---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ق.ظ

۰

سایت ثبت نام آزمون آموزش و پرورش

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۱ ق.ظ
زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 97 – 98 و زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش احتمالا در بهمن ماه سال 97آغاز می گردد.

به گزارش راهبرد معاصر ،  تاریخ و زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 از طریق این مقاله منتشر میشود. داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به دقت مطالعه نمایند و در صورت نیاز برای رفع ابهام و انجام ثبت نام آزمون استخدام از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه ، تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال 97 ، تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدام آزموش و پرورش 97 ، شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش 97 – 98 ، جزئیات سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 روی لینک های آبی متن کلیک نمایید.


برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم استخدام آموزش و پرورش 97 کلیک نمایید.

آموزش و پرورش برای تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش 97-98 کلیک کنید.


تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97- 98 و انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش از 30 بهمن ماه سال 97 آغاز شد . آزمون دوره قبلی در اردیبهشت برگزار شد. دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی منتشر می‌شود و تمام اطلاعات لازم برای آزمون استخدامی در این دفترچه ذکر وجود دارد و برای 70 رشته محل تقاضای استخدامی وجود دارد. ثبت نام پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور با هدف جذب تعداد 18207 نفر در 9 دستگاه اجرایی در سازمان شیلات کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت آموزش و پرورش، سازمان ملی زمین و مسکن سازمان دامپزشکی کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد ؛ لذا داوطلبان متقاضی استخدام آموزش و پرورش می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز رشته ها و مقاطع تحصیلی و… و شغل محل های استخدام در هر یک از دستگاه های مربوط، به دفترچه راهنمای ثبت نام که از تاریخ معین شده و البته همزمان باشروع ثبت نام ، در همین صفحه منتشر می شود مراجعه نمایند.

 

خبر 30 بهمن 97: خبر جذب 2500 معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده اعلام شد:

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد ، در سال 98 بیش از 25000 نفر معلم حق التدریسی و پیش دبستانی جذب آموزش و پرورش می شوند و 450 میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شد. دولت در لایحه پیشنهادی خود 2000 میلیارد تومان را برای اجرای این طرح در سال 98 اختصاص داده است که کمیسیون تلفیق مجلس هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه کرد.

 

زمان ثبت‌ نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده :

تهران-ایرنا-مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از میان فرهنگیان و اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان برای این آزمون 4 اسفند شروع می شود و تا نیمه اسفند 97 ادامه دارد.

 

این آزمون های استخدامی صرفا برای یک دستگاه نیست و جذب نیرو و نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 97 به این صورت می باشد که متقاضیان سایر دستگاه ها نیز در بخش عمومی این آزمون شرکت می کنند و بین 15 تا 20 روز مهلت برای ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

جزئیات آزمون استخدامی و ظرفیت جذب آموزش و پرورش تشریح گردید، مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جزئیات برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب نیرو را تشریح کرد. درباره استخدام مجدد در وزارت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی باید بگوییم، برای جذب نیرو تقاضای مجوز از سازمان اداری و استخدامی وجود داشته و منتظر تایید مجوز هستیم که اگر با آن موافقت شود در قالب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی جذب نیرو انجام مشود.

 

در پاسخ به این پرسش که قرار است چند نفر از طریق آزمون جذب شوند، باید بگوییم که درحال حاضر نمی توان گفت به طور دقیق اعلام چه تعداد جذب نیرو خواهد شد؛ در طول سال دو آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می شود، اما تا زمانی که سازمان اداری و استخدامی مجوز استخدام برای دستگاهی صادر نکند مسئله جذب نیرو موضوعیت ندارد.

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: این وزارتخانه از طریق آزمون سراسری و ماده 28 یا همان استخدام آزاد اقدام به جذب نیرو اقدام خواهد کرد.

 

ثبت نام برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از روز یکشنبه 30 دی ماه 97 از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز خواهد شد و در روز سه‌شنبه مورخ 9 بهمن‌ماه 1397 خاتمه می‌یابد.

 

در این آزمون 20 دستگاه اجرایی شامل سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان اقدام به جذب نیرو می‌کنند.

 

نیروهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 97 -98 با توجه به اولویت های استخدامی در آزمون آموزش و پرورش و با توجه به کمبود نیروی انسانی در سمت های مختلف انجام میشود. همچنان اصلی ترین نیاز آموزش و پرورش در دوره ابتدایی بوده و بنابراین اولویت پذیرش هم در این دوره است. با توجه به اعلام نیازهای قبلی تعداد نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش سال 97- 98 امسال بیش از 17000 نیروی متقاضی را از طریق آزمون استخدامی جذب می کنیم تا در سال های آتی وارد کلاس درس شوند. نیاز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش باید از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی تامین شود اما با رایزنی ها ، مجوز استخدام 15 هزار نفر نیروی جدید اخذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، امسال وزارت آموزش و پرورش استخدام خواهد داشت و مجوز جذب دریافت شده است و با توجه به اینکه نتایج تراز نیروی انسانی و برآورد سال 98 در بهمن ماه 97 مشخص شد، از این زمان پیگیر درخواست مجوز برای ردیف استخدامی خواهیم بود.

 

ابطال شرایط قد در آزمون استخدام آموزش و پرورش

ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر میزان قد پس از برگزاری آزمون استخدامی :

مطابق با رای شماره 1841 مورخ 20آذر 97 هیات عمومی دیوان عدالت اداری ، داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای حرفه معلمی طبق ضوابط و مقررات آموزش و پرورش مورد سنجش قرار می گیرد و در آن مقطع زمانی طبق مصوبه آموزش و پرورش قد مناسب برای داوطلبان زن جهت استخدام 155 سانتی متر تعیین شده است

 

دستگاه های اجرایی باید شرایطی را که وفق مقررات قانونی تعیین و در آگهی استخدام درج کرده اند، رعایت نمایند و آراء وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری قید شده در آگهی های استخدامی را الزام آور دانسته است و داوطلبان با آگاهی از این موضوع در آزمون شرکت کرده اند، پس تغییر بعدی شرایط آزمون استخدامی که در نامه رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش پس از برگزاری آزمون به کاهش میزان قد داوطلبین زن از155 به 150 سانتی متر صادر شده، مغایر با بند (ز) ماده 42 و 44 قانون مدیریت خدمات کشوری از حیث عدم رعایت شرایط آگهی استخدام است و مستند به بند یک ماده 12 و 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری باطل می شود.

۹۷/۱۲/۰۹
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی