---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ق.ظ

۰


سرپرست امور شعب بانک صادرات خراسان شمالی با اشاره به تدابیر بانک صادرات برای رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسه منحله میزان گفت: افزون بر این برای رفع مشکل و کاهش دغدغه کارکنان میزان به استخدام بانک صادرات در می‌آیند.

خبرگزاری فارس: کارکنان میزان به استخدام بانک صادرات درمی‌آیند/لزوم افتتاح حساب سپرده‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد میری بعدازظهر امروز در نشست با عضو شورای اسلامی بجنورد اظهار داشت: بانک صادرات برای رفع مشکل سپرده‌گذاران میزان اهتمام داشته است.

وی ادامه داد: نشست‌های مختلفی برای واگذاری میزان به بانک صادرات برای رفع مشکل میزان انجام شده است.

سرپرست امور شعب بانک صادرات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری نشست‌های مختلف مقرر شد تا بانک صادرات به منظور ایفای رسالت‌های اجتماعی، مسئولیت حل و فصل مشکلات موسسه مالی منحله میزان را طبق تفاهم‌نامه‌های منعقده فی مابین این بانک و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت تسویه موسسه مزبور بر عهده بگیرد.

میری تأکید کرد: بر همین اساس این وظیفه بر دوش بانک صادرات گذاشته شده و بانک صادرات ایران اراده خود را در راستای حل و فصل مشکلات موسسه منحله میزان قرار داد.

سرپرست امور شعب بانک صادرات خراسان شمالی بر لزوم افتتاح حساب سپرده گذاران در شعب این بانک هم تأکید کرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های کارکنان میزان، گفت: براساس تصمیمات انجام شده کارکنان این موسسه به استخدام بانک صادرات در می‌آیند

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این نشست از حُسن تدبیر بانک صادرات برای رفع مشکل سپرده‌گذاران قدردانی کرد.

جمشید گریوانی بیان کرد: خانواده‌های نیازمند زیادی را داشتیم که به امید دریافت تسهیلات در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند.

بیشترین حجم سپرده‌گذاران میزان در کشور مربوط به استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی است.

۹۴/۰۸/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی