---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

۳

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار میلیارد تومان پروژه و طرح عمرانی اقتصادی و اشتغالزا در مناطق مختلف استان درحال اجرا است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش امروز در تشریح عملکرد یک ساله خود در شبکه سبلان اردبیل اظهار کرد: ما هم راستا با سیاست‌های دولت یازدهم در توسعه سیاسی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی گام‌های جدی برداشتیم و از آنجایی که مشکلات اقتصادی نمود بیشتری یافته و بیش از 50 هزار نفر در استان بیکار هستند اولویت اول را به توسعه اقتصادی گذاشته‌ایم.

وی گفت: برای توسعه اقتصادی استان باید چند کار مهم و زیربنایی را انجام دهیم که در راستای اشتغال و توسعه اقتصادی با همراهی خوب سرمایه‌گذاران اعم از دولتی شبه دولتی و بخش خصوصی برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شده است.

خدابخش ممنوع بودن هر گونه سرمایه‌گذاری‌های دولتی را در استان‌ها بر اساس اصل 44 قانون اساسی یادآور شد و گفت: ما در یک سال گذشته چه در استان اردبیل و چه با سفر به مرکز کشور شاهد جذب سرمایه‌گذاران اعم از شبه دولتی و بخش خصوصی بودیم به طوری که حمایت از سرمایه‌گذاران توسط تمام دستگاه‌های اجرایی فضایش آماده شده است.

استاندار اردبیل افزود: خروجی این حرکت موثر را تحرک اقتصادی استان و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای بیش از 50 هزار نفر بیکار این استان که اغلب فارغ‌التحصیل دانشگاه هستند بیان کرد و گفت: در حال حاضر 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان اردبیل در حال انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این سرمایه‌گذاری‌ها به ثمر بنشیند.

10 برابر شدن اعتبارات عمرانی در اردبیل

رئیس شورای اداری استان اردبیل در مورد توزیع اعتبارات گفت: در دو سال گذشته به طور متوسط سالانه 40 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان اردبیل انجام شده که امسال این رقم به 400 میلیارد تومان افزون شده است.

وی از 10 برابر شدن اعتبارت عمرانی استان به نسبت سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در سایه فعال شدن پروژه‌های عمرانی و اقتصادی نظیر سد گیوی، اراضی پایاب دشت فتحعلی و خدا آفرین، بیمارستان ترومای اردبیل و ... از کارگران گرفته تا مهندسان تکنسین‌ها صاحب فضای کار و درآمد شدند.

شازند اراک برای تصویب پتروشیمی 200 میلیارد تومان آورده به میدان می‌آورد

استاندار اردبیل در مورد پروژه پتروشیمی اردبیل گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه 25 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از 545 میلیون دلار اعتبار نیاز است تا این کارخانه راه‌اندازی شود.

خدابخش با بیان اینکه هیچ یک از بانک‌های عامل به تنهایی قادر به تامین این اعتبارات نیستند گفت: قرار بود برای پرداخت این تسهیلات کنسرسیوم بانکی با حضور مدیران  و مسئولان سه بانک صادرات، توسعه صادرات و رفاه شکل بگیرد که این کار انجام شده و به زودی قرارداد نهایی کنسرسیوم بانکی به صندوق توسعه ملی ارسال می‌شود تا روند پرداخت 545 میلیون دلار فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین پتروشیمی اردبیل را کارخانه شازند اراک با 15 درصد آورده است و آن را اجرایی و عملیاتی می‌کند.

سرمایه‌گذاری سالانه 750 میلیارد تومان در آب و خاک مغان

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور مقرر شده است 83 هزار هکتار از اراضی شمال این استان که عمدتا مربوط به پارس‌آباد و بیله‌سوار است از دیم به آبی تبدیل شود گفت: قرار است از محل صندوق توسعه ملی و با موافقت مقام معظم رهبری برای پروژه پایاب سدخداآفرین با همکاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی یک میلیارد دلار پرداخت شود که بیش از 3 هزار میلیارد تومان آن در اجرای پروژه‌‌های شمال استان سرمایه‌گذاری می‌شود.

خدابخش افزود: به مدت چهار سال و هر ساله 750 میلیارد تومان به همت امور آب و جهاد کشاورزی سرمایه‌گذاری شده و بیش از 82 هزار هکتار اراضی آبی به کشت و صنعت جدید ارسال می‌شود.

طلب پیمانکار سد بفراجرد و کوثر پرداخت شده است

استاندار اردبیل در مورد پروژه سد کوثر گفت: این پروژه 15 میلیارد تومان طلب پیمانکار داشته که امسال نیز 16 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده بود که ما از معاون راهبردی رئیس جمهور خواستیم به صورت جداگانه هم طلب پیمانکار سد کوثر و هم بفراجرد را جداگانه پرداخت کند تا با اعتبار امسال بتوانیم هر دو سد را به مرحله آبگیری برسانیم که درحال حاضر هر دو پروژه روند اجرایی خوبی دارند.

سد امارت با 50 دستگاه ماشین‌آلات سنگین فعال شده است

رئیس شورای اداری استان از همت سرمایه‌گذار پروژه شیرآلات قهرمان در گرمی برای فعال کردن این پروژه خبر داد و گفت: تاکنون سرمایه‌گذار این کارخانه 6 الی 7 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و خواسته او تامین زیرساخت‌های مورد نیازبه ویژه آب و گاز بوده که تاحدود زیادی این زیرساخت‌ها تامین شده است.

خدابخش تصریح کرد: در گرمی تکمیل سد امارت که قادر است تا 15هزار هکتار اراضی را از دیم به آبی تبدیل کند درحال اجرا است که 360 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امسال ردیف اعتباری آن حدود یک میلیارد تومان است.

استاندار اردبیل افزود: قرار شده است از ردیف سد مرزی به این پروژه 100 میلیارد اعتبار درج شود به طوری که هم اکنون بیش از 50 درصد ماشین‌آلات سنگین توسط پیمانکار در این پروژه فعال شده است.

گردشگران باید پول هزینه کنند

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در شهر سرعین تامین برخی از زیرساخت‌ها نظیر ساخت هتل پنج ستاره توسط یکی از سرمایه‌گذار آغاز شده است گفت: ما یک افق روشن و خوبی را برای توسعه گردشگری در سرعین پیش‌بینی کردیم.

خدابخش هزینه کرد گردشگران و مسافران را در شهر توریستی سرعین کمتر از میانگین استاندارد جهانی اعلام کرد و گفت: هر مسافر و گردشگری حدود سه میلیون تومان باید در شهر مقصد هزینه کند که کمتر از 10 درصد آن هم اکنون تحقق یافته است که امیدواریم در سرعین گردشگران داخلی و خارجی با هزینه‌های خوب صنعت گردشگری را رونق بدهند.

منطقه ویژه اقتصادی نمین صاحب انبار و کارخانه‌های متعدد می‌شود

استاندار اردبیل در مورد چهارخطه کردن محور اردبیل ـ مشگین‌شهر گفت: 120 میلیارد تومان برای این پروژه در مدت دو سال هزینه شده که با اجرای آن شاهد کاهش تصادفات و مرگ و میرهای جاده‌ای خواهیم بود.

خدابخش به منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و یادآور شد: این منطقه از سال 89 مصوب شده و ما نیازمند یک سرمایه‌گذار بودیم تا در این منطقه با توجه به توانمندی‌های وجود دارد کار اجرایی را انجام دهد.

رئیس شورای اداری استان از اعلام آمادگی شرکت شاهد برای سرمایه‌گذاری درا ین منطقه خبر داد و گفت: 2 هزار هکتار اراضی برای این پروژه در سفر اخیر رئیس سازمان امور اراضی کشور پیشنهاد و مصوب شد و امیدواریم هر چه سریع‌تر این منطقه با ظرفیت عظیم احداث انبارهای مختلف و همچنین راه‌اندازی کارخانه فعال شود.

خدابخش در مورد منطقه گردشگری بروجلو نیر گفت: برای فعال کردن این منطقه سرمایه‌گذار طرح یک میلیارد تومان هزینه کرده و بخش زنان این آب گرم راه‌اندازی شده و قرار است در یک مجموعه 110 هکتاری آب گرم آقایان و همچنین هتل، هتل کابین پیست اسب سواری و سایر مجموعه‌های تفریحی و توریستی و فرهنگی راه‌اندازی شود.

ذوب آهن اردبیل با 700 میلیارد تومان اعتبار توسط پیمانکار خارجی تکمیل می‌شود

خدابخش پیش نیاز توسعه اقتصادی استان را در قدم اول آرامش روانی بیان کرد و گفت: ما در یک سال گذشته سعی کردیم تا به دور از حاشیه‌سازی‌ها کارها و پروژه‌های زیربنایی را به انجام برسانیم که  در قدم دوم از دستگاه‌ای اجرایی خواسته‌ایم تا فرایند جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران را تسهیل بخشند.

استاندار اردبیل سومین پیش نیاز را در این زمینه تامین زیرساخت‌هایی‌ همچون راه، راه‌آهن، فرودگاه، آب، برق، گاز و .. اعلام کرد و گفت: راه آهن اردبیل به هزار میلیارد اعتبار نیاز داشت که تاکنون 300 میلیارد تومان آن سرمایه‌گذاری شده بود اما برای تکمیل این پروژه 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار دولت یازدهم در اردبیل به سفر رئیس جمهور و اختصاص 207 میلیون یورو معادل 700 میلیارد تومان برای تکمیل راه‌آهن اردبیل از طریق فاینانس خارجی اشاره کرد و افزود: قرار است یک پیمانکار خارجی این پروژه را با انتخاب وزارت راه و شهرسازی تکمیل کند.

خدابخش به تصویب نهایی راه‌اندازی پارک علم و فناوری منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد تجاری شمال استان به عنوان اقدامات زیربنای در  ماه‌های اخیر تاکید و گفت: با توجه به اینکه مجلس و دولت در راه‌اندازی مناطق آزاد با محدودیت‌ها روبه‌رو بوده ما در امتداد منطقه آزاد ارس سعی کردیم تا مجوز لازم را برای الحاق شمال استان به این منطقه فراهم کنیم که انتظار می‌رود با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی این روند سرعت پیدا کرده و تقویت شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان محدوده فعالیت منطقه آزاد تجاری را 120  کیلومتر بیان کرد و گفت: امیدواریم این فرایند بیش از گذشته به توسعه و رونق تجاری و اقتصادی استان اردبیل منجر شود.

وی در مورد کارگران فصلی شهرداری افزود: ما در عین تاکید بر تامین امنیت شغلی این فرایند به جذب نیرو را به صورت فصلی در شهرداری‌ها لازمه اجرای برخی از طرح‌ها و انجام امور می‌دانیم ولی امیدواریم به تدریج با خارج شدن نیروهای بازنشسته زمینه جذب این افراد فراهم شود.

جواب همه نامه‌ها در سفر رئیس جمهور را می‌دهیم

مقام عالی دولت در استان اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور نامه‌ها و درخواست‌های مردم از طریق سامانه سامد دریافت شد که بیشترین آنها تقاضای اشتغال و کمک‌های مالی بوده که قرار است به همه این درخواست‌ها چه مثبت و چه منفی جواب داده شود.

مسکن مهر در استان اردبیل شرایط حادی ندارد

استاندار اردبیل در مورد تکمیل واحدهای مسکن مهر گفت: دولت قرار بوده با تامین زمین و پرداخت تسهیلات مردم را با پرداخت هزینه‌ها صاحب خانه کند که این کار با همت برخی از تعاونی‌ها که تخصصی در ساخت و ساز نداشتند با تاخیر و برخی گره‌های کور روبه‌رو شده و از سویی گرانی‌های اخیر نیز به قیمت تمام شده بالای مسکن دامن زده است به طوری که به رغم پرداخت تسهیلات 25 تا 30 میلیون تومانی بانکی و آورده اشخاص هنوز بسیاری از این واحدها تکمیل نشده است.

خدابخش با بیان اینکه هنوز بسیاری از واحدها از زیرساخت‌های لازم و نیازهای اولیه همچون مدرسه، مسجد و درمانگاه برخوردار نیستند گفت: ما بسیار تلاش کردیم تا در کمک به مردم سطح تسهیلات را افزایش دهیم اما دولت تاکنون 10 تا 15 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها در مسکن مهر ترزیق کرده است.

رئیس شورای مسکن استان افزود : تنها 4 هزار نفر از صاحبان این واحدها، واحدهای خود را دریافت کرده‌اند ولی با وجود مشکلات حاد مسکن مهر و سایر مشکلات مسکن مهر در این استان بسیار اندک ا ست.

شرمنده استخدامی‌ها هستیم

وی در مورد جذب قبول شدگان در استخدامی استانداری گفت: هزار نفر دراستان اردبیل با قبولی در این استخدام برایشان حق ویژه ایجاد شده بود اما ما در این یک سال در حق این افراد شرمنده آنها شدیم و به رغم ایجاد شوق رغبت در جذب ادارات قرار شده است از اسفند ماه و یا نهایت از فروردین ماه با تامین اعتبار این استخدامی‌ها شاهد جذب و مشغول به کار آنها باشیم.

احیای بافت تاریخی اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران داخلی

استاندار اردبیل در مورد احیای بافت تاریخی و با ارزش و سنتی اردبیل به ویژه حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: هیچ مجوزی برای ساخت و ساز با ارتفاع بیش از هفت متر دراطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی که به ثبت جهانی رسیده داده نمی‌شود و ممنوعیت برای مجوز در طبقات پایینی در حریم این مجموعه اعمال می‌شود.

خدابخش از اعلام امادگی یک شرک سرمایه‌گذاری برای بهسازی و نوسازی حریم بقه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیل خبر داد و گفت: امیدواریم این حرکت به شکل مناسب به انجام برسد تا هویت و تاریخ فرهنگی حفظ شود.

هیاهوی اخیر به نقل از بنده را کذب محض می‌دانم

خدابخش درمورد شایعه اخیر مبنی بر ایجاد و محدودیت برای ادامه تحصیل دخترم گفت: این موضوع که در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها خارجی و داخلی بازتاب داشت از بن و اساس وجود نداشته و افرادی که اظهارات بنده را دریکی از خبرگزاری‌ها نقل کرده بودند با حذف قبل و بعد از سخنان بنده اظهارات کذبی را مطرح کرده بودند که به هیچ وجه چنین موضوعی صحت نداشته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: بنده مطابق قانون اساسی کشور بر این باورم که زنان و مردان در یک حق و حقوق مساوی می‌توانند در مدارس و دانشگاه تدریس کنند و حتی در شورای آموزش و پرورش بنده اعتباری را برای حمایت از دختران و پسران در آستانه کنکور که وضع مالی خوبی نداشتند اما حضور درکلاس کنکور دلخواهشان بود اختصاص دادم.

رئیس شورای اداری استان  تحصیل دختران را در مقاطع ارشد و دکتری از این استان مورد تحسین قرار داد و گفت: ما حتی برای دانشگاه فرهنگیان در تدریس دختران 15 هکتار زمین پیش‌بینی کردیم تا یک مجموعه فاخری احداث شود.

وی سخنان مطرح شده در برخی از خبرگزای و سایت‌ها را سخنان کذب و بی پایه و اساس بیان کرد و گفت: بنده از اول گفته‌ام که به دنبال حاشیه‌سازی نیستم اما عده‌ای به دنبال جنجال آفرینی و ماجرایی جویی هستند که هیچ وقت جواب آنها را نخواهم داد.

هفته فرهنگی اردبیل در تهران برگزار می‌شود

استاندار اردبیل توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه اقتصادی بیان کرد و گفت: امروز دراین استان برنامه‌های خوب فرهنگی و هنری بر اساس تفسیر قرآن، هیئت‌های مذهبی، تئاتر، نمایش، تعزیه و کنسرت‌های موسیقی با حضور جوانان برگزار می‌شود که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدابخش در پایان سخنان خود  از تدوین دایرة‌المعارف اردبیل و برگزاری روز اردبیل و گرامیداشت هفته‌ای به این نام خبر داد و گفت: سوم دی ماه هفته فرهنگی اردبیل با همکاری شهرداری تهران در برج میلاد و برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و معرفی توانمندی‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

نظرات  (۳)

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۱ علی لرستانی
سلام مدیرمحترم شماروبخدا اگه میتونید یه خبرازنماینده هابگیرید اعلام کنید بهشون بگید که ازنوبخت خواهش کنن هرچه سریعتر یه نامه کتبی به استانداریها و دستگاهها بدن تااینقد اذیتمون نکنن همش میگن تاازتهران نامه نیادتکلیفتون معلوم نمیشه مخصوصا مخصوصا شروع بکارمون حتما تااسفندباشه نندازنش سال بعد
باتشکر
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ مازندران بهزیستی
راستی بچه ها زور بزنید اسفند بشه نذارید بندازند فروردین
چون قولشون قول نیست
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۲ مازندران بهزیستی
اردبیلیای پیگیر افرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن به شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی