---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ

۱

شهریور؛ آزمون‌استخدامی‌آموزش‌وپرورش

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و پرداخت معوقات فرهنگیان در شهریورماه خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، علی‌اصغر فانی در حاشیه شانزدهمین نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده با مشاوران دستگاه‌های اجرایی، در جمع خبرنگاران درباره مجوز استخدام در آموزش و پرورش گفت: متقاضی 10 هزار نفر نیروی دارای مدرک لیسانس به بالا هستیم که در دانشگاه فرهنگیان در یک دوره یکساله مهارت‌های معلمی را طی کنند، در عین حال به 10 هزار نیروی دارای مدرک دیپلم برای جذب در این دانشگاه هستیم.

وی ادامه داد: در صورت ارائه مجوز برای جذب این نیروها، امیدواریم شهریور ماه بتوانیم آزمون استخدامی برگزار کنیم.

فانی در پاسخ به این سوال که ممکن است این آزمون در قالب آزمون دستگاه‌های اجرایی برگزار شود، گفت: ترجیح می‌دهیم، آزمون مستقل انجام دهیم، ممکن است این آزمون زودتر از شهریور ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه سه عامل رشته، جنسیت و محل زندگی در این آزمون موثر است، افزود: حداکثر سن 30 سال از شروط این آزمون است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرداخت معوقات فرهنگیان اظهار داشت: طی ارسال چند نامه به سازمان مدیریت از آن سازمان درخواست تخصیص اعتبار برای پرداخت معوقات فرهنگیان را داشتیم تا بتوانیم از شرمندگی همکاران در بیاییم.

وی درباره زمان پرداخت معوقات فرهنگیان ادامه داد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای این مهم اواخر شهریور ماه وعده گرفتم، اما چون تصمیم نهایی با بنده نیست، قول قطعی برای پرداخت این معوقات را نمی‌دهم. 150 میلیارد تومان معوقات سال 93 و 1500 میلیارد تومان معوقات سال 94 است.

فانی در پایان از پرداخت معوقات حق التدریس‌ها تا پایان شهریور ماه خبر داد.

۹۵/۰۵/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۱)

با سلام یعنی دیپلم هم میخواد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی