---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

۱

 استخدام نیروهای جدید در بدنه ورزش و جوانان، کم‌توجهی برخی فرمانداران به بخش ورزش و نیز پلمب برخی باشگاه‌های بدنسازی مورددار از مهم‌ترین پاسخ‌های مدیرکل ورزش و جوانان به سؤالات خبرنگاران بود.

خبرگزاری فارس: از کم‌توجهی فرمانداران به ورزش تا تعطیلی باشگاه‌های مسئله‌دار به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نشست خبری بعد از ظهر امروز مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با نمایندگان رسانه‌های گروهی این استان با پرسش‌های متنوع و مختلف خبرنگاران به ویژه در حوزه ورزش همراه بود.
در این جلسه حامد جولایی در واکنش به اظهارات یکی از خبرنگاران که از وی خواسته بود تا از انتقاد اهالی رسانه ناراحت نشود، گفت: از انتقاد گلایه‌ای ندارم، اما باید به گونه‌ای باشد که در نهایت به سود ورزش تمام شود.
 وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر کمبود نیروی انسانی در اداره‌کل از استخدام و آغاز فعالیت 54 نیروی جدید در این مجموعه از بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: در بخش ورزش بانوان مشکلات اساسی داریم. مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با گلایه از اینکه در بخش ورزش بانوان هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود، به وجود استعدادهای فراوان در این بخش اشاره کرد و افزود: معمولا رؤسای هیئت‌های ورزشی در بخش بانوان ورود نمی‌کنند.
 جولایی در پاسخ به پرسشی پیرامون برنامه اداره‌کل برای تغییر نگاه مسئولان سایر دستگاه‌ها به ورزش اظهار کرد: خوشبختانه استاندار نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد اما این نگاه در برخی مسئولان دیده نمی‌شود. وی تصریح کرد: در حالی که فرمانداران سنندج، مریوان و فرماندار قبلی سقز به ترتیب 2.8 میلیارد تومان، 1.9 میلیارد تومان و 2.5 میلیارد تومان به ورزش اختصاص داده بودند، متأسفانه فرمانداران شهرهایی چون سروآباد، دیواندره و بیجار تنها 100 میلیون، 130 میلیون و 300 میلیون تومان به این بخش اختصاص داده‌اند.
 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با گلایه از اینکه برخی فرمانداران در تقسیم بودجه برای ورزش استان ضعف داشته‌اند، گفت: این در حالی است که سهم ورزش از اعتبارات استانی تنها 156 میلیارد تومان است. جولایی در پاسخ به پرسشی پیرامون نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی و استفاده از مواد نیروزا، گفت: این موضوع تنها وظیفه ما نیست و اماکن و بهداشت نیز باید رصد کنند.
وی از معرفی چند باشگاه بدنسازی به اداره اماکن در رابطه با تخلفاتی از قبیل استفاده از مواد نیروزا خبر داد و گفت: منتظر اقدام آنها برای تعطیلی این باشگاه‌ هستیم. مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در خصوص فعالیت باشگاه ورزشی شهرداری نیز گفت: بارها به مسئولان شهرداری گفتیم تا اگر می‌خواهند به ورزش کمک کنند ما را نیز در جریان بگذارند، ضمن آنکه خواسته ما حمایت شهرداری از برخی رشته‌ها در ورزش است که قابلیت کشاندن تماشاچی به داخل سالن را دارند. جولایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال استعفای رئیس هیئت فوتبال استان، از پاسخ صریح به این سؤال خودداری و تنها به تأکید بر لزوم حضور نیروهای توانمند برای جایگزینی رئیس کنونی هیئت در صورت کناره‌‌گیری بسنده کرد.
وی با اشاره به اینکه 8 درصد از اعتبارات استانی ادارات ورزش و جوانان کاهش یافته و به فدارسیون‌ها تزریق شده است، بار دیگر از کنار رفتن حتمی برخی از رؤسای هیئت‌های ورزشی تا پایان سال جاری سخن گفت. مدیرکل ورزش و جوانان کردستان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر علت وجود انحصار در برگزاری برنامه‌های حوزه جوانان توسط عده‌ای خاص گفت: ما تنها می‌توانیم با سمن‌هایی همکاری کنیم که از سوی وزارت ورزش و جوانان مجوز داشته باشند و با سایرین نمی‌توانیم کار کنیم وانتقاد شما نیز ناظر بر همین موضوع است.

نظرات  (۱)

۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۸ محمد از فارس
تعجب دارم پس چطور اول دم از چابک سازی دولت می زدند اما حالا میگن که باید سالانه 12هزارنفر استخدام کنیم. اینا یه چیزیشون میشه ها!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی