---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

۰


زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان گفت: در صورت انجام کارها به شکل برنامه ریزی و پیش بینی شده پتروشیمی زنجان تا سه و نیم سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و افزود: یکی از مسائلی که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح شد در خصوص تامین تسهیلات ارزی و ریالی پروژه پتروشیمی بود که مسائل مدیریتی حل شود.

وی اظهار داشت: پتروشیمی یک مجموعه خصوصی است و هیئت مدیره باید متقاضی دریافت تسهیلات باشد و آورده شرکت تامین کند.

استاندار زنجان گفت: مشکل اصلی پتروشیمی تسهیلات بانکی و ارزی نیست بلکه مشکل اصلی این پروژه تامین منابع ریالی است که آورده سهامداران است.

انصاری تاکید کرد: برای دریافت تسهیلات باید حداقل یک‌سوم آورده توسط سهام‌دار تامین شود و این در حالی است که بیش از ۶۰ درصد از سهام‌داران این شرکت سهامداران خرد هستند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته شرکت جدیدی وارد فعالیت شده و پیش بینی کرده ایم بتواند بیش از ۲۷ درصد سهام عمده پتروشیمی زنجان را در اختیار گرفته و منابع مورد نیاز آورده سرمایه‌گذاران را تامین کند. اگر فرآیند کار به خوبی طی شود پتروشیمی تا سه و نیم سال آینده به بهره برداری می رسد.

انصاری به بحث پروژه دو خطه کردن راه آهن تهران به زنجان اشاره کرد و گفت: در طول آبان ماه سالجاری مناقصه قطعه کرج به قزوین انجام شده است. مطالعات قطعه زنجان به قزوین انجام شده و به خاطر منابع مالی بازنگری می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زیرساخت‌ها در کنار خط فعلی انجام می‌شود هزینه‌های تملک تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و علاوه بر آن به دنبال تامین فاینانس برای اجرای این طرح هستیم.

استاندار زنجان یاد آورشد: با اجرای این پروژه سرعت انتقال بار و مسافر به تهران را افزایش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر خود اعلام کردند روستاهای بالای ۲۰ خانوار در زنجان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. نحوه اجرای این پروژه این گونه است که شرکتی که طرح را اجرا می کند سرمایه را می آرد و بعد از اتمام دولت هزینه اتمام کار را به او می دهد.

وی افزود: در این راستا تا پایان سال ۹۵ تعداد ۳۰ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

استاندار زنجان به بحث اعتبارات عمرانی استان زنجان اشاره کرد و افزود: اعتبارات عمرانی در سالجاری نسبت به سال گذسته رشد خوبی داشته است و تا پایان سال در مجموع بهتر خواهد شد و به ۹۰ درصد می رسد.

انصاری افزود: اعتبارات عمرانی نه ماه نشده ۷۲ درصد تخصیص یافته و تا پایان سال اعتبارات عمرانی به ۹۰ درصد می رسد.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین سال است که اعتبارات عمرانی به ۹۰ درصد تخصیص می یابد.

انصاری به عزل شهردار زنجان از طرف شورای شهر زنجان اشاره کرد و افزود: فرماندار و دفتر امور شهری و شورای شهر به روند مراحل استیضاح شهردار اشکالاتی را وارد کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس قانون کسانی که به مصوبات شورا اعتراض دارند دو هفته مهلت دارند تا اعتراض خود به این مصوبه اعلام کرده ولی در صورت عدم وصول اعتراض مصوبه عملیاتی می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: در صورت عدم رفع اختلافات موجود موضوع به شورای حل اختلاف ارسال و تصمیم‌گیری نهایی در آنجا صورت می گیرد. در این شورای حل اختلاف ۵ نفر حضور دارند که استاندار رئیس، دو نفر از نمایندگان مجلس و دو نفر هم از اعضای شورای شهر هستند.

انصاری افزود: این روند قانونی در مورد استیضاح و عزل شهردار زنجان هم طی می‌شود. در صورت اثبات عدم رعایت روال قانونی در این پروسه، فرآیند استیضاح و عزل شهردار بعد از بررسی شورای حل اختلاف متوقف می شود.

وی ادامه داد: مدت زمان‌ در نظر گرفته شده برای اعتراض و فرصت داده شده برای اصلاح یا ارسال به مرجع رسیدگی سه ماه است.

وی به فعال بودن پروژه‌های عمرانی در اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: تخصیص بودجه‌های عمرانی در تکمیل پروژه‌هایی مانند آب و راه روستایی نقش مهمی دارد و تامین اعتبار به پروژه ها باعث توسعه اقتصاد استان می شود.

استاندار زنجان گفت: دولت و به تبع آن استان‌ها به اندازه بودجه موجود می‌توانند پروژه عمرانی اجرا کنند.

انصاری یاد آورشد: دولت به پروژه هایی که درصد پیشرفت بالایی دارند اعتبار تخصیص می دهد.

وی با تاکید بر لزوم اتمام پروژه های عمرانی در استان افزود: پروژه‌‌های نیمه تمام در استان بین ۱۴ تا ۱۶ سال به اتمام می رسند ولی در بررسی های صورت گرفته در کشور پروژه ها در طی ۲۴ سال به اتمام می رسند.

وی با اشاره به مسئله استخدام نیروی انسانی در استان گفت: استخدام نیروی انسانی یک موضوع ملی است و همه تصمیمات این حوزه جز ساماندهی استانی آن در مرکز کشور انجام می‌شود.

استاندار زنجان به برنامه‌ دولت برای تغییر وضعیت نیروهای انسانی شرکت کننده در آزمون استخدامی اشاره کرذ و گفت: افرادی که در آزمون قبول شده اند از سال ۹۴ استخدام می شوند.

انصاری همچنین در خصوص پاسخ به درخواست‌های مردمی در سفر رئیس جمهور افزود: این نامه و درخواست‌ها به نهادهای ذیربط ارجاع داده می شود.

استاندار زنجان به انتقال پادگان اشاره کرد و گفت: ضلع شرقی پادگان باز می شود و سعدی شمالی به سد تهم وصل می شود.

انصاری گفت: طی سفر رئیس جمهور به استان به پروژه هایی که تا پایان سال ۹۴ به اتمام می رسند ۳۸۷ میلیارد تومان اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال  مردم استان برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام که تا پایان امسال به اتمام می‌رسد حدود ۲۴۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص می یابد و برای پروژه‌هایی که تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۴۷ درصد مطالعات مردم از فضای مجازی است گفت: با روند سریع تغییر تکنولوژی تغییراتی هم در مطالعات مردم ایجاد شده است و مردم به جای مطالعه کتاب از فضای مجازی استفاده می کنند.

انصاری گفت: ما متخصص ترین استفاده کننده بد از فضای مجازی هستیم و باید درست استفاده کردن از فضای مجازی فرهنگسازی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی