---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۰

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسئله درمان و بیمه ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است.

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ حماسه» ایسنا، دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان 70 درصد با عنوان «اسطوره‌های ماندگار» عصر روز گذشته (دوشنبه، 30 شهریورماه) در سالن همایش‌های هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

در این کنگره که 49 تن از جانبازان 70 درصد نابینا و قطع عضو با خانواده‌هایشان حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی خطاب به جانبازان گفت:‌برای من برگزاری این کنگره بسیار خوشحال کننده بود. روز دیدار با مقام معظم رهبری را در کنار شما هیچگاه فراموش نخواهم کرد.

وی افزود: شما جانبازان و ایثارگران براساس آنچه که قرآن به آن اشاره دارد با جان‌تان که مهمترین سرمایه است با خدا معامله کرده‌اید و در راه او با دشمن به جهاد پرداختید. شما پیش غافله سعادت هستید و ما وظیفه داریم که راه شما که فرهنگ آزادگی و افتخار است را ادامه بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید پیام ایثارگری شما را به نسل آینده منتقل کنیم،‌توضیح داد: فرهنگ امام حسین (ع) و کربلا توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به نسل آینده منتقل و باعث شد تا شیعه باقی بماند. ما نیز باید معارف مرتبط با دفاع مقدس را که ریشه در حماسه عاشورا دارد به جوانان منتقل کنیم چرا که باعث ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. این فرهنگ بود که موجب شد ما از دست آمریکا و جنایتکاران نجات یابیم.

شهیدی افزود: برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت براساس ماده 63 قانون جامع ایثارگران اولین جلسه این شورا با حضور ریاست جمهور و وزیران در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسئله درمان و بیمه شما ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های ما است. ما به دنبال این هستیم که هر موردی را که بیمه هزینه آن را پرداخت نمی‌کند یا بیمارستان هزینه‌اش را متقبل نمی‌شود بپردازیم. دومین دغدغه ما مسئله اشتغال و کار بچه‌های شما ایثارگران است. کوشیده‌ایم تا می‌توانیم در سطح بنیاد و بیرون از این عزیزان بهره‌مند شویم. برای استخدام نیز منتظریم تا مجوز لازم را دولت صادر کند.خدا را گواه می‌گیرم که برای ما ریاست معنا ندارد و اینکه در خدمت شما هستیم را افتخار می‌دانیم. همچنین یکی از مواردی که در حال بازنگری آن هستیم قوانین است. به عنوان مثال صدور کارت برای همسران جانبازان 70 درصد یکی از این قوانین است.

در بخش دیگر این کنگره سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حدود 49 جانباز قطع نخاع گردنی و جانباز نابینا و یا چند عضو آسیب دیده را به دیدار مقام معظم رهبری بردیم و در این همایش شرکت کردند. نظم و انضباط این جانبازان بسیار مثال‌زدنی است.

وی افزود: این همایش به مدت سه روز برگزار شد و دیدار با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کنگره بود.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگر این کنگره از این جانبازان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

۹۴/۰۶/۳۱
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی