---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

۰

معلم

خبرگزاری تسنیم: مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه ساماندهی عقلانی و مناسبی در بحث نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد تصمیم جدیدی برای صدور مجوز استخدام نداریم.

غلامرضا عبدالوند در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم درخصوص آزمون استخدامی نیروهای پیش دبستانی اظهار داشت: هم‌اکنون آموزش و پرورش در شهرهای بزرگ با تورم نیرو و در مناطق محروم با کمبود نیرو مواجه است و اگر قرار است تا نیروهای پیش دبستانی در آموزش و پرورش استخدام شوند باید آنها را در مقطع پیش دبستانی استخدام کرد اما آموزش و پرورش در برخی شهرها با تورم نیرو مواجه است.

وی افزود:هم اکنون به دلیل تورم نیرو در آموزش و پرورش شاهد هستیم که برخی معلمان مثلا معلم شیمی کلاس درس ندارد و به معلم مازاد تبدیل شده و به جای حضور در کلاس درس در دفتر مدرسه می‌نشیند در چنین شرایطی این وزارتخانه با نیروهای پیش دبستانی مواجه است که برخی از آنها با 8 تا 10 سال سابقه کار تقاضای استخدام در آموزش و پرورش را دارند.

مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و نماینده دولت در شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش ابتدا باید در بحث نیروی انسانی سامان یابد و بعد به فکر استخدام جدید در این وزاتخانه باشیم. هم اکنون هیچ یک از نیروهای مازاد در شهرهای بزرگ حاضر به حضور و تدریس در مناطق محروم نیستند بنابراین با وجود ساماندهی نامناسب نیرو در این وزارتخانه نمی‌توان نیروی جدیدی را تزریق کرد.

عبدالوند ادامه داد: آموزش و پرورش برای ساماندهی نیروی انسانی به یک عزم ملی نیاز دارد و باید کمیسیون مشترکی از مسئولان این وزارتخانه، معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس تشکیل شود تا با تشکیل شعباتی در استان‌های مختلف کشور اقدام به ساماندهی نیروی انسانی کنند.

وی گفت: معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری با توجه به اینکه ساماندهی عقلانی و مناسبی در بحث نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد تصمیم جدیدی برای صدور مجوز استخدام ندارد چون هر نیروی جدیدی که اضافه شود تعادل نیروی انسانی در این وزارتخانه را به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی