---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

۱

شیراز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: آن دسته از فرمانداران و بخشداران استان که قصد دارند در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یابند بنا به دستور وزیر کشور باید تا اول اسفندماه امسال از مقام خود استعفا دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احد جمالی، عصر چهارشنبه در نهمین گردهمایی فرمانداران استان در شیراز افزود: وزیر کشور دستور این کار را صادر کرده و نیروهای وزارت کشور که قصد دارند در انتخابات پیش رو حضور یابند باید بر اساس این دستورالعمل اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص نیروهای استخدامی سال 91 هم گفت: بر اساس قولی که دولت داده این نیروها از بهمن و اسفند امسال شروع به کار خواهند کرد.

جمالی، خواستار توجه مسوولان به استفاده از ظرفیت صندوق نوآوری و شکوفایی شد و افزود: این صندوق بعد از صندوق توسعه ملی برخوردارترین صندوق است اما کمتر از ظرفیت آن استفاده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس اظهار کرد: دانشگاهیان، نخبگان و مخترعان می توانند با ارائه طرح ها، نوآوری ها و اختراعات خود از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

وی اضافه کرد: آن دسته از طرح ها و برنامه هایی که از نوآوری و خلاقیت برخوردار باشند، پس از طرح و بررسی در کارگروهی که کارشناسان در آن حضور دارند در صورت تایید، جهت دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی می شوند.ک/2

نظرات  (۱)

خدا کنه همه چی جور در بیاد و ما هم بریم سر کار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی