---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ

۷



سواری : پرونده استخدامی های جدید برای صدورپروانه مستخدمی تحویل سازمان مدیریت گردید

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان اعلام کرد : پرونده پذیرفته شدگان  آزمون استخدامی برای صدورشماره  مستخدمی تحویل سازمان مدیریت شد.

 قاسم سواری صنگوری امروز سه شنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان افزود: بحث استخدامی‌های جدید  در استان خوزستان نهایی شده و کار ما نیز در این خصوص تمام شده است، پرونده این تعداد به منظور صدور شماره  مستخدمی در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفته و ما منتظر ابلاغ این سازمان خواهیم بود تا فراخوانی را به منظور شروع به کار نیروهای جدید اعلام کنیم.

 سواری افزود:  طبق برنامه ریزی های بعمل آمده تلاش براین است که  متقاضیانی که در آزمون‌ها شرکت کرده و قبول شده‌اند در اولین فرصت به بدنه دستگاه‌ها تزریق شوند که این اقدامات توان زیادی را می‌طلبید و در این راستا از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و علی عماد معاون استاندار خوزستان به دلیل حمایت‌های همه جانبه آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۱ دو آزمون استخدامی در راستای برنامه پنجم توسعه توسط استانداری خوزستان برگزار شد، آزمون اول در تاریخ ۲۶/۳/۹۱ برگزار شد که در این آزمون ۱۱۶۸ پست آگهی شد که در این مرحله حدود ۲۹ هزار نفر شرکت کرده‌اند، این تعداد، نفراتی بودند که ثبت نام کننده آزمون بوده و مراحلی را طی کرده و ۳ برابر ظرفیت، موارد گزینشی آن‌ها انجام شده است.

مدیر کل منابع انسانی وتحول اداری  استانداری خوزستان اظهار کرد: این آزمون دارای مشکلی بود بدین توضیح که  اعتبارمربوطه تخصیص نیافته بود.  با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید  گشایشی دراین زمینه حاصل گردید و تخصیص بودجه مربوطه صورت گرفت  و استان خوزستان جزو استان‌هایی بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نسبت به حل مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اخیر اهتمام ویژه ای بخرج داد.

 سواری بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در آزمون، صورت جلسه شده و با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که موفق شدیم از این تعداد ۹۹۹ نفر را جذب نهایی کنیم و جدیدا نیز با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است به این تعداد سهمیه استخدامی داده شده است که بستر سامانه ایی کارمند ایران به این منظور ایجاد شده تا متقاضیان برای استخدامی در دستگاه‌های اجرایی مدارک خود را وارد این سامانه کنند.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان توضیح داد: برای ایثارگرانی نیز که در این آزمون شرکت کرده‌اند تدابیری اتخاذ شده تا با ارائه مستندات خود سهمیه ایی در استخدامی برای آنان لحاظ شود.

سواری گفت: آزمون دوم در تاریخ 91/12/25 برگزار شد، در این آزمون ۱۴۳۱ پست استخدامی آگهی زده شد که در این خصوص نیز ۱۱ هزار ۳۰۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که با پی گیری‌ها و صورت جلسه‌هایی که انجام شده است تا هفته آینده ۳ برابر ظرفیت اعلام می‌شود و ۱۵ روز بعد از آن در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد و نتایج ۳ برابر ظرفیت نیز روی سایت دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

  سواری افزود: مصاحبه این گروه در اردیبهشت سال آینده  انجام می شود و این افراد تا سال آینده مشغول کار خواهند شد.

نظرات  (۷)

سواری افزود: نهایتاً برای استخدام یک هزار و 168 نفر در دستگاه های دولتی استان دو هزار و 298 نفر معادل سه برابر ظرفیت های استخدامی برای مصاحبه دعوت شدند و در نهایت از این تعداد 999 نفر پذیرفته شده و حدود 100پست خالی باقی ماند که این تعداد به آزمون مرحله دوم افزوده شد.
نوبخت تو این یه سال اندی زیاد حرف زده


فقط عمل غمل و نامه کتبی

این بابا اگه راس می گه نامه بزنه چرا شفاهی می گه؟
اقای مدیر استان خوزستان که گفته 999 نفر مجوز رفته بقیه یا تکمیل نشده و مصاحبه قبلشون گفتن باقیمانده پسنت ها  به ازمون دوم  همون اسفند منتقل شده . الان مجوزها استانداری خوزستان به تمام ادارات ارسال شده؟؟؟؟؟
اگه ارسال شده امیدی هست بیمه ایران کارامون انجام بده ؟؟؟؟ 
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۱ دوستان گرامی
 دوستان عزیز


شماره تماس گفتگوی ویژه خبری  میهمان امشب دکتر نوبخت

02122164778
 
این شماره رو با مکافات پیدا کردم شماها هم لطفا و خواهشا زنگ بزنید
من زنگ زدم گفتم دکتر گفته از اسفند می ریم سرکار نرفتیم
دمش گرم برگشت بهم گفت دکتر حرف زیاد می زنه

ولی امروز باز ازش می پرسیم
دوستان امروز نوبخت میهمان گفتگوی ویژه خبری است



پیامک بدین و زمان دقیق شروع بکار و بپرسین
قرار بود اسفند بریم سرکار چی شد پس ؟؟؟؟!
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۱ مدیر محترم
من این متن رو صد باز خوندم  دوستان اینا ما رو می خوان بپیچوندند

هیچ تاریخ روشنی برای شروع بکار رو در این مصاحبه بهش اشاره نشده



این یعنی بازم سرکاریم اگه پیگیری نکینم می مونه بعد عید چه ماهی الله اعلم




باز شدن سایت کار مند ایران رو هم برای خودشون افتخار می دونم




تا زمانی که تاریخ دقیق شروع بکار تعیین نشه وضعمون همینی هست که بود




گذشته از این چرا برای ناظزین از شش ماه پیش تاریخ 93/11/12
رو مشخص کرده بودن؟

برای ما تاریخ مشخص نمی کنن ؟ چون می خوان باز بازی مون بدن
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۹ مدیر محترم
نماینده های محترم و عزیز

دوستان گرامی به خدا باید احساس خطر کرد مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد


تروخدا  نماینده ها از تهران پیگیر شن و یه نامه مدیریت برنامه ریزی برای شروع به کار از اول فرودین بزنه همه چی تموم شه


تا نامه نیاد استانداری و ادارات پیگیر نیستن

بابا این اخر سالی حوصله دردسر رو ندارن(ادارات و استانداری ها)



اگه مدیریت برنامه و بودجه نامه بزنه اینا همشون مجبور می شن مجبور که از اول فرودین شروع بکار کینم!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی