---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

۰



    انصاری در جلسه شورای اداری استان به اهمیت پاسداشت ایام دهه فجر، آزمون های استخدامی سال 91 و 92 و پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان اشاره داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛  در این جلسه انصاری  استاندار زنجان با اشاره به آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای نگاه مجدد به اهداف . آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل است.
وی افزود: در دهه فجر امکان بازخوانی تاریخ انقلاب و بهره برداری از تجارب آن برای نسل جدید انقلاب بیش از پیش فراهم می شود و بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران به جهانیان نشان داده می شود.
استاندار زنجان در ادامه تصریح داشت: همه ما باید بدانیم صرف نظر از اختلاف سلیقه ها و گرایش های سیاسی، اصل بر انقلاب و اهداف و دستاوردهای آن بوده و مسیر همه مسئولین در طول 36 سال، دفاع از انقلاب و آرمانهای آن می باشد.
انصاری بر ایجاد فضای جشن و سرور در ایام دهه فجر تاکید نمود و گفت: برنامه ریزی های دهه فجر باید بیشتر جنبه جشن و سرور برای مردم داشته باشد.
وی همچنین بر مردمی بودن مراسم دهه فجر تاکید داشت و اظهار نمود: راهپیمایی روز 22 بهمن، بسیاری از توطئه ها و محاسبات بین المللی در خصوص ملت ایران را تغییر می دهد لذا برای حفظ این فرصت تاریخی جهت گیری مراسم باید به سمت حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشد.
انصاری به بهره برداری از برخی پروژه های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر اشاره نمود و اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ ترین مناسبت ملی کشور محسوب می شود لذا بهره برداری از پروژه ها در این ایام، حلاوت استفاده از آنها را با شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی، همراه خواهد نمود.
رئیس شورای اداری استان همچنین به موضوع استخدام های آزمون سالهای 91 و 92 اشاره داشت و گفت: با پیگیری های بعمل آمده مقرر شد کلیه پذیرفته شدگان هر دو آزمون که مراحل گزینش را طی نمودند دستور احکام آنها در اسفند ماه صادر شود و با تامین اعتبار طی سال آتی مشغول بکار می شوند.
وی به بخشنامه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاههای اجرایی در خصوص صرفه جویی در مصرف سوخت اشاره نمود و گفت: با توجه به افزایش میزان مصرف سوخت در زمستان، سیاست دولت این است که مصرف کنندگان خانگی آسیب نبینند، لذا در صورت عدم کنترل مصرف، با اولویت بندی امکان مصرف سوخت در غیر از مصارف خانگی قطع خواهد شد که بر همین اساس به کلیه دستگاههای اجرایی کنترل مصرف سوخت در ساعات غیر اداری و انجام ملاحظات و اقداماتی برای کاهش مصرف ابلاغ شده است.
 انصاری با اشاره به 72 پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان برای هیچ شهرستانی غیر از مبلغی از مدیریت بحران، اعتبار جدیدی تعلق نگرفت و آنچه مصوب شد برای 72 پروژه ملی است که با تخصیص 100 درصدی اعتبارات، امکان اتمام آنها در سال 94 فراهم می شود.
وی ادامه داد: از مجموع 380 میلیارد تومان اعتبار مربوط به 72 پروژه، 240 میلیارد تومان در تخصیص امسال و 140 میلیارد تومان در تخصیص سال 94 در نظر گرفته شده است.
 انصاری با بیان این مطلب که توزیع اعتبارات استانی بر مبنای استحقاق همه مردم استان باید باشد گفت: در توزیع اعتبارات پروژه های استانی که در اختیار شورای برنامه ریزی و توسعه استان می باشد ، عدالت و انصاف رعایت خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی