---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

۰



سخنگوی دولت در نشست خبری این هفته خود، ضمن تشریح بسته کوتاه مدت رونق بخشی به اقتصاد اعلام کرد این بسته مربوط به سال جاری بوده و از سال آینده فقط برنامه ششم توسعه برای رونق بخشی به اقتصاد اجرایی خواهد شد.

سخنگوی دولت در نشست خبری این هفته خود، ضمن تشریح بسته کوتاه مدت رونق بخشی به اقتصاد اعلام کرد این بسته مربوط به سال جاری بوده و از سال آینده فقط برنامه ششم توسعه برای رونق بخشی به اقتصاد اجرایی خواهد شد.


محمدباقر نوبخت در ابتدای سخنان خود با اشاره به اطلاع رسانی ناقص و اشتباه در خصوص برنامه ششم توسعه گفت: اقدامی صورت گرفت که من به آن اطلاع رسانی نادرست و اغواکننده می گویم. فرآیند تهیه و تنظیم لایحه برنامه پس از ابلاغ سیاستهای کلی توسط مقام معظم رهبری آغاز شد و پس از اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دستگاه ها، مبنی بر تهیه پیش نویس برنامه توسعه سالهای 95 تا 99، این برنامه ها واصل شد. شورای برنامه ریزی برای همه فصول انتخاب شد. مثلا برنامه های دستگاه های فرهنگی به شورای برنامه ریزی فرهنگی رفت. یا برنامه های دستگاه های آموزشی به شورای برنامه ریزی آموزش رفت.


او با اشاره به اینکه در این شوراها، وزرا، کارشناسان و نمایندگان مجلس حضور داشتند، گفت: این برنامه ها در شورای تلفیق، جمع آوری شد و پیش نویس اولیه برای ستاد برنامه به تصویب رسید. در ستاد برنامه نیز 4 وزیر حضور دارد و 2 نایب رئیس مجلس نیز حضور داشتند.


سخنگوی دولت با قدردانی از ابوترابی فرد، نایب رئیس اول مجلس گفت: در نهایت برنامه ها را برای تایید به دولت و بخشی از احکام که صدور مجوز مجلس لازم است را به مجلس فرستادیم. برخی از احکام در اختیار وزراست و باید کابینه تصویب کند و برخی احکام را مجلس باید مجوز بدهد. تمام احکام مجلس جداسازی شد و در یک مجلد به مجلس دادیم. بقیه موارد، در اختیار هیات دولت و دستگاه هاست. پیش نویس اولیه برنامه، بسیار مفصل و شامل 3 جلد است که در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی است. آنچه برخی از رسانه ها برای نقد برنامه ششم به آن استناد کردند، بخشی از احکام است که مجلس باید اجازه بدهد. این احکام هنوز هم قطعی نیست.


نوبخت در ادامه افزود: در مستند پیوست که تطبیق احکام برنامه ششم توسعه با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و احکام برنامه توسعه است، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، از مدل کاری خود دفاع کرده است. ولی در رادیو می گویند دولت برای کمک کردن به دانشگاه آزاد، می خواهد تیر خلاص را بر بخش دولتی آموزش بزند. اگر انتقادی می خواهید به دولت کنید، ببینید اگر این کار بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری است، بر این سیاست انتقاد نکنید. البته قصد ما انتقاد بی دلیل نیست، بلکه می خواهیم اصلاح شود. چیزی که در اختیار صدا و سیما و سایتهاست، سندی ناقص و غیرقطعی است.


او در ادامه افزود: به جوانها گفته می شود هیچ استخدامی در دولت نیست، این دروغ است، ما رسما اعلام کردیم دستگاه ها می توانند در طول برنامه ششم استخدام کنند. این که 15 درصد کم شود، مربوط به بازنشستگی، بازخرید و خروج از خدمت است. برخی دستگاه ها اینقدر مازاد دارند که تقاضای استخدام نمی کنند. ما دو مرتبه امسال استخدام کردیم و حدود 38 هزار نفر در دولت وارد شده اند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به این که دولت ممکن است به جای 15 درصد کاهش نیروهای خدماتی، بگوید 25 درصد یا اصلا کاهش ندهد، توضیح داد: این موارد باید به تصویب مجلس برسد و قطعی نیست. چیزی که از برنامه گفته می شود، احکام غیرقطعی است. یک روزنامه تیتر زده است که این برنامه جامع دولت است. برنامه جامع، دارای 3 مجلد بزرگ است و شما آن را ندیده اید. این برنامه ها غیرقطعی است و نمی توان به آنها استناد کرد.


معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: دیشب جلسه فوق العاده دولت داشتیم و احکام پیشنهادی برای الحاق به لایحه بودجه 95 که توسط وزارتخانه ها پیشنهاد شده بود، جمع بندی شد. لذا فقط یک جلسه برای بستن سقف بودجه سال آینده داریم. رای گیری نهایی بودجه روز یکشنبه آینده انجام می شود.


او با انتقاد از کسانی که نسبت به بخش ناقص اعلام شده از برنامه اعلام نظر می کنند، گفت: کدام دولتِ علاقمند به منافع ملی، به سیاستهای اقتصاد مقاومتی بی توجه است؟ این برای دولت فرصتی است که باید استفاده شود. کسی گفت تعامل سازنده با دنیا، نگاه وادادگی است. وقتی به او نشان دادند که ابلاغیه مقام معظم رهبری است، این فرد نیز دیگر حرفی برای گفتن نداشت. در راستای منویات ایشان، دولت کارها را پیش می برد و برنامه و بودجه از سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی پیروی می کند.

۹۴/۰۹/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی