---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

۰

شیوه جدید استخدام اعضای هیئت علمی تصویب شد

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

تهران-ایرنا- جزئیات جدید نحوه استخدام اعضای هیئت علمی در جلسه 164 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمد علی کی نژاد تصویب شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در ابتدای این جلسه گزارش بهینه سازی سامانه جذب در وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.
در ادامه جلسه و پس از تصویب آئین نامه داخلی هیئت عالی جذب، بند 3 ماده 4 مصوبه اهداف، وظائف و ترکیب هیئت های مرکزی و اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی به شرح ذیل تغییر یافت: «تصمیم گیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام و لغو یا عدم تمدید پس از خاتمه قرارداد اعضای هیئت علمی اعم از قراردادی و پیمانی، و همچنین تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی- آزمایشی به رسمی- قطعی و نیز جذب هیئت علمی طرح سربازی در چارچوب آئین نامه ها و مقررات مربوطه».
همچنین هیئت عالی جذب مقرر کرد، رئیس کارگروه بررسی صلاحیت عمومی از بین اعضای کارگروه مذکور انتخاب و حکم وی توسط رئیس دانشگاه یا دبیر هیئت مرکزی جذب وزارت متبوع صادر شود.
در پایان جلسه نیز تعدادی از اعضای هیئت های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، دانشگاه لرستان، دانشگاه هرمزگان و دانشگاه کردستان تأیید صلاحیت شدند.

** تعیین مشهد مقدس بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام
جلسه 653 کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این جلسه که به بررسی موضوع ' پیشنهاد تعیین مشهد مقدس بعنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 1395 ش ( 2017 م) از جانب سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان کنفرانس اسلامی(ISESCO) ' اختصاص داشت، گزارش شهرداری مشهد مقدس در این زمینه ارائه شد.
در این گزارش با اشاره به تشکیل ستاد برنامه ریزی در این باره در شهرداری مشهد مقدس، اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در این زمینه تشریح شد.
در بخشی از گزارش با تاکید بر لزوم استفاده از این فرصت برای ارائه الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت به ویژه در حوزه مدیریت شهری با تکیه بر فرهنگ؛ تقویت و ارتقاء شاخص هایی مانند 'وحدت اسلامی'، 'اقتصاد فرهنگ'، 'اقتصاد زیارت' و 'کارآفرینی فرهنگی' نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
در بخش دیگری از گزارش شهرداری مشهد، 'افزایش توان دیپلماسی عمومی، دیپلماسی فرهنگی و دیپلماسی شهری'، 'تقویت گفتمان سازی پیرامون قدرت نرم در نظام اسلامی' و 'افزایش ظرفیت ها و قابلیت های مشهد مقدس' از سایر اهداف این طرح کلان برشمرده شده است.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان کنفرانس اسلامی(ISESCO) که 57 کشور اسلامی در آن عضویت دارند، از سال 2001میلادی با رویکرد گسترش تعامل فرهنگی میان کشورهای اسلامی از میان شهرهای کشورهای اسلامی به معرفی 'پایتخت های فرهنگی جهان اسلام' اقدام می کند؛ که در سال 1384 ش (2006 م) شهر اصفهان موفق به کسب این عنوان شد و تاکنون شهرهای نجف اشرف، بیت المقدس، غزنی (افغانستان) و آلماتی (قزاقستان) موفق به کسب این عنوان شده اند.
۹۴/۰۹/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی