خود را برای بدترین آماده کن"

2-همه امید داریم به تعهد مسوولان به حرف ها و قول هایشان. اما اگر به خاطر مشکلات مالی نتونستند و یا نخواستند به حرف هایشان عمل کنند چکار باید کنیم و مهمتر از آن چه کاری میتوانیم کنیم؟

3- بهترین کار در حال حاضر ادامه ی رایزنی با مسوولان ارشد معاونت راهبردی و نمایندگان مجلسه.کاری که خیلی از دوستان در حال انجامش هستند و از این عزیزان سپاسگذاریم. وگرنه حرف های مسوولین استانداری و دستگاههای اجرایی، کاملا بدون پشتوانه ی عملیاتی و تنها بر اساس مصلحت و برداشت شخصیشون هست.

4- به نظر من حتما باید تعدادی نماینده در اول آذر قبل از نهایی شدن بودجه، در معاونت راهبردی برای تکمیل رایزنی حضور پیدا کنند. وگرنه بعد از تحویل بودجه به مجلس، تغییر در لایحه ی بودجه سخت میشه خیلی.

5-اما قابل پیش بینی هست که مسوولان ارشد معاونت راهبردی این نمایندگان را نپذیرند.چون هر روز هرکسی میتونه به ادعای نمایندگی 20 یا 30 هزار نفر از پذیرفته شدگان بره تقاضای ملاقات کنه.

6-اینکه چند نفر و چه کسانی نماینده بشند زیاد حالا مهم نیست. بحث اینجاست که چطور این افراد ثابت کنند نماینده ی واقعی تعداد زیادی از پذیرفته شدگان هستند؟

7- من فعلا راهکاری بهتر از این به ذهنم نمیرسه که تمام کسانی که موافق انتخاب نمایندگانی برای پیگیری قرار گرفتن تمام پذیرفته شدگان آزمونهای استانداری های کشور در بودجه ی 94 هستند نام، نام خانوادگی،شماره شناسنامه، سازمان پذیرفته شده و شماره موبایل خودشون رو به صورت خصوصی به مدیر اعلام کنند تا هم تعداد دقیق افراد موافق اعزام نماینده مشخص بشه و هم نمایندگان تقریبا وجهه تقریبا حقوقی پیدا کنند.

8- دوستان اگر راهکار بهتری دارند استقبال می کنم. اما در هر صورت تا 1 آذر باید نماینده ها با داشتن مدرکی مبنی بر نمایندگی واقعی تعداد زیادی از پذیرفته شدگان به معاونت برند. نوشدارو بعد از مرگ سهراب بی فایده خواهد بود.

9- "به وقت کار باید کرد تدبیر...چه تدبیری چو وقت کار شد دیر؟"

 

 

۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۴ اعلام قبول شدگان دامپزشکی کردستان
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دامپزشکی استان کردستان

http://kordestan.ivo.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=07e6f616-828f-4660-b0b7-462e123a0ec3&WebPartID=ba5c4639-3a82-4fb5-81fa-05a9e70de27b&ID=5c4ba1ad-f036-4c28-bba2-843cfe2e4529

با سلام

به عقیده بنده  انتظار تا 15 اذر ممکن است نتیجش به ضرر ما و کاری هم دیگه از دست ما ساخته نشه پیشنهاد می کنم سه نفر با طومار امضا شده قبلی به معاونت مراجعه و حساسیت بچه ها را به گوش مسئولین برسونن و اینکه به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد حقمونم ضایع بشه . اما سایر دوستان نیز لازم است نفری 5000 تومان به حساب این سه نفر ریخته بشه تا هزینه های سفر انها را ازرده نکند اگه مدیر تایید می کنه سه نماینده انتخاب و شماره حساب رو نیز جهت کمک بذاره . ممنون . علی

دوستان برید به این ادرسhttp://estekhdam-ostan.mihanblog.com/ وبلاگ بچهای اردبیله پاینای صفحه اصلی دو تا فیلم هست از نوبخت  شاید بعضیا ندیده باشین نوبخت به صراحت در مورد ازمون استانداری صحبت میکنه حالا اینکه یار قدیمی میگه نوبخت گفته اما تاکید کرد که هیچ وقت نگفته که ازمون استخدادم استانداری ها از فروردین 94 جذب می شوند  نمیدونم دیگه چه صیغه ایه
لطفاً هر فردی که اطلاع دقیق داره جواب سوال منو بده، از کجا میشه مطمئن شد که پس از تصویب بودجه در مجلس برای استخدامی استانداری ها بودجه تصویب کردن؟ چون سال قبل هم مسئولان استانداری  گفتن بودجه گرفتیم برای شما، فروردین تا اردیبهشت مشغول میشید، آخرش نوبخت خودش گفت بودجه برای قبول شدگان استانداری در سال 93درنظر گرفته نشده، حالا جدای از پرسیدن از مسئولین آگاه و شاید هم دوپهلو حرف زن، میشه مطمئن شد بودجه برای ما درنظر گرفتن؟ 
من برای بعضیها واقعا متاسفم که  تاب و تحمل نظرات و کامنت های دیگران رو ندارند و با جملاتی هتکانه سعی می کنند دیگران رو مورد هجمه تهمت هاشون قرار بدهند.  دوست عزیز بجای اینکه با ناسزا گفتن با واقعیت روبرو بشی بهتر است که در درون خودت جستجو کنی که چه چیزی اجازه نمیده تا واقعیت مسائل رو ببینی.
اگه متن کامنت آیدا خانوم رو بخونی متوجه میشی ادبیات بکار رفته در متن، همون ادبیات مخصوص نوبخته (یعنی مبهم ،دوپهلو و محافظه کارانه صحبت کردن )
فکر کنم در این دو سال اخیر با شخصیت نوبخت کاملا آشنا شدید. براش هم مهم نیست که چه جوری احساسات شما زیر پاش لگدمال میشه.
دوستان خوش خیال هم بهتره بجای فکر کردن به رویای استخدام، راهی برای برون رفت از این کابوس تمام نشدنی بیابن
اخبار رسمی این چن وقت 1-مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:شروع به کار نیروهای جدیداز بهمن ماه 2-جمالی قمی:تعیین تکلیف بزودی3-افضلی فرد:شروع بکار فروردین 4-منابع نیروی انسانی استانداری فارس : جذب نیروها تا پایان سال5-نوبخت در قم : حکم اسفند اولین حقوق فروردین6- معاون نیروی انسانی استانداری سیستان:527نفر از پذیرفته شدکان تا ماهای اتی جذب دستگاها میشوند7- مصاحبه نوبخت در اردبیل .........و اما خبر غیر رسمی خودمونی با نوبخت کی گفته استانداری هیچی مشخص نیست
 بنظرم خانم چوپان پیشه نیز با ما بازی می کنه چون در جواب بچه های آ.غ که بهش زنگ میزنن هر لحظه یه چیزی میگه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان عزیز لطفا ارامش خودتونو حفظ کنید نه با این کامنت امروز خیلی ناراحت بشین ونه به وعده و وعید اخر سال اقایون خیلی خوشحال در هر شرایطی توکل بخدا داشته باشید و اما در مورد کامنت یار  قدیمی باید بگم اگر کامنتش واقعیت داشته باشه 1-گر خدا خواهد عدو شود سبب خیر , ***** *** ***** **** ** ****** ********. اخرین قولش حرفای افظلی فرد دیگریش مصاحبش تو قم و مخصوصا مصاحبه 7مهرش با خبر نگار صدا وسیما تو اردبیل که در جواب سوال صریح خبر نگار در مورد بلاتکلیفی 750نفرازازمون استخدامی استانداری اردبیل گفت ما به استانها بخش نامه کردم ........الی اخر که همه میدونید 2- کی میگه قانون مدیریت کشوری در مورد ما رعایت نشده و اگه نشده بود واقعا دلش برا ما سوخته بود که فرایند ازمونمو نو تایید کرد .دوستان از نظر قانونی هیچ خدشه ای به ازمونمون نیست خودشون خوب میدونن فقط تامین اعتبار نکردن که اونم مشکل اقایون سیاستمداره نه ماهایی که امتحان دادیم  3-اگه واقعا منظورش ازمون ما نبوده چرا هر جا رفته و اخریش صحبتای  جمالی قمی گفته ما به استانابخشنامه ..... اخه بانک چه ربطی به استانداری داره وزارت نیرو چه ربطی به استانداری داره که به استانها بخشنامه کنن و تازشم ناظرا که کارشون حل شده و  فقط ما هستیم رو هواییمو منتظر بخشنامه اقایون  4- دوستان عزیز تمام عالمو ادم از استانداری تا نمایندها تا دستگهای اجرایی.... تا خواجه حافظ شیرازی به هر کسی میرسیم همه  بما میگن قول اخر سالو دادن. شما اگه بودین اگه یه حرفی میزدین که اینهمه انعکاس داشت میتونستین زیرشو بزنین 5- خودم از دزپسند اون روز تو پارک شنیدم که در جواب اینکه ما به حرفای نوبخت و اخر سالی که 7مهر تو اردبیل گفت اعتماد نداریم گفت اخه وقتی نوبخت تو رسانها اعلام کرده چه چیزی از این بالاتر 6- با همه این حرفا تا 1ماه دیگه تا دادن لایحه94به مجلس  همه چی مشخص میشه پس راهی نداریم تا این 1ماهی دندون رو جگر بذاریم ببینیم چی میشه ایا حرفای یار قدیمی راسته یا مستر نوبخت. وسلام یا حسین 
از بچه های شاهد و ایثارگر گزینش شده جهت استخدام در خود ادرات بنیاد شهید و امور ایثارگران کسی نیست هماهنگ بشیم برای رفتن به تهران؟
سلام یار قدیمی.ممنون از پیگیریهاتون.اما به نظر شما گفته های اقای افضلی فرد نماینده اردبیل در مورد اختصاص اعتبار 5000میلیارد تومن به استخدامی استانداریها چه معنی ای میتونه داشته باشه؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان شما تا کی می خوایین به حرفای مفت و چند من یه *** *** ***** ****** ***** با کامنتای یه خط در میانش توجه کنین؟؟؟؟؟؟ **** شما کی *** ** ******** بر می دارین؟؟؟؟ شما نتونستین بیایین تهران با بقیه اما تنهایی چند روز تهران بودین و با (پ) و (ر) و (ح) و (گ) و ... و ده روز گیلان با (ز) و (ن) و (ه) و ... مصاحبه اختصاصی داشتین؟؟؟ نوبخت هیچ کاری نمی کنه فقط با حضرتعالی مصاحبه اختصاصی می کنه جنابعالی هم مثل رسانه های زرد ایران از حروف اختصاری استفاده می کنین؟!!! راستی شما از کجا اینقدر پارتی تون کلفته که هر مسئولی رو بخوایین از طریق زن و بچه اش پیدا می کنین و وقت اختصاصی می گیرین؟؟؟؟؟
من بعد از پیگیری 6 مهر دیگه بی خیال خوندن کامنت دوستان شده بودم و فقط خبرها رو می خوندم تا اینکه اتفاقی چشمم به کامنت های *** ***** ****** **** ******** افتاد... راستی دوستان کامنتای قبل از شش مهر *** **** *******؟؟؟؟ کل حرفاش که در مورد ملاقات با (د) و (ذ) و (ر) و (ز) که مدعی تلاش شبانه روزی تا گرفتن وقت ملاقات با ایونها بود رو یادتونه؟؟؟ همش همش و همش **** *** و حتی یک جمله صحیح هم نداشت... اینم همونجوریه!!!
پاسخ:
مدیر دوم: دوستان خواهشا به هم احترام بزارین..یکی میاد اینجا یه حرفی میزنه همه جبهه گیری نکنید..تواین یک سال و اندی همه چی افتاده دستمون و میدونیم چی به چیه..امسال بارها تو رادیو و تلویزیون از استخدام های ازگان های دولتی حرف زده شده ولی قبلا اینطوری نبود..پس نگرانی زیادی مثل سالهای قبل وجود نداره..اما بازم تاکید میکنم دست از پیگیری برندارید..شما میدونید که هر مسئولی حرفی میزنه و مسئولان به خاطر افت شدید قیمت نفت به سختی میتونن پیش بینی کنن که همه استخدام های دولتی یکجا به انجام برسه پس ترجیح میدن به تدریج اونا رو سروسامون بدن..
۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۰ بنیاد شهید خوزستان
بچه هایی که برای اداره بنیاد شهید امتحان دادند کسی خبر جدیدی نداره؟
با سلام
بچه ها اقای فضلی‌فرد  گفته اند که از اول فروردین‌ ماه یک‌ هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی می شوند که نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف هم جزو انها هستند بنابراین این ادارات احتمالا استخدام های دیگری داشته اند وقتی از استخدامی های استانداری صحبت میشه کل اونها رو در بر میگیره چه گزینش شده و چه نشده و اون اداراتی که گزینش کردن وضعشون بهتر . امید است که دوستان متن خبرها رو خوب بخونن بعد وارد فاز منفی بشن. ما تو این 2 سال به اندازه کافی نا امیدی رو تجربه کردیم ولی با گفته های اخیر مسئولین انشاالله همه بچه های استخدامی استانداری ها از اسفند شروع به کار میکنن (تو تصویب بودجه هم کاملا مشخص میشه) .تشکر 
از همه دوستان عزیز معذرت میخوام
نمیخوام ناراحت بشید
نمیخوام ناامید بشید

فقط خواستم بدونید من رفتم با (ن) صحبت کردم

10 روز استان گیلان بودم
تا از طریق خانومشون باهاشون صحبت کردم

هیچ منتی به کسی ندارم واقعا بخاطر خودم رفتم فقط خودم

(ن) تاکید داشت که اسمی از استانداری من نبردم

من که پیشش زار زدم حاظر نشد بگه میرید ولی نگفت که نمیرید

گفت به مرور و استان به استان و اداره به اداره میگیریم اونم بعد سهمیه دارها

حالا منم مثله همه ارزو میکنم وعده اسفند و فروردین واقعی باشه و من فقط حرفهای ایشون را نفهمیده باشم

دوست عزیز اقا رضا از مازندران من ازت معذرت میخوام

از همه معذرت میخوام

کاش میتونستم عادت سر زدن به سایتو ترک کنم و کاش میتونستم خبرم را نذارم ولی خوب نتونستم

اگه کسی ناراحت شد ببخشید تو را خدا همه حلالم کنید
سلام بچه ها.این رقم ۵۰۰۰میلیارد که اقای افضلی فرد اشاره کردن بهش ایا متعلق به استخدامی اردبیله فقط یا تمامی استانها؟
نمیدونم دقیقا ولی میگن 1100 اینا ...
۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۲ دولت وعده های دروغ
به این دولت هیچ امیدی نیست.
از اول هم به این دولت امید نداشتم فقط بخاطر حمایت خاتمی بهش رای دادم.
با بیان مشکلات دولت قبل و آمار و اطلاعات بی پایه و اساس که نمیشه کشور را اداره کرد.
با شعار و گفتار درمانی که نمیشه کشور اداره کرد.
با شعار تدبیر و امید آمد ولی ما نه تدبیر دیدیم نه امید!
چیزی که مشخص مانبایدزیادم انتظار جذب داشته باشیم
مگه چند بار رفتیم پیگیری 
چند بار رفتیم تهران اونم باچه تعدادی
میدونید بچه های بقیه آزمونا باچه اتحاد و شور وحالی دارن پیگیری میکنن
خوب معلوم منم جای مسءولین بودم ازمونای دیگه رو تو اولویت میزاشتم
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۹ رضا از مازندران
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به نظر من *** *** ***** **** **** *******  شما خودتون فایل صوتی نوبخت رو گوش کنید، میگه همه کسانی که مراحل آزمون روگذروندند، بعدش هم میگه از تمام استانها اسامی خواستیم، نمیگه از فلان دستگاه اسامی خواستیم، دقت کنیدمیگه از استانها یعنی استانداری ها، پس بیخود اعصابتون رو خرد نکنید، این حرفها و نقل قولهاباد هواست، فایل صوتی نوبخت بیانگر شروع به کار ما از اسفندماهه.
بنده خودم نهران بودم و با آقای دژپسند معاون بودجه نوبخت صحبت کردم و ایشون تاکید کرد که بودجه شما در بودجه 94 منظور میشه. خواهشاً به این حرفها و شایعات توجه نکنید، یه سری آدمها* **** نقل قولهای الکی می کنند که اعصاب من و شما رو خراب کنند.
درضمن اگر قرار بود که مارو جذب نکنند همون سال گذشته آزمون ما رو لغو می کردند. پس نه لغوی درکاره و نه زمان اون رو به تعویق میندازن. یا علی
پاسخ:
مدیرسایت : خواهشا تو نظراتتان احترم متقابل را رعایت نمایید اگر ینفر پیگیری میکنه ونظرشو میگه قرار نیس با اهانت وفحش جواب بدین .....همانطور که در توضیحات وبلاگم گفته ایم نظرات خلاف قوانین سایت منتشر نخواهند شد .
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۶ به همه دوستان
دوستان نا امید نباشید باید یه برنامه ریزی برای حرکتی کوبنده تر از قبل انجام بشه.فقط من نمیدونم کی میتونیم مطمعن بشیم توبودجه سال اینده هستیم یا نه.زنگ زدن  ها رو از سر بگیرید
دوستان خب جدیدترین مصاحبه اقای جمالی قمی گفته حتی اسم استانداریها را اورد خب اگه دقت کنید ازمون استانداریها هستش تقریبا که مونده بانفت.
الان اگه دقت کنید چندتااستان مصاحبه میکنن میگن اسفند تا پایان سال اشنالله حل میشه به حق این ایام
از تبریز سلام ,  میگم اداره اوقاف الان ماهی چقد حقوق میده ؟
با این خبر یار قدیمی خیلی ناامید شدم واقعن متاثر شدم نمی دونم چه کنم تازهه امیدوار شده بودمولی حالا خیلی دپرس شدم تو فایل صوتی نوبخت چیزی راجع به آزمون استانداری نگفته پس حتمن یار قدیمی درست گفته وای....
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۰ به از همدان (( از تبریز ))
منم از سازمان اوقاف قبول شدم شما در کدوم مرحله هستید؟؟؟
ما در مرحله کد استخدامی هستیم از اداه گفتن که اسفند حکم زده میشه برا اول فروردین نمیدونم این افضلی فرد که میگین کی هستش و برا چی گفته ...
با سلام، خدمت آیدا خانم که با کامنت یار قدیمی مطالبی درباره ملاقات با دکتر نوبخت درج کردند عرض کنم که نیازی نیست که اسم کامنت عوض بشه چون شما تنها کسی هستین که قبلا هم سعادت ملاقات با مسئولین معاونت بودجه به شکل رودررو داشتین. اینکه یکی از قربانی های کسری بودجه جاری به دلیل کاهش قیمت نفت استخدامی های استانداری هستند دور از انتظار نیست، ولی شما میتونستین بهشون بگین که شما در اردبیل و مصاحبه با رادیو ایران به صراحت گفتین که از اسفندماه مشغول به کار میشیم و همه ادارات و استانداری ها هم همین رو نقل قول کردن..... بیکاری، عدم ازدواج، بدون پارتی بودن، خدایا دردمونو به کی بگیم..
باسلام و خسته نباشید
من یکی از قبول شدگان آزمون سازمان اوقاف هستم و الان خوندم که آقای افضلی فرد گفته'نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال و اوقاف برا جذب مشکل دارن"
اینم شده قوز بالاقوز برامون
کسی در این خصوص اطلاعی داره؟
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۶ به یارقدیمی
سلام
خیلی روحیه خوبی داشتیم، دیگه بااین خبر ...
آه
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۷ چی رو باید باور کرد
فایل صدای مصاحبه آقای نوبخت توی همین سایت هست که دقیقا فروردین رو مشخصا برای شروع کار نام میبره ، این اصلا با صحبتهایی با این یار قدیمی که فکر کنم آیدا باشه ، انجام داده  جور درنمیاد !
سلام ساسان
شما که گفتی دکتر حاتمی زاده گفتند  حتما جذب میشند تو اسفند
اینجمله بعدی به نقل از شماست یا دکتر حاتمی زاده؟/((ببینیم بعدا چی میشه))؟؟؟
اینا خودشون شلوغ بازی دوست دارند بلد نیستند متمدن رفتار کنند خودشون عامل میشن که یه عده جمع بشن سر وصدا کنند خیابون مسدود کنند ترافیک درست بشه دلیل این رفتارشون باید از خودشون پرسن که مرضشون چیه زنگ زدم معاونت میگه معلوم نیست میگه دوباره بیایم تهران اونجا جمع بشیم میگه مشکلی نیست ما عادت داریم خودتون اذیت میکنید همشون یه آقای دکتر اول اسمشون گذاشتن که بی تمدنی وبی فرهنگیشون پشت این عنوان مخفی کنند
طبق پیگیری یار قدیمی پس معلوم شد ما قطعا جذب میشیم اما به مرور و طی چند سال! البته در صورت وجود پست خالی
باز خدارو شکر که جذب نشده از دنیا نمیریم البته اگه عمرمون کفاف بده
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۷ خطاب به همه
به به بازم که سر بچه ها رو شیره مالیدن و میخوان بندازن عقبت تر از 94

بزک نمیر بهار میاد ، استخدام با دلار میاد

منم که سهمیه دارم بازم اطمینان ندارم به حرف های مسئولین

شماها رو نمیدونم.. خدا به همه صبر بده

فکر کنم تا هوا سردتر نشده باید یه پیگیری و تاریخ پیگری مشخص کنیم واسه جلو معاونت راهبردی و مجلس

راستی خبری از سار از ایلام نیست

سار اگه هستی جواب بده

خبر تازه داری؟؟
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۲ اسفند خوزستان
تزویر بدترین آفت دین است. تزویر سکه ای است دورو که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش را . . .
دوستان همون طور که مستحضرید

بعضی استانها سه برابر قبول شدگان رو اعلام نکرن

تا بیان اعلام کنن مصاحبه و گزینش خودش کمش شش ماه طول می کشه


این برای کسانی است که تمام مراحل رو طی کردن


بگذریم اما جمالی قمی می گه که که هنوز ازمونها تایید نشده


به قول شاعر هر دم از این باغ بررررررری می رسد




تو این شبهای عزیز گره کار ما به دست حضرت رقیه و حضرت زینبه

دوستان تا می تونید توسل کنید بهشون شاید فرجی باز شود 
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۸ به یار قدیمی
شماکه اینقد زحمت کشیدینو نوبختو دیدین صداشو هم ضبط میکردین دیگه. ماشاله مسئولامون یجور حرف میزننکه با یکی دوبار گوش دادن به حرفشون چیزی عایدت نمیشه و همیشه هم یه راه دررو برا خودشون میزارن. ولی اگه قرار به جذب باشه همه باهم جذب میشن(لااقل همه کسانی که مجوز استخدام یکسان دارن). تا وقتی لایحه بودجه در مجلس تصویب نشه چیزی معلوم نمیشه پس اگه نوبخت این حرفارو زده یعنی مجلس ردیف بودجه نمیزاره ولی اگه ردیف دادند.................
سلام دوستان
هر دم از این باغ بری می رسد

باور بفرمائید توی این مدت تقریباً سه سال که در بلاتکلیفی بودم به اندازه نصف عمرم پیر شدم. از بس خبرهای جور واجور شنیدم.         اما دریغ از یک خبر خوش......

۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۶ مصاحبه نماینده اردبیل
من چند بار اون قسمت از مصاحبه نماینده اردبیل رو خوندم ، به نظر من این چند تا سازمان رو مثال زده و گفته و نهادهای دیگر ،البته اگر شما برداشت دیگه ای دارید توضیح بدید .   اقای جمالی قمی در مصاحبه خودشون تاکید میکنند کلیه آزمونها که نشر عمومی داشته و قانونی بودند ، پس دیگه فکر نکنم جای نگرانی داشته باشه ،
من امروز با اقای حاتمی زاده تلفنی حرف زدم و گفتند اسفند حتما میرید سر کار.ببینیم بعدا چی میشه
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۷ یار قدیمی ( خصوصی به مدیر )
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام

من با سعی و واسطه شدن چندین نفر تونستم با اقای (ن) توی شهرستان شفت به واسطه خانومشان که اصالتا شفتی است و برای دهه محرم اونجا بودند صحبت کنم

بحث پیدا کردن اشنا برای دیدن خانوم اقای (ن) و راضی کردن ایشان برای دیدن همسرشون خودش 10 صفحه است که ازش میگذرم

اما ملاقات با ایشان :

خودم را معرفی کردم و گفتم که من از قبول شدگان ازمون استانداری ها هستم و توضیح کاملی از نحوه برگزاری ازمون و مراحل بعدی ازمون دادم
خیلی اروم بودند و گوش میکردند و من از ایشون پرسیدم و فتم شما را قسم میدم تاریخ دقیق به ما بدید و نگید از اسفند یا فروردین اگر تامین اعتبار شدید

به من گفت ببین دخترم من نمیتونم به شما قولی بدم که قادر به انجامش نیستم
1 - اینکه مجموعه دولت با استخدامی های دولت قبل مخالفه
2 - ازمون شما صحیح بود اما نیاز سنجی و تامین اعتبار نشده بود
3 - قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت نشده بود و
.....

اما من هیچ وقت راجب یک ازمون مشخص صحبتی نکردم
و همیشه در مورد استخدامی های دولت قبل صحبت کردم که شامل ازمون ها و افراد زیادی بود
1 - مالیاتی ها ( که تامین اعتبار شد و به علت نیاز دستور جذبشون صادر شد )
2 - ناظرین کشاورزی که به دلیل وجود قانون جذبشون به طور اهسته و طبق قانون خدمات کشوری ( 3 بازنشسته ) داره انجام میشه
3 - معلمان پیش دبستانی که دولت املا مخالف بوده اما مجلس پافشاری داره و بابید به مرور جذب شوند
4 - وزارت نیرو که تامین اعتبار نشده بود و همچنان نشده ( نفت تعدادی شده و بقیه به مرور تامین اعتبار میشوند )
5 - برخی بانکها که همچنان بلاتکلیفند
6 - ازمونی که دستگاههای اجرایی به صورت متمرکز برگزار کردند که چندتا مشکل داره
اعتبار نداره
همه دستگاههایی که ازمون گرفتند احتیاج به نیرو با این تعداد ندارند

دولت برای تمام سالهای اینده برنامه استخدامی داره و در یک محیط رقابتی سالی 12000 نفر جذب خواهند شد

و کسایی که از قبل ازمون دادند را در سهمیه 12000  نفر سال 93 جذب میکنیم

من که متوجه نشده بودم منظورشون چیه با التماس اصرار کردم در مورد ازمون ما استانداری ها نظر بده گفت

مقرر کردیم که کسانی که در ازمونهای قبل ( بازم مشخص نکرد استانداری ها ) تمام مراحلشون را گذراند با توجه به اعلام نیاز دستگاهاشون به مرور تامین اعتبار بشوند

با کلی خواهش * **** که مشخص تر نظر بده گفت

هنوز 100 درصد مشخص نشده با توجه به اینکه بودجه سال اینده با مشورت دستگاهها و حتی نمایندگان مجلس نوشته میشه ما چارچوب را مشخص کردیم

1 - اگر استانی منطقه محروم باشه در اولویت جذب قرار میگیره مثل سیستان و بلوچستان

2 - اگر دستگاهی نیاز شدید داشته باشه ( در هر استانی ) در اولویت جذب قرار میگیره

3 - جذب با اولویت کسانی که تمام مراحلشون انجام شده صورت میگیره

4 - تعداد جذب در هر سال محدود و در چارچوب سیاستهای کلی برای کاهش نیرو انجام میشه

5 - همه پذیرفته شدگان به مرور و طی چند سال جذب میشوند مگر مجلس مانع جذب شود

6 - با توجه به قانون جذب سهمیه داران در اولویت است و برای سال 94 ابتدا سهمیه داران طبق قانون تامین اعتبار و جذب میشوند و در صورت وجود پست خالی و نیاز دستگاهها افرادی که مراحل استخدامیشون تمام شده جذب خواهند شد

اشاره ای به این موضوع کرد که سیاست ما در قبال ازمون استانداری مشابه جذب پذیرفته شدگان نفت است

چون نه این همه نیرو نیاز داریم
نه تامین اعتباری انجام شده
نه ازمون نمراتش علمی محاصبه شده ؟؟؟

جذب تعدادی از پذیرفته شدگان از برای برخی استانها و برخی دستگاهها و به مرور و برای سالهای بعد جذب بقیق عزیزان ؟؟؟؟




من سعی کردم جملات را مرتب کنم اما واقعا همین صحبتها شد خودم را کشتم تا بدونم خودم ( از مازندران ) برای سال 94 امید دارم یا نه ولی جواب مشخصی نگرفتم

نمیدونم چیکار کنم دیگه امیدم فقط خداست و بس

فقط به نظرم رسید که شاید حتی خودشان دقیقا نمیدونستتند که قراره چیکار کنم

همه جوابها مبهم و همراه علامت سوال

اما تاکید کرد که هیچ وقت نگفته که ازمون استخدادم استانداری ها از فروردین 94 جذب می شوند

پاسخ:
مدیر سایت به یار قدیمی :
ممنونم از پیگیرتان...خیلی خوشحال شدم  که دوباره باز گشتین(البته بوده این ظاهرا ما متوجه نبودیم) .....در مورد گذشته نباید اون چیزارو بدل بگیرین ازین اتفاقا میفته متاسفانه .... ما هم بخاطر پیگیرهای گذشته وهم اکنون کمال قدردانی وتشکر را داریم ...
واما در مورد این پیگیریتان امیدواریم که این عدم واضح حرف زدنشون برامون گرون تموم نشه ....
موفق ومید باشین .
اجرتان با امام حسین (ع)

۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۷ اسفند خوزستان
جواب حاج آقا در پاسخ به یک کامنت در سایتشون:
---------------------------------------------------------------------
با سلام، ما چندبار تو سایت شما پیام گذاشتیم ازتون خواهش کردیم به داد استخدام سازمان تنظیم مقررات هم باشید ولی ظاهرا صدای ما به هیچ جا نمیرسه خون شرکت کننده های آزمون شرکت نفت رنگین تره، امیدواذ بودیم شما به عنوان نماینده حامی مذدم و پیگیر عدالت به فکر ما هم باشید ولی نمیدونم چرا فقط دنبال کار استخدام شرکت نفت هستید؟ مگه ماها که تو آزمون سازمان تنظیم مقررات شرکت کردیم بچه یزیدیم؟؟ یا باباهامون دزدو ضد انقلابن؟ با این شرایط خدا به داد ما و کشور برسه
جواب:
"با سلام دوست محترم برای پیگیری یک موضوع نیاز به مستندات است. با صرف ادعا نمی توان یک موضوع را به نتیجه رساند. در خصوص آزمون نفت با توجه به مستندات متعددی که متقاضیان معترض در اختیار بنده گذاشتند به این نتیجه رسیدم که خلاف قانون صورت گرفته و توانستم آن را به اینجا برسانم. شما و دوستان دیگر هم اگر مستندات محکمی در خصوص غیرقانونی بودن مراحل کاریتان دارید ارسال کنید تا پیگیری شود. تشکر"
---------------------------------------------------------------------
دوستان خواهش میکنم مستندات آزمون های استانداریها رو برای حاج آقا رسایی بفرستین
من بخاطر بعضی از حرفها دیگه با نام قبلیم نظر ندادم اما نمیتونستم نیام نمیتونستم پیگیر نباشم

توی دهه محرم بالاخره تونستم با ........ صحبت کنم

اگه مدیر صلاح بدونه میگم

من از مازندران رفتم گیلان ( شهرستان شفت ) تا بتونم جواب سوالام را بگیرم ولی اصلا برام خوشایند نبود

مدیر اگر منو میشناسی و
اگر اجازه مدی مطلبمو بذارم
پاسخ:
مطلبتون رو بیان کنید . در صورت عدم وجود هر گونه مشکل مطلب رو به اشتراک میگذاریم
کسی نمی دونه اینکه در مصاحبه نماینده اردبیل گفته شده برای رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت و احوال و اوقاف درخواست داده یعنی چی؟؟؟ یعنی چه مشکلی سر راه این افراد هست؟؟؟ یعنی امکان داره این ادارات نیروهاشون رو جذب نکنن؟؟؟
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۵ پیرشده استخدام
ممنون بلاتکلیف جان.اجرت با امام حسین.
بچه های آغ لطفا دیگه ازین سناتور حرف نزنین وازش هیچ درخواستی نکنین حرصم میگیره بخدا .این آقا فقط بلده از دیگرون کار بکشه .تابحالم تو هیشکدوم از پیگیریها نبودن فقط بلدن که دیگرونو واسه پیگیری اعزامن کنن
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۰ بلاتکلیف همدان
پیری جان چند بار زنگ زدم به نتیجه ای نرسیدم اگه بتونم باز قرار گذاشتم انشالا شنبه دوباره حضوری برم برا پیگیری قضیه گزینشمون که ببینیم با کدوم ارگانه و دستورش با کیه.
طبق پرس و جوهای قبلیم ظاهرا خود اداره مربوطه خودمون متولی این کاره.
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۵ خطاب به دوستان

با سلام

به خانم چوپان پیشه بگید که اعتبارات قبل از سال در مجلس تصویب میشه دیگه فروردین یا اردیبهشت چه صیغه ایه. من زنک زدم به استانداری استان خودمون گفتن مسولین در تلاش برای تامین اعتبارند و هنوز هیچ بودجه ای تصویب یا تایید نشده است.

با تشکر از همه دوستان پرتلاش و پیگیر

به دوستان اذربایجان غربی 

من الان زنگ زدم دفتر اقای حضرتی  فکر کنم خوده اقای حضرتی بودند که گفتند فروردین ماه بودجه تون قطعیه  وشروع به  کارتون به منابع انسانی استانداری مربوط میشه که از اسفند شروع کنید یا از فروردین.................قبل اون هم زنگ زدم خانم پوپانپیشه که گفت فروردین و گفت از بودجه استانداری  بپرسید
باور کن با گوش های خودم شنیدم این حرف هایی رو که نوشتم از هانم چوپان پیشه.... آدم نمیدونه حرف کی رو قبول کنه
سلام ب همگی
کسی که تمام مراحل رو گذزونده چطور باید بفهمه کد استخدام ی براش صادر شده
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۰ به دوستان(آذربایجان غربی)
سلام
بعد از اینکه دوست گرامیمون  javan گفتند زنگ زدند به خانم چوپان پیشه گفتیم ما هم یه زنگی بزنیم ببینیم چقدر صحت داره
خانم چوپان پیشه گفتند یا فروردین یا اردیبهشت تامین اعتبار میشید!!!
خیلی تفاوته ها بین تامین اعتبار میشید با تامین اعتبار شدید؟؟!!!
در ضمن دوستان هم استانی چرا نیستید؟خبری نیستا ازتون جناب سناتور..بهنام..و....
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۱ به مدیر و بچها
مدیر ,بچها بی زحمت شماره همراه افضلی فرد رو بذارین تا بخاطر پیگیریهاش ازش تشکر کنیم خدایش خودم  بارها از نمایندهای شهرم کارمونو پیگیری کردم از سنگ صدا در اومد از این اقایون  نه . هیچ اشکالی نداره شب دازو غلندر بیدار اسفند نودو چهاری هم در کاره ایشالا زحمت بعضی از نمایندگان خدوم ما جونا که واقعا در زمینه استخدامیمون زحمت کشیدن رو جبران میکنیم پای صندوقای رای. نیست چون اصلا در این فکر نبودن  ازمون ما کنسل شه و اقایون قولهایی که به اینو اون راجع به استخدام بهشون دادن رو مثل دولت قبل عملی کنن اخه طفلکیا تو دولت قبل تمام اونایی که به نحوی بهشون وصل بودن رو زحمت کشیدن بدون ازمون بدون گزینش و مراحل قانونی استخدام کردن و الان این ازمون استخدامی استانداری دستشونو بسته
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۶ به جویا از قزوین
خب بنده ی خدا حداقل میپرسیدی از چه ماهی از سال 94 میفرستنتون سر کار

اون فقط گفته از سال 94؟؟؟؟

بنده ی خدا 94 از فروردین شروع میشه تا اسفندش
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۴ جویا - قزوین
سلام همدردهای عزیز. 
الان با (خانم صدر) استانداری قزوین تماس گرفتم. راجع به تعیین تکلیفمون سوال کردم، ایشون گفتن که صد در صد از سال 94 مشغول به کار میشید. پرسیدم که اسامی رو فرستادین برای معونت توسعه یا نه؟ گفتن که اسامی از ما به صورت مفصل و کامل خواسته شده بود ما هم فرستادیم. در آخر هم گفتم امیدوار باشیم دیگه؟ گفتش که اصلا شک نداشته باشین که مشغول به کار میشین.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930810001638
الده شمع ماتم گلمُشک عزایه        آغلاریخ اورکدن شاه کربلایه
دلده شورلن ماتم                       باقرمیز دونوب قانه
بو گیجه ربابین                             بوش قالپ قوجاقه                  بوجه گیجه رباب اغلار                   آه عالمیه داغلار
شب شام غریبا اقا ابا عبادلله الحسین (ع) بر همه مسلمین جهان تسلیت باد
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۶ حبیب از شهرکرد
من پذیرفته آزمون 92 استانداری هستم
بیستم قراره ازمون مصاحبه بگیرن
بنظرتون کی مشغول میشیم؟
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۱ یا حسین......
خدایا تو این ظهر عاشورا به خون حسین و اصغر شش ماهت قسمت میدم کار همه بچه هارو تا اسفند درست کن فقط خودت میتونی حق مظلومارو بگیری...
یاااااااااااااحسین
۱۳ آبان ۹۳ ، ۰۲:۰۸ کومش سمنان

گفتگوی جمالی قمی با رادیو گفتگو در مورد استخدامها


http://bayanbox.ir/id/7279804120672093852?info 


به امید موفقیت همه ی شما دوستان عزیز


ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین و سقای دشت کربلا ، باب الحوائج، ابوالفضل العباس بر پیروان آن دو حضرت تسلت باد!


۱۲ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۳ اسفند خوزستان
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور/ کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن وین/ سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۲ محمود از مازندران
سلام
با تشکر از مزدک عزیز
به یاری خدا اسفند همه مشغول خواهند شد.بنده شاهد پیگیری های مستمر مزدک ِبابلی ریکا وبعضی از بچه های خوب مازندران بودم هم در تهران وهم استانداری زمان پیگیری نامه برنامه وبودجه.همت وپیگیری بچه های مازنی مثال زدنی وبی رقیب هست.
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۷ فلک الافلاک
سلام
اگه امکانش هست یکی از دوستان اون قسمت از اخبار رو که مربوط به استخدامی هست رو کات کنه و لینک دانلودش رو اینجا بذاره

خودم بلد نیستم وگرنه انجام میدادم

سپاس
این حرف نوبخت که مال خیلی وقته. توی این صحبت ها فقط منظورش اونهایی است که همه مراحل رو گذروندند ولی گزینش نشده ها همچنان بلاتکلیفند.
رادیو ایران - آرشیو و دریافت رایگان برنامه های رادیو ایران در آسان رسانه - http://easymedia.iranseda.ir/LightBox/?ch=11&d=11/3/2014%208:00:00%20AM&t=08:00

اخبار ساعت 8 رادیو ایران دقیقه 18 فایل
بچه ها امروز صبح ظاهرا رادیو ایران از زبان معاونت ریاست جمهوری اعلام کرده که دستور استخدام تمامی کسانی که برای استانداری ها و نهاد های دولتی آزمون داده اند به زودی صادر میشه و تمامی این افراد استخدام خواهند شد . میخواستم ببینم کسی لینک این مصاحبه رو نداره اینجا بزاره؟
ممنون آقای مزدک.
درود بر مزدک عزیز که از ابتدا تابحال اندکی از تلاش و پیگیری عقب ننشست ، دوستان ما در این راه فراز و فرودهای زیادی را طی کردیم اما هرگز نا امید نشدیم ، استخدام برای اکثر بچه ها مثل بارانی است بر یک مزرعه تشنه در حال خشکیدن ، امیدوارم این باران هر چه زودتر فرود آید و جانی دوباره بخشد بر این گلهای پژمرده . یاد اون دوست جویباریمون افتادم که برای ما تعریف میکرد من متاهلم و روزها ناچارم کارگری کنم تا اموراتم بگذره و خانومم هر روز به این سایت سر میزنه و تا از از خبرهای جدید آگاه بشه ، و من هر موقع که به خونه برمیگردم میتونم از چهره خانومم بفهمم اون روز خبرهای خوبی دریافت کرده یا نه . امیدوارم که اون دوست ما وخانومش بقیه دوستانم لبخندی بر لبشون نقش بسته باشه .
سلام به همگی.خدمت دوستانی که چند روز اخیر باهام تماس داشتن تا براشون از استانداری خبری بگیرم عرض کنم که امروز رفتم استانداری.بر اساس قول شفاهی که داده شده گویا تا 20 اسفنذ قراره شروع به کار انجام بشه. دولت از ادارات کل خواسته که کلیه نیروهای امسالشونو اعلام کنن.از استخدام های جدید تا تبذیل وضعیت ها و الی آخر.دوستان ثبت و بازرسی خواهشن از اداره کل پیگیر باشین تا مراحل گزینش زودتر شروع بشه چون لغو توقف مراحل منوط به موافقت سازمان مربوطه است که اون هم با پافشاری  شما احتمالش شدیدن زیاد میشه.
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۵ رضا _ کردستان
تامین24 /«نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به زودی اعلام می‌شود» این آخرین خبری است که مسئولان عالی رتبه سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با تامین ۲۴ اعلام می‌کنند. پیش از این گفته شده بود روز شنبه و یکشنبه هفته جاری نتایج آزمون سراسری استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام می‌شود، اما به علت مشکلات فنی اعلام نتایج آزمون به تویق افتاد.

 به گزارش پایگاه خبری تأمین۲۴ (tamin24.ir) سید حسین حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با تامین ۲۴ در مورد علت به تعویق افتادن اعلام نتایج می‌گوید: «نتایج از سازمان سنجش کشور دریافت شده اما به علت یک مشکل فنی بازگردانده شد تا پس از اصلاح مجدد و رفع ایرادات اعلام شود»

«تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند» امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور برگزار شد، آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند و در روزهای آتی نتایج اولیه آن اعلام خواهد شد.

http://tamin24.ir/fa/news/1725/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۵ اسفند خوزستان
سلام بابک جان
پس به جز من کسان دیگری هم هستن که منتظر نتایج آزمون اسفند هستن... خدا بگم این مسئولین رو چه کارشون کنه من 1.5 سال هست مرتب با استانداری تماس میگیرم همش جواب سربالا میدن.
میدونید چرا اعلام نمیکنن چون از دولت میترسن میخوان با این کار هم پاچه خاری کنن هم اینکه ما از حقوق خودمون بی اطلاع باشیم تا نتونیم شکایت کنیم. الان این اعلام نکردن نتایج غیر قانونی هست. به سازمان بازرسی شکایت زدم نوشت مرتبط با ماموریت سازمان بازرسی است.
استانداری خوزستان چرا نتایج اولیه آزمون اسفند 91 رو اعلام نمیکنه؟ اعلام کردن نتایج چه ربطی به بودن یا نبودن بودجه داره؟ اصلن تا اینا نتایج رو اعلام نکنن که تهران تامین اعتبار نمیکنه. من بارها استانداری تماس گرفتم ولی همیشه یا جواب سربالا میدن یا تلفن رو قط میکنن. امیدوارم خدا نشونشون بده بازی کردن با سرنوشت مردم چه عواقبی داره. کار اینا غیر قانونیه چرا کسی باشون برخورد نمیکنه
فلک الافلاک کجایی خودت قبول شده بخشداری هستی یا فرمانداری  از ما بهزیستی های لرستان خبر نداری کیه شروع بکار گفتن
لینک مربوط به فایل صوتی از سایت رادیو گفتگو

http://www.radiogoftogoo.ir/rooydad
کد خبر: 81372930 (4320081) | تاریخ خبر: 11/08/1393 | ساعت: 13:1|
رییس مرکز آمار،برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی:قبول شدگان آزمون های استخدامی دولت قبل تعیین تکلیف می شوندتهران-ایرنا-رییس مرکز آمار،برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت برنامه ریزی رییس جمهور در خصوص جزئیات دستور العمل جدید استخدام در دستگاه های دولتی و همچنین تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون های استخدامی دولت قبل در برنامه رویداد رادیو گفت و گو سخن گفت.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ' علی جمالی قمی' در خصوص جزئیات دستور العمل جدید استخدام در دستگاه های دولتی گفت: بر اساس آیین نامه جدید، مصوب شده است که همه استخدام های جدیدی که قرار است انجام شود به صورت فراگیر و در دو مقطع زمانی به صورت متمرکز انجام شود .

وی درادامه گفت:لذا پیش بینی می شود مؤسساتی که کاملا حرفه ای و تخصصی در امر برگزاری آزمون ها فعال هستند متولی امر برگزاری این آزمون ها شوند. با استقرار این نظام جدید استخدامی عدالت اداری در یک فضای رقابتی سالم فراهم می شود و این شیوه جدید امکان جذب نیروهای شایسته را فراهم می آورد تا همه کسانی که داوطلب استخدام هستند در یک سطح قرار بگیرند.

وی در مورد ویژگی های این آیین نامه جدید گفت: متولیانی که در سال های گذشته آزمون ها را برگزار می کردند کاملا حرفه ای نبودند و صلاحیت حرفه ای و تخصصی را که لازمه برگزاری یک آزمون حرفه ای باشد را نداشتند و به این صورت بود که مؤسسات مختلف از دستگاه های اجرایی خودشان متولی امر برگزاری آزمون بودند اما در نظام جدیدی که طراحی کردیم ؛ قرار است از مؤسساتی که کاملا حرفه ای باشند مانند سازمان سنجش برای برگزاری آزمون استفاده شود تا بتوانند امر برگزاری آزمون را مبتنی بر رویکرد علمی و مبتنی بر شایستگی هایی که در مشاغل فنی و تخصصی لازم است، مد نظر قرار دهند و بتوانند زمینه جذب متخصصان را فراهم آورند.

جمالی قمی با اشاره به این که نیاز سنجی های استخدامی بر چه اساسی صورت می گیردافزود: نیاز سنجی ها مبتنی بر ساختار سازمانی دستگاه ها و مبتنی بر نیازها و قوانینی است که دستگاه ها دارند و در چارچوب الزامات قانونی که تعریف کرده اند به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود و دستگاه ها بر اساس مجوزی که دارند می توانند آگهی استخدام شان را در چارچوب نیازهایشان به تأیید معاونت توسعه رئیس جمهور برسانند و از این مرحله به بعد با آن مؤسسات مجری که پیش بینی کردیم امر برگزاری آزمون را به شکل متمرکز و در دو بازه زمانی پی می گیرند.

وی در ادامه گفت: در سال های گذشته نیازسنجی ها که باید متأثر از ساختار سازمانی باشند و مأموریت های قانونی که بر آنها تأکید کرده بودند؛ رعایت نشده بود. 

وی افزود: فرآیندهایی را که در دولت گذشته به انجام رسیده بخشی از الزامات قانونی آن توسط نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل عدم رعایت الزامات قانونی، مجلس محترم حکم لغو مجوزها را داد و هیئت وزیران بر اساس مصوباتی، کلیه استخدام هایی را که صورت گرفته بود را بنا به تشخیص معاونت توسعه بازنگری کرد و برای تعیین تکلیف کلیه سازمانها و نهادها و موسسات دولتی در تلاشیم تا در صورتی که در چارچوب قانون و مقررات به مرحله استخدامی رسیده اند در مورد استخدام آنها از سوی معاونت تعیین تکلیف شود.

جمالی قمی گفت: همه استخدام هایی که در گذشته بنا بوده انجام شود، اگر با رعایت ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و در یک فضای رقابتی و از طریق آزمون های عمومی و تخصصی که از جراید کثیر الانتشار به مردم اطلاع داده می شود باشد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات را از استانداری ها و دستگاه های ملی ذیربط گرفته ایم و تمام افرادی که با این ساز و کار تعیین شده اند را به زودی تعیین تکلیف خواهیم کرد. 

وی افزود :اگر آزمونی با این ساز و کار انجام شده باشد پس از تأمین اعتبار و شرایط لازم، شماره مستخدم از طریق معاونت توسعه صادر می شود و دستگاه هایی هم از جمله سازمان امور مالیاتی، ثبت اسناد، قوه قضائیه شماره مستخدم هایشان را دریافت کرده و یا در حال دریافت هستند و اقدامات لازم برای سایر سازمانها نیز انجام خواهد شد.

جمالی قمی با بیان این که دستگاه ها تا کنون همکاری های لازم را با نظام اداری و دستگاه های اجرایی داشته اند گفت: با تعامل خوبی که داشتیم مقدمات تعیین تکلیف افرادی که ازمون استخدامی داده اند انجام شده و با همکاری دستگاه های اجرایی و استانداری ها در حال انجام است و بعضی از دستگاه های اجرایی شماره مستخدم را دریافت کرده اند که نمونه اش سازمان امور مالیاتی است که حدود ده هزار نفر استخدام را تعیین تکلیف کرده است.

وی با اشاره به زمان تعیین تکلیف استخدام کارمندان نهادهای دولتی همچون استانداریها و حتی خبرنگاران و روزنامه نگاران مجموعه های دولتی گفت: دولت متعهد است تمام آزمون هایی که با ساز و کاری که ذکر شد انجام شده است را با رعایت الزامات قانونی تعیین تکلیف کند و این مهم به زودی به انجام می رسد.

فراهنگ**9338**1569

انتهای پیام /* 
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۵ پیرشده استخدام
بلاتکلیف جان قرار بود یه تماس بگیری؟گرفتی؟چی شد؟
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۰ بلاتکلیف همدان
سلام به شما پیر عزیز و همه ی بلا تکلیفا
درخدمتیم دوست عزیز
خوشحالم که امار کامنتای سایت این روزا یالا نیست چون نشون میده ماشالا اکثر بچه ها تو مراسمای حسینی درگیرن که نمیتونن سربزنن
اجرتون با آقا امام حسین (ع) ایشالا به حرمت اقا امام حسین و شهدای کربلا مشکل همه حل شه و همچنین بچه های استخدامی که واقعا تو این مدت همه سختی کشیدن
خیلی دعا کردم نترس عمو استخدامیمون اگه خدا بخواد درست میشه حالا اسفند نشه فروردین قطعیه.دولت پیشتر هیچ گاه در مورد زمان قطعی استخدام حرفی نزدن ولی اخیرا بطور واضح مشخص کردن.
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۰ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف همدان کجایی نیستی؟
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۷ به ( نذر همه بچهای ازمون استخدامی)
قبول باشه عزیز اگه شماره حساب بدی ماهم میتونیم درش شریک بشیم ...
انشااله خدا به حق این ماه عزیز و و شهدای گران سنگش کار هممون رو ختم به خیر کنه دیگه خسته شدیم ...
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۰ نذر همه بچهای ازمون استخدامی
بچها سلام اگه ریا نشه دیشب چون شب اقا علی اکبر بود نذر کردم ایشالا کارمون تا پایان سال حل بشه با اولین حقوقی که انشالله میگیرم نذر همه بچهای استخدامی استانداری گوسفندی برا امام حسین قربونی کنم و با هاش یه مجلس روضه اقا سید الشهدا بگیرم ایشالله .بچها تو این شبا تو مجالس امام حسین دعا برا همه بچها یادتون نره التماس دعا
پاسخ:
مدیر سایت : قبول باشه ...التماس دعا
سلام
امروز به خانم چوپان پیشه زنگ زدم (آ.غ) گفت که واسه سال آینده 100% تامین اعتبار شدید هیچ وقت من از این خانم حرف 100 % نشنیده بودم همش میگفت تامین اعتبار نشدید فعلا هیچ خبری نیست.
ازش در مورد شروع به کار پرسیدم اسفند یا فروردین؟ گفت این هنوز معلوم نیست
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۳ نه به داره نه به باره
اقا بهروز عزیز خدا خدا کن فرجی حاصل بشه بریم مشغول بشیم از این بلاتکلیفی زجر اور و مضحکه کسو ناکس شدن در بیایم حالا یا 100تومن بیشتر یا کمتر 
کسی از دوستان در مورد حقوق و مزایای اداره ورزش و جوانان اطلاعی نداره؟؟
بهروز به دو راهی
دوست عزیز منم عینآ مشکل شما رو داشتم دانشگاه لرستان امتحان دادم مرجله اول که قبول شدم  چند وقتی این قضیه رو اعصاب بود که کدوم انتخاب کنم.به هرحال  بعد گزینش قبول نشدیم.مزایای دانشگاه  خب که هیچی،فوق العادست.مشکلش امنیت شغلیه که اونم بعد یه مدت رسمی میشی.
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۰ فلک الافلاک
سلام به دوستان لرستانی،

دوشنبه این هفته که تعطیله ولی ان شاالله دوشنبه هفته آینده بچه هایی که برای خود استانداری (فرمانداریها و بخشداریها) پذیرفته شدن قراره برای پیگیری بریم خدمت مهندس کورانی فر و آقای آذربختی

چون در مراجعات و پیگیریهای قبلی که داشتیم این دو بزرگوار اعلام کرده بودن که پذیرفته شدگان زیرمجموعه استانداری از آذرماه یا دیماه شروع بکار میکنن و بقیه دستگاهها هم از اسفند

ان شاالله بچه های زیرمجموعه استانداری همه حضور داشته باشید

به امید شروع بکار هرچه زودتر همه عزیزان

"یا علی"
سلام
از بچه های شاهد و ایثارگر گزینش شده جهت استخدام در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کسی هست که هماهنگ بشیم برای پیگیری از تهران؟ برای ما اسفند ماه هم چیزی معلوم نیست. باید همه باهم یک روزی را هماهنگ کرده و به تهران بریم.
دوستان کسی ازبیمه ایران نیست اصلا/؟؟؟؟
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۲ راه و شهرسازی
سلام بالاخره ماهم به گزینش دعوت شدیم. کرمان
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۳ استخدام های دولتی سر و سامان می یابند؟
منبع:www.shafaf .ir
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۹ خطاب به دو راهی
اگه استخدام راه و شهر سازی قطعیه حتما راه و شهر سازی را انتخاب کن کار قرار دادی به درد نمیخوره البته برای کسی که کار نداره خوبه ولی اداره راه ارزشش را داره چند ماه صبر کنی چون رسمیه و حقوقش هم خوب است بازم نظر خودت هرچی است انتخاب کن این نظر من بود موفق باشی
دوستان کسی برای بیمه ایران امتحان نداده؟؟؟؟؟؟چراکسی نیست جواب بده؟
اگه تامین اعتبار صورت بگیره برای تمام ادارات هستش؟کسی خبری نداره
من قبول شده اداره راه و شهرسازی فارس هستم.
یک آزمون هم برای دانشگاه دولتی دادم و قبول شدم.
اداره راه و شهرسازی میگه احتمالا توی همین ماه صداتون میکنیم برای گزینش.
آزمون دانشگاه دولتی هم گفتن هفته آینده برم برای گزینش.
استخدام اداره راه و شهرسازی رسمیه ولی دانشگاه دولتی قراردادی.
نمیدونم چیکار کنم!
کار قراردادی نقد یا کار رسمی نسیه !
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۲ پذیرفته شده ی استانداری

مدیر جان یه خواهش دارم :

اون کامنتایی رو که حاوی خبر یا مطلب مهمی هستن بیزحمت با فرمت Bold نشون بدین تا ما هم مجبور نباشیم کامنتای خاله زنکی و بچه بازی های برخی و بیهوده و به امید یه خبر تازه بخونیم!

آدم سرش گیج میره وقتی این کامنتای بیخودو میخونه!!!!

۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۳ یه خواننده خاموش
سلام دوستان.من از اوایل مهر با شما بودم ولی بیشتر کامنت میخوندم و نظری نمیدادمو و سوالی هم به اون صورت نمیپرسیدم .من مثل شما نزدیک دو ساله منتظر این استخدامی هستم و به خدای مهربون واگذار کردم. یقین دارم خدا ما روناامید نمیکنه.بیاین امشب که متعلق به شب حضرت علی اصغر (ع) هستش.5 بار آیه شریفه ((امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء))سر بدهیم.به امید اجابت.الهی امین
به امیدوار 
خانوم عقیلی کلن یه کم خبرهای منفی میده، من حدود دو هفته پیش زنگ زدم به آقای بختیار (کارشناس استخدامی استانداری اصفهان) و در خصوص فرم شماره 6 ازش سوال کردم که بم گفت این فرم را باید دستگاه اجرایی مربوطه تون پر کنه و برا تایید بفرسته استانداری، بعد زنگ زدم دستگاه اجرایی خودم(اداره فرهنگ و ارشاد)و در خصوص فرم شماره 6 سوال کردم که گفت این فرم را برا شما  پر کردیم  و فرستادیم استانداری و حتی استانداری هم تایید کرده و الان باید استانداری هم بفرسته تهران تا اونجا هم تایید بشه. البته بم گفت ما پارسال هم این فرم رو پر کردیم و برا استانداری فرستادیم ولی با این تفاوت که پارسال استانداری اونو تایید نکرد.
دوستان کسی میدونه کد مستخدمی چند روز طول میکشه؟؟
۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۱ امیدوار به رضا
من که زنگ زدم به خ عقیلی گفت به ما هیچ قولی ندادن؟گفتم پس امکان داره زیر حرفشون بزنن.گفت بله ممکنه.
در مورد فرم شماره 6 هم گفت مربوط به شما نمیشه
در مورد فرستادن اسامی به تهران هم هیچی نگفت

۰۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۷ اسفند خوزستان
خوشا به حالت ای روستایی    چه خوب و خرم چه باصفایی
در شهر ما نیست جز دروغ و تزویر    دلم گرفته ...

آقا این قضیه ی سالی 12000 نفر رو خوندین؟

خدایا…

اینا چجور می خوان سر بلند کنن؟

دارم شاخ در میارم…
اااااااااااااا………. اینا نبودن همه اش می گفتن این استخدام استانداری ها یک فاجعه ی استخدامی بود یک سونامی بود؟ اینا نبودن می گفتن بدنه ی دولت اشباع شده؟ اینا نبودن می گفتن دولت قبل بی برنامه استخدام کرده؟ اینا نبودن می گفتن ما نیروی مازاد داریم؟ اینا نبودن می گفتن پول نداریم؟ اینا نبودن میگفتن دستگاه ها نیاز به جذب ندارن مگر اینکه سه تا برن یکی بید یعنی اینقدر مازاد داریم…؟ اینا نبودن می گفتن نفت ارزون شده باید بیشتر پولمون رو بذاریم تو کارای عمرانی؟ اینهمه پروژه ی نیمه تمام داریم پول نداریم استخدام کنیم؟
اونوقت سالی ۱۲ هزار تا رو کجای ادارات می خوان جا بدن؟ اصلا این تعداد میز خالی دارن؟ حقوقشون می دونی چقدر نیشه؟ بیمه شون؟ هزینه های جاری شون؟

وای ی ی ی ی ی ی ی خداااااااااااااا
آقا … دارم شاخ در میارم…اینا مارو آسفالت کردن ، پیش دبستانی هارو بیچاره کردن، ناظر های کشاورزی و ، نفتی های آواره رو ….. چقدر با آینده و احساسات و زندگی خونوادگی جوونا بازی کردن…
دارم دیوانه میشم…

رضا به امیدوار 
من مصاحبه تخصصی رو هم انجام دادم و لیست ظرفیت 1.5 برابر ظرفیت محل شغلیم هم اعلام شده .خانوم عقیلی گفت تا وقتی که بمون پول ندن ادامه مراحل رو انجام نمیدیم.
زا بچه های راه و شهرسازی کردستان کسی نیست؟بچه هایی که از طرف بنیاد برای راه وش هرسازی معرفی شدن کسی نیست؟خبر فوری دارم
سلام به همه
آقا رضا مرسی بابت پیگیریت
من شهرستانم وگرنه پگیر بودم   .الانم بیکار ننشستم.هفته ای چندبار به استانداری و خانم عقیلی زنگ میزنم.اما حضوری بهتر جواب میده.شما تا چه مرحله پیش رفتی؟من خرداد 91 ازمون دادم.مصاحبه رفتم .اما...
سلام من امروز رفتم استانداری اصفهان اول رفتم پیش خانوم عقیلی ولی همون حرفهای تکراری قبلی رو زد ولی بعدش رفتم  قسمت معاونت برنامه ریزی و در خصوص تامین اعتبار استخدامیهای سال 91 سوال کردم که گفتن به احتمال خیلی زیاد امسال تامین اعتبار میشن چون تا همین حالاش هم استخدام نیروها خیلی دیر شده و داره برا دولت دردسرساز میشه و تقریبا تایید کرد که به ما قول دادن که  تا آخر امسال به احتمال زیاد استخدامیهای دستگاههای اجرایی استان اصفهان سال 91 تامین اعتبار میشن.
۰۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۲ خطاب به سار از ایلام
سار عزیز

اگه یاهو داری اینجا بنویس تا از طریق یاهو مسنجر با هم در ارتباط باشیم
سلام دوستان
نامه ای که استانداریها میگن عسگری ازاد دستور توقف داده همون سال پیش است اسحاق جهانگیری دستور لغو و متوقف استخدامی را  گفته است
خوب ما باید ادون دستورالعمل یا بخشنامه را به چشم عسگری ازاد بکنیم و بگیم پس این چیه
توی اون نامه  دستور توقف و لغوو داداه شده است
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۸ الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

خدایا!

ما را ببخش به خاطر همه درهایی که زدیم و هیچ کدام خانه تو نبود...

۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۵ بلاتکلیف همدان
ما واقعا نسل سوخته ایم این جور نشه نمیدونم دیگه باید چیکار کنیم اخه دیگه سنمونم از 28 سال گذشته و یکی از شرایط استخدام رو از دست دادیم خدا به دادمون برسه
سار عزیز به خدا قسم من که فرزند جانبازم اگه جای تو بودم الان سر کار بودم

به خدا قسم این حرفا رو بهم میگفتن دنیارو به آتیش میکشیدم
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۰ خطاب به سار از ایلام
هم استانی عزیز

به این شماره زنگ بزن

02183232159

اداره کل اشتغال بنیاد تهران

بگو با امانی کار دارم

ولی رییس دفترش میگه نمیشه

بگو پس مشکلمو به کی بگم

میپرسه مشکلت چیه

تو هم همینایی که اینجا نوشتی رو بگو

بعدشم تهدید کن و بگو اگه تا ده روز دیگه تکلیفم مشخص نشه میرم دیوان عدالت از بنیاد شکایت میکنم و درخواس انفصال از خدمت مسببینش رو میدم
بچهاسلام بنظرتون من بایدچکارکنم دیروزرفتم استانداری گفت نامه زدیم ادارات فرزندشهداسرکاربرن اداره ما18نفریم اداره بهم گفتن یاباهم برین سرکاریاهیچکی نمیره درحالی که دونفرازفامیلای ریس دوماه رفتن سرکارمن برم پیش کی اگه اعتبارنیست بایدبرای همه باشه نه برای نورچشیما،،
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۹ رضا _ کردستان
تامین24 /امسال برای نخستین بار آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش کشور برگزار شد. آزمونی که ۵۰ هزار نفر از سراسر کشور در ان شرکت کردند و این روز‌ها با گذشت حدود یک ماه از برگزاری آزمون، چشم انتظار اعلام نتایج اولیه آن هستند. سید حسین حسینی آذرنوشان مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی در مورد تاریخ اعلام نتایج این آزمون به تامین ۲۴ گفت: «با توجه به کمبود نیروی انسانی مورد نیاز سازمان ما در تلاش هستیم هرچه زود‌تر نتایج اعلام شود. به طور دقیق‌تر شنبه یا یکشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ و ۱۱ آبان ماه نتایج اولیه آزمون اعلام خواهد شد»

به گزارش پایگاه خبری تأمین۲۴ (tamin24.ir) او در مورد تعداد نفراتی که جذب می‌شوند هم توضیح داد: «تعداد کل افراد پذیرفته شده ۳۲۰۰ نفر است که ۲۰ درصد آن‌ها سهمیه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و بقیه از بین پذیرفته شدگان آزمون جذب می‌شوند.»
http://tamin24.ir/fa/news/1691/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۴ مسعود بنیاد شهید به حسین
آقا حسین مشکل همینجاست که بنیاد استان ما هم میگه قطعا حل میشه ( در حالی که هیچی دست اینا نیست که) منتها بنیاد مرکز به صراحت حرف از کنسلی میزنه.
اینجوری فقط دارن مارو سر میدوونن. باید پیگیر باشیم از بنیاد مرکز. و در صورت لزوم با دوستان بنیادی بدون سهمیه هماهنگ شیم و بریم حضوری تهران.

بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد
ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد

کسایی که تو این دنیا حساب ما رو پیچیدن
یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس می دن

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست
پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست

سر آزادگی مردن ته دلدادگی میشه
یه وقتایی تمام دین  همین آزادگی میشه

کنار سفره ی خالی یه دنیا آرزو چیدن
بفهمن آدمی یک عمر بهت گندم نشون می دن

نذار بازی کنن بازم برامون با همین نقشه
خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمی بخشه

کسایی که به هر راهی دارن روزیتو می گیرن
گمونم یادشون رفته همه یک روز می میرن

جهان بدجور کوچیکه همه درگیر این دردیم
همه یک روز می فهمن چه جوری زندگی کردیم

اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۵ خطاب به همه
دوستان این قضیه کد استخدامی چیه؟؟؟

دولت میگه تا کد استخدامی نداشته باشین اعتبار نمیدیم

اداره ها هم میگن تا اعتبار نیاد کد نمیدیم؟؟

میشه یکی بگه این دقیقا یعنی چی؟؟
آقا مسعود چه خبر از بنیاد؟ بالاخره چه بلایی قراره سر ما بیارن؟چرا بنیاد استان میگه قطعاً مشکل حل میشه امابنیاد مرکز میگه کنسله؟ 
به جان عزیزت قسم میدمت این کامنتهای دعوا رو تایید نکن یه روز که تایید نشه بیخیال میشن. این دعواها چیزی جز تفرقه و ضرر برای همه حاصلی نداره
پاسخ:
مدیر دوم: درپاسخ به خصوصی:بستگی به اداره ای داره که آزمون دادین..شاید یکی دوماه طول بکشه بعد تحقیقات واسه گزینش دعوت کنن.
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۳ مسعود بنیاد شهید
خواهش میکنم توجه کنید:
روی سخنم با دوستان گزینش نشده هست که منم جزوشونم..
متاسفانه اینجا بحث گزینش شده و نشده راه افتاده.
چیزی که مشخصه اسفند قطعا گزینش شده ها سر کار میرن و گزینش نشده ها نه.
اصلا هم نمیشه از گزینش شده ها انتظار داشت باز هم پیگیر باشن چون دلیلی نداره باز هم پیگیر باشن. هر کدوم از ما گزینش نشده ها هم اگر گزینش شده بودیم و مراحل تموم بود قاعدتا دیگه خیلی پیگیر نبودیم.
پس این انتظار رو از گزینش شده ها نداشته باشیم. طبیعی هم هست.
باز هم میگم  قطعا گزینش شده ها سر کار میرن و گزینش نشده ها نه. پس باید تا دیر نشده یه فکری واسه خودمون بکنیم و گزینش نشده ها با هم متحد بشیم.
اینا بلایی سر ما میخوان بیارن که با نفتیا کردن و فقط یه تعدادی رو تامین اعتبار کردن ولی با پیگیریشون تونستن مجوز بقیه رو هم بگیرن. متاسفانه این بلا رو دارن سر ما هم میارن و ما باید حواسمون باشه و متحد باشیم و در صورت نیاز تهران هم بریم که بدونن ما حواسمون به کارشون هست و بدونن که نمیتونن ما رو دور بزنن. در صورتی که الان این کارو نکنیم و اسفند بیاد و گزینش شده ها سر کار برن و ما نه، اون موقع عملا پرونده استخدامی استانداری بسته خواهد شد و نوبخت هم در همه رسانه ها اعلام خواهد کرد که ما کسایی که کاراشون انجام شده بود رو تامین اعتلار کردیم و در دهان همه بسته میشه.
پس همین الان باید از استانداری ها و البته و البته و البته از ارگان های مربوطه پیگیر بود.
با جمع بندی نظرات تو همین سایت میشه تصمیمات مهم گرفت.
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۱ تاابدمنتظر
من هردوشم!یعنی دواداره!یکی گزینش قبولشدم ودیگری فقط مدارک دادم وخبری نشد!امافقط ازتان میخوام اینقدربهم نپرید!میدانم براکسی اعصاب نمانده!درشهرستان کوچک دارای فرهنگ بسته،بنشینی!موهات سفیدبشه وسن ازدواجت بگذردونیشخندهرکسوناکس بقال وقصاب بی فرهنگوبیسوادم تحمل کنی!خیلی سخته!ولی فقط تلاشهایتان رامنسجم تروهدفدارتربکنید!دیداربامسولان درسفرهای خوبه!ولی ازنمایندگان مجلسم غافل نشوید!بهشان دقیقاحالی کنیداگربخواسته شمابی توجه باشن!حجم بزرگی ازآرای شماوتیرطایفتان وهمشهریانتان راازدست خواهندداد!انهاکه بعضاازالان به دنبال کسب رای برادوربعدشان هستن!پس بهشان ثابت کنیدبالاخره گذرپوست بدباغ خانه خواهدافتاد!
چرا کسی به فکر تامین اعتبار نیست نکنه فکر کردید نوبخت تو مصاحبه رلدیویی گفته استخدام میشید دیگه کار تمومه منظورش به قول استاندار فارس آونهایی که کد گرفتن
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۳ تامین اعتبارو بچسبین بقیه حرفا یه پاپاسی هم نمی ارزه
والا ادم خندش میگیره از جو گزینش شده و نشده ای که راه افتاده .اخه ...مغزا ایکیوها پرفسورها کدوم گزینش شده رفته که من گزینش نشده نرفتم حضرات  حداکثر وقتی که گزینش میگیره نیم ساعته و اگه اقایون بخوان همون فرداش میتونن جواب گزینشو اعلام کنن بجای اینکه بفکر پیگیری تامین اعتبار و وعده وعید اسفند اقایون باشیم چسبیدید به این شروبر ,ولکنم نیستید .همانا که حقتونه تامین اعتبار نشید. اسفندم بره رو هوا  تا اونموقع ببینم کیه که گزینش شده نشده راه میندازه
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۷ ارزو به دل

دوستان یه راه حلی پیشهاد بدن لطفا

دوستان بنیادی چرا  از خدا غافل شدین
بابا فعلا همه مثل همیم
نگرا نباشین مجوز یکیه
نیازها  تایید شده
 صحت ازمون تایید شده
پستهلی بلا تصدی سر جاشونه
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۵ یکی از قبول شده ها
معاونت بودجه استانداری اذبایجان غربی به ادارات نامه زده وافراد ایثارگر معرفی شده بنیاد شهید قبل از مجوز استخدام رو میخواد تامین اعتبار بکنه ولی قبولشده ها و25 در صد انها فعلا خبری نیست
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۴ اسفند خوزستان
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد....
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۶ اسفند خوزستان
مدیرجان خواهش میکنم یه چیزی بگو
مگه نوبخت نگفته بود به احترام افرادی که در آزمون شرکت کردن آزمون های قانونی تعیین تکلیف میشن؟
۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۹ ماهور مهری
دوستان یکی بگه این خبر یعنی چه؟؟ دیگه واقعا شگفت آوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
خبر ۷ آبان ۹۳ استختام : سالانه ۱۲ هزار نفر در دولت استخدام می شوند

جانشین معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی رییس جمهور ضمن تشریح دستورالعمل نحوه جذب و استخدام در دستگاه های اجرایی از برگزاری سالانه دو نوبت آزمون استخدامی برای استخدام ۱۲ هزار نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، جانشین معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: با توجه به تکلیف مقام معظم رهبری در خصوص استخدام بر اساس عدالت و با استناد به قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین نامه ای در شورای توسعه مدیریت به تصویب رسیده و به دستگاه ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که سالانه حدود ۵۰ هزار نفر بازنشسته می شوند، افزود: پیش بینی شده است استخدام ها محدود و میزان استخدام هادر مقابل خروجی ها ۱۲ هزار نفر در سال می شود. همچنین واحدهایی به بخش خصوصی واگذار می شوند و کارکنان در همان واحدها به شکل غیر دولتی می توانند خدمتشان را ادامه دهند.وی با بیان اینکه در چارچوب جدید، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی هر سال در دو مقطع ۶ ماهه در اردیبهشت و آبان آزمون استخدامی برگزار می کند، گفت: میزان استخدام هایی که می خواهد انجام شود از طریق سامانه الکترونیکی به اطلاع عموم مردم می رسد.عسگری آزاد گفت: افراد سه فرصت بر اساس یک مرحله آزمون در اختیار دارند و شاید متقاضی در مرحله اول استخدام شود و در غیر این صورت همان آزمون برای دو سال اعتبار دارد ودراین مدت فرد بنا به نیاز دستگاهی استخدام می شود و نیاز به امتحان مجدد ندارد.عسگری آزاد توضیح داد: استخدام افراد بومی، کسانی که در شهرستان ها متولد شده اند یا حداقل ۴ سال در آن شهرستان اقامت داشته اند یا فرزندان کارمندانی که پدرشان در آن منطقه خدمت می کنند از دیگر مزیتهای پیش بینی شده در دستورالعمل نحوه جذب و استخدام در دستگاه های اجرایی است.عسگری آزاد گفت: ضریب نمره امتحان افراد بومی ۱٫۴ است و ۴۰ درصد به آن ها امتیاز داده می شود و اگر در سطح استان بخواهند استخدام شوند ضریب امتحان آن ها ۱٫۲ است.


فکرنکنم تا اخر عمر شخصیتی و اسمی به نام دکتر نوبخت از ذهنم پاک بشه
۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۹:۰۰ غریب خطاب به قرمز
با سلام. خطاب به قرمز عرض میکنم که انصافا یه نگاه به کامنت های قبلی بنداز، خودت متوجه میشی که اینجا تبدیل به مناظره بین گزینش شده ها و نشده ها شده. منظور من اینه که ما تا گرفتن نتیجه نهایی باید مثل گذشته اتحاد داشته باشیم همون اتحادی که قبل از 6 مهر با شوق و اشتیاق وجود داشت و برای قانع کردن مسئولین مربوطه خیلی قانع کننده بود. نتیجه نهایی تصویب بودجه و تامین اعتبار استخدامی استانداری ها ، اگر این موضوع محقق نشه هردو گروه گزینش شده ها و نشده ها ضرر میکنن و اگه محقق بشه هردو گروه سود و منفعت میبرن. گزینش نشده ها هم از تامین اعتبار باید به اندازه گزینش شده ها خوشحال باشن چون روال گزینش به تدریج شروع میشه.
۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۳۶ جواب به حسین
حسین جان

عزیزم کی گفته استخدام بنیاد لغو شده؟؟؟

توی استان ایلام حداقل من خبر دارم که سهمیه دارهای بنیاد از ابتدای سال 93 رفتن سر کار و من هر وقت مراجعه میکنم به بنیاد شهرمون اونا رو میبینم و حتی یکشون فامیلمونه

اما در مورد ازمونیای بدون سهمیه شون واقعا خبری ندارم

ایشالا که کار شما هم درست شه
هم استانی عزیز

من هم میدونم فقط یه تعداد موندن

اون 20 نفری که میگی  مال سه تا ارگانن

بهزیستی، راه و شهرسازی، محیط زیست

احتمالا تو هم مثل من مال یکی از این سه ارگانی

این سه ارگان متاسفانه در سال های گذشته شاهد استخدام یه عده با پارتی بازی به عنوان قراردادی استدخام شدن که مثلا محیط زیست 15 تا کارورز رو چند روز پیش اخراج کرد چون شماره مستخدمی نداشتن

این سه اداره نمیدونم به چه دلیل سر راه استخدام این  نفر با سهمیه سنگ اندازی میکنن اونم در حالی که کمبود شدید نیرو دارن

ایشالا ما هم توی همین ماه ها بریم سر کارمون

و ایشالا همه بچه های سایر استان ها هم قبل عید برن سر کار


۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۹ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به کردستان
بیش باد و ................
سلام به دوستان بچه صفت
بچه از این نظر که کینه ای و رفتار بچه گانه دارین.
تنها پیام این وبلاگ و مدیر محترم فقط و فقط یک جمله هستش :
" یکی برای همه، همه برای یکی".
من خودم گزینش شدم. هیچ وقت به خودم اجازه نخواهم داد رفیق نیمه راه باشم. تا 2 هفته پیش همه همدرد بودیم. اما الان دیگه بود و نبود هم واسمتون مهم نیس؟؟؟؟؟؟؟
جای پشت همو خالی کردن بیاید دستامونو محمکتر از قبل بفشاریم و بریم جلو.
جای این یاوه گوییا و به هم پریدنا یه پیشنهاد دارم.
از مدیر میخوام طی چند روز آینده پند پیشنهاد برای ادامه پیگیری ها بدن. طی یک نظر سنجی از نظرات بچه ها یه راه و پیشنهاد رو انتخاب کنیم واسه ادامه پیگیری هامون که به نفع همگی باشه.

۰۸ آبان ۹۳ ، ۰۰:۱۳ تبریک به ناظرهای کشاورزی
از امروز احکام ناظرین کشاورزی تحویل ناظرین مرحله اول استان اردبیل گردید و شروع به کارشونو 11بهمن زدن. از سایت ناظرین اردبیل میتونید  نگاه کنید. این از اتحاد و همدلی بچه های ناظر بدست اومد. تجربه ناظرها به درد ما میخوره و اون اینه که بینشون تفرقه نبود با وجود نداشتن آزمون تونستن به حقشون برسن پس تفرقه را تمام کنیدو همه باهم با افکار مثبت منتظر آذرماه باشیم تا اگه به هدفمون نرسیدیم مثل ناظرها پیگیری کنیم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بچه ها ان شا الله خدا آقای ***** **** را هدایت بکند وبه راه راست هدایت بشود در غیر این صورت .........
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۴ بر پدر مادر سیاست لعنت

گزینش شده +گزینش نشده= دعوای همه => همه چی فعلا کشک

پاسخ:
گزینش شده +گزینش نشده = حفظ اتحاد وانسجام => به نتیجه رسیدن پیگیریها وشروع بکار 
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۲ حسین به سار
دوست عزیز . اگه شما ازجز افراد سهمیه دار هستید که از طرف بنیاد شهید به سایر دستگا ههای اجرایی معرفی شدید در صورت تامین اعتبار از سوی اون دستگاه قطعا استخدام خواهید شد اما اگه برای خود بنیاد شهید باشید که باید بگم  استخدامی بنیاد لغو شده برای همیشه! 
من امروز ایلام بودم بنیادشهیدبرنامه وبودجه استانداری واداره که معرفی شدم رفتم درکل کسانی که باسهمیه هستن از91حودا20نفرن که عسکری نامه زده ادارات که تاپایان سال بکارگیری بشن متاسفانه بعضی ادارات بخاطرهمین حرفکه گفته تتاپایان سال شانه خالی میکنن،درحالی که بعضیهاشروع بکارکردن،اون 175نفرکه عسکری گفته بودجدیدمیخان استخدام بکنن البت سال اینده هم طول میکشهگفتم بدونین الکی حرف نزنین کمی تحقیق بکنیدبعدحرف بزنید
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۰ آرش کمانگیر
سلام . 
دوستان بهتره که این بحث گزینش شده و نشده را تموم کنید. استخدام تمام استانها از یک شماره مجوز بوده و آقای عسکری آزاد طی نامه ای که در مورخه 30 اردیبهشت 1393 به دکتر نوبخت زدن تمام آزمون ها را قانونی شناختنو همه را صریحا تایید کردن. علت اینکه استانها گزینش را متوقف کردن می خواهند نامه تایید تامین اعتبار در بودجه 94 را اول دریافت کنند وبعد تمام مراحل را انجام بدن. خطاب به جناب قرمز و سایر دوستان عرض کنم که از اول بهمن گزینش شما هم انجام خواهد شد و قطع یقین تمام مراحلتون انجام می شود در صورتی که در بودجه 94 تامین اعتبار بشیم و اگر نشیم یعنی همه رو هوا هستیم. خواهش برادرانه دارمدیگه این بحث ها راتمام کنید و اتحاد مون را حفظ کنیم واسه اقدامات احتمالی در نیمه اول آذر. تو را خدا یک ماه صبر کنید.
کلا همه چیز به شانس بستگی داره. یعنی اینکه مثلا  برای چه اداره ای آزمون دادید یا مربوط به کدوم استانداری بودید. من خودم مثلا برای اداره بنیاد شهید استان خوزستان آزمون داده بودم. امروز دوباره تماس گرفته بودم بنیاد شهید مرکز ، دقیقا همون حرفهایی رو که به دوستان بنیاد شهید زده بودند به من هم گفتند. یعنی با خونسردی هر چه تمام بهم گفتند بدلیل تامین نشدن اعتبار آزمون شما قبول شدگان نگونبخت بنیاد شهید کنسل شده . بله درست شنیدید کنسل شده !!!! به همین روز ها و شب های محرم قسم من که هیچ وقت یادم نمیاد کسی رو نفرین کرده باشم از دیروز تا الان کارم فقط نفرین اون مسئولانی است که با عمر من و جوانی من به راحتی بازی کردند و فقط فقط میتونند ادعای دفاع از حق مظلوم بکنند در حالی که مظلوم واقعی ما هستیم. مدیر جان به امام حسین قسم من به تمام کسانی که تا حالا گزینش نشده اند حق میدم که از دست همه به خصوص مسئولین صادق !! عصبانی باشند چرا که بعد از دو سال نیم بلاتکلیفی این امکان وجود داره مثل قبول شدگان بنیاد شهید بگن آزمون شما کنسل شده. نمیدونم چی بگم . تنها میتونم بگم به خدا مظلومیت ما ها دست کمی از مظلومیت اسیران و شهیدان دشت کربلا نداره. مدیر جان تو را به امام حسین قسمت میدم کامنت هایم رو حذف نکن چون واقعا احساس میکنم این روزها باید به حال خودمون هم گریه کنیم.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به غریب
غریب جان ببخشید خاطرت مکدرت شد.
شما به رویاهاتون برسین.
ما هم مزاحمتون نمیشیم دیگه.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۸ توشه (از دوستان عذرخواهی می‌کنم)

خطاب به جناب " آتش بس " : منظور بنده این نبود؛ خود بنده هم به وعدۀ مسئولین اعتمادی ندارم و مطمئن نیستم همون گزینش‌شده‌هایی رو هم که قول دادن، اسفند مشغول به کار کنن.


خطاب به جناب " محمود از مازندران " : سلام علیکم. بنده صحبتی علیه گزینش‌شده‌ها نکردم بلکه روی صحبتم با نوبخت و... بود که چرا فقط صحبت از گزینش‌شده‌ها می‌کنن و انگار نه انگار که گزینش‌نشده‌ها هم وجود دارن و در قبالشون مسئولن.


خطاب به جناب " خطاب به توشه و همه گزینش نشده ها " : بله درست می‌فرمایید البته خیل کثیری از دوستان، مثل بنده هنوز همان نتایج آزمونشون هم نیومده چه برسه به طی مراحل گزینش.


خطاب به جناب " به توشه " : بنده روی صحبتم با نوبخت و ... بود نه دوستان وبلاگ.


خطاب به جنابان  " قرمــــــــــــــز " و " بلاتکلیف همدان " : اشک‌های گرم ما و آه‌های سرد ما / کس نداند کز کجا آید مگر هم‌درد ما

 

بنده به شخصه مخالف اختلاف‌افکنی هستم؛ کوتاهی از بنده بود؛ باید بیشتر توضیح می‌دادم تا دوستان این‌طور اشتباه برداشت نمی‌کردند؛ از دوستان عذرخواهی می‌کنم

سلام، چقدر اینجا بحث زیاده، سرم گیج رفت، نمیدونم اسم کامنتها تغییر کرده یا اینکه از دوستان قدیمی کسی کامنت نمیزاره...فقط قرمز کامنت میزاره اونم که گردوخاک راه انداخته..  دیر یا زود همه میرن سرکار. اندکی صبر سحر نزدیک است. ضمنا اینقدر کامنتهای جروبحث نزارین به فکر مدیر هم باشین که به زحمت میفته. بدرود...
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۶ آشنا خوزستان
سلام بحث گزینش شده ونشده خیلی مسخرس جمعش کنید لطفا شماره مجوز استخدام همه یکیه هرچی باشه برا همه س فقط تاریخ شروع بکار ممکن متفاوت باشه
خانم منوچ غیر از آقا هادی  بقیه دوستان هم شاهد حضور پدر شما بودند حتی ابتدای تجمع همراه خود بنده چند دقیقه بنر رو لطف کردن گرفتند
پاسخ:
مدیر دوم به خصوصی: دوست گرامی ما توی ازمونمون کامپیوتر و زبان نداشتیم ولی گرفتن مدرک ضروری بود..شاید به این خاطر برای شما لازم نیست چون شما تو ازمونتون اینا رو داشتید..
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۸ بلاتکلیف همدان
می نازیم به این مدیر دمت گرم
انشاالله به حق امام حسین تا عید همه باهم سر کارمیریم
ما همه یکی هستیم دسته و گروه و جناه نداریم درد هممون یکیه نزارید نگرانیا بینمون درگیر لفظی ایجاد کنه ما اینجا بهتر از هرکسی حرف همدیگرو میفهمیم و درک میکنیم واقعاً غیر اینه؟
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۳ خطاب به همه
مدیر عزیز سو تفاهم شده

بنده اولا ارزو دارم همه دوستان تا قبل از 94 برن سر کار

همیشه هم دعا کردم واسه این امر

فقط میگم لطفا دوستان گزینش نشده فکر نکنن که پیگیری ها به نفع ماها و به ضرر اونا تموم شده و فکر نکنن این تقصیر ماست

عزیزان این استخدامی ها استانی بوده و همه مراحل به جز تامین اعتبار گردن استانداری و ادارات متبوع خودتونه

پس خواهشا خواهشا اینقد نگید گزینش شده ها باعث شده کسی به شما توجه نکنه


۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۶ در جواب به زنجانی زرنگ
جناب زنجانی زرنگ که فقط لقمه ی آماده میخوایی و حتی حاضر نیستی به خاطر آینده ت چند ریال شارژ مصرف کنی و زنگ بزنی به اداره ها، بهتره خودت زنگ بزنی استانداری واداره ها و جواب بگیری
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۵ خطاب به مدیر
ادمین به چه حقی نظرای منو خطاب به سعید تایید نکردی؟؟

چرا عدالت رو رعایت نکردی

هرچی دلش خواست گفت

منم حق دارم بدون توهین جواب بدم
پاسخ:
مدیر سایت : متوجه برداشت کرده بودین ...اون منظورش شما نبود که .....بجای این بحثا خواهشا متحد باشین ....واقعا دیگه اگه اینجوری ادامه بدین هیچ یک ازیک کامنتای ازین دست تایید نخواهند شد .
همه  بچه ها چه گزینش شده چه نشده میریم سرکار .دیرو زود داره اما سوختو سوز نداره مطمعن مطمئنم کارهاتونو بخدا بسپارین 

پاسخ:
احسنت
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۶ در جواب به سعید
خودت جواب خودتو دادی

:)))

میگه بیشتر 6 مهریا گزینش نشده بودند

خب بنده ی خدا اتفاقا گزینش شده ها یی که اومده بودن لطف کردن اومدن وگرنه از همون اول هم تکلیفشون معلوم بود

شما باید عصبانیتت رو سر گزینش نشده هایی که نیومدن خالی کنی نه گزینش شده ها
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۵ خطاب به همه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من فقط میخوام یه چیزی بگم

کار ندارم کی راست میگه کی دروغ

آدم وقتی میاد این کامنتا رو میخونه و میبینه هم میگن رفتیم تهران خیال میکنه 2000 نفر رفتن تهران

اما 150 نفر بیشتر نبودن

******** ***** ** *** ** *** *** ****


منم میتونم الکی بگم فلان مسئول بهش زنگ زدم گفت همه تا دیماه میرین سر کار و همتون رو امیدوار کنم اما واقعیت رو باید باور کرد و منتظر موند

تمام
پاسخ:
مدیرسایت :
بچه ها جمع این کنید این بحثارو ینی چی ؟؟؟ واقعا بعیده بجای این بحثای بچگانه به پیگیری فکر کنید و روند ادامه مراحل رو بنویسین ...این اختلاف افکنی ها هیچ فایده ای نداره ونخواهد داشت .
آقای خطاب به همه  شما ماشاءالله یچیز نمیگین که !!!یک تنه تمام گزینش نشده ها رو حریفین ...لطفا اگه میخواین به کسی جواب بدهید فقط با یک اسم مستعار کامنت بذارین الان این بیچاره گزینش نشده ها چه گناهی دارن که همه چی رو سر اونا میشکونید اونا تقصرشون چیه که مسئولان ادامه مراحل رو انجام نمیدن همه هر چی از دستش میاد انجام میدن حالابماند تکلیف بعضیا که واقعا کم کاری میکنن وحسابشون جداست ....الان اونا با این کار شما فک میکنن همه گزینش نشده ها فکرشون مث شماست در حالیکه تمام کامنتایی که در جواب اوناست  از طرف شماست .... و همه گزینش نشد ه ها از خداشونه که همه بچه ها چه گزینش شده وچه نشده در اسرع وقت برن سرکار .
اگه کسی میخواد ما به کامنتش اعتماد کنیم لطفا با یک اسم مستعار ثابت وایمیل ثابت کامنت بذارید دیگه این بحثا پیش نیاد ....در ضمن احترام متقابل فراموش نشود .
یاعلی
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۰ لطفا جواب بدن بچهایی که میدونن
1-بچهایی که به دفتر عسگری ازاد زنگ زدن منشیش در مورد تامین اعتبار چی میگفت؟؟؟؟؟؟؟؟                                                     2-بچهای زنجان چه خبر از استانداریشون؟؟؟؟؟؟
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۳ درجواب"به منوچ"
کم دیگه رواعصاب من راه برین الان سرم به سنگ خورده فهمیدم که حضور"برادرم "درتجمع 26مردادوهمچنین حضور"بابام وبرادرم"درتجمع6مهریه اشتباه بوده.کاری میکنین که دیگه اینجوری فک کنم اون روزی که تصمیم برتجمع شدمن خبرایی بدی درموردآزمونم دریافت میکردم مبنی برلغوشدن آزمون بخاطرشبهه هایی که به آزمون واردشده بودولی من بازناامیدنبودم چون خودم مشکل موجه داشتم اوناروفرستادم هرکی جای من بودبیخیال همچی میشدکه شماهم الان این برچسب و بهم نمیزدین.الان خودم تنهایی بعد9مهربه لطف خدای متعال به خیلی چیزادرموردآزمونم دست یافتم وتاجایی که تونستم پیگیرمشکل هستم وشکرخداداره مشکلم حل میشه.دفترعسگری آزادم دستورادامه مراحلمون روداده.شایدشمایی که درموردمن این حرفومیزنین خودتون توهردوتاتجمع خونه نشین بودین وحضوربابای من مشکلتونوحل کرده. من منت زدن بلدنیستم ولی کاری میکنین آدم هرچی دلش بخوادبگه دیگه.اون بابای من بااون پادردش خیلی باشهامت ترازون قبولانی بودکه اون روزازترسشون توخونه قائم شده بودن.ولی باباوبرادرمن هردواون روزکارشونوتعطیل کردن برای گرفتن حق منوشماساعتهااونجاایستادن.شاهدعینیشونم خدای بصیروآقای هادی ازتبریزهستن وهنوزم یه کاغذA4رابابام بااین شعاربرام آورده نگهش داشتم"پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی"وشماره آقاهادی هم تاالان توگوشیش هست چون اون بجای شماباآقاهادی تومتروبهارستان هماهنگ میشدکه کجای ساختمان نظارت هستین؟؟؟؟؟؟خواهشاتادرموردکسی مطمئن نشدی حرف نزن ممنون...درضمن وجدان من هیچوقت قبول نمیکنه اونی که مشکلش حل شده بخاطرمشکل من خودشوتوسختی هام شریک کنه فقط میتونم بهتون تبریک بگم وخداروشکرگویم همین
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۰ اسفند خوزستان
من از توضیحات کل دوستان توی مدت به نظرم میرسه که استانداریها برای پاچه خاری دولت نتایج رو اعلام نمیکنن و مراحل رو ادامه نمیدن. اینها آدم های خدمت گذاری نیستن امیدوارم تقاص پس بدن
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۶ گلستان(آرزو به دل)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من دیگه طاقت ندارم ولم کنید *** ***** ** ***** ***
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۸ به کسانی که نگران گزینش نشدن هستند
امروز رفته بودم استانداری و از اینکه چرا کار گزینشمون انجام نمیشه پرسیدم و گفتم نوبخت قول اسفندو به گزینش شدهها داده نه گزینش نشدهها.
جواب. لیستی که فرستادیم تهران فقط آمارتون بوده و ذکر نشده که چندتا گزینش شده و چندتا نشده. تعداد کل مورد نیاز برای هر دستگاهو مشخص کردیم و فرستادیم هر اداره به تعدادی که در آگهی زده بودیم مشخصه البته پستهایی که شرکت کنندهها نتونستن حد نصابو بیارن و برای اون پست قبولی نداشتیم ازین تعداد کم میشه. و اینکه کار گزینشتونو وقتی انجام میدیم که خیالمون بابت تامین بودجه راحت بشه و احتمالا از اواسط آذر شروع کنیم و بهمن تموم کنیم. پس دوستان اگه قراره استخدامی باشه برای همه است و کسایی که میگن گزینش شدهها زودتر میرن همش دروغه .

سلام 
ببینید کی گفتم همه با هم میرند سر کار. گزینش شده و نشده. منبع منم موثقه امروز از مسولین استانی شنیدم، حالا هی قیافه گزینش شده یا نشده نگیرید 
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۹ پیرشده استخدام
سلام بچه ها.قرمز شما چرا درگیر این دعوا شدی.استانداری همدان محافظه کارترین استانداری جهانه وقتی اونا با قطعیت به ما میگن آذر نتایج مصاحبه اعلام میشه و و اسفند تکلیفتون مشخص میشه دیگه جای بحث نمیمونه.در حالی که تا ده روز پیش میگفتن هیچ خبری نیست.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۳ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
پدر و برادر منوچ تهران بودن. کنتور نمیندازه ولی آقای هادی از تبریز شاهده که پدر و برادر منوچ تهران بودن.
درسته یک قسمتی تقصیر استانداریه یک قسمتی هم تقصیر معاونت توسعه. شما هم تا آخر عمرت لطف استانداری رو در حق خودت فراموش نکن. الهی خدا به بچه هاشون سلامتی و خوشی بده که کار شمارو پیگیری کردن. همین طور که هزار تا حرف نگفته هم نثار کسانی که باعث شدن حق ما خورده بشه. من که هیچ وقت ازشون نمیگذرم.
مثل توپ فوتبال ما رو پاس میدن بهم. من که به هیچ کدومشون اعتماد ندارم. امیدوارم این استرسی که به جون ما انداختن و آهی که هر روز پدر و مادرمون میکشن دامن مسبین این بی قانونی رو بگیره.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۰ سعید خوزستان خطاب به منوچ و قرمز و بقیه
سلام قرار بود من دیگه نیام و اینجا پیام نزارم به دلیل نارفیقی بعضی از دوستان ولی مجبور شدم چند نگته رو یاداوری کنم
1. باولا اون کسانی که کل انداختن با دوستان گزینش نشده با تمام وجود قسم میخورم شما یکیتون انقدر مرام و غیرت نداشتید که روز 6 مهر بیایید تهران ولی کسانی که اومدن متوجه شدن 6 مهر نصف بچه ها گزینش نشده ها بودن
2. تو اگه مرد بودی و انسانیت داشتی با کسانی که دارن زجر میکشن واسه کارشون ناراحتی و غصه درست نمیکردی به جای اینکه امید بهشون بدی
3. همه ی کسانی که من رو میشناسن مخصوصا مدیر میدونه من تمام مراحل روتمام کردم ولی میخام به این ایام محرم دست به دعا بشم و از خدا بخام اگه کارگزینش نشده ها با ما اسفند درست نشد تمام استخدامی ها رو لغو کنن تا تو و افراد حاضری خور جواب نامردیشون رو بگیرن
و در اخر به منوچ و قرمز و... ما هنوز انقدر مرد هستیم که بفهمیم شما شجاعت و مردانگیتون رو ثابت کردید نگران نباشید هنوز پست های روزگار زیاد نشدن که قدرت بگیرن شما هرجا و هر زمانی که به حضور ما احتیاج داشته باشید در هر جای این سرزمین که باشه ما میاییم..واگه نیومدیم بیایید تو ااین وبلاگ و هر جاکه میتونید بنویسید سعید از خوزستان مرد نبود نامرد بود..و به اون کسانی که جز نامردی چیزی بلد نیستن میگم به وجدانتون تلنگری بزنید شاید شاید شاید بیدار بشه هرچند که بعید میدونم...ییا حق
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۸ محمود از مازندران
سلام
تبریک میگم به همکاران ناظرین کشاورزی مازندران
اونها جمعه مراسم تعیین محل خدمت دارن و از شنبه مشعول میشن.
ان شاءالله برای همه قبول شدگان آزمونی.
جهت سنجش صحت حرف بنده رجوع کنید به سایت جهاد مازندران.
طوری حرف میزنی انگار خودت 6 مهر رفتی

الکی هم گفتی بابامو داداشم رفتن به جام

ما هم که جیگر تشریف داریم

اره منم با 50 تا از دوستام 6 مهر اونجا بودم

کنتور نمیندازه

ضمنا مگه ما گزینش نشده ها حقتون رو خوردیم؟؟

هم یه تعدا گزینش نشده و هم یه تعداد گزینش شده رفتن تهران واسه گرفتن حقشون

حالا اگه دولت حق گزینش شده ها رو زودتر میخواد بده که تقصیر ماها نیست

تقصیر مسئولین استانتونه که کاراتون رو انجام نمیدن

پاسخ:
مدیر دوم خطاب به همه دوستان: عزیزان اینقد به هم نپرید.گزینش شده و نشده همه با هم متوقفیم..فرقی نداره..چرا هر وقت آقای نوبخت یک مصاحبه انجام میدن شما اینجا شروع میکنید به تفسیر های شخصی..ببییند نمیشه یک تعداد استخدام بشن و تعداد زیادی بمونن...این مورد دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره شاید گزینش شده ها زودتر برن سرکار مطمئن باشید بقیه به مرور زمان میرن سرکار فقط باید قدمی برداشته بشه..یعنی یک تعداد سرکار برن تا قطار رو ریل بیفته و کار بقیه هم ان شاالله روبه راه میشه  
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۵ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به منوچ
منوچ جان ما نباید از اینها انتظار داشته باشیم که بخاطر ما کاری کنن.
عزیزم تو هم اگه جای اینا بودی همین کار رو میکردی. کسی که کارش درست شده دلیلی نداره بیاد بخاطر ما تجمع کنه. در حالی که خود بچه های مراحل طی نشده همچنان بی خیالن و تو خواب خرگوشی سیر میکنن. آدم از اینجا حرصش میگیره که یکسری آدم میان میگن تقصیر خودتونه و کمکاری کردین. ما همه بازیچه دست یکسری آدم قدرت طلب هستیم. حالا میخاد استانداری باشه یا .... . فرقی نداره. در هر حال مسئولین قانونمند ما منتظر یه نامه ای هستن که قرار نیست هیچ وقت ارسال بشه.

۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۹ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
لازم نیست شما بیای از حق ما دفاع کنی.
شما با اسم خودت کامنت بزاری کار بزرگی کردی.
فقط استان زنجان بعد آبان 92 نتیجه مصاحبه تخصصی رو اعلام کرد و استان دیگه ای اعلام نکرد. اونایی هم که اعلام کردن نتیجه سه برابر ظرفیت بوده.
حقیقت تلخه. ما بازیچه دست کسانی هستیم که شمای گزینش نشده رو هم بعد اینکه همه مراحلت طی شد استخدام نکرد.
هر وقت شما حقوقت رو دریافت کردی نتایج ما هم اعلام میشه.



۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۶ خطاب به همه
دوستانی که که میگین 28 اسفند حکم میخوریم ومیریم سرکار و بعد از فروردین حقوق میگیریم :))) 28 اسفند روز پنچ شنبه س و تعطیله  :))
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۱ جواب به قرمز
خانوم قرمز تخته گاز گرفتی داری کجا میری؟؟

گیرم که دولت ابان پارسال متوقف کرد

چه جوریه الان باز بعضی استانا شروع کردن به انجام ادامه مراحل؟؟؟

پس باز هم مشکل از استان خودتونه

من معذرت میخوام که نمیتونم بیام استان شما و مسئولینتو رو دعوا کنم
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۸ منوچ به قرمز
عزیزم خدابزرگه به خودش توکل کن.اصلاناراحت نشین وحرف هیشکیوبه دل نگیرین.تااسفندیاهمه میریم سرکاریاهیشکی بزاربعضیابنازن.یادمه روز9مهرتووبلاگ یه آقایی به اسم "امین"وقتی ازدوستان ومدیرسوال کردم اگه امروزبه دوستان نمایندمون بگن فقط مشکل گزینش شده هاحل میشه شماهاماروتنهامیزارین یاهرکمکی ازدستتون بربیادبراماانجام میدین؟؟؟اون آقاامین بجای اینکه بهمون دلداری بدن ویه راهی روبراکمک به ماهابیان کنن این جواب بهم دادن بدجوری ناراحت شدم فقط ازته دل خداروصدازدم مجبورشدم ازبقیه دوستان هم خداحافظی کنم.حالااون آقاهم وضعیتش هیچ فرقی باهام نداره اونم مثل من ته دلش یه ترسی هست ومنتظراسفندمونده ببینه چه خواهدشد.این جوابشو9مهریادداشت کردم وهمیشه شرمنده خودم میشم که چراازخداکمک نخواستم من{واقع بین باشیدخانم محترم.این تجمعات مختص کسانی هست که تکلیفشون مشخص نیست وحتی مراحل ابتدایی روطی نکردن.چه لزومی داره بنده که تموم مراحلم تموم شده بعدازسرکاررفتن بایددوباره پیگیرباشم وبیام تهران} درحالی که قبل ازتجمع 6مهرجرات چنین جوابی رونداشت بهم بگه
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۵ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به گزینش شده ها (شفاف سازی)
دوستان شما که همه مراحلتون انجالم شده و قرار بود سال 92 مشغول بشید چرا تا حالا استخدام نشدین؟؟؟؟
آخه ما مراحلمون مونده حالا به هر دلیلی.
ولی شما چرا به کار گیری نشدی؟؟
مگه بعد از گزینش نباید استخدام شد؟؟
واقعاً بهتون ظلم بزرگی شده.
ما که هنوز نمیدونیم جزء نفرات اصلی هستیم یا نه پس حقی هم نداریم ولی شما چرا آخه؟؟؟

جوابی که به سوال بالا میدی میشه جواب علت طی نشدن مراحل ما.


۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۱ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به خطاب به همه
یقیناً نتیجه مصاحبه تخصصیت قبل از آبان 92 اعلام شد.
البته اگه مصاحبه تخصصی رفته باشی.
تو که همه مراحلت سپری شد چرا تا حالا به کار گیری نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون از آبان پارسال همه چی متوقف شد.
به همین دلیل نتایج مصاحبه های تخصصی ما اعلام نشد.
شما فقط به وضعیت خودت واقفی. برو خداتو شکر کن که مراحلت سپری شده وگرنه الآن باید همه انرژیت رو صرف این میکردی که به بعضیا علت توقف رو بفهمونی.
ما با دولت راستگویان طرفیم. درست مثل شما.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی:
نگران نباشین اگه توآگهی استانداری جزو شرایط نباشه لازم نیس واگه هم بخوان بمدت یکسال فر صت میدن تامدرکوبگیرین البته درصو رتیکه جزو شرایطی نباشه که توآگهی اومده برای استان ماجزو شرایط بود بخاطر همین مدارکو گرفتیم.
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۱ بلاتکلیف همدان
جنگ و دعوا چیه دوست گرامی، ما داریم میگیم که خیلی از ما گزینش نشده ایم و وضعیتمون درست مشخص نیس
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۶ خطاب به همه
دوستان عزیز خصوصا گزینش نشده ها

اینقد هی نگید دولت فرایند استخدام رو متوقف کرده و نمیزاره کسی گزینش شه

چون من تمام مراحل اداریم رو توی همین دولت انجام دادم

مسئولین استانداریها دو دسته هستن

یه دسته که به فکر خدمت به مردم و جوانان استانشون هستن مثل استان ما که همه ادارات همه ی مراحل رو انجام دادن

یه دسته مسئولین استانی هم هستن که میز و مقامشون واسشون مهمتره و تا میتونن میخوان از بودجه های استانیشون کمتر خرج کنن و اگه دیده باشید گزینش نشده ها اکثرا مال چندتا استان خاص هستن

پس هیچ ربطی به معاونت راهبردی نداره که میگید اونا متوقف کردن

بلکه از مسئولین استان خودتونه

و فکر میکنید چرا بعضی استانا این کارا رو میکنن؟؟

چون مسئولین استانی و اداره ها توی اون استانا معولا تعدادی از آشنایانشون به صورت طرح یا قراردادی توی ادارات مشغولن و اگه شمارو استخدام کنن دیگه اعتباری نمیمونه به اونا بدن و مجبور میشن اونا رو اخراج کنن

پس با انجام ندادن مراحل گزینش و غیره واسه شما، عملا هم شما رو دارن از استخدام محروم میکنن هم دارن راه رو برای رسمی کردن اون فامیلای خودشون باز میکنن

برید فشار بیارید به اداره و استانتون

اینقد تهران تهران نکنید



۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۵ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به گزینش شده ها
خیلی به خودتون مینازید.
چه باید نازش و نالش، بر اقبالی و ادباری
که تا برهم زنی دیده، نه این بینی نه آن بینی
۰۷ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
محمدخان خودت رو کنترل. تو بری سر کار یا نری هیچی بما نمیرسه.
منظور توشه اینه که چرا دارن سر گزینش نشده هارو میبرن.
بالأخره گزینش نشده ها هم آزمون دادن و به اندازه شخص شما حق دارن.
بچه ها کسی هست برای بیمه ایران قبول شده باشه؟
جناب تو شه  :)))))

مگه جنگ و دعواست که هرکی بیشتر باشه برنده بشه  :)))))))


۰۷ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۵ خطاب به توشه و همه گزینش نشده ها
آره خب معلومه که بیشتره، بچه ها به پا خیزید تا کار از کار نگذشته از الان باید برنامه ریزی کنیم که کار گزینشمونو تا اسفند تموم کرده باشند پس کی میخوایم از خواب غفلت پا شیم؟؟؟
بابا اسفند نشه به احتمال قوی یا دیگه اصلا نمیشه یا رفت واسه یه سال دیگه ، واقعا تحملشو دارین؟؟؟؟
من که خودم شدیدا از دستگاه های اجرایی پیگیر این قضیه ام اما یه دست صدا نداره
سلام، دوستان یه پیشنهاد داشتم. 
هرکی به هر اداره یا ارگان یا استانداری استان خودش زنگ میزنه صداشو ضبط کنه و آپلود کنه. بعدها به شاید به عنوان یه سندکی به دردمون هم بخوره. نظرتون چیه؟
۰۷ آبان ۹۳ ، ۰۹:۰۸ محمود از مازندران
سلام
به توشه
چرا کم کاری مسولین استانتونو به گردن گزینش شده ها میندازی؟؟!!
نکنه دوست داری ما به نفع شما از ادامه کار منصرف بشیم؟؟؟!!!!
چرا جنگ گزیتش شده و نشده راه انداختین؟ کدوم گزینش شده رفته سر کار؟؟؟؟؟؟؟
اگه به حرف نوبخت اینو میگین، بهتره به سابقه سخنانشون از دو سال پیش رجوع کنید که همش کشک بوده. درضمن استانداریها تفکیک نکردن که چند نفر گزینش شده داریمو چند نفر گزینش نشده، آمار همه فرستاده شده پس در این خصوص نگرانی وجود نداره. استانهایی که نتیجه اولیه آزمون کتبیشون مشخص نشده شامل این قضیه نمیشه که اونو به راحتی میتونن لغو کنن چون نتایج اعلام نشده و کسی نمیتونه ادعا کنه که حتما قبول میشه. دوستان عزیز اگه باز نگرانیتون حل نشده حداقل 20000نفر گزینش نشده داریم ازین تعداد 1000نفر هم بره جلوی مجلس کفایت میکنه یعنی از هر 20 نفر یکی. این نظر منه و قصد ناراحت کردن و.... ندارم. موفق باشید
اینجور که حساب کردم تعداد گزینش‌نشده‌ها خیلی بیشتر از گزینش‌شده‌هاست ولی عجبا که همه چی داره به نفع گزینش‌شده‌ها تموم می‌شه!!!
پاسخ:
مدیر سایت به س.م (خصوصی):
سلام ... از نظر ما استانداری براتون بصرفه است وآیندتونم تامینه بهتره به اون فک کنید چون هم دایمی هس و هم امنیت شغلی خواهد داشت وامکان ارتقا و افزایش حقوق هم داره .
موفق ومید باشین
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۶ خطاب به مسهود بنیاد شهید
آقا مسعود اگه قصد بنیاد شهید کنسل کردن استخدامی ها باشه دیگه پیگیری و اینجور کارها فایده نداره وقتی نخوان استخدام کنن چه کاری از دست ما برمیاد؟ فقط داریم وقتمون رو تلف میکنیم.
سلام. کسی از بچه های سهمیه ایثارگران قزوین هست؟؟
سلام
از دوستان کسی هست که توی اداره استاندارد قبول بشه؟ لطفا جواب بدهید.
آخرین خبری که از شروع بکار استخدامی های 91 دارین ایمیل کنید.
NEDA.AA@CHMAIL.IR
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۷ اسفند خوزستان
خداوندا، خداوندا، تویی پناه بی پناهان
گنه دارم، گنه کارم ،منم ز کرده ام پشیمان
تو غفاری، تو ستاری، تویی همیشه در کنارم
امیدم را مگیر از من، به جز توتکیه گه ندارم
تویی خدای حی و سبحان، تویی خدای توبه خواهان
خداوندا، خداوندا، برون کشم از این تباهی
ز خورشیدت برافروزان، چراغ من در این سیاهی
شب طوفان، شب وحشت، به جسم و هستی ام نشسته
از این ورطه برون آور، مرا که کشتی ام شکسته
مرا ز خستگی ها رها کن، به من بده دل هدایت
شکسته زورق تنم را، ببر به ساحل، سلامت...
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۱ بلاتکلیف همدان
آقا منوچ به ما نتیج مصاحبه رو دادن حدود یه ماه پیش بود تقریبا> البته به صورت تلفنی و قبل از اونم چه حضوری و چه تلفنی حاضر نبودن نتیجو بگن شمام امتحان کن از اداره کل مربوطه خودت (همونجا که قبول شدی) تلفنی یا حضوری سوال کن شاید گفتن، استانداری پاسخگو نیست
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۱ اسفند خوزستان
آفرین منوچ خیلی خوب بهشون گفتی واقعا بهترین فرصت استخدامی رو از من گرفتن خدا ازشون نگذره
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۶ به منفی بافا و منتقدین اونا
دوستان عزیز لطفا به اون دسته از دوستان که بقول بعضیا منفی بافن اینطوری حمله نکنین که نه شما چی میگی همه چی تمومه.  بنظر خودم یه جورایی حق هم با منفی بافاست  و هم با منتقدین اونا چرا که با توجه به وعده وعیدها و 2سال بلا تکلیفی تا زمان تامین اعتبار باید کمی با دید تردید به حرفا نگاه کرد چون عقل هم اینو میگه پس لطفا بصرف حرف دل خوش کن همه چیو تمام شده فرض نکنیم که خدای ناکرده رکب میخوریم در حد لالیگا
مراحل همه آزمونهای استان زنجان قبل از نامه توقف انجام شده دوست گرامی لطفا شایعه پراکنی نکنید
بچه های بدون سهمیه بنیاد دیگه وقتشه به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم. به نظر من همون اول هم باید شکایت میکردیم چون از اول سرکار بودیم.
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ مسعود بنیاد شهید به سار
دوست عزیزم. اگه بحث نا امیدی بود توی 2 سال گذشته نا امید میشدیم نه الان. بله بعضی از استانها گزینش شدن، خانوم نیس پور هم صبح همینو گفتن که بعضی ها گزینش شدن ولی بودجه برای هیچ کس تامین نشده. و البته با صراحت صحبت از کنسلی (دقت کنید کنسلی) کردند. همین جواب رو هم به آقای شاهین توی فایل صوتیشون دادند. 
بله توی یکی از خبرهای همین سایت هم اومده که 205 نفر از فرزندان شهدا توی همدان از اول آبان استخدام شدند که خدارو شکر، ولی دوستان دقت کنید که تامین اعتبار دوستان سهمیه دار با بنیاد شهید نیست و با ارگانهای مربوطه هستش.
این در حالیه که مذاکرات بنیاد برای تامین بودجه برای استخدامی های خودش به جایی نرسیده و الان دارن زمزمه کنسلی سر میدن.  
اما راه حل:
ابتدا به ساکن باید دونست مذاکرات به صورت مستقیم بین بنیاد و معاونت راهبردی در جریان بوده و استانداری نقشی نداره. 
معاونت راهبردی هم تا ما گزینش نشیم بودجه تخصیص نمیده و بنیاد میگه تا تامین اعتبار نشه گزینش افراد باقی مانده رو انجام نمیدیم. 
از اونجایی که طی روال گذشته نمیشه معاونت راهبردی رو قانع به تخصیص بودجه کرد پس باید حداکثر تلاش رو برای فشار اوردن به بنیاد مرکز انجام بدیم تا مارو اصلا به عنوان گزینش شده در نظر بگیرن و در بودجه لحاظ کنن و بعد مراحل گزینش رو انجام بدن ( کما اینکه بعضی افراد رو من میشناسم که یک سال بعد از استخدام گزینش شدند) 
لطفا پیگیری مکرر از بنیاد تهران فراموش نشه.
کسی خبر داره جواب مصاحبه تخصصی استانداری استان گلستان کی مشخص میشه ؟ ما که از این بلاتکلیفی خسته شدیم حداقل میدونستیم جزء قبول شدگان هستیم یا نه خیالمان راحت می شد .دو سال بلاتکلیفی خیلی زجر آوره .خواهش میکنم حداقل افرادی که واسه گزینش معرفی میکنید را مشخص کنید ؟
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۹ منوچ به قرمز
ممنون عزیزم.اون آقاتودفتراستخدامی عسگری آزادخودش دروغ گفتنشونولودادمن وقتی بهش گفتم شماکه میگین هیچ آزمونی متوقف نیس پس اون بخشنامه متوقف شدن تموم آزموناتوآبان92روکی به سایت استانداریاداده؟؟؟چرافقط مراحل استان ماطی نشده تواین مدت؟؟؟واستانایی مثل زنجان وچهارمحال وخراسان جنوبی دارن مراحلشونوطی میکنن؟؟؟خیلی تعجب کردن فقط گفتن کی بهشون اجازه داده طی کنن...این تعجب نشون میده که کارکارخودشونه نه استانداریا...یکیم فک میکردبچه ام میگف که بحث بودجتون که حل شده منم جواب دادم وقتی آزمونوازحالت توقف درنمیارین بودجه چیوحل میکنه من هنونمیدونم دعوت به مصاحبه میشم یانه همینواگه برام بگین کافیه اون بودجه روشمابه گزینش شده هادادین نه مابخشنامتونم الان توسایت استانداری هست