---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

۲

قم - ایرنا- سخنگوی دولت گفت: مسوولان استان قم با مساعدت اندیشمندان دینی و فرهنگی بویژه مراکز دینی و استفاده از ظرفیت و فرمایشات مراجع عظام تقلید برنامه خود و کل کشور را در برنامه ششم توسعه در بخش فرهنگ به دولت ارائه دهند.

 
به گزارش ایرنا ، محمد باقر نوبخت عصر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان قم در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: طرح ‏برنامه ششم توسعه کشور از امسال شروع شده و ‏امید است با مساعی و تلاش همه مدیران، برنامه ای جامع و کامل در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و فناوری باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تلاش دولت برای تکمیل و به سرانجام رساندن طرح های عمرانی است، گفت: دولت از طریق صرفه جویی در بودجه های جاری، تلاش خواهد کرد منابع بیشتری را به طرح های عمرانی اختصاص دهد و این هم از برنامه های مهم دولت است.

وی ادامه داد: دولت از همه منابع پیش بینی شده ‏استفاده نمی کند بلکه از مدیریت تخصیص برخوردار بوده و بیشتر توجه خود را معطوف به سرمایه گذاری در فعالیت های عمرانی خواهد ،کرد، چرا کاهش قیمت نفت در آینده تاثیرگذار خواهد بود.

نوبخت همچنین در مورد تکلیف آزمون های استخدامی گفت: به استان ها اعلام کردیم همه افرادی که مراحل قانونی استخدام را طی کردند جذب شوند و یا اینکه در بودجه سال 94، حتما وضعیت آنها روشن و به کارگرفته خواهند شد.


وی همچنین با اشاره به نشست خود با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز گفت: دراین جلسه نسبت به افزایش اوراق مشارکت تا سقف 330 میلیارد تومان ‏توافق شد.

نوبخت امروز با حضور در قم علاوه بر سخنرانی در جمع مبلغان دینی و دیدار با برخی علما و مراجع تقلید، در شورای اداری استان نیز شرکت کرد. ک/3

نظرات  (۲)

حق با توست دوست عزیز این حرفا نه به درد ما میخوره نه واسه استانداری تکلیف ایجاد میکنه دستور فقط کتبی
۲۸ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۷ بیصدا فریاد کن
آقای نوبخت ما فرض میگیریم که شما به همه استان ها گفتی
ولی
این استانداری رو نمیشه حالی کرد میگه تا زمانی که نامه کتبی تامین اعتبار نیاد هیچکاری نمیکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی