---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

۰

ساری - ایرنا - شماری از مربیان پیش دبستانی در ساری با حضوردر محل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران خواستار تعیین تکلیف وضعیت خودشان شدند.


به گزارش ایرنا این عده که تعداد آنها حدود یکصد نفر بود روز چهارشنبه با حضور در مقابل آموزش و پرورش استان مازندران از مسوولین این نهاد خواستند که وضعیت آنها را در آستانه سال تحصیلی جدید مشخص کنند.
گفته می شود این عده در سال گذشته در مراکز پیش دبستانی مشغول فعالیت بودند و برخی از آنها سابقه بیش از 10 سال را نیز دارند.
جبار کوچکی نژاد نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با اشاره به اینکه مراکز آموزش و پرورش حق استفاده مجدد از بازنشستگان را به منظور تامین نیاز حق التدریسی خود ندارند افزود:نیروهای پیش دبستانی وخرید خدمتی(شرکتی)که شرایط احراز را دارند دراولویت استخدام در وزارت آموزش وپرورش هستند و این وزارتخانه تعهد داده این نیروهای را ساماندهی نماید.
وی با اعلام اینکه جذب نیروی بازنشسته بصورت حق التدریس تخلف می باشد گفت:تمامی نیروهای پیش دبستانی وشرکتی بصورت حق التدریس جذب می شوند و وزراتخانه هیچ مشکل بودجه ایی در این خصوص ندارد.
کوچکی نژاد با اشاره به اینکه آموزش وپرورش در بخش آموزش ابتدایی و فنی وحرفه ای به نیروی انسانی نیاز دارد، گفت: استخدام 5هزار نیرو در آموزش وپرورش باید از میان نیروهای پیش دبستانی و شرکتی باشد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید به بیش از 30 هزار نیرو نیاز دارد، اظهار داشت: این نیروها به ویژه در بخش ابتدایی و هنرستان های فنی و حرفه ای مورد نیاز هستند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مطابق قانون مصوب مجلس، آموزش و پرورش هر زمان که به نیروی انسانی نیاز دارد، اگر از میان نیروهای پیش دبستانی و شرکتی بتواند نیروها را تامین کند، موظف است تا اقدام به جذب این افراد کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح شروط قانونی این مصوبه گفت: با توجه به قانون تعیین و تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی، وزارت آموزش و پرورش مکلف است مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی را که با آموزش و پرورش همکاری داشته اند، در جهت تأسیس نیروی حق التدریس با توجه به رشته تحصیلی (حداقل کاردانی)، جنسیت، نیاز منطقه ای و سنوات همکاری با آموزش و پرورش به کار گیرد. بار مالی ناشی از این امر در حد سقف حق التدریس سالانه از محل حق التدریس کارکنان رسمی آموزش و پرورش و خروج بازنشستگان تأمین می شود؛ بدیهی است به کارگیری این نیروها الزامی برای استخدام رسمی نیست. این قانون از تاریخ اول مهر 1394 لازم الاجرا است.
بیش از 500 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در مازندران تحصیل می کنند.ک
۹۴/۰۶/۲۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی