---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

۰

221یاسوج- ایرنا- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه یکی از مشکلات جانبازان این شهرستان را بیکاری فرزندان جانباز دانست و گفت: بعضی از اداره ها نسبت به استخدام فرزندان جانبازان مطابق با قانون عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهنام صمدی فر عصر یکشنبه در جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و بزرگداشت روز جانباز افزود: دولت بر طبق ماده 48 سازمانها و نهادها را موظف کرده که جانبازان 25 درصد به بالا که بازنشسته می شوند یکی از فرزندان آنها را استخدام کنند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده جانبازان به انقلاب اسلامی ومردم اظهارکرد: نباید استخدام فرزندان، جانبازان را گرفتار کاغذ بازی کرد.

صمدی تصریح کرد: بر اساس قانون سازمانهایی که موجوز استخدام دارند موظف اند 25 درصد از سهمیه ایثار گران را در استخدام رعایت کنند.

وی بیان اینکه تاکنون اطلاعات 250 نفر از فرزندان دیپلم به بالای جانبازان شهرستان در بانک اطلاعاتی بنیاد شهید به ثبت رسیده عنوان کرد: مطابق با قانون در استخدام فرزندان جانباز عمل خواهد شد.

صمدی جانبازان را شهدای زنده دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: جانبازان سند زنده ایثارگری در راه حفظ ارزشهای اسلام هستند.

وی تعداد جانبازان شهرستان کهگیلویه را یکهزارو 980 جانباز ذکر کرد و گفت: سرکشی از جانبازان 25 درصد به بالا یکی از برنامه های اصلی این نهاد در سال جاری خواهد بود.

شهرستان 123 هزار نفری کهگیلویه با یکهزارو 980 جانباز، 412 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است.

در پایان این همایش از تعدادی از جانبازان عملیات بیت المقدس تجلیل شد.

۹۴/۰۳/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی