---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور8

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ


مهم و فوری
           
     

پیشاپیش ورود به ماه اشک و خون و ناله های سوزناک زینب کبری را به همه دوستان تسلیت عرض مینمایم.

 

پیرامون پیگیری و اعلام وصول هر چه سریعتر مطالبات پذیرفته شدگان آزمون استخدام استانداری ها، نیاز به تهیه مواردی قابل استناد است که تنها از طریق برخی دوستان که در استانداری های سراسر کشور رابطه یا پایی دارند این مدارک قابل اخذ است. و وجود آن میتواند بسیار به نفع ما بوده و در پیشبرد اهدافمان کمک شایانی کند. ذیل توضیح کتبی از همه آن کسانی که میتوانند در این مهم ما را یاری رسانند دعوت به عمل می آید که با توجه به روابطی که دارند این نامه اخذ و به ایمیل مربوطه ارسال نمایند . با تشکر


1 ) نامه مکاتبه شده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با استانداری ها مبنی بر لزوم جذب یا اقدام برای جذب از طریق برگزاری ازمون (نامه ای که قبل از نشر آگهی استخدام، از معاونت توسعه مدیریت به استانداری ها ارسال شده بود.)

2 ) نامه مکاتبه شده از وزارت کشور با استانداری ها مبنی بر اجرا یا انجام ازمون استخدام یا انتشار اگهی یا ارایه مجوز استخدام

 لازم به ذکر است که همه دوستان از تمام استانها تلاش نمایند تا این نامه هرچه سریعتر رویت  شود چرا که بسیار راهگشا خواهد بود.


6mehr1393@gmail.com


لینک مصاحبه دکتر نوبخت با رادیو ایران در مورد استخدامی ها(اخبار ساعت 14 روز پنج شنبه اول ابان ماه 93)




پیشنهاد بنقل از زنجانی :
سلام دوستان همین الان تو اخبار رادیو زنجان گفت  از روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دولت  سامد به خاطر سفر رئیس جمهور به زنجان اماده پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم  از مسئولین است خواهشا همه با هم از روز سه شنبه با تماس های مکرر خودمان وخانواده امان با شماره 111 پیگیر استخدامی ها باشیم خواهشا تا می توانید زنگ بزنید چندین و چند بار زنگ بزنید با شماره های متفاوت تا بیشترین امار تماس های داوطلبان  در مورد آزمون استخدامی استانداری باشد  در ضمن تو اخبار گفت که بعد از تماس کد ره گیری میدهند و بعد از چند روز جواب پیگیر هایشان را از مسئولین به تماس گیرندگان اطلاع می دهند

شماره نمایندگان محترم مجلس اینجا کلیک نمایید به نقل از وبلاگ پیش دبستانی ها

۹۳/۰۷/۲۹

نظرات  (۲۲۴)

۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۴ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
منوچ جان اونا دارن دروغ میگن. واقعیت اینه که اونا پارسال نامه زدن و آزمونهارو متوقف کردن. الآن برای اینکه مارو از سر خودشون وا کنن اینجوری میگن. اگه راست میگن یه نامه بزنن تا استانداریها هم بهونه ای نداشته باشن. همه استانها یهویی الکی نمیان استخدام رو متوقف کنن. معاونت توسعه پاییز پارسال نامه زد. حق با استانداری هاست. بهشون گفتن تا کتباً بهتون اعلام نکردیم کاری انجام ندید. هرچند که استانداریها هم در این مورد سلیقه ای عمل کردن ولی کاره ای نیستن همه کاره اون آقاییه که دو ساله داره وعده سر خرمن میده.
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۱ محمود از مازندران
سلام
هادی عزیز
انقدر سیگنال منفی نفرست.حالا که شخصیتهای رده اول اجرایی قول اسفند رو دادندواین هیچ وقت طی این مدت مسبوق به سابقه نبوده که شفاف و روشن بگن فلان موقع.شما یا خوابی یا نمی خوای قبول کنی.فکر کنم 6 مهر هم نبودی تهران!!بذار اسفند بشه اگر خواسته شما اتفاق افتاد !!!!! اقدامات بعدی رو انجام میدیم.
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۹ منوچ به گزینش نشده ها
سلام دوستان عزیز.لطفابااین شماره هاتماس بگیرین واسم استانتونوبهشون بگین علت اعلام نشدن نتایجتونوبدونین که چراتاحالامراحلتون طی نشده.درموردآزمون خرداداستان آ.ش بهم گفتن که مشکل ازخودشونه که اینجوری میندازن گردن ما.گفت که ماهیچ آزمونی رومتوقف نکردیم یه سری ایراداتی به آزمونتون گرفته شده که هیچ ربطی مانداره یه مشکل داخلیه بایدخودمسئولین استخدامی استانتون حل کنن.دفترحاج آقاجمالی35-02185352334اینم به این شماره معرفی میکنه که خوب علت وتوضیح میدن02185352347
http://s5.picofile.com/file/8148273800/call_13_12_45_OUT_02142581469.AMR.html
مدیر جان این لینک خبری ضبط شده است
سلام و افسوس بر استخدامی بنیاد شهید بدون سهمیه  خانم نیس پور فرمودند  امروز صبح 93/08/06 راس ساعت 13:22 که استخدامی استانداری بخش بنیاد شهید بدون سهمیه تمام استانها کنسل شده  و هیچگونه موافقتی انجام نشده اینم صدای ضبط شدهhttps://us-mg6.mail.yahoo.com/neo/b/message?fid=Inbox&sort=date&order=down&startMid=0&filterBy=&.rand=2048210309&midIndex=0&mid=2_0_0_1_263090_AAnnjkQAABG2VE9l2Ae0qH8PIlg&fromId=&enc=auto&cmd=msg.scan&pid=2&tnef=
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۳ بلاتکلیف همدان
قرمز دمت گرم خوب گفتی> راضیم ازت>
وقعا انتظار درک بیشتری از دوستان داریم «لاقل دیگه نمک به زخممون نزنید» شما که دیگه پابه پای ما انتظار کشیدید و زجر کشیدید و به همه چی واقفید چرا!!!
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۴ خطاب به همه خوانندگان
سلام به همه دوستان، شماها چقدر آیه یاس می خونید؟!!! آقای نوبخت خودش رسماً هم در برنامه پایش و هم در رادیو  اعلام کرد که بودجه استخدامیها رو در بودجه 94 می گنجونن و از فروردین حقوقها پرداخت میشه . لایحه بودجه هم 15 آذر به مجلس می ره. حالا شما چرا اینقدر مساله رو می پیچونید. خب یه خرده تحمل کنید تا تصویب بودجه... همش هر روز یه فشار عصبی و استرس به خودتون و بقیه وارد می کنید .
عزیزان؛ در مساله استخدام فقط آقای نوبخت تصمیم گیره و بقیه افراد حتی استانداران هم کاره ای نیستند چه برسه به کارمندان معمولی استانداری ها و بنیاد شهید و....که شما هر روز یه نقل قول از فلان کارمند بنیاد یا استانداری و یا ادارات متبوعتون اینجا مطرح میکنید که استخدام لغو شد و یا و به تعویق افتاد و یا... که باعث نگرانی بقیه عزیزان میشه.
وقتی آقای نوبخت میگه مشکل حله پس حله.خواهش می کنم چند روزی تحمل کنید و اینقدر الکی به هم گیر ندید.

۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۱ ساربه مسعودبنیادشهید
اقای عزیزچرادارین ناامیدمیکنین افرادبنیادو بایک زنگ زدن که نمیشه خبرکلی دادمن خودم اخرپیگیریم هراستانی برای خودش ازمعاونت کل اعتباردرخواست میکنه مثل همدان وچندشهردیگه فرزندشهداتامین اعتبارشدن استان خودمن بیشترافرادسرکاررفتن.،،بعددرموردگذینش من خودم همه مراحلوگذروندم نه من خیلیهای دیگه هم اول کمی تحقیق کنین بعد.....بنیادییهاتابهمن سرکارن
مدیر جان نیستی!؟
این روزا هیچ خبری خوبی نیست و بلا تکلیفی و بلا تکلیفی سه چهار ماه بیشتر به اسفند نموده و لی هیچ برنامه رسمی برای جذب ما در نظر نگرفتن، مطمین باشین که یک اسفند حتی شایدم زودتر بهانه های دیگری می آورند و یا کلا میگن منتفی شاید یا بازم میگن تا نیمه سال دیگه یعنی نیمه سال ۹۴ منتظر بمدنید تا ببنیم چی کار میشه براتون کرد، و همین طور سال های جوونی و کارم کزدنمدن که انرژی داریم هدر میره، از الاا گفتم که بدونین و اون وقع شوک نشینن
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۸ کومش سمنان به گزینش نشده

دوست خوبم  با عرض سلام و خسته نباشید!

ای کاش همه همت و دغدغه شما رو داشتن. ای کاش یکم افراد گزینش نشده به خودشون می اومدن و سرشونو از زیر برف بیرون می اوردن و می دیدن که واقعیت اون چیزی نیست که دلخواهشون باشه.

ما همه دوست داریم مشغول به کار بشیم؛ حالا چه گزینش شده و چه گزینش نشده. پس دوستان گزینش نشده اگه واقعا دلتون به حال خودتون سوخته با هم همینجا هماهنگ کنید و پاشید برید دفتر عسگری آزاد و از حقوق خودتون دفاع کنید. آخه چرا انقدر بی تفاوت شدید!

سلام
چه خبر از زنجانی ها؟  قرار بود با سامانه 111 تماس داشته باشن بعد چند روز جواب بگیرن !
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۳ من گزینش نشده ام
اما تهران در هر دو حرحله اومدم اون موقعی که هم بعضی ها گفتند چرا تعداد ما نسبت به نفتی ها کمه گفتم چون ما چند سری هستند بچه ها و متحد نیستیم مانند همین حالا چون نفتی ها همشون با هم پیش رفته بودند نه اینه ما با این حساب بهتره این سایت را ببندید چون من بانک گردشگری قبول شدم
بچه هایی که میگن گزینش شده ها اسفند میرن سرکار اینم هنوز مشخص نیست نوبخت یه چیز شفاهی گفته فرداهزارتابامبول میتونه دربیاره یااصلاممکنه توبودجه پیش بینی نشه یا فرضا این آقا ازسمتش برکناربشه کسی که جاش بیاد بگه غلط کرده همچین قولی داده تا اسفند خیلی اتفاق ممکنه بیفته اگه حکمامونو میدادن یه چیزی بود ولی الان باید خودمونو به دست تقدیر بسپاریمو وفقط دعا کنیم چون هنوزهیچ چیز مشخص نیست
۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۹:۲۹ مسعود بنیاد شهید
بدترین خبر ممکن برای بدون سهمیه های بنیاد شهید.
الان با خانم نیس پور که کاملا از روند استخدامیها آگاه هستند صحبت کردم.
هفته گذشته قرار بود نامه ای برای درخواست تامین اعتبار از طرف بنیاد به معاونت راهبردی فرستاده بشه که الان که پیگیر شدم گفتن هیچ جوابی بهش ندادن و طبق گفته آقای غفوری (مسئول استخدامهای بنیاد) به صورت شفاهی از کنسل شدن استخدامی های بنیاد خبر داد.
من اصرار به این داشتم که دلیل عدم تامین اعتبار ما به خاطر اینه که گزینش نشدیم و این خانم مسر بودن که تا تامین اعتبار نشه گزینش انجام نمیشه.
در واقع بنیاد منتظر معاونت راهبردیه و معاونت راهبردی منتظر گزینش بنیاد.
هرچند خانم نیس پور میگفت بنیاد یه سری از استانها گزینش رو انجام دادن و برای اونها هم تامین اعتبار نشده، اما اونچه مشخصه روند کارهای استخدامی بنیاد برای هیچ استانی به پایان نرسیده و همه ما جزو کسایی هستیم که مشمول صحبتهای آقای نوبخت ( مبنی بر اتمام کارهای استخدامی) نمیشیم.
دوستان عزیز..
الان روزیه که باید با پیگیری مستمر از بنیاد مرکز اونا رو تحت فشار بزاریم تا کار ما هم مثل بقیه انجام بشه.
خانم نیس پور 02142581469
۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۱:۵۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به گزینش نشده ها
لطف کنید به دفتر عسکری آزاد زنگ بزنید. متوجه میشین که این آقا قرار نیست هیچوقت نامه ای به استانداری ها بفرسته.
بعد تصمیم بگیرید. بدون اینکه از بچه های مراحل گذرونده انتظاری داشته باشین تصمیم بگیرین که چیکار کنید. باور کنید این قبری که ما داریم سرش گریه میکنیم مرده توش نیست.

۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۱:۴۶ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
به اونیکه گفته
"اگه دارن بازیت میدن این دیگه تقصیر خودته که نمیتونی مجبورشون کنی"
اینی که تو تا حالا استخدام نشدی تقصیر کیه؟؟
آخه شماهایی که از جنس خود ما هم هستی درکمون نمیکنی؟؟
ما نتونستیم؟؟؟
نمیتونی درک کنی گیر چه آدمای زبون نفمی افتادیم؟؟
همونی که شمارو بازی داد و هنوز هم داره بازی میده مارو به این روز انداخت.
ولی تو یک مورد شک نکن. یا کار همه درست میشه یا هیشکی.
مطمئن باش که شاخ غول رو نشکستی.
اگه من و امثال من گزینش نشده 26 مرداد و 6 مهر شمارو همراهی نمیکردیم کار شما هم الآن درست نمیشد.
درسته تعداد گزینش شده ها تو تجمعات بیشتر بوده ولی یه حساب سرانگشتی بگیری متوجه میشی که تعداد گزینش شده هایی هم که تو خونه نشستن هم کم نبود، حالا شما نمک رو زخم ما نپاش.
در ضمن شخص خودم انتظار ندارم شما بخاطر ما بیای تهران و یا کمکی بما کنی. ولی یکم به این فکر کن که ما هم مثل شما هستیم.
مثلاً خود شما چند روز منتظر اعلام نتایج مصاحبه تخصصیت بودی؟؟
اصلاً مصاحبه تخصصی رفتی؟؟ یا اینکه همون اول نتایجتون به صورت یک و نیم برابر اعلام شد.
من 4 محرم پارسال یعنی 18 آبان 92 مصاحبه رفتم ولی هنوز نتیجه اش اعلام نشد. میتونی درک کنی یعنی چی؟؟
سخت ترین مرحله آزمون قبول شدن تو آزمون کتبی و مصاحبه تخصیصیه. وگرنه گزینش و آزمایشات پژشکی چه سختی ای داره که هی اینارو میکوبین تو سر ما؟؟؟
تأکید میکنم من از شما انتظار ندارم برامون کاری کنی حداقل نمک رو زخممون نپاش.

بچه هایی که برای اداره بنیاد شهید قبول شده اید به نظرتون وقتش دیگه نرسیده که به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم . چون خودتون میدونید بلاتکلیفی ما از وضعیت قرمز هم فراتر رفته و هیچ کس هم جوابگوی ما نیست . مسعود بنیاد شهید ، شاهین و سایر دوستان نظرتون در این باره چیه؟
سلام ولی خیلی جالبه بایدتوگینس نوشته شه برای یک استخدامی حدودا3سال بایدبااسترس صبرکرددرحالی که یک انسان معمولی اگرتوسط تصادف یازلزله یادراثرسرطان وبیماریهای دیگه کشته نشه حدودا60سال زندگی میکنه تامدرکشوبگیره واستخدام قبول شه 30سال میگذره3سالم بلاتکلیف استخدامی وای وای......اگردستوری ازبالاصادرشه حدودایک روزطول میکشه برسه دست استانها ودرهمون روزنامه اگرشامل لغوتعلیق ممانعت باشه اجرامیشودباتمام قواامااگرنامه شامل ابلاغ شروع بکارانجام بقیه مراحل باشه اصلانامه گم میشه یانیومده یانیست یادروغه یافوقش میگن یک حرفی زدن به ماچه...خدایااین چه قانونیه چه خدمتیه به مردم به جوانان
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۵ گزینش نشده به مراحل نگذرونده ها
مراحل ما در صورتی به جریان میفته که آقای عسکری آزاد به استانداریها نامه بده ولی این آقا همه چی رو انکار میکنه و میگه ما هیچ نامه ای مبنی بر توقف نزدیم. و نامه ای هم به استانداریها نمیدیم که مراحل به جریان بیفته. چون دست ما نیست. ما سر قبری داریم گریه میکنیم که مرده توش نیست. مال منتظر نامه عسکری آزادیم ولی این آقا تصمیم نداره نامه ای به استانداریها بده و اصلاً هم گردن نمیگیره که آبان پارسال با نامه اش آزمون مارو متوقف کرد.
و اینو بدونید که اگه گزینش نشدین به هیچ وجه اسفند کارتون درست نمیشه. مسئول استانداری امروز بهم گفت. خی چی میشه کسانی که مراحلشون متوقفه برن دم معاونت توسعه ریاست جمهوری تا اون نامه لعنتی ارسال بشه؟؟ بچه هایی که مراحشون طی نشده واقعاً تا حالا کمکاری کردن. عزیزان وقتش نیست که ما هم یه تکونی به خودمون بدیم؟؟
بهتر نیست ما هم بریم بهشتی و دم دفتر عسکری آزاد و از حقمون دفاع کنیم؟؟
از گزینش شده ها هم انتظار نداشته باشین همراهی تون کنن. اگر هم تو پیگیری های قبلی حضور داشتین بخاطر خودتون بود. هر کی باید از حق خودش دفاع کنه.

۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۹ جواب به مازندرانیها
سلام دوست عزیز، نه مازندران مدرک ICDL نمی خواد. نگران نباش
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۶ به مازندرانیها
بچه های مازندران خواهشا جواب بدین
برا امتحان استان ما هم مدارک زبان و ICDL  جزء شرایط ثبت نام بود؟؟؟؟ یعنی باید این مدارک را داشته باشیم؟
دوستان به نظر شما کاهش شدید قیمت نفت میتونه تو استخدامیا تاثیر بذاره ؟ لطفا جواب بدید
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۶ در جواب به ( به مدیر)
آقا یا خانوم عزیز

فکر خوبیه

اعلام کنید تا دوستانی کهمیان اعلام آمادگی کنن

ولی از گزینش شده هایی که اسفند میرن سر کار نباید توقع داشت باشین

شما اگه ناراحتی که مراحلتون متوقف شده به جای امر و نهی و دستور به ماها بهتره بری سراغ مسئولین اداره و استاداری استانتون

چون تامین اعتبار فقط گردن تهرانه و باقی مراحل گردن سازمان متبوعته که استخدامت کرده و اگه دارن بازیت میدن این دیگه تقصیر خودته که نمیتونی مجبورشون کنی
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۲ هشدار به بنیاد شهیدی های با آزمون........
با سلام.
بنده یکی از پیگیرترین های بنیاد شهید در اردبیل هستم.
بارها به بنیاد استان مراجعه کردم و دیگه همه ی کارمنداش منو میشناسن.
نظر بنده اینه که برای اقدامات جدید باید متحد بشیم.
اقدامات پیشنهادی بنده:
1- مراجعه ی مکرر به واحدهای استانی با یک هماهنگی سراسری.
2- تماس مکرر با بنیاد تهران...طوری که همه ی تلفناشو اشغال کنیم...
3- فرستادن نامه به ریاست بنیاد از طریق سایت بنیاد بصورت همزمان و هماهنگ شده از کل کشور...
(سوالاتی که باید بپرسیم:
1- اگر بنیاد فقط مشکل اعتبار دارد، معاون رییس جمهور صراحتا گفته که در سال آینده اعتبارات استخدامیها تامین خواهد شد پس قاعدتا باید گزینش ما را شروع کنید.
2- اگر بنیاد نیازی به ما ندارد پس چرا آزمون برگزار کرد؟و اگر به ما نیاز دارد پس چرا با انجام گزینش ما، دولت را در مقابل عمل انجام شده قرار نمیدهد تا دولت را مکلف به تامین بودجه کند؟
3- ضمنا شائبه ی لجبازی با دولت و عدم اعتماد مسئولان بنیاد به دولت حاضر قابل طرح است.(برای حساس کردن آنها جهت پیگیری)
به نظر بنده از فردا شروع کنیم...نظرتون چیه؟
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۱ جواب ( به مدریت )
دوست عزیز گیرم که 20 آبان به قول شما رفتیم تهران

نمیگن چرا اومدین وقتی قول اسفند رو دادیم

یا شاید چون شما حس میکنید فقط ما گزینش شده ها میریم سر کار باید جور شما رو هم بکشیم؟؟

6 مهر هر کدوم از طیف ها یه نماینده داشتن

چه گزینش شده ها چه گزینش نشده ها

والله اینطوری که معلومه اگه گزینش شده ها حتی اگه برن سر کار باز شما ازشون انتظار دارین بیان تهران  :)))

ضمنا من مطمئنم شما از اون بی خیال هایی هستی که بقیه رو جلو مینداختی تا به اهدافت برسی اما الان که میبینی خیلیا با اون پیگیری ها میرن سر کار و فقط یه عده که حتی اسامیشون اعلام نشده ، میمونن با سرونوشت مبهم، الان یادت افتاده پیگیری کنی

این یه تقاضای نابه جاست
مدیر چرا به آن چیزهای که در ابتدای پیگیری قرار شد پایبند باشید عمل نمی کنید حالا که کار عده ای حل شده احتمالا کار خود شما هم حل شده و تمام مراحل را پیش رفتید پس تکلیف ما چی میشه که فقط تا اعلام اسامی اولیه رفتیم لطفا به گفته های خودتون پایبند باشید و برای 2 هفته ی آینده یک برنامه ی دیگر برای حضور در تهران و تعیین تکلیف سایر افراد برنامه ریزی کنید 20 آبان یا 21 آبان رو بزارید برای نظر  سنجی
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۹ بلاتکلیف همدان
دوست عزیز مسعود بنیاد شهید حالتو درک میکنم منم حال تورو دارم اما ظاهرا قراره یه سری از استانداری ها تا اسفند کار گزینششو انجام بدن نمیدونم صحت داره یانه
من برای بنیاد شهید ازمون دادم  خودمم بدن سهمیه ام
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۴ مسعود بنیاد شهید
از وقتی فایل صوتی نوبخت رو شنیدم که میگه کسانی که تمام مراحل رو گذروندن و آزمون دادن و "گزینش شدن" کارشون درست میشه، برای خودم و بقیه بدون سهمیه های پذیرفته شده بنیاد شهید و بقیه دوستانی که تا مصاحبه هم رفتن، متاسف شدم.
آخه چرا باید همه ارگان ها مصاحبه انجام داده باشن ولی بنیاد شهید دستور توقف مراحلو صادر کنه؟ این دستور از طرف هرکی بوده باید جوابگو باشه چون ما داریم چوب ندانم کاری اون مقام رو میخوریم. مایی که گزینش نرفتیم قاعدتا جزو نفرات مد نظر نوبخت نیستیم. 
شماره تهران بنیاد هم جواب نمیدن (هرچند جواب هم بدن به غیر جواب سر بالای همیشگی که ما پیگیریم جواب دیگه ای نمیدن)
دوستان خواهشا اگه کسی خبری از دستور جدیدی از طرف بنیاد داره بگه..
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۲ غریب به عاشق
با سلام و عرض ادب خدمت همه خصوصا عاشق، خدمت جناب عاشق عرض کنم که منظورم اینه که کارو تموم شده ندونین فعلا بودجه تصویب نشده و ما نباید غفلت کنیم و از طریق نمایندگان به شکل مستمر پیگیر باشیم، از اینکه به فکر من هستی ازت ممنونم ولی تا زمانی که قطعی نشه خواستگاری رو هواست، چقدر انتظار کشیدن سخته.....
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
علی آقا منم وضعیتم مثل توئه

بهم هم گفتن بدون حقوق برم گفتم نه میمونم تا اعتبار بیاد

مگه دیوانه ام برم بدون حقوق واسه اینا کار کنم

اینایی که دوسال علافم کردم

عزیزم میرفتی کارگری میکردی روزی 50 تومن شرف داشت به این کار بدون حقوق

** ** **** *****

*** ***** * *** **** ** **** *** ***** ****** *** **** **** ***** *** **** **** * **** ***** ***** ** ******* *** ** **** **** ***** *** *** ** **** ***** **** ** *** *** ****
من ازبچه های سهمیه 45درصدایثارگر هستم 5 آبان 92 رفتم گزینش تهران 15 دی 92به من ابلاغ زدنند که برم سر کار الان 11ماه بدون حقوق کار می کنم هنوز تامین اعتبار نشدیم مدیر کل گفت برید تو خونه بشینید تا تامین اعتبار بشید ولی هنوز خبری نیست
سلام جناب مدیر
ممنون
.......
جناب یستردی از شما هم ممنون


خوشحال از آنیم که حج می رویم
غافل از آنیم که کج می رویم
کعبه به دیدار خدا می رویم
او که همین جاست کجا می رویم؟
حج به خدا جز به دل پاک نیست
شستن غم از دل غمناک نیست


(لهی که در حل مشکل ما هم فرجی باشد)
همه روز روزه بودن، همه شب نماز کردن
همه ساله حج نمودن، سفر حجاز کردن
ز مدینه تا به کعبه، سر و پا برهنه رفتن
دو لب از برای لبیک، به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد، همه اعتکاف جستن
ز ملاهی و مناهی، همه احتراز کردن
شب جمعه ها نخفتن، به خدای راز گفتن
ز وجود بی نیازش، طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ کس را، ثمر آنقدر نباشد
که به روی نا امیدی، در بسته باز کردن

ببینیم خانوم محترم

مدرک کامپیوتر واسه بعضی رشته های استخدامی لازمه و از همون اول هم توی شرایطشون قید شده

پس اگه توی شغل استخدامی شما توی شرایطش قید نشده بوده پس لازم نیست

یستردی؟؟؟  :)))
به شاهین
شما هم بنیادی بدون آزمون هستید؟
خبری نیست.
خودم جهادم و دوستم اداره دارایی . به اسم شهرمون کامنت دادم اگر ایران خوب بلد باشین دقیقا میدونید کدام استانه
بچه هایه بنیادی بدون ازمون ازتون خبری نیست
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۲ عسکری ازاد
02188546961
پاسخ:
مدیرسایت به گلپر: لطفا تیک خصوصی رونزیند ....حالا ما پیامتون رو اینجا میذاریم دیگه خودتان دقت کتید وقتی اون تیک خصوصی رو میزنید فقط مدیران میتونن پیامتونو ببینن.
 گلپر:سلام دوستان
مگه مدرک کامپیوتر لازمه؟
شما رو بخدا جواب بدید
یا مدرک زبان؟
تو شرایطش که قید نشده بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستانی که شماره دفتر عسکری آزاد یا همکاران ایشان در معاونت توسعه دارن لطف کنن برام بزارم ، یه کار واجب و مهم دارم.
با تشکر*****************
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۳ ماهور مهری
دوستان ما همون ۹۱ بودیم که ۹۲ آزمون دادیم (استان گیلان)و تا مصاحبه پیش رفته ایم ؛ دوستان به نظر شما ما هم مثل دیگر دوستان تکلیفمون تا اوخر اسفند ماه مشخص میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
این سوال دقیقا سوال فکر کنم خیل حدکثری بچه ها باشه .
دوستانی که اطلاع دقیق دارن لطف جواب بدن دیگه واقعا نمی دونم از کی باید جواب این سوال رو بگیرم ...!

با سلام خدمت همه دوستان

آقای نوبخت از قول ها زیاد میده ولی عملی نمی کنه. قول که خرجی نداره

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از دوستان کسی هست که اطلاع داشته باشه بودجه اداره ثبت احوال استانی هست یا ملی؟
در ضمن اگه کسی مصاحبه دکتر نوبخت با رادیو ایران داره به ایمیلم بفرسته ممنون میشم. البته به صورت متنی نه به صورت صوت، چونکه امکان استفاده از لینک صوت نوبخت ندارم.
این هم آدرس ایمیلم:*****************
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۵ به دوست و رفیق جهد زنجانی

سلام دوست عزیز

قبل از هر چیز خوشحالم که شما هم پیگیر استخدام هستید

من سهمیه هستم ولی توی آزمون هم نمره آوردم و نفر اولم

ولی نوی چهاد خانم تقی بیگلو گفتن که چون سهمیه ها آزمونشون لحاظ نمیشه بهتره فقط پیگیر سهمیه باشی

من حدود دو ماه پیش از مهندس جمشیدی استاندار محترم وقت ملاقات گرفتم و حضوری رفتم به ملاقات ایشون هرچند هیچ قول یا نکته خاصی نگفتن و فقط تاکید داشتن که استانداری فقط وظیفه انجام آزمون یک

ارچه استخدامهارو انجام میدن و من بعدش مربوط به جهاد میشه

مصاحبه تخصصی خرداد 92 در محل جهاد کشاورزی ( سه راه فرودگاه) توسط مهندس زمانی برگزار شد و مصاحبه اعتقادی توسط سه نفر از کارمندای هسته گزینش در محل جهاد ( سعدی شمالی) بعد هم که نتیجه تحقیقات محلی اومد رفتم برای معاینات پزشکی و سوء پیشینه  که نهایتا بهمن 92 تموم شد

بعد هم اردیبهشت 93 رفتم برای پر کردن فرم معرفی صندوق بازنشتگی و منشور اخلاقی سازمان ولی بعد از اون هیچ جوابی نگرفتم. نهایت چیزی که به من گفتن اینه که کد استخدامی اومده وفقط منتظر تامین اعتبار هستن

از اون موقع فقط همش منتظر اول تیر ، اول شهریور ، اول آبان و الانم که آخر سال هستم

خدا به دادمون برسه

۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۹:۴۸ اسفند خوزستان
یک سوال کم ارتباط ما که شما رو نمیشناسیم پس اشکالی نداره بپرسم. میشه بگین الان دارایی های شما چی هست؟ فقط از این بابت میپرسم که بدونم توی زندگی چه قدر عقب هستم من 31 سالمه!
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۷ اسفند خوزستان
یه سوال! این نوبخت نبود که اردیبهشت ماه گفت به احترام افراد شرکت کننده در آزمون تمام کسانی که مراحل قانونی رو گذراندنداستخدام میشن؟!
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۳ عاشق به غریب
بجای اینکه مارو به چالش فکری دعوت کنی برو زنتو بگیر. نوبخت گفته اسفند استخدام میشین دیگه چی میخای؟؟ برو به دختره بگو حتما قبول میکنه اگه نکرد فایل صوتی رو دانلود کن ببر گوش کنه تا باور کنه...برو جانم برو.....
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۸:۲۹ یک سوال کم ارتباط
با سلام به دوستان ، یک مشورت از دوستان میخوام ، هر چند میدونم به موضوع بحث اینجا کم ارتباط پیدا میکنه اما از شخص دیگه ای نمیشد پرسید چون شرایط ما رو نداره . من با توجه به اینکه 34 سالمه و از سن ازدواجم کمکم داره میگذره ، به نظر شما با این صحبت آقای نوبخت میتونم شروع به رایزنی و پیدا کردن یکی برای ازدواج باشم ؟ البته اگر با این سن که دارم کسی منو قبول کنه .
سلام
تسلیت عرض میکنم فرا رسیدن ماه محرم، ماه قیام امام حسین(ع) و پیروزی خون بر شمشیر.
اگه کسی به مصاحبه عقیدتی دعوت شده لطف کنه و به ایمیلم بفرسته که دقیقا چه مسائل و سوالاتی می پرسن.
در ضمن آخرین خبری که از شروع بکار استخدامیها هست چیه؟ بالاخره اول اسفند میریم سر کار یا باز هم همچنان سرکاریم.
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۲ آرش کمانگیر
سوالاتی که تو گزینش می ژرسن1-  تفاوت ولی فقیه با فقیه چیست؟
2- وظایف رهبر چیست؟
3- خصوصیات رهبر؟
4- نظرت در مورد ماهواره چیه؟
5-نظرت در مورد فتنه 88 چیه؟
6- مر جع تقلیدت کیه؟
7- آخرین نماز جمعه کی رفتی و چی گفتن؟
8-امام جمعه شهرتون کیه ؟ ونماز جمعه شهرتون کجا برگزار می شه؟
9- سوالات احکام مثل :تسبیحات اربعه رابگو.
شک بین نمارز دو رکعتی و سه رکعتی چه حکمی داره؟
 احکام روزه؟
 وتمام سوالات مربوط به احکام  که حدر این وقت محدود نمی گنجد؟
 سعی کن یک تقویم برداری و تمام مناسبتها را با تاریخ حفظ کنی.
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۶ اسفند خوزستان
خوش به حالتون مرتضی...
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۸ ماهور مهری
دوستان ما همون ۹۱ بودیم که ۹۲ آزمون دادیم (استان گیلان)و تا مصاحبه پیش رفته ایم ؛ دوستان به نظر شما ما هم مثل دیگر دوستان تکلیفمون تا اوخر اسفند ماه مشخص میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
این سوال دقیقا سوال فکر کنم خیل حدکثری بچه ها باشه .
دوستانی که اطلاع دقیق دارن لطف جواب بدن دیگه واقعا نمی دونم از کی باید جواب این سوال رو بگیرم .

به آرمان

باسلام- آذربایجان غربی سال 91 نداره چون آزمون 91 پس از ثبت نام لغو شد و آزمون برگزار نشد و همگی 92 هستیم در مورد نتیجه گزینش هم فقط نفرات اصلی  را برای مصاحبه دعوت کرده ند و فرم گزینش را نفرات اصلی پرکرده اند و اداره مطبوع به ما گفته تمام نفرات اصلی جواب گزینششان مثبت است

به آرمان

باسلام- آذربایجان غربی سال 91 نداره چون آزمون 91 پس از ثبت نام لغو شد و آزمون برگزار نشد و همگی 92 هستیم در مورد نتیجه گزینش هم فقط نفرات اصلی  را برای مصاحبه دعوت کرده ند و فرم گزینش را نفرات اصلی پرکرده اند و اداره مطبوع به ما گفته تمام نفرات اصلی جواب گزینششان مثبت است

سلام بر دوستان
لطفا یکی از بچه های آذربایجانغربی جواب بدهد ایا 91 یا 92 در مورد ماهم صدق می کند؟ بعد چگونه متوجه بشیم که تو گزینش قبول شدیم اخه چندین دفعه زنگ زدم گفتن خبر می دیم و اینکه فقط نفرات اول برای مصاحبه دعوت شدن ؟ لطفا یکی جواب بدهد ممنون.
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۹ به توبش شرقی
میشه بپرسم کدوم اداره و کدوم استان هستین؟ و اینکه سهمیه ای هستین ؟
مثل اینکه مشتری کردی من این نیستم که ایمیل داده ایمیل من اول mostafa از استان زنجان است سه چهار روز پیش فرستادم اگه هم نتونستی ول کن موفق باشی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۶ بیمه سلامت
سلام ، به نظرم بهتره سوالات گزینش رو برای همه و در این صفحه قرار بدید لطفاً . ما هم دوست داریم بدونیم توی جلسه گزینش چی می پرسن.
ما که سال گذشته آبان برای مصاحبه تخصصی رفتیم شما کی رفتید گلبرگ جان که گزینش شدید؟
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۳ به من هیچی نفرستادین




m24mojtaba@yahoo.com
سوالهای گزینش رو که ازتون پرسیدت رو می شه بگین؟



کی رفتین گزینش؟ جوابشو همون روز می دن؟


دقیقا چیا پرسیدن ازتون؟

m24mojtaba@yahoo.com
اینو به ایملیت فرستادم شما که به مصاحبه عقیدتی رفتید چی ازتون پرسیدن
به ایمیلیت نگاه کن ایمیلم اونجا هست
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۸ گلبرگ به آقا یا خانمی که میگه جواب ایمیل رو بده
آخه عزیزم خودت رو معرفی کن ببینم به چه اسمی ایمیل زدی من که نمیتونم حدس بزنم نه موضوع ایمیل رو گفتین نه نشونه ای چیزی آخه خدایی بر چه اساسی جواب بدم همینطور یک ایمیل از این باکس انتخاب کنم وجواب رو بدم ببخشیدا فقط شما که به من ایمیل نزدین. چشم یه گوشه ای  بدین جوابتون به روی چشمم
یاحق
من اصلا اهل منفی بافی نیستم و نمیخوام موارد  منفی و ناامید کننده رابذارم توسایت . اما همین جناب باهنر نایب رییس  مجلس  در اوایل امسال تو مسجد محله برای سخنرانی اومده بود بعد از اتمام مراسم بنده باتفاق یکی از دوستان حدود 5 دقیقه ای  در مورد استخدامی های دولتی باهاش همکلام شدیم  تو صحبتشون کلا اینجوری به ما القا کردند که  قطعا بی خیال  استخدام دولتی بشیم  و دنبال کار ازاد باشیم  و ماهم ی مدتی از پیگیری  دلسرد بودیم  اما ........ حالا دوستم حدود 40 روزه که  با حکم استخدام رسمی قطعی در اداره مربوطه مشغول بکاره و منم امروز حکمم گرفتم . از دوستان منفی باف و بدبین استدعا دارم  از انتشار  موارد مایوس کننده  خوداری کنند چون  افراد و مقامات مسوول  چه استانی و چه در تهران تمام تلاش خودشان را جهت تعیین تکلیف استخدامی ها انجام می دهند.
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۴ مهسا به غریب
در جواب سوال شما باید بگم این مشکل هنوز به طور کامل حل نشده اگه به مصاحبه دکتر نوبخت با رادیو ایران توجه کنید گفتند که حل خواهد شد و در بودجه سال آینده اعتبار لازم برای این افراد به طور کامل لحاظ خواهد شد پس دلیل صحبتهای آقای باهنر و سایر نمایندگان هم همین مورده چون عملا تا زمانی که لایحه بودجه از طرف دولت به مجلس داده نشه به طور دقیق مشخص نیست که بودجه تخصیص داده شده یا خیر
اما من هم میخوام نظر شما رو در مورد این مسئله بدونم : لطفا وضعیت مارو با سال قبل مقایسه کنید قبل از مهر امسال هر وقت و هر مصاحبه ای که از دکتر نوبخت در مورد استخدام استانداریها سوال میشد ایشون فقط یک جمله رو تکرار میکردن " قانون استخدام رو برای دستگاهها ممنوع نکرده و دستگاهها میتونن نیروهای مورد نیازشون رو با رعایت دو شرط قانونی بودن و داشتن ردیف اعتبار جذب کنن
اما از مهر امسال و به ویژه تو اخرین مصاحبه این تغییر لحن به نفع ما کاملا محسوس شده من نمیخوام بگم که وعده شروع بکار در اسفند قطعیه ولی این رو هم نمیشه انکار کرد که صحبتهای اخیر دکتر بیشتر از هر زمانی صریح بود و بوی امید میداد
انشاالله که لایحه بودجه که آذر میره مجلس این صحبتها رو تایید میکنه
سلام به همه دوستان
من سهمه ی 5 درصد هستم .آزمون هم دادم.مصاحبه نفر اول شدم.تحقیقات محلی هم اوایل سال اومدن.ولی هنوز خبری نشده.کسی از دوستان سهمیه 5 درصد خبر داره ؟؟؟
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۷ قبول شده اداره بنیاد شهید
دوستانی که برای اداره بنیاد شهید امتحان دادید خبر جدیدی نداری؟ به نظرتون ما هم تا اسفند ماه میریم سرکار؟ با توجه به اینکه هنوز گزینش نشدیم.
با سلام خدمت همه، قرار بر این شده که اینجا خبرها یا گفته هایی  که استرس بوجود میآره رو درج نکنیم ولی همه ما باید تفکر خلاق داشته باشیم. همه شمارو به یک چالش فکری دعوت می کنم امیدوارم دوستان نظر بدن: اگر مشکل استخدام استانداری ها حل شده و تو بودجه 94 قطعی شده چرا نایب رئیس مجلس آقای باهنر تو مصاحبه چند روز پیش گفتند که وضیعت قبول شدگان استانداری ها هنوز روشن نشده!!!!!!! طبق آخرین خبری که مدیر محترم وبلاگ درج کردند نماینده کردستان همچنان از بلاتکلیفی قبول شدگان استخدامی استانداری صحبت می کنه!!!! آیا میشه این مشکل به طور کامل حل شده باشه و نائب رئیس مجلس و نمایندگان  ازش بی خبر باشن؟...
سلام گلبرگ خانم به ایمیلتون یه پیام فرستادم ممنون اگه جواب بدین
جوابشو همون به ایملیم بفرستین
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۳ محمود از مازندران
سلام
بابلی عزیز
یکی از دوستان بهش زنگ زدن وگفتن حکمت اماده هست.اگر با سهمیه میخوای بری شیلات وگرنه از طریق ازمون باید منتظر باشی تا بری جهاد چون قبول شده ازمون هم هست.

سلام

دوستان کسی هست که سهمیه 5 درصدی داشته باشه؟کسی اطلاع داره در این مورد که آیا هیچ تأثیری در زمان شروع بکار داره این سهمیه؟ممنون میشم

محمود مازندران...


منبع ؟
تااونجایی که من خبر دارم و یکی از همین بچه ها از اقواممون هستن هیچ حکمی زده نشده.همین الانم دوباره باهاش تماس گرفتم گفته نه ..


۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۷ وَلاَ تَمْشِ فِی الأَرْضِ مَرَحًا إِنَّکَ لَن تَخْرِقَ الأَرْضَ (37) و روى زمین‏، با تکبر راه مرو!
دوستان درسته الان خبرایی شده اماعزیزان لحظه و انی از توسل به خدا و اهلبیت غافل نشیم که عالم در ید قدرت خداست نکنه خدای نکرده کسی رو تو جمع ما غرور بگیره و بگه خب همه چی تموم شده بلکه باید مثل قبل با توسل به خداوند و اهلبیت و پیگیری,, عملی شدن وعده ها رو از خداوند مسئلت نماییم ;که تا مشغول نشدیم هنوز همه چی رو هواست و حرفو وعده برامون نون و اب نمیشه
بچه های استانداری اذربایجان شرقی که در سال 92 قبول شدین خبری تازه هست سه برابر ظرفیت پس چی شد چکار کنیم به نظرتون؟ راستی سهمه دارهای 5 درصد امسال میرن سر کار یا اونها هم میمونن بلاتکلیف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۱ محمود از مازندران
با سلام
سهمیه های جهاد مازندران(جانباز 50 به بالا) حکمشون زده شد و مشغول شدند. اینم یه پله جلوتر رفتیم.ان شاالله بقیه هم طبق خبری که دریافت کردم اول اسفند.
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۱ هادی از تبریز
هر دم به گوشم می‌رسد ، آوای زنگ قافله  این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله یک زن میان محملی،اندر غم و تاب و تب است   این زن صدایش آشناست،ای وای من این زینب است


حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا


۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۱ پیرشده استخدام

سلام دوستان

 خداروشکرطبق گفته استاندار همدان بچه های سهمیه ای رفتن سرکار و از چندتاشون شنیدم که مشغول شدن.برای بدون سهمیه ها هم خبرای خوبی بگوش میرسه.انگار انتظار 30 ماهه داره تموم میشه.ما همدانی ها تا مرحله مصاحبه پیش رفتیم تا هفته پیش که زنگ میزدیم استانداری میگفتن فعلا خبری نیست و باید صب کنید دیروز که تماس گرفتم برا بار دوم گفتن که نتایج مصاحبه آذر میاد وتا اسفند کاراتون تمومه.

۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۱ به مازندرانیها
بچه ها برا استخدام استان ما هم مدرک ICDL و زبان لازمه؟

السلام عیلیک یا حسین ابن علی (ع)

فرا رسیدن ماه خون و قیام، استقامت و شکیبایی را به همه عاشقان ابی عبدالله تسلیت عرض می نمایم.

التماس دعا ...

۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۷ از زنجان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه های زنجان با استانداریتون تماس نگرفتید که چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین چراواقعیتوقبول نمیکنی فقط منتظرحرف یکی هستی چی گفته توم قبولکنی واقعیت اینه کسی یادش نیست دیروزچه قولی دا ده چی خورده فقط به فکراضافه کارحق اولادحقوق سرماهن،همین نمایندهای مجلس خودمان قبل انتخابات هرروزمیدیدمشون وقولهای زیادی به ماهادادن الان کجان جراتلفنشونوجواب نمیدن سال دیگه بزارانتخابات شروع شه.....
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۲:۲۴ یه امیدوار

اگر بی پناهی بگو یا حسین

                                       اگر پر گناهی بگو یا حسین

اگر قعر چاهی بگو یا حسین

                                      اگر درد داری بگو یا حسین

التماس دعای فراوان

السلام علی الحسین
 و علی علی بن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین

دوستان التماس دعا

در این ایام دعا کنیم کار همه ما که چندین وقته منتظریم  درست بشه. انشا الله
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۸ خطاب به سار از ایلام
سار عزیز

اینی که من گفت این حرفو خودش از کارمندای قدیمی استانداریه و خودشم فرزند شهیده


ناراحتمون کردی کامران جان ایشالله حل میشه خدا بزرگه
اینواستانداری گفت به نظرشماهرکی جوابتونوداده درسته حرفش؟باباکجادیدی ازاذرتااسفنداستخدامی برگذاربشه قبولیهااعلام بکنندگزینش انجام بدن تحقیق  انجام بدن اول اسفندشروع بشه واقعاخنده داره چقدرعجله دارن وزرنگ شدن  خواهشا به این حرفااصلاتوجه نکنیدبشنوباورنکن،من الان 27ماهه منتظرم فرزندشهیدم هستم 
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۷ آرش کمانگیر
سلام .با اینکه قصد داشتم دیگه اینجه پیامی نگذارم ولی به جهت  تشکر از همه دوستان قدیمی و خوب و دوستان با معرفت جدید و پی گیر . عرض کنم که خبرهای خوبی داره به گوش می رسه و طی تماسهایی که با دوستان تهران داشتیم خبر ها امیدوار کننده است .هرچند که به نوبخت و دارو دسته اش اعتمادی نیست. ولی خواهشمندیم از تمامی دوستان تا آخر آبان موقتا از دادن فاز های منفی و استرس وارد کردن بیخودی بپرهیزید . ان شائ الله یکم آذر همه چیز مشخص خواهد شد و اون وقت تصمیم گیری می کنیم واسه اقدامات احتمالی آینده. پس لطفا تا آخر این ماه جدا از فاز منفی خودداری نمایید.

خفتگان را خبر از عالم بیداران نیست     تا غمت پیش نیاید غم مردم نخوری 

خدا کنه حرفای آقای نوبخت حقیقت پیدا کنه بنده متاهل هستم و دارای 2 فرزند شکر خدا تونستم از استخدامی قبول بشم اول زندگیم چون کار میکردم  از پس مخارج خونه برمیومدم ولی از وقتی بیماری اومد سراغم نتونستم کار کنم دکتر گفته اگه میخوای افلیج نشی باید شغلتو بذاری کنار  الانم تو خرج کرایه خونه موندم از طرفی خرج و مخارج بچه هام  بدتر از همه عذابم میده چون این استخدامی آخرین امیدم بود  بخاطر همینم تمام زورمو زدم تا قبول بشم ولی این مدت که هی امروز و فردا میکنن به اندازه 10 سال پیرم کرده دوستان تو رو خدا دعا کنید دولت کار مارو رابندازه وگرنه من شرمنده زن و بچه هام میشم و اوضاعم وخیم تر میشه  خواهش میکنم به نماینده های عزیز وضعیت ما رو گزارش بدید تا یه کاری بکنند  من روم نمیشه اوضاع مالیمو برا کسی تعریف کنم

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۷ السلام علیک یااباعبدالله الحسین
قیامت بی حسین غوغاندارد"شفاعت بی حسین معناندارد"حسینی باش که درمحشرنگویند"چراپرونده ات امضاء ندارد"فرارسیدن ماه محرم رابه عزاداران راستینش تسلیت عرض میکنم

تو رادیو نوبخت گفت تمام مراحل یعنی آزمون گزینش و تادیه و فقط گیر پول باشن والسلام

باید خیلی صبور باشی ممکنه فاصله تحقیقات تا مصاحبه عقیدتی 2.3 ماه هم باشه البته امیدوارم اینقدر طول نکشه ولی از 3 روز تا 2 ماه متغیره بهترین راهکار اینه که خودتو آماده کنی و از اداره بپرسی که حدودا چقدر طول میکشه اگه نزدیک باشه حتما بهت میگن
موفق باشی
سلام مدیر جان یه پیشنهاد دارم برای سایت با توجه به فرا رسیدن ماه محرم ایام شهادت آقا امام حسین (ع) یه واژه مربوط به ماه محرم در بالای سایت قراربده  تا حال و هوای سایت بوی محرم را به خود بگیرد
سلام گلبرگ خانم به ایمیلتون یه پیام فرستادم ممنون اگه جواب بدین
جوابشو همون به ایملیم بفرستین
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۳ سلام جهاد زنجانی
من هم جهاد زنجانم 92


ولی ما رو به گزینش دعوت نکردن مدارک دادیم الان دیگه داره 3 ماه میشه ولی خبری نیس


خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم



شما گزینش رفتی ؟

چی ازت پرسیدن ؟
 می دونم از احکتم و سیاست می پرسن


از شما چی پرسیدن؟

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۶ جهاد کشاورزی زنجان

خسته واژه کوچیکیه واسه اون چیزی که سر ما اومده

احساس سوختن به تماشا نمیشود

آتش بگیر تا ببینی چه میکشم

ولی انگار هنوز چراغ امید داره سوسو میزنه

آخرین خبری که از منبع معتبر شنیدم اینیه که لینکشو میذارم

با اینکه بهمن سال 92 تمام مراحل تموم شده حتی فرم معرفی صندوق بازنشتگی و منشور اخلاقی سازمانو امضا کردم ولی تا به امروز هیچ کار عملی صورت نگرفته

bayanbox.ir/id/1832517921187181158

۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۳ کومش سمنان

سلام به همه ی دوستانم و همه ی استانی های پیگیرم و به همه ی کسانی که دارنن تلاش می کنن و هنوز خسته و ناامید نشدن. سلام به همه ی شماها!

ما هنوز هستیم و نفس می کشیم. نظر نگذاشتنون دلیل بر نبودن و پیگیری نکردن ما نیست. ما همه با هم هستیم و خدا با ماست!

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا


۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۰ احمد از یه جای دور
اینایی که دلشون رو خوش میکنن به حرفهای کردستانچی و سایر مسئولین و روی عدد 13600 مانور میدن

اصلا میدونید سهمیه ای های استخدامی کل کشور مربوط به استانداریها چند نفر بودن؟؟

نزدیک 10-12 هزار نفر

اینجوری که شما میگین، پس فقط اونا میرن سر کار

بنیاد شهیدهای بدون سهمیه راستی : استان ما بنیاد شهیدیهای سهمیه ایش رو از اول 93 برده بود سرکار

اما بدون سهمیه ایهاشون رو هنوز نبردن

البته اداره بنیاد شهر ما که میگه نمیدونیم اینارو چیکار کنیم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۷ هم استانی به سار
سار عزیز

من امروز زنگ زدم استانداری ایلام و در مورد اون 175 نفر سهمیه ای که معاون برنامه ریزی استانداری گفته بود تا پایان سال میرن سر کار پرسیدم

گفت این 175 نفر اصلا ربطی به شما نداره و اینا جدا از استخدامی های استانداری هستن و استانداری به تعداد 175 نفر ظرفیت گرفته از سهمیه ها انتخاب کنه تا اسفند ببره سرکار

یعنی علاوه بر ماها یه 175 نفر دیگه هم میخوان ببرن

خوش به حالشون یعنی از اذر تا اسفند 175 نفر رو انتخاب گزینش و استخدام میکنن

اونوق ما 76 نفر سهمیه ایهای استان ایلام از سال 91-92 همه مراحلو انجام دادیم هنوز هیچی

البته در مورد خودمونم پرسیدم گفتن شماها هم تا اسفند میرید سرکار گفت شاید دی شاید بهمن شایدم با ازمونیا اسفند

اینم جواب استانداری ایلام
بابا یه هفتس شنیدم اومدن تحقیقات. ولی هنوز باهام تماس نگرفتم واسه مصاحبه
من امروز با ثبت احوال زنجان تماس گرفتم گفتم آقای نوبخت میگه فروردین ماه بجه های که مراحل قانونی را طی کرده اند میرند سرکار آیا شامل حال ما میشه در جواب گفت آقای نوبخت میگه فروردین ولیمیگیم از اسفند شروع به کار خوهاید کرد درضمن ماهنوز به گزینش نرفتیم ازش پرسیدم هنوز ما گزینش نرفتیم تا بریم گزینش تائیدیه گزینش بیاد 4یا5 ماهی طول میکشه در جواب گفتن گزینشی که شما میگی چهار ماه طول میشکه گزینش ما 15روزه جوابش میاد در ضمن کسانی که میگن گزینش فرمالیته است و از ازاین حرفها باید بگم وقتی که من ازش پرسیدم که من به تنهایی قبول شده و ذخیره هم ندارم آیا احتمال رد تو گزینش من است در جواب گفتن البته گزینش نیز یک امتحان است و باید خوب جواب بدی و اگه  تو گزینش رد بشی چون ذخیره ای نداری ما اون پست را نگه میداریم تا استخدامی بعدی فراخوان بدیم به خدا همه چیز که گفتم عین واقعیت بود که من امروز پرسیدم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۹ اسفند خوزستان
متاسفانه صحبت های آقای نوبخت صراحتا میگه کسانی که گزینش رفتن و ... یعنی ما دیگه نباید امیدی داشته باشیم...
واقعا متاسفم... توی انتخابات 94 درس بزرگی بهشون میدیم
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۹ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
صفحه تبادل نظر اینجاست.
دوستان چرا تو صفحه استان گیلان تبادل نظر می کنید؟
بچه ها من امروز به استانداری اذربایجان شرقی زنگ زدم اقای مهراسا گفت فعلا بودجه 91 نیومده به محض اینکه بیاد اونها جذب میشن پرسیدم من قبول شده 92 ای هستم گفتن فعلا 92 مونده گفتم چرا اعلام نمیکنین نتایج رو گفتن نمیشه خلاصه ما 92 ایها به .... رفتیم  نمیدونم چیکار کنیم که مراحل استخداممون به راه بیفته کلی دپرس شدم کسی خبر جدیدی نداره ای کاش این خبر دروغ باشه و 92 هم تا اسفند جذب بشه چون مهراسا گفت تا 92 در سال 94 اگر بودجش بیاد ......
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۱ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
والا همین امروز یکی از هم استانیها پبگیری کرد و بهش گفتن تا اون نامه لعنتی نیاد نتایج اعلام نمیشه. من نمیدونم چی رو باور کنم و چی رو باور نکنم. هر کی یه چیز میگه. برداشت مسئولین استانها از یک نامه و بخشنامه متفاوته و هر مسئولی با توجه به استنباط خودش و البته گرایشهای سیاسی، اخلاقی و ... خودش رفتار میکنه. یک تفسیر مشخص از یک وضعیت وجود نداره. بخاطر همینه که تو شرایط توقف استان زنجان، کردستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و ... نتایج اعلام کردن و مراحل رو به جریان انداختن ولی یکسری استان معلوم الحال منتظر نامه ای موندن که مشخصاً بگه توقف و تعلیق برداشته شده.
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۲ پیرشده استخدام به قرمز
سلام به همگی.
خانم قرمز استان همدان هم وضعیت داوطلباش مثل استان گلستان وچند استان دیگس طی آخرین پیگیری های خودم و دوستان قرار شده بزودی نتایج مصاحبه های تخصصی بیاد وتا آخر سال کارای گزینش جمع و جور بشه شما اطمینان داشته باش که استان گلستان هم از این قائده مستثنی نخواهد بود.ضمنا مراحل استخدام از حالت توقف بیرون اومده شما یه پیگیری درست حسابی داشته باش مطمئن باش خبرای خوبی میشنوی.
انانکه خاک را به نظر کیمیا کنند       ایا شود یک نظر بما کنند                                                                                        بچها تو این شبا دعا یادتون نره .دعا تو مجلس اقا سید الشهدا مستجابه. خدایا تو را به بازوان باب الحوائج عباس خدایا تو رو به شش ماهه اباعبدلله علی اصغر خدایا تو را به بی کسی زینب خدایا تو به سوز دل مادرمون حضرت زهرا خدایا تو رو به جوان کربلا اقا علی اکبر ,,به جوانیمون رحم کن ما رو ناامید نفرست کار همه جونا رو درس کن کار ما رو هم همینطور.
سلام گلبرگ خانم به ایمیلتون یه پیام فرستادم ممنون اگه جواب بدین
جوابشو همون به ایملیم بفرستین
۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۸:۵۲ بلاتکلیف همدان
بچه ها همگی ما ازین خبرا خوشحالیم اما نه تا این حد که فکر کنیم دیگه همه چیز تمومه فقط الان باید منتظر لایحه بودجه باشیم ببینیم چی میشه
۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۸:۲۵ جواب طاهره
خانوم طاهره من نا امید نیستم و اتفاقا میگم پیگیریا بیشتر شه

ولی مقایسه کردم که توی این صفحه یعنی
صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور8

تعداد کامنت ها توی سه روز شده 110 تا


اما به عنوان مثال توی

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور4

توی سه روز کامنت ها 248 تا بود و دوره های دیگه هم همین حدود بود


میدونین این کاهش مراجعه بچه ها به سایت رو نشون میده


یعنی یه سریا باور کردن حرف ها رو


منم از این میترسم که چند دستگی به وجود بیاد و دوستان پخش و پلا بشن



با سلام خدمت دوستان و مدیر محترم
ممنون از خبرای خوش دوستان در این چند روز که نبودم.
و اما خطاب به "خطاب به همه" :
ابراز یک کلمه دلگرم کننده به فردی درمانده ، ارزشش بیشتر از ساعت ها تعریف و تمجید بعد از کامیابی اوست.
پس لطفا سکوت.
ما با این خبر خوش نباید دست از تلاشهامون و پیگیری برداریم. از این به بعد محکم تر و استوارتر با انگیزه دو چندان نسبت به قبل این مسیر موفقیت رو همگی با هم میریم جلو.
سخنی از توماس ادیسون :" بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است.
امن ترین راه برای کامیابی، تلاش برای یک بار دیگر است".
با تشک از مدیر محترم و تمامی بچه هایی که امیدوارانه پیگیر بودن
پاسخ:
مدیرسایت :
سلام...خواهش میکنیم ....خوش اومدین ان شالله همیشه تندست و شادکام باشید.
۰۲ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۱ توشه (نگرانم حتی بیشتر از جناب " خطاب به همه ")
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستانی که قراره تا اسفند مشغول به کار شید و معلومه که حرفتون تا بالا بالاها می‌ره؛ خواهشاً یه روی کوچیک هم برای ما بزنید؛ جای دوری نمی‌ره؛ بگید ما هم آزمون دادیم و آزمونمون هم قانونی بود ولی نتایجش رو اعلام نکردن؛ یعنی یه چیزی هم پایین‌تر از گزینش‌نشده‌ها هستیم تا چه رسد به شما گزینش‌شده‌های نظرکرده. ** *** ثواب داره
این مدرک رو باید از آموزشگاه هایی دریافت کنید که مورد تائید سازمان فنی حرفه ای یا علمی کاربردی باشه ، در همه شهرها هست ، فقط کافیه از ابتدا تحقیق کنید کدوم یک از آموزشگاهای شهر شما زیر نظر فنی حرفه ای فعالیت میکنه و مدرک صادر میکنه .
بچه هایه بنیادی بدون ازمون ازتون خبری نیست
سلام آقای مدیر خسته نباشید اگر امکان داره این دعارا اصلاح بفرماید  
دعای دوری ازبلاوحاجت رواشدن در ایام پایانی ماه ذی الحجه(سبحان الله یافارج الهم ویاکاشف الغم فرج همی ویسرأمری وأرحم ضعفی و قلت حیلتی و أرزقنی من حیث لاأحتسب یا رب العالمین) این صحیح میباشد
دوستان سوالی داشتم
با توجه به اینکه من مدرک ICDL رو ارائه ندادم ، کسی میتونه راهنمایی ام کنه تا اسفند ماه لازمه برم مدرک رو بگیرم ؟
اگه بله ، از کجا که مورد تائید ارگانهای دولتی باشه ؟
پاسخ:
مدیر دوم: مدرک کامپیوتر باید مورد تایید استانداری باشه..باید از خود استانداریتون بپرسید اونا راهنماییت میکنن بری کجا مدرکت بگیری...

ارومیه / واحد مرکزی خبر / اقتصادی مصاحبه 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت : توازن بخشی بین استانها اولویت اصلی دولت در برنامه توسعه ششم کشور است.
محمد باقر نوبخت امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با بیان اینکه 5 برنامه توسعه پس از انقلاب اسلامی اجرا شده است افزود : در این برنامه ها کشور به رشد و توسعه رسید اما این توسعه بصورت متوازن بین استانها نبود.
وی گفت : با وجود نمره مثبت به توسعه ایران باید قبول کنیم که برخی از استانها به آن میزانی که می بایست توسعه پیدا نکرده اند.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تلاش می کنیم که در برنامه ششم توسعه که در حال تدوین است رویکرد اصلی خود را با اختصاص قسمتی از منابع به تعادل و توازن بخشی توسعه معطوف کنیم تا استانهای کمتر توسعه یافته این عقب ماندگی را جبران کنند و به میانگین های توسعه برسند.
محمد باقر نوبخت در خصوص به کارگیری کسانیکه مراحل استخدامیشان را پشت سر گذاشتنه اند اما کار استخدام آنها متوقف مانده است افزود : بر اساس برنامه ریزی تلاش می کنیم هر تعدادی را که می توانیم امسال با اعتبارات سال 93 به کارگیری کنیم اما با توجه به محدود بودن اعتبارات تلاش می شود با اتمام کارهای استخدامی افراد باقیمانده در سالجاری حقوق و مزایای آنها در بودجه سال آینده پیش بینی و از فروردین پرداخت شود.
سلام اقای مدیر لطفا این کامنت را تایید کن 

دعای دوری ازبلاوحاجت رواشدن در ایام پایانی ماه ذی الحجه(سبحان الله یافرج الهم ویاکاشف الغم فرج همی ویسرأمری وأرحم ضعفی و قلت حیلتی و أرزقنی من حیث لاأحتسب یا رب العالمین)
پیامبر اکرم (ص)فرمودند:هرکس مردم را ازاین دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا شود
۰۲ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۳ گزینش نشده
بابا یکی بهمون بگه پس ما چی! گناه ما چیه که از 91 تاحالا فقط جواب مصاحبمون اومده و گزینشمون رو انجام نمیدن و فراخوان ندادند؟؟؟؟؟؟ پس کِی قراره گزینش کنند؟ پرا یه عده رو گزینش می کنند و یکی دیگه رو نه؟ دارم دیونه میشم اعصابم داقون شد یعنی چی آخه/ فقط میتونم بگم مظلوم واقع شدیم و بس
عجب گیری کردیم حالا اگه بخوان فقط گزینش شده هارو بردارن ما چیکار کنیم یعنی اینهمه امیدواری و حرف و پیگیری بازم کشک
یکباره بگید بدبخت شدیم رفت پی کارش دیگه حرفاشون که اینو نشون میده چه رادیو چه مجله چه روزنامه و هرچیز دیگه من که تحملشو ندارم اگه بگن 94 واقعا دیگه ....
سلام به همه
این اولین باریه که اینجا پیام میزارم
خواهشا حرف این یه عده ناامید افراطی رو جدی نگیرین
اینا اشخاصی هستند که اگر ما پشت میزامون هم بشینیم باز این حرفها رو میزنند
و باور کنید اکثر این افراد حتی یکبار هم حضوری پیگیری نکردند
بس کنید این همه بی اعتمادی رو . شخص دوم مملکت داره از همه رسانه ها اعلام میکنه که مشکل حله. بدون هیچ ابهام و لفافه ای. استانداری میگه قول صد در صد که اسفند میایین سر کار. مگه قبلا این صحبت ها بود ؟؟؟؟
مدیر خواهشا این قبیل پیام ها رو تائید نکن تا ببینیم چی بر سرمون میاد
این منفی بازیا کار دستمون میده

سلام گلبرگ خانم به ایمیلتون یه پیام فرستادم ممنون اگه جواب بدین
جوابشو همون به ایملیم بفرستین
سایت قطره.کام


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت : توازن بخشی بین استانها اولویت اصلی دولت در برنامه توسعه ششم کشور است.
محمد باقر نوبخت امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با بیان اینکه 5 برنامه توسعه پس از انقلاب اسلامی اجرا شده است افزود : در این برنامه ها کشور به رشد و توسعه رسید اما این توسعه بصورت متوازن بین استانها نبود.
وی گفت : با وجود نمره مثبت به توسعه ایران باید قبول کنیم که برخی از استانها به آن میزانی که می بایست توسعه پیدا نکرده اند.
معاون رئیس جمهور تاکید کرد: تلاش می کنیم که در برنامه ششم توسعه که در حال تدوین است رویکرد اصلی خود را با اختصاص قسمتی از منابع به تعادل و توازن بخشی توسعه معطوف کنیم تا استانهای کمتر توسعه یافته این عقب ماندگی را جبران کنند و به میانگین های توسعه برسند.
محمد باقر نوبخت در خصوص به کارگیری کسانیکه مراحل استخدامیشان را پشت سر گذاشتنه اند اما کار استخدام آنها متوقف مانده است افزود : بر اساس برنامه ریزی تلاش می کنیم هر تعدادی را که می توانیم امسال با اعتبارات سال 93 به کارگیری کنیم اما با توجه به محدود بودن اعتبارات تلاش می شود با اتمام کارهای استخدامی افراد باقیمانده در سالجاری حقوق و مزایای آنها در بودجه سال آینده پیش بینی و از فروردین پرداخت شود.
سلام دوستان کسی برای بیمه ایران هم قبول شده اینجا هست؟

مدیر محترم لطفا این کامنتای خرابکاری و این حرفا رو تایید نکن حالا که یه مقدار اوضاع ما داره نسبت به قبل بهتر میشه و امید بیشتری برای استخدام بوجود اومده این افراد کی هستن که با اسم استخدامیای استانداری میخوان خرابکاری کنن و به اسم ما تمومش کنن مطمئن باشید اینا کسانی هستن که استخدام ما به ضرر اونا تموم میشه و الان که یه نور امیدی پیدا شده میخوان درجا خاموشش کنن وگرنه چرا تا حالا از این کارها نمیکردن؟؟؟!!!

۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۱ به مسافر نروژ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** *** ****** ** ** ********* ***** ***** ****

تا اونا باشن اینقد با ما بازی نکنن


۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۶ به .. خطاب به همه
اقا یا خانم  خطاب به همه ، این افرادی که شما میگید برای هم نوشابه باز میکنند واسه این کار تا اینجا زحمت کشیدند و دارند حاصل زحمات خودشون رو میبینند ، مثل جنابعالی نیستند که مطمئنا نه تا حالا با این بچه ها جایی اومدی و اگر قرار باشه بعد از این هم برن شما میای ، پس سر و صدای الکی راه ننداز .
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۳ به جناب خطاب به همه
خب الان شما میفرمایین بچه ها  چه  کاری انجام بدن؟ چرا فقط شما از میون این همه ادم داد و بیداد می کنید؟ با این شرایط تنها کاری که الان میشه کرد اینه که تا زمان ارائه لایحه بودجه به مجلس  باید صبر کرد  همین و بس...البته پیگیری از استانداریها و نمایندکان مجلس همچنان باید ادامه داشته باشه ...لطفا دیگه بچه ها رو برای رفتن به تهران تحریک نکنید چون فعلا اصلا به صلاح نیست.
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۵ خطاب به همه
ای جماعتی که چشماتون رو بستین و گوشاتون رو باز کردین و هر نسیمی که میاد امیدوار میشین به حرکت کشتی بادبانی استخداممون

این حرفها و وعده وعیدها از نسیم که هیچ از فوت کردن هم ضعیفتره

6 مهر چی شد؟؟ یه نامه که امارو رو واسمون بفرستین

اونم در حالی که دوبار اون امار فرستاده شده بود و دنبال نخودسیاه فرستادنمون

الانم هی خودمچکر باشید و از همدیگه تشکر کنید و واسه هم نوشابه باز کنید و دلتون رو خوش کنید به اسفند

آذر و5قتی بودجه تصویب شد و خبری از اعتبار نبود اونوقت میفهمین با چه کسانی طرفید


۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۹ به خطاب به همه
دوست عزیز احتیاج نیست تا اسفند منتظر باستیم تا 50 روز دیگه تو اذر ماه همه چی مشخص میشه که حرفای نوبخت راسته یا نه
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۸ به گزینش نرفته ها
دوستان عزیزی که هنوز گزینش نرفتن ، از نظر من اگر استانداریها آمار اونها رو به تهران بفرستند اصلا نباید نگران باشند . اقای نوبخت در صحبت هاش میگه ما تا اسفند کارهای این بچه ها رو انجام خواهیم داد ، پس نباید از سوی استان شما کم کاری صورت بگیره .
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۶ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به ماهور مهری
اینکه آمار گزینش نشده ها هم فرستاده شده دلیل نمیشه که اتفاق خاصی براشون بیفته و همینجور الکی مراحل به جریان نمیفته و گزینش انجام نمیشه. چون اول جناب عسکری آزاد باید زحمت بکشه نامه بزنه به استانداریها تا مراحل بچه های گیلان، گلستان، اصفهان، کردستان و همه کسانی که نتیجه یک و نیم برابرشون اعلام نشده به جریان بیفنه.
ما چوب کم کاری و خودشیرینی استانداری هامون رو میخوریم. صد البته که اونها هرگز بخاطر 4 تا آدم بیکار پست و مقاه های آینده خودشون رو به خطر نمیندازن. استانداری های ما لنگ یه نامه از عسکری آزاد هستن. تا این نامه نیاد هیچ اتفاقی نمیفته.


سلام حامد از زنجان.خواهش میکنم.انجام وظیفه بود.ای کاش همیشه به همدیگه از این خبرای خوش بدیم و امید و نشاط دوباره به جمعمون برگرده و انشاالله که تداوم داشته باشه.
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۱ ماهور مهری
دوستان حالا تکلیف ما 92 ای ها که تا مصاحبه پیش رفتیم چی میشه؟(گیلان)و فکر میکنم اکثر بچه ها دقیقا شرایط بنده رو دارن.
آقای نوبخت گفت " بچه هایی که گزینش رو هم تموم کردن در بودجه 94 ردیف بودجه در نظر میگیرن" و جذب میشن.
خب لااقل میگفت فرایند آزمون 92 ای هایی که گزینش نرفته اند، ادامه پیدا میکنه!!! ولی فعلا که چیزی نگفته اند
عجب ما جرایی شده ... 
سلام مدیر جان و سایر بچه های منتظر.خوشحالم که با شنیدن این خبر امروز حال و هوای سایت  عوض شده.امیدوارم این حال و هوا همچنان ادامه داشته باشه و بالاخره اسفند همه مشغول به کار بشیم.به امید ان روز...
به نظر من اگه قرار به استخدام باشه برای همه است چه گزینش شده ها و چه نشده ها. فقط زمان استخدام ممکنه متفاوت باشه.
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۶ حامد از زنجان
چند تا نکته بگم.
1.الناز خانوم اولیا نفری بود که این خبر رو گفتن و از این بابت تقدیر و تشکر میکنم.
2.دوستان کم کم داره حرف من که قبلا گفته بودم با مستر کردستانچی دیدار کردم محقق میشه.ایشون فرمودن که ما اسامی 13600 نفر را از استانداری ها گرفتیم و قراره توی بودجه 94 این امر محقق بشه.
3.دوستانی که نگران گزینش نشدن خودشون هستن بگم که اصلا نگران نباشن.مثلا استان زنجان کل اسامی افراد گزینش شده و نشده رو دی ماه 92 فرستادن و جای نگرانی نیستش و تا وقتی که بودجه تخصیص پیدا کنه گزینش اونها هم تمام میشه.
بحول قوه الهی
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۸ خطاب به همه
ادمین نیستی؟؟

چرا کامنت منو تایید نکردی؟؟

هرجاش مشکل داره خودت خط بزن
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۲ خطاب به همه
حیف که نمیشه اینجا بحث جناحی و سیاسی کرد

حیف

همین نوبختی که میگین گفته اسفند مگه همین و اون عسکریآزاد نبودن که سال قبل میگفتن سه ماهه اول 93 ماها رو تعیین تکلیف میکنن؟؟؟

مگه همینا نبودن که میخواستن لغومون کنن؟؟

بررسی؟؟ عاشق چشم و ابرومون بودن؟؟ مارو کادر بندی دولت قبل میدونستن واسه انتخابات آینده واسه همین مارو نمیخواستن استخدام کنن ولی نتونستن چون همه کارمون قانونی بود

عزیزم اعتبار همش بهانه س

این همه استخدام توی امسال انجام شد پرستار . بانک . تامین اجتماعی . ثبت اسناد . شهرداری ها الانم وزارت نیرو توی کل کشور میخواد استخدام کنه

اعتبار اینا از کجا اومده دقبقا؟؟ پس چرا واسه ما اعتبار نبود؟؟

اسفند مجلس تعطیل میشه و میرن تا آخر فروردین


اون موقع مجلسی نیست به دولت فشار بیاره واسه انجام حرفاش

من ناامید نیستم بلکه با فکر و منطق و نگاه به گذشته حرف میزنم

این دولت رگ خواب ماها اومده دستش

یه مدت میگذشت رفتیم تهران وعده الکی دادن و دوباره رفتیم دوباره وعده الکی

همینجوری چندماه چند ماه مارو میندازن عقب حالا اسفندم نبردن سرکار میریم پیگیری و باز یه قولی میدن واسه خرداد و دوباره مارو آروم میکنن



پاسخ:
مدیر سایت : وقتی مسئول مملکت به این صراحت اعلام میکنه از فروردین حقوقاتونو میگیرین این تغییر لحلنه کاملا مشخصی است جناب خطاب به همه ......درسته که بد قولی زیاد دیدیم ولی این با همه قبلیا فرق میکنه چون قبلا کاملا مبهم حرف زده میشد و فقط میگفتن بزودی تعیین تکلیف میشین ولی الان یکزمان مشخص میگویند ولی با این حال نباید از پیگیری دست برداریم ....
به امید اینکه تمام قبول شدگان عزیز کامند بشوند.
یاعلی
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۵ به .. خطاب به همه
دوست عزیز دیگه زیاده روی نکن که ، نوبخت رنگی عوض نکرده ، از اولش تعلیق کردند و گفتند باید دقیق بررسی بشه ، بررسی کردند وحالاهم گفتند اسفند میری سر کار ، هیچ وقت به صراحت چنین جمله ای نگفته بودند ، بعد اینکه،،  آقای شیراوند از هشت سال پیش تا حالا مسول اشتغال بنیاد شهید بودند ، زمان این دولت که انتخاب نشدند شما اینطور میفرمائید . آقای نوبخت الان همه کاره کشور هست به حرف اون اعتماد نکنیم به حرف کی اعتماد کنیم .
پاسخ:
مدیر دوم خطاب به خصوصی: دوست عزیز کجا ما هر پیامی و تایید میکنیم اگه تایید میکردیم تا حالا اینجا هر روز جنجال بودو سایتی دیگه وجود نداشت پس بیخود پیشداوری نفرمایید..ماهم روی موضوع خطاب قرار دادن مسئولین محترم حساس هستیم به هیچ عنوان نباید به هیچ مسئول ارشدی توهین بشه..میتونید نقد کنید اما توهین نه..هیچ توهینی تایید نشده پیامای دیشبم اکثرایا حذف شدن یا عدم نمایش زده شدن...
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۸ محمود از مازندران
سلام
دوست عزیز با عنوان "خطاب به همه"
این صحبتهای اقای نوبخت دقیقا نقل مستقیم از اقای روحانی رییس جمهوره.منم با حرفهای شما تا حدودی موافقم. ولی حرفهای این روزهای نوبخت فرق میکنه.انقدر نا امید نباش.حتما داره یه فرجی میشه.لااقل برای ماکه کارهای گزینشیمون تموم شده.بهتره که استرس خودتو به دیگران وارد نکنی.
آرى با (پس از) دشوارى آسانى است
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا

خدا قوت میگم به همه عزیزانی که پیگیری هاشون صد البته بی منت و قربة إلی الله بوده و هست
و همچنین تقدر و تشکر بخاطر تلاش برای رساندن پیام پذیرفته شدگان به رئیس جمهور در سفر به زنجان ( از طریق خبرنگاران ، مسئولین استانی و نمایندگان زنجان در مجلس و ... ) که موجب انتشار پیام به این شیرینی و حلاوت از طریق رادیو گردید .
به:همه.
خداقوت...آفرین...آفرین
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۳ خطاب به همه
دوستانی که امیدوار میشین از این حرفای نوبخت

یادتون رفته اینجا ایرانه؟؟؟

یادتون رفته اینجا حتی حکم روی برگه با باد هوا هیچ فرقی نداره

به چندتا حرف راضی شدید؟؟

من 4 ماه پیش به مسئول اشتغال بنیاد شهید کل کشور (شیراوند) زنگ زدم گفتم مشکلم اینه

گفت اتفاقا پریروز استان شما بودم و با استاندارتون صحبت کردم

گفتم خب؟؟ کی میریم سر کار ما سهمیه ای ها

گفت توکل به خدا حدااکثر دو سه ماه دیگه یعنی شهریور و مهر

منم گفتم لابد راست میگه

تا اینکه شد سه ماه و زنگ زدم دوباره تهران

میدونید چی شنیدم

اون آقای شیراوند که حج رفته هم بود و حاجی بود، چند روز قبلش بازنشست شده بوده و یکی دیگه اومده جاش

اینم از مسئولین دولت راستگویان


اونوقت شما به حرف نوبختی که رنگ عوض کردنش توی این یک سال و نیم به همه ثابت شده اعتماد میکنید؟؟؟


۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۳ محمود از مازندران
با سلام
معذرت میخوام.این خبر همون لینک تو کامنت خانم الناز هست.همونی که تو صفحه اول وبلاگه.چون خودم نشنیده بودم.بالاخره پیروز شدیم.ان شاالله اسفند مشغول میشیم.گوش شیطون کر!!!! 
از تمامه دوستانی که زحمت کشیدند  و فایل رو پیدا کردند کمال تشکر رو دارم
حامد جان دستت درد نکنه ، زحمت کشیدی  الان که مدیر هم گذاشته و راحت بچه گوش میدن ، البته من از همون ادرس شما گوش کردم .ممنون ازت .
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۲ حامد از زنجان
آقا مدیر خراب نیست میتونی با نرم افزار kmplayer  گوش کنید

پاسخ:
مدیر سایت : گذاشتم دیگه تو وبلاگ . من با wmp  باز میکردم که نمیشد فک کردم خرابه .
 ...  اما عاقبت ما پیروز شدیم .
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۳ keyvan.suv1986@gmail.com
هیچی دیگه. دوباره بدبختهایی که گزینش نرفتن تو هوان!
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۰:۳۱ حامد از زنجان
سلامی دوباره.
این خبر مربوط میشه به خبره رادیو ایران در ساعت 14 روز پنج شنبه.
حتما گوش کنید.
صحبت های مستر نوبخت هستش.
112 کیلو بایت هستش.
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=b237e1f1b33d5fffffeea068145c07d2
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۱ حامد از زنجان
سلام.
آقای مدیر یه فایل میخواستم بذارم تا بچه ها دانلود کنن.چطور این کار رو انجام بدم؟
پاسخ:
مدیر سایت : اول اپلود کنین بعد لینکشو بذارین همینجا.

سلام

با تشکر از الناز خانم بابت خبری که گذاشتن.من دانلود کردم با این حال ایشالا کار هممون درست میشه.نوبخت گفتن ریس جمهور دستور دادن که کار همه ی کسانی که مراحل استخدامو طی کردن امسال درست بشه و از اول فروردین حقوق و مزایاشونو بگیرن خبر رادیو ایران دیروز 5شنبه 1 آبان 93

دانلود کنید این خبر در دقیقه 19 هستش.

از الناز تشکر میکنم ضمنا خبر مربوط به ما در دقیقه 18 می باشد
چجوری میشه این خبرو دانلود کرد.
من نتونستم پیدا کنم
سلام میتونی خبرش رو بذاری ؟
اگه تو گزینش چندتا سوالو جواب ندیم امکان داره ردمون کنن؟
کلا چندتا سوال میپرسن؟
سلام بچه ها
ایا این خبر شامل پذیزفته شده گان بدون سهمیه بنیاد شهید میشود ؟
منظوزم اینست که ازمون برای اداره بنیاد داده باشد
خواهشا در مورد بنیاد بدون سهمیه ها هرکی هرچی میدونه برای ما اطلاع دهد
۰۲ آبان ۹۳ ، ۰۸:۵۸ محمود از مازندران
با سلام
بالاخره یه خبر از رادیو مازندران در اومد.معاون استاندار از شروع بکار پذیرفته شدگان ازمون استانداری در اسفند ماه خبرداد و گفته که از فروردین حقوق بگیر خواهند شد.این اولین اعلام رسمی مسوولین استانی هست. خیلی امیدوار شدیم.
سلام بچه ها.بالاخره بعد از چندین ماه ناامیدی،یه خبر خوب از دکتر نوبخت در مورد استخدامیها.از صبح دارم دنبال این خبر میگردم تا اینکه الام موفق به دانلودش شدم.امیدوارم به زودی هممون به ارزومون برسیم.انشاالله.
http://easymedia.iranseda.ir/LightBox/?ch=11&d=10/23/2014%202:00:00%20PM&t=14:00
پاسخ:
مدیر سایت : ممنون از شما بایت این لینک .
به یکی از فامیلامون که خبرنگاره گفته بودم مشکلمون رو که وقتی روحانی اومد بپرسه کی شروع به کار میکنیم وشرح ماوقع رو بهش توضیح داده بودم اونم در کنفرانس مطبوعاتی این مسله رو به شخص روحانی مطرح کرده بود وگفته بود که ازمون قانونی بوده وبه طور شفاهی گفتن اسفند ولی کتبا چیزی نیست وفقط در مرحله تامین اعتبار مونده .....وروحانی هم گفته که دستور تامین اعتبارش رو میدم وگفته یک نامه بنویس واز طریق نامه پیگیر باش وبعد خبرش روبنویس واینم همونجا نامه رو نوشته وداده وبعد بهم زنگ زد که حتما چند روز اینده پیگیر جواب نامه میشم وگفت قبلا هم از مجراهایی شنیده که قول اسفند سرجاشه ولی به خاطر من دوباره از خودروحانی پیگیر شد.از همینحا دوباره از این عزیز تشکر وقدردانی مینمایم
۰۲ آبان ۹۳ ، ۰۰:۱۷ خطاب به سار از ایلام
سار منم استناد کردم به حرف همون عسکری و سایت تسنیم

نمیدونم واقعیته یا نه

ولی اگه اسفند بریم سر کار یعنی بنیاد شهید دقیقا هیچ کاری واسه ما نکرده چون دولت مارو میبره سرکار و بنیاد نقش جلبک رو داشته
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۰ دم خودمون مدیر گرم
دوستان این نشون می ده اس ام اس ها مون به نماینده استان خانمحمدی جواب داده.




دوستان  فقط  وحدت تون رو حفظ کنید 



این نشون می ده پیگیری های دسته جمعی  می ده


از این به بعد هر جایی خواستیم همگی باهم دوستان نگین نمی شه یا فلانی پیگیره من بی خیال شم


همگی با هم پیگر باشیم 


انشالله کارمکن درس شه



منم واسه حسینه اعظم نذر کردم


که کار همه جواوونای بیکار خصوصا ازمون دهندگان استانداری کارشون ردیف شه
سلام دوستان یکی از آشناها که در جلسه نوبخت در ارومیه بود دیشب میگفت قراره اسفند ماه شروع بکار کنیم ولی طبق روال سایر استخدامها حقوق این یک ماه را بهمون نمیدند و ما از فروردین ماه حقوق فروردین ماه  را میگیریم
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۷ دم خانمحمدی گرم
فقط خانمحمدی نماینده ابهر

در شواری اداری استان حرف دل ما رو زد و گفت دو سال ازمون دهندگان سردرگمند


غیره در نقش سیب زمینی تداعی کردند


هرچند نوبخت نیوموده بود بپیچونه این دفعه ریس جمهور پیچوند




باید بریم پیش جلیلخانی که قبل از سفر می گفت من به عنوان کادو بودجه شما رو می گیرم




بریم ببینیم گرفته یا نه 




البته بازم می دونم هیچ کار نکردن





مسووووووولین استان زبونشون برای ما درازه برا ریس روسای تهران .....




خدا از تقصیر گناهامون بگذره
من سرابلم،بایدهممون جمع بشیم بریم بنیاد،من هفته اینده میرم میپرسم،کی به شماگفت اخرسال ؟من مال 91هستم
من مال آبدانانم

به منم گفتن آخر سال

اما من اطمینانی بهشون ندارم

چند روز پیش که بارون اومد

فعلا که رفتم سمت زمینامون کشت و کار کنم حداقل بعد برداشت یه سی چهل میلیونی گیرم میاد
ببخشی شماازکدوم شهرستان استان ایلامین؟من خیلی دنبال کارم بودن بنیادقول تابهمنوداده حالانمیدونم به شما چی گفتن چه قولی دادن؟
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۱ خطاب به سار از ایلام
سار عزیز

اره میدونم یه سری فرزند شهیدا رفتن سر کار

ولی بقیه رو فعلا معطل نگه داشتن

برو دوشنبه ها وقت ملاقات میدن

یکشنبه برو بگو میخوام وقت بگیرم واسه دوشنبه

هم پیش اسماعیل رستمی معاونت توسعه

هم عسکری معاون برنامه ریزی
نمیدونم شماچطورزنگ میزنی استانداری درحالی که بارهاوبارها من استانداری رفتم چشم توچشمم جواب ادمونمیدن چه برسه به زنگ اصلامیدونی بعضی ازفرزندان شهیدایلام سرکاررفتن، 

با سلام

ضمن احترام و عرض ارادت نسبت به فرزندان شهدا و ایثار گر

* * * * *

به نظر می رسد با بکارگیری فرزندان خانواده شهدا و ایثارگر تا حدودی کمبود نیرو در دستگاهها مرتفع می شود و این اصلا به نفع سایرین نیست چرا که دیگری دستگاهها ضرورت کمبود نیرو ندارند پس به نظر من پیگیر شیم که همه به هم جذب بشیم چرا که در غیر این صورت امید به جذبمان کمتر خواهد شد .

نظرات تکمیلی توسط دوستان ارائه شود

۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۹ مسافر نروژ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوست عزیز خوزستانی

استانداری آذر-غربی کامنت منو هم تایید نکرده

من فقط هرچی دلم خواست نوشتم

**** **** ****** ***** *****


*** ****** ***** **** ** *** ** **** *** **** ***** ** ***** *****

۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۰ خطاب به سار از ایلام
سار عزیز شما که خود ایلام هستی

برو استانداری پیش عسکری معاون برنامه ریزی و ازش در مورد واقعی بودن اون خبر مربوط به استخدام 175 نفر از سهمیه ای ها در اواخر سال بپرس


چون من دیروز تماس گرفتم عسکری نبودش و مسئول دفترش میگفت نه همچین چیزی نگفته

بعدش ازم پرسید چه روزی اینو گفته منم گفتم 28/7 توی سایتا هم زده

گفت عسکری 28 م مهر تهران بوده و چجوری توی جلسه اداری شورای استانداری بوده

حتما برو سر بزن
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۹ توشه به " به مسافر نروژ "
تو سایت استانداری خوزستان نظر می‌ذاریم ولی دریغ از یه تأیید ...
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۶ خطاب به همه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هیچ راهی نداره دوست عزیز

منم فرهنگمو از دولتمردان راستگوم الگوبرداری کردم

با مدرک فوق لیسانس میرم خارج کارگری کنم توی رستوران

واسه همین، امشب با دوستم که یه موتور داره قرار گذاشتیم **** ** ** ***** **** ** ** ****** *****

هفته بعدم جفتمون راهی میشیم میریم دنبال زندگیمون


۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۹ آقای خطاب به همه
لطفا آشنایی که دارید میرید نروژ قبلا یه چیزی رو تمرین کنید.نروژ کشوری که آزادی بیان هست.کشوری که توش مدارا حرف اول رو میزنه.احترام به مخالف و دشمن جز بدیهیاته.اونجا کسی به کسی فحش نمیده شیشه نمیشکونه و صد البته ما هم از نظر فرهنگی بسیار غنی هستیم.خواهش میکنم هر چی از دهنتون در اومده گفتی حداقل شیشرو نشکون پای ابروی همه ما در میونه
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۴ بلاتکلیف همدان
من با «پیری» موافقم کاملا منطقی و عاقلانه نه زودتر نه دیرتر
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۲ به مسافر نروژ
مگه تو سایت استانداری تون میشه نظر گذاشت؟؟؟
استانداری ما نظرات رو بسته. از بس که انتقاد پذیرن مسئولین زحمتکش استان ما.
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۴ خطاب به همه
الان رفتم توی سایت استانداری و هرچی از دهنم در اومد توی کامنت گذاشتم

یه کم دلم خنک شد

چند روز دیگه هم میرم شیشه هاشون رو میارم پایین :))))

هفته بعدم عازم نروژم

لعنت به مسئولین دروغگو

مسئولین پاسخ دهند
ممانعت از حضور خبرنگاران محلی برای پوشش سفر معاون رئیس جمهور به ارومیه + 12 سوال بی جواب
صبح امروز محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در حالی به ارومیه سفر کرد که در همه برنامه هایش از حضور خبرنگاران ممانعت شد.

به گزارش اروم نیوز، محمدباقر نوبخت صبح امروز در حالی به ارومیه سفر کرد که برای هیچ کدام از برنامه های وی، از اصحاب رسانه استان برای پوشش خبری این رویداد دعوت نشده بود و تعدادی از اصحاب رسانه به رغم حضور در استانداری از شرکت در جلسه یا همراهی معاون رئیس جمهور منع شدند.

اولین برنامه سفر معاون رئیس جمهور، شرکت در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی بود که بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزار شد.

در این جلسه سعادت، استاندار آذربایجان غربی، معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، سیاسی، امنیتی، برنامه ریزی و اشتغال استاندار و فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و حتی تعدادی از مدیران بخش های نامرتبط به شورای برنامه ریزی و غیر عضو حضور داشتند.

http://uromnews.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=44&pageid=1055&newsview=186318

۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۶ پیرشده استخدام
سلام به دوستای گلم.
خواهشی که ازتون دارم اینه که انقد نسبت به همه مسائل حساس نباشید!میترسم فردا بگید بخاطر اسید پاشی های اصفهان استخدام ما لغو شده !درسته 2 سال و اندی انتظار وشنیدن وعده های مختلف همه مارو نسبت به اخبار نگران وبدبین کرده اما واقعیتی که پشت این بدبینیها پنهان شده اینه که موقعیت ما امسال نسبت به سال قبل خیلی بهتره واینکه نوبخت چندین بار قول اسفند رو داده ،شما وضعیت امسال رو با کلی ومبهم گویی های  پارسال این آقا مقایسه کنید،پارسال از نظر این آقا ما مهر
آفرین بودیم و هیچ حقی نداشتیم وتهدید به لایحه برای لغوآزمون میشدیم.از مدیر عزیز هم خواهش میکنم که یه مقدار جو روانی وبلاگ رو مدیریت کنه.واقعیت اینه که استخدام تو سال 93 نه امکانش هست نه بودجش پس تا آذر صبر میکنیم وتوکل به خدا.اگه کارمون درست شد که چه بهتر اگه نشد هم دست به دست هم یه حرکت خوب وقابل توجه انجام میدیم.تا اون موقع از طریق مجاری مختلف هم پیگیر هستیم.

ای خدا دوباره فاز منفی شروع شد خسته شدیم از بس حرفای ضد و نقیض شنیدیم

۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۹:۰۱ من که نمی فهمم

بچه ها وزارت نیرو حدودا 3 هزار نفر می خواد تا آخر سال استخدام کنه پس این بودجه را از کجا اورده

باسلام ازشاهرودوفلک الافلاک با خاطر راهنماییشون تشکر میکنم به امید روزی که هممون بریم سرکار
بچه هابخدااینجوری فایده نداره بیاید ی روزهماهنگ کنیم بریم تهران تاازنوبخت جواب درستی نگفتیم برنگردیم شهرمون دیگه چقدبلاتکلیف بمونیم عمرمون تباه شد توهمین آبان.باشه قبل ازتکمیل بودجه۹۴
۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۱:۱۴ محمود از مازندران
با سلام
دوست گرامی
در جریان باش که وزیر اقتصاد دیروز طی یک مصاحبه تلویزیونی گفته که به رغم کاهش قیمت نفت خوشبختانه ما کسری بودجه نخواهیم داشت.اقای طیب نیا حرفشون قابل استنادتره تا اقای نوبخت.چون بودجه از اونجا میاد.
۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۵۸ مرگ تدریجی یک رؤبا
من کاملا ناامید شدم.دولت بطور رسمی اعلام کرد که با کسری بودکه 94 مواجه میشیم. باید کاری کرد . کاش میشد یه فراخوان سراسری زد واسه یه حضور گسترده در تهران
۰۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۷ آذربلیجان غربی
واقعا برای مسئولین استان آدر بایجان غربی متاسف هستم که به خاطر جایگاهشون وپست ومقام حتی جرات نکردند یک دقیقه از وقت خود را به استخدامی های استانداری اختصاص بدهند واقعا اف بر شماباد. البته ماخودمان هم بی عرضه هستیم که هیچ کاری نکردیم .
دوستان هیچوقت امیدتون رو ازدست ندین و سعی کنید 
<<<<< باطیف بیشتری از قبول شدگان درارتباط و تعامل باشیم، تا بتونیم از این قضیه  بعنوان اهرم فشار جهت اقناع مسئلین به جذبمون دردستگاه های مربوطه استفاده کنیم>>>>> .
بیاید افراد بیشتری روبه این سایت دعوت کنیم.
۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۹ به دوستان عزیز
اگر خدای ناکرده تامین اعتبار نشیم ، مثل آوار بر سر نظارت راهبردی فرو خواهیم ریخت و تا استخداممون نکنند به خانه بر نخواهیم گشت ، چرا که برگریم خانه چه کنیم ، چه امیدی دیگر برای زنگی کردن خواهد ماند ، دیگر استخدامی در کار نخواهد بود ، خنده داره وقتی امسال چندین پیامک تبلیغاتی تکمیل ظرفیت دکتری از دانشگاه شهر کوچیک خومون و اطراف دریافت کردم ...
۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ برای چی بودجه برای همه جا هست جز ما وزارت نیرو هم استخدام داره چند روز دیگه

به دنبال اعلام دفتر توسعه منابع انسانی، وزارت نیرو آزمون استخدامی متمرکز وزارت نیرو در روز جمعه مورخ ۳۰/۸/۹۳

جهت شرکتهای زیرمجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت مدیریت منابع آب ایران در ۳۰ استان در سراسر کشور برگزار می گردد. داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۰/۸/۹۳ لغایت ۱۸/۸/۹۳
اطلاعات تکمیلی متعاقباً‌ در این سایت و سایت www.Azmoon-niroo.ir منتشر می شود .

شما گزینش رفتین؟!!!


چی پرسیدن؟



خواهشا سوالهایی که تو گزینش پرسیدن رو بگید
می دونم احکام و سیاسی و اخلاق می پرسن
با تشکر
۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ مربی حق التدریس
بچه ها سلام یه سوال داشتم تو رو جون هر کی دوس دارین اگر جوابشو واقعا میدونین جواب بدین . تاریخ پایان برنامه پنجم توسعه در چه تاریخی هست دقیقا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت :
سلام تا پایان سال 94
سلام بچهاازحرف من ناراحت نشن فقط بخاطرخودشانه که میگم منم شنیدم ولی 90درصدواقعیته،کسانی که مراحل استخدامی را نگذروندن امیدی به استخدامی دراسفندنداشته باشندفقط کسانی که مراحلوگذروندن شایداسفندسرکاربرن خداکمکمون کنه
گلبرگ خانم خدا را شکر که شما را دوباره میبینیم منم از برای ثبت احوال هستم ولی هنوز ما گزینش نرفتیم حتی از ما مدارک نیز نگرفته اند میشه ازت خواهش کتنم که تو گزینش چه مسائلی می پرسند ؟
 الکی چند شغلو که به نوبخت ندادن. نگاه کنید هرجا باشه هر مسئله ای را انچنان می پیچونه که سوال کننده خودش هم متوجه نمی شه که چی پرسیده بود و چی تحویل گرفته است. همین که گفته اسفند ما هر جا زنگ میزنیم و یقه هرکه را میگیریم اونم میگه اسفند بعد میگیم صددرصد باز میمونه میگه اگه بالایها به قول خود عمل کنن.
بچها کسی  رو ندارین  تهران تا  از داخل نظارت راهبردی امار تامین اعتبار ما رو تو لایحه بگیره ببینه چه خبره چون قبلا هر کی میومد کامنت میذاشت میگفت فلان فامیل فلان اشنام تو نظارت راهبردی این جوری بهم گفت<>؟؟؟؟
۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۴ فلک الافلاک
بودجه استانداریها از سال گذشته ملی شده،
البته پارسال وقتی بودجه به مجلس رفت اکثر استانها هنوز گزینش همه پذیرفته شدگان رو به پایان نرسونده بودن.
حالا نمیدونم این ملی شدن به نفعمونه یا نه!
تو استان لرستان گفتن نیروهای زیرمجموعه استانداری (فرمانداری و بخشداری) آذر یا دی شروع بکار میکنن و بقیه ادارات و سازمانها از اسفندماه، راست و دروغ قولهاشون پای خودشون دیگه
اینم لینک خبر ملی شدن بودجه استانداری که مال سال گذشته است:

http://icana.ir/Fa/News/245691
۳۰ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۴ به بچه های اذربایجان غربی

به نقل از سایت استختامی

برای اینکه از اول سال ۹۴ براتون شروع به کار بزنن باید حتما تو ۹۳ شروع به کار شده باشین ولو حتی یک روز در غیر این صورت کسی نمیتونه برابر قوانین براتون شروع به کار بزنه مگر اینکه براتون درخواست متمم بودجه بدند تا اگه دولت قبول کنه اونو تو خرداد۹۴ به استانداری ابلاغ کنه تا تو مهر ۹۴ شروع به کار بشین وگرنه که بودجه ۹۴ یک هفته پیش از تمام استانها نیازسنجی شده و بودجه کل کشور بزودی به مجلس برده میشه و دیگه تغییر نمیدند مگر با درخواست متمم بودجه اونهم که گفتم. فکر کنم حضرتی پیچوندتتون

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۵ شاهرود به الهام
سلام
خبر موثقه میتونید از استانداری خودتون بپرسید اما به دلیل ایجاد توقع و پیامدهای آتی تهران با زودتر فرستادن این بچه ها از مابقی بچه ها مخالفه و همه همزمان سرکار میرن.
پاسخ:
مدیر سایت :
سلام به همه بچه خواهشا اون اطلاعیه ای که بالای سایت گذاشتیمو دریابید نیاز فوری ومبرم داریم در جهت پیگیری هامون .....هر کسی میتونه خواهشا دریغ نکنه این نامه ها خیلی میتونن راهگشا باشن هر کسی به هر نحوی میتونه اینارو واسمون ارسال کنه خواهشا در اسرع وقت .....ممنونیم از همه

1 ) نامه مکاتبه شده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور با استانداری ها مبنی بر لزوم جذب یا اقدام برای جذب از طریق برگزاری ازمون (نامه ای که قبل از نشر آگهی استخدام، از معاونت توسعه مدیریت به استانداری ها ارسال شده بود.)

2 ) نامه مکاتبه شده از وزارت کشور با استانداری ها مبنی بر اجرا یا انجام ازمون استخدام یا انتشار اگهی یا ارایه مجوز استخدام
والا خیلی وقته دعوت کرده ولی نتیجه رو اعلام نکردن میگن ما نتیجه رو به شخص نمیگیم اگه موردی باشه خودمون اعلام میکنیم بهتون
با سلام


اداره شما رو به گزینش کرده؟
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۱ گلبرگ به زنجانی
سلام دوست عزیز ممنون از توجه تون به علت پاره ای از مسایل ترجیحا کامنت خون شدم واز مجراهای دیگه پیگیر هستم.ولی اگه خبر جدیدی دستم بیاد همه عزیزان رو در جریان میگذارم.فعلا که وعده اسفند افتاده در دهان مسئولین ومارو با همین جواب امیدوار میکنن.به امید تحقق حرفهای مسولین.
یاحق
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ یکی از قبول شده ها
کاش نوبخت میومد ارومیه قبلا میدونستیم میرفتیم باهاش حرف میزدیم .....
حیف شد
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ خطاب به حامد از سمنان

سلام آقا حامد .منم از استان سمنان هستم.امکانش هست بگید شما مال کدوم اداره هستید؟ممنونم

ادمین پس قسمت اول حرفام رو چرا نزاشتی؟؟

فوش توش بود یا توهین؟؟
پاسخ:
مدیر دوم: گذاشتم..
کسی میدونه معافیت پزشکی از ناحیه چشم، میتونی مشکلی برا استخدام در معاینات پزشکی ایجاد کنه؟
مرسی
باسلام اینی که یکی ازدوستان نوشته که بودجه استانداری ها ملی شده موثقه؟ یعنی اونایی که فرمانداری قبول شدن الان مشکل بودجه ندارن لطفا راهنمایی کنید
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۸ ایران خطاب به همه
در ادامه حرفام

دوستان نوبخت و دارو دسته ش میدونستن که تا هوا خوبه و سرما نیومده ما هی میریم واسه پیگیری تجمع میکنیم

واسه همین ما رو حواله کردن به آخر سال

و خودتونم میدونید که آذر ماه بیاد ، سرمای شدید هم میاد و دیگه نمیشه رفت تهران چون اکثرا بچه ها نمیان

حتی اگه یه تعداد هم برن به خاطر سرما نمیتونن شب بمونن و پیگیری ناقص میشه

تا دیر نشده یه فکری کنید
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۲ ایرانی خطاب به همه
دوستان عزیز

من نمیخوام هیچکس رو نا امید کنم

من خودم از گزینش شده هام و شاید وضعیتم از خیلیا بهتر باشه

اما باور کنید این دولت به قول خودشون دولت راستگویان و تدبیر و کلید، با اون نوبخت همیشه خندونش فقط و فقط دارن ما رو سر میدوونن و به ریشمون میخندن

احتمالا چون تابستون به خاطر تماس های مکرر بچه ها به معاونت راهبردی کلافه شده بودن وعده سر خرمن دادن که اره اسفند اوکی میشین اونم به شرطها و شروطها

دوستان به خدا باور کنید فقط سرمون گول مالیدن و چند دستگی بینمون ایجاد کردن

گزینش شده ها رو اغوا کردن

باور کنید منی که سهمیه دارم و بدون ازمون بودم و همه مراحلم رو هم انجام دادم و معاینات پزشکی و عدم سوء پیشینه رو هم دادم و حتی قرار بود اواخر 92 برم سر کار اما به خاطر نبود اعتبار حیرون ویلون . هم امیدی ندارم که اسفند برم سر کار

به خدا همه حرفای اینا دروغه و فقط دارن وقت میخرن

فعلا زور بالا سرشون نیست تا هر وقت دلشون بخواد طولش میدن تا بودجه ی کمتری مصرف کنن. هر وقتم فشار بهشون زیاد شد یه تعدادی رو استخدام میکنن که شاید به نظر شما منی که سهمیه ای هستم اوضاعم خیلی بهتره از بقیه ولی باور کنید این حرفایی که میزنن که میگن سهمیه ای ها رو اول میبریم بعدش گزینش شده ها بعدش فلان و بهمان همش واسه اینه که چند دستگی بینمون ایجاد شه و پیگیری ها کمتر شه
به خدا اینا تو روز روشن دروغ میگن و خیلی راحت میگن ماست سیاهه

روحانی مچکریم
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
شرایط سنی مربوط به ثبت نامه. چون تو آگهی اومده بود که کسانی که متولد فلان تاریخ به بعد هستن میتونن شرکت کنن، اگه تا سه سال دیگه هم این بلاتکلیفی ادامه پیدا کنه باز هم کسی نمیتونه بخاطر سن ایراد بگیره. از این بابت خیالت راحت باشه.
مدیر جان چند وقتی که از گلبرگ خانم خبری نیست خدای نکرده اتفاقی که واسش نیوفتاده چون تقریبا هر روز به این سایت کامنت می گذاشت مدتی خبری ازش نیست نگرانش شدم
شرط سنی‌مربوط به زمان ثبت نام هست.
اصلا نگران نباش دوست عزیز
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۹ حامد از سمنان
سلام بچه های سمنان
دیروز با جهانشیر مدیر منابع انسانی و تحول اداری استانداری سمنان صحبت کردم گفت انشاالله اسفند میرین سر کار.
پرسیدم قطعیه ؟ گفت اگه مسئولین  در خصوص تامین اعتبار بدقولی نکن تا اسفند شروع بکار می کنید

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۷ سلام به دوستان
سلام،سوالی داشتم.هرکی تونست جواب بده!کسی الان بفرض34سالشه وگزینشم قبولشده.اگراین وعده نوبخت به سال94بکشه.چون سالبعدسنش35میشه!ایااحتمالش سال94بگن سنت چون حدنصابوگذرانده!دیگرقبولت نمیکنیم؟!منظورم اینستکه چون استخدام ماروسه سال لفتش دادن!قانوناشرط سنی بمعنای سن زمان ازمون کتبی است؟!یاسن زمان پایان تمام مراحل ومشغول بکارشدن؟!لطفاتوروخداهرکسی اطلاعات دقیق داره جوابموبدهد.
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۱ آشنا -خوزستان
واقعا  
عجب کاری کرد نوبخت با ما 
به هر کسی وهر کجا که میگم تکلیف ما چی میشه میگه اسفند ماه 
میگم صد در صد سکوت تحویلم میدن بابا این همه رو سرکار گذاشته 
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۸ به دوستان
سلام کسی از نتایج سفر نوبخت خبر موثقی داره یا نه؟؟
چون مطمپنا درباره ما  هم حرف میزنن....
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۴ محمود از مازندران
با سلام
ارتحال عالم مجاهد یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله مهدوی کنی را به همه هموطنان و دلسوختگان نظام تسلیت عرض مینماییم.


با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور؛
چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی تشکیل شد

 چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی با حضور دکتر محمدباقرنوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت تشکیل شد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی با حضور دکتر محمدباقرنوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و اشتغال استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد.

در این جلسه که در محل استانداری برگزار شد در خصوص وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان آذربایجان غربی و همچنین سیاست ها و برنامه های دولت در استان برای شش ماه دوم سال 93 و سال 94 بحث و تبادل نظر شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود

/10:56 ق.ظ

 


کد خبر:  42129
فرستنده: News Admin
گروه: اخبار استانداریتاریخ انتشار : 30 /7 /1393 ساعت 10:56 ق.ظ

با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور؛
چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی تشکیل شد

 چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی با حضور دکتر محمدباقرنوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت تشکیل شد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان آذربایجان غربی با حضور دکتر محمدباقرنوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سخنگوی دولت، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی، سیاسی و امنیتی و برنامه ریزی و اشتغال استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تشکیل شد.

در این جلسه که در محل استانداری برگزار شد در خصوص وضعیت اعتبارات جاری و عمرانی استان آذربایجان غربی و همچنین سیاست ها و برنامه های دولت در استان برای شش ماه دوم سال 93 و سال 94 بحث و تبادل نظر شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود

/10:56 ق.ظ

 


کد خبر:  42129
فرستنده: News Admin
گروه: اخبار استانداریتاریخ انتشار : 30 /7 /1393 ساعت 10:56 ق.ظ
سلام
از امسال بودجه استانداریها و فرمانداریها ملی شده و مشکل بچه های استانداری و فرمانداریها به لحاظ بودجه حل و تامین شده. این اطلاعیه هم مربوط به استانداری و فرمانداری های خراسان جنوبیه. از بقیه اداراتشون چه خبر؟؟
استانداری خراسان جنوبی

اعلام برنامه مصاحبه پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری

به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی استانداری می رساند ...

 مصاحبه تخصصی استخدام از روز شنبه مورخ 1393/8/3 لغایت 1393/8/8 در محل سالن دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری واقع در خیابان شهید مطهری (ساختمان مرکزی استانداری) برگزار می گردد

دعوتنامه کتبی پذیرفته شدگان به آدرس آنها ارسال گردیده است علی ایحال برای مشاهده روز و ساعت دقیق مصاحبه اینجا را کلیک نمایید .

تذکرات :

- حضور نیم ساعت قبل از زمان اعلام شده به منظور هماهنگی و به همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای حضور در جلسه الزامی است .

- در صورت داشتن مقاله و تحقیقات علمی و نیز آشنایی با زبانهای خارجی و رایانه و مهارتهای ICDL ارائه اصل گواهینامه های مربوطه در جلسه ضروری می باشد .