---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

۱


تهران- ایرنا-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حمایت های رییس جمهوری خدمت رسانی به ایثارگران امکان پذیر شده است.


به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز دوشنبه در دومین کنگره ملی اسطوره های ماندگار (تجلیل از جانبازان 70 درصد) با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع)، گفت: از رییس جمهوری تشکر می کنم که در آستانه هفته دفاع مقدس امکان برگزاری این کنگره را در اختیار ما قرار داده است.
وی بااشاره به افتخار آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان طی 8 سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و دفاع جانانه آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار است، آنها در مقابل دشمنی که مورد حمایت تمام ابرقدرت ها بود به پیروزی رسیدند.
معاون رییس جمهوری با ابراز خوشحالی از حضور در جمع تعدادی از این اسطوره های ماندگار مقاومت و ایثار ادامه داد: امروز در خدمت جانبازان عزیزی از بسیج مردمی و نیروهای نظامی هستیم که به همراه همسران و برخی از اعضای خانواده خود در این جلسه حضور دارند.
وی گفت: شش نفر از این افراد جانباز قطع نخاع گردنی هستند و یک نفر از آنها علاوه بر قطع نخاع، دو چشم خود را نیز در راه انقلاب داده است.
شهیدی خاطر نشان کرد: 26 نفر از این افراد جانباز بصیر و دو عضو قطع، سه نفر سه عضو قطع، سه نفر چهار عضو قطع و 11 نفر جانباز دو دست قطع هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به تدوین برنامه 5 ساله برای خدمت رسانی به ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به ایثارگران با حمایت های رییس جمهوری محترم امکان پذیر شده، هر چند معتقدیم که فداکاری های جانبازان بزرگوار قابل جبران نیست، اما می کوشیم به گونه ای بهتر در خدمت آنان باشیم.
وی ادامه داد: کوشیده ایم دیدار با ایثارگران را افزایش دهیم، به همراه رییس جمهوری به صورت مستمر به دیدار ایثارگران رفته ایم و خوشبختانه امروز این دیدارها در میان همه مسئولان فراگیر شده است.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه سال گذشته بیش از 420 هزار دیدار با ایثارگران داشته ایم، گفت: همچنین اردوهای متعدد زیارتی و سیاحتی برای آنها برگزار کرده ایم و در حال حاضر دو کاروان ویژه جانبازان در مراسم حج، نایب الزیاره همه مردم هستند.
وی خاطر نشان کرد: امروز هرچه داریم از آرامش و امنیت تا موفقیت در عرصه هسته ای، همه مدیون این عزیزان است، یکی از دغدغه هایی کلی کشور مسئله اشتغال فرزندان ایثارگران است که در این زمینه نیز تلاش کرده ایم، با ایجاد مشاغل و طرح های خوداشتغالی بخشی از این نیاز را پاسخ دهیم.
شهیدی ادامه داد: در همین راستا در سال 93 از هزاران فرزند ایثارگر جویای کار، 10 هزار و 145 نفر در دستگاه های اجرایی استخدام و هشت هزار و 118 نفر نیز به صورت خوداشتغالی از حمایت شغلی و تسهیلات اشتغال بنیاد بهره مند شده اند.
وی با تاکید بر فداکاری های همسران جانبازان گفت: برای خدمات رسانی به همسران و فرزندان این افراد برنامه ریزی هایی انجام داده ایم و همچنین نیاز به برنامه ریزی های بیشتری نیز داریم. به گفته شهیدی، اولین قدم برای خدمت رسانی به همسران جانبازان 70 درصد صدور کارت ایثارگری برای آنها بود.
۹۴/۰۶/۳۱
مدیرسایت

نظرات  (۱)

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۴ بیمه ایران91 سهمیه
با سلام . حاج آقا شهیدی بنده یکی از جانبازان شیمیایی در دوران دفاع مقدس میباشم شش نفر از خانواده ام نیز شیمیایی شدند وپدر ومادرم از جانبازان شیمیایی از کار افتاده کلی می باشند، سه ساله بنده وچند تا از فرزندان شهدا از طریق بنیاد شهید به بیمه ایران جهت استخدام معرفی شدیم ولی هنوز بلاتکلیفیم با این وضعیت جسمی و روحی چندین بار به تهران بیمه ایران و سازمان مدیریت مراجعه کردیم ولی سازمان میگه که بیمه تعلل میکنه هر چه به بیمه مراجعه یا تماس میگیریم جواب درستی به ما نمیده و باعث ناراحتی خود و زن وبچه و پدر ومادرهامون شدند،جناب آقای شهیدی عاجزانه از خود شما تقاضا دارم به خاطر حقی که به گردن مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم تکلیف مارو روشن کنید وما رو از این ناراحتی در بیارید.باتشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی