---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ق.ظ

۰


سرپرست دانشگاه فرهنگیان از کمبود 2 هزار و 300 استاد عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
مهرمحمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: دانشگاه فرهنگیان هم اکنون با کاهش 22 هزار نفری دانشجو در سال تحصیلی جاری روبروست و امسال با کنکور سراسری فقط سه هزار و 800 دانشجو در این دانشگاه جذب شدند در حالیکه در سال های قبل 25 هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان می شدند.
براساس مصوبه سال 90 شورای عالی آموزش و پرورش و مرکز نیروی انسانی این وزارتخانه دانشگاه فرهنگیان موظف شد سالانه 25 هزار دانشجو از طریق کنکور سراسری جذب کند و به عنوان دانشجوی بورسیه به استخدام آموزش و پرورش درآورد. هم اکنون آموزش و پرورش سالانه 30 هزار معلم بازنشسته دارد که این مهم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان جبران شود.
وی تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان از نظر امکانات و عضو هیئت علمی با مشکل روبروست و پذیرش دانشجوی اضافی، تحصیل بی کیفیت را درپی خواهد داشت و به مشکلات آموزش و پرورش اضافه خواهد کرد.
مهرمحمدی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان با استانداردهای آموزش عالی از لحاظ هیئت علمی، فضای خوابگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی فاصله زیادی دارد .
سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: این دانشگاه هم اکنون با 60 هزار دانشجو فقط 700 عضو هیئت علمی دارد و با کمبود دو هزار و 300 استاد عضو هیئت علمی روبروست و این کمبود را با جذب استادان حق التدریس از دیگر دانشگاه ها جبران می کند.
مهرمحمدی افزود:60 درصد بار آموزشی این دانشگاه را استادان حق التدریس از دیگر دانشگاه ها به دوش می کشند و برای آن هنوز عضو هیئت علمی تشکیل نشده است.
وی از خبر انصراف مکرر دانشجویان سال های 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان به علت مشکلات آموزشی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در صورت تایید این خبر موضوع را حتما پیگیری خواهم کرد.
صدا و تصویر دارد.
۹۴/۰۸/۱۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی