---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

۴



بر اساس بخشنامه جدید سازمان مدیریت، دستگاه‌های اجرایی می توانند کارمندان قراردادی را تا سقف 10 درصد پست‌های سازمانی و به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل، به پست‌های سازمانی منصوب کنند.
صدور مجوز اختصاص 10 درصد از پست‌های سازمانی دستگاههای دولتی به کارمندان قراردادی +سند
به گزارش افکارنیوز، یکی از مشکلات موجود در برخی دستگاههای اجرایی، نحوه ساماندهی و بکارگیری نیروهای قراردادی و انتصاب آنها به پست های سازمانی است که همواره مورد سوال و ابهام تعدادی از مدیران قرار داشته است.

اما در ادامه فعالیت های دولت برای ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی، بخشنامه ای از سوی سازمان مدیریت به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است که مشکلات مربوط به این موضوع را تا حد زیادی کاهش داده است.

بر اساس ابلاغیه فوق تاکید شده است که با توجه به تعریف کارمند که شامل کارکنان قراردادی نیز می‌شود و نظر به توضیحات مواد ۶ و ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری که پست سازمانی را برای تصدی یک کارمند در نظر گرفته است و بیان می ‌دارد هر یک از کارکنان دستگاه‌های اجرایی متصدی یکی از پست‌های سازمانی خواهند بود، دستگاه‌های اجرایی می توانند به استناد احکام فوق‌الذکر، افراد موضوع تبصره ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری را تا سقف ۱۰ درصد پست‌های سازمانی و به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل به پست‌های سازمانی منصوب کنند.

این دستورالعمل یادآور شده است که در این صورت، مجموع کارمندان هر دستگاه اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی موضوع تبصره ماده (۳۲) و کارگری موضوع ماده (۱۲۴) قانون مدیریت خدمات کشوری، از تعداد پست‌های سازمانی مصوب آن دستگاه بیشتر نخواهد بود.





در بخش دیگری از این ابلاغیه که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، تاکید شده است که بر اساس تجویز ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر اعلام مشاغل کارگری از سوی این سازمان، آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که ماهیت وظایف واحدهای عملیاتی آنها ایجاب می کند تعداد محدودی از مشاغل آنها مشمول مقررات قانون کار و طرح‌های طبقه ‌بندی مشاغل کارگری باشد، لازم است عنوان شغل و پست سازمانی مربوط از محل پست‌های سازمانی مصوب موجود را برای اخذ تأییدیه به این سازمان اعلام کنند.

همچنین تصریح شده است که به کارگیری نیروی جدید در مشاغل تأیید شده، منوط به اخذ مجوز استخدامی از این سازمان و برگزاری آزمون در قالب فرآیند ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری است و استخدام بر اساس قانون کار، در مشاغل مقرر در طرح‌ های طبقه ‌بندی مشاغل، موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، مجاز نیست.

در بند پایانی این دستورالعمل اعلام شده است که شاغلین مشاغلی که تا زمان اعتبار تصویب‌نامه شماره ۲۱۳۴۷۱/ت۴۷۶۴۳هـ مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۰ هیأت وزیران توسط دستگاه‌های اجرایی با آنها قرارداد کارگری منعقد شده و همچنان بر همین مبنا در دستگاه اشتغال دارند، کماکان به صورت قرارداد کار موقت یکساله بر اساس قانون کار ادامه خدمت می ‌دهند و در پایان سال، طبق مقررات قانون کار با آنها تسویه حساب می‌گردد و در صورت باقی بودن نیاز، در سال بعد در سقف پست‌های سازمانی با آنها قرارداد منعقد خواهد شد.

این ابلاغیه تاکید می کند که کلیه بخشنامه‌ها و نظرات اعلامی مغایر با مفاد این بخشنامه لغو می شود.
مرجع : صبحانه

نظرات  (۴)

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۶ زینب میرحسینی
سلام سرپرست خانواده وقرتردادی درامورمالیاتی 15سال سابقه ایا ما تبدیل وضعیت میشیم یانه
لطفا جهت تعیین تکلیف نیروهای قراردادی سازمان های دولتی هم فکری داشته باشید
با سلام خدمت همه افرادقرار دادی ها اینکه باید همه نمایندگان و مدیران خود را متوجه این بی عدالتی اداری بسازیم تا برای تبدیل وضعیت کارمندان قرار داد هم اقدام مثبت انجام بدهند

سلام

لطفاً در خصوص این بخشنامه راهنمایی بفرمایید آیا منظور از اختصاص پست برای قراردادی ، همون تبدیل وضعیت هست؟ این پست ها به نیروهای قراردادی که استخدام ادواری سال های 81-84 پذیرفته شدند تعلاق می گیرند؟ تشکر از پیگیری شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی