---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۲


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مسوولان در خصوص مسوولیت خود در قبال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 کوتاهی می کنند. محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج با بیان اینکه برخی مسوولین پاسخی به مردم در این خصوص نمی دهند گفت: نمی دانم در آخرت پاسخ خدا را چگونه خواهند داد.

معاون سخنگوی دولت اخیرا متعهد شده بودن که تا اواخر بهمن ماه سال جاری تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 را تعیین کنند، اظهار کرد: چند ماه قبل که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92  مقابل مجلس و معاونت راهبردی ریاست جمهوری تجمیع شده بودند، برای شنیدن حرف دل آنها و رسیدگی به مشکلات انها با آقای صالح معاون سخنگوی دولت آقای نوبخت تماس گرفتم.


وی افزود: زمانی که با آقای صالحی تماس گرفتم، بلندگوی تلفن همراهم را روشن کردم تا پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در جریان قولی که این معاون برای حل معضل آنها می داد، باشند و معاون سخنگوی دولت متعهد شد که تا اواخر بهمن ماه سال جاری نسبت به حل معضل این افراد اهتمام ورزد.
 

وعده اشتغال در فروردین سال 94 برای پذیرفته شدگان آزمون سال 92
 
وی خاطرنشان کرد: معاون سخنگوی دولت متعهد شد که معضل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 را حل کند به طوری که  فروردین سال 94 این افراد مشغول به کار شوند.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته طبق شنیده ها آقای صالحی نامه ای به استانداری های برخی از استان ها   در همین مضمون ابلاغ کرده اند، با این حال خبری از استانداری آذربایجان شرقی مبنی بر حل معضل استخدامی های آزمون سال 92 به گوش نرسیده است.

دولت به وعده خود در قبال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 عمل کند

وی  با تاکید بر اینکه باید نامه در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 به همه استانداری های کشور همزمان ابلاغ شود،  تاکید کرد: امیدواریم دولت و معاونت راهبردی و توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری به گفته ها و وعده های خود در خصوص حل معضل این افراد عمل کند چرا که عمل نکردن به وعده باعث سلب اعتماد مردم می شود.

وی گفت: با حل معضل این افراد، آرامش به زندگی آنها باز خواهد برگشت چرا که این افراد ماه هاست که بلاتکلیف و سردرگم هستند و متاسفانه هیچ کدام از مسوولان پاسخگو نیستند.

سعیدی با بیان اینکه بی مسوولیتی برخی مسوولان جای تاسف است، اظهار کرد: برخی مسوولان با شانه خالی کردن از مسوولیت خود در رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی می کنند و نمی دانم این مسوولان جواب خدا را در ان دنیا چه خواهند داد!

نظرات  (۲)

خدا نگهدارشون باشه که اینقدر با وجدانند و دلسوز مردم.

مرحبا به این نماینده دلسوز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی