---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:تصویب قانون جامع حمایت از معلولین ضروری است

سنندج - ایرنا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرای قانون جامع حمایت از معلولین گفت: اگر این قانون که در روز جهانی معلولین در مجلس شورای اسلامی مطرح شد عملی شود بسیاری از مشکلات این قشر حل می شود.


به گزارش ایرنا' سالار مرادی' روز پنجشنبه در نشست اعضای انجمن ضایعات نخاعی استان کردستان در سنندج افزود: قانون حمایت از معلولین 16 ماده دارد که فراهم کردن شغل، مناسب سازی فضاهای شهری، تحصیل و آموزش رایگان و تامین هزینه های پیشگیری معلولان از جمله این مواد است.

به گفته وی سازمان بهزیستی متولی مناسب سازی ادارات و سازمان های دولتی نیست بلکه بهزیستی تنها ناظر طراحی ساختمان هاست و شهرداریها باید نسبت به رعایت موارد مربوط به معلولین در ساختمانهای اداری را نظارت کنند.

وی با اشاره به تزریق اعتبار 400 میلیارد ریالی در سفر وزیر بهداشت به استان کردستان گفت: امید است بتوانیم تعدادی ویلچر برای معلولین استان از این محل خریداری کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، فراهم کردن بستر مناسب به منظور برگزاری جشنواره جامعه معلولین کشور را ضروری دانست.

او همچنین به معلولان استان کردستان قول داد پرداخت تسهیلات با کارمزد چهار درصد به آنان، تامین رایانه برای انجمن ضایعات نخاعی و سایر مشکلات آنان را پیگیری کند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به استخدام هزار و 450 نفر در دستگاه های اجرایی استان گفت: از این تعداد سهم استخدام معلولین استان در دستگاه های دولتی بر اساس قانون سه درصد استخدام معلولین، 24 نفر است و بیشترین سهم نیز مربوط به سازمان بهزیستی استان است.

صباح قریشی گفت: از مجموع هزار و 450 نفری که در دستگاه های دولتی استان استخدام می شوند 220 نفر انها سهم سازمان بهزیستی است.

وی گفت: مراحل استخدام این تعداد که آزمون استخدامی انها سال گذشته و توسط استانداری کردستان برگزار شد هم اکنون در جریان است و در صورت تامین اعتبار و تعیین ردیف بودجه از ابتدای سال اینده، اغاز بکار خواهند کرد.

وی فراهم کردن شغل و امکانات رفاهی برای معلولین ضایعات نخاعی را یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی دانست و گفت: مطالبات جامعه معلولین مطالبات منطقی و معقولی است اما امکانات سازمان بهزیستی کردستان نیز محدود است.

او اظهار کرد: سازمان بهزیستی می تواند برخی امور معلولین را پیگیری و اجرایی کند اما خرید ویلچر برای همه معلولین ضایعات نخاعی از توان این سازمان خارج است.

وی اضافه کرد : با توجه به اعتبارات موجود این سازمان در سال جاری تنها امکان خرید 15 ویلچر برقی برای معلولین ضایعات نخاعی استان وجود دارد.

در حال حاضر 283 نفر از معلولین ضایعات نخاعی استان زیر پوشش سازمان بهزیستی استان کردستان قرار دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی