---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ق.ظ

۰


رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری کشور: ثبت نام آزمون استخدامی از اوایل هفته آینده انجام می‌شود.




خبر مورخ 25 دی 1397

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ششمین آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی در اسفند ماه امسال برگزار می شود. بر اساس آگهی‌هایی که تاکنون نهایی شده است حضور حدود ۲۰دستگاه اجرایی و جذب حدود۴۳۰۰نفر قطعی شده است و چند دستگاه دیگر نیز تا چند روز آینده ظرفیت خود را اعلام می کنند و ظرفیت جذب در این آزمون حدود ۵ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور دکتر علی اله قنبری، رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور  تصریح کرد: از اوایل هفته بعد ثبت نام برای آزمون شروع می شود. متقاضیان شرکت در آزمون باید براساس ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوی شرایط عمومی، مانند سلامت جسمی و روانی، ایرانی بودن، مدرک تحصیلی دانشگاهی،گواهی پایان یا معافیت از خدمت برای آقایان و سایر شرایطی که در دفترچه آزمون آورده می­شود و همچنین شرایط اختصاصی که برخی از شغل‌محل ها دارند را دارا باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.

وی در رابطه با سهمیه ها در آزمون افزود: برخی از شغل‌محل‌ها نیازی به مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارند و متقاضیان می توانند با مدرک تحصیلی دیپلم در آزمون شرکت نمایند که این بخش مختص فرزندان شاهد می‌باشد. در رابطه با سهمیه در آزمون هم اینگونه است که طبق قانون۲۵درصد سهمیه برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است، ۵درصد از سهمیه برای بخش دیگری از ایثارگران و همچنین ۳درصد از سهمیه نیز برای معلولین در نظر گرفته شده است.

رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور  تصریح کرد: با توجه به نظرات دیوان عدالت اداری و هیئت عمومی دیوان به دلیل رعایت عدالت استخدامی،بصورت عام در این ازمون گزینه بومی بودن برای شرکت در ازمون حذف شده است تا متقاضیان در فضای رقابتی آزاد بتوانند در آزمون شرکت کنند و هر کس که شرایطش را دارد بتوانند پس از قبولی در آزمون کتبی و بعد از سپری کردن  مصاحبه و سایر مراحل استخدامی به استخدام دستگاه‌های اجرایی در آیند.

دکتر قنبری در پایان تصریح کرد: داوطلبین دقت نمایند که در زمان ثبت نام در آزمون اطلاعاتی که خواسته شده است را به دقت وارد نمایید و مدارک خواسته شده را به درستی بارگذاری کنند، چون مبنای صدور کارت ورود به جلسه آزمون و سایر مراحل استخدامی تا مرحله نهایی برای جذب متقاضیان این اطلاعات می باشد به همین دلیل سعی کنند اطلاعات را دقیق وارد نمایند تا با شکل مواجه نشوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی