---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ

۱

سازمان مدیریت استانها هم تشکیل شد

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ


جلسه شورای عالی اداری عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از طریق ادغام دو معاونت «برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور» و «توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور» به تصویب رسید.

http://eghtesadeiranonline.com/images/docs/000269/n00269153-b.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این جلسه از تحول نظام اداری کشور به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت نام برد و بر لزوم اهتمام ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای تحقق این امر تأکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: حجم انبوه کارکنان دولت و افزایش تعداد پرسنل در سال‌های اخیر باعث افت بازدهی دولت شده و لازم است در این خصوص نیز برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری سازنده‌ای انجام شود.

در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداران تهران و زنجان و سایر اعضای شورای عالی اداری نیز حضور داشتند،

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گزارشی از بررسی‌ها و اقدامات حقوقی انجام شده و جلسه این معاونت با وزیر کشور و توافق درخصوص نحوه احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانی ارائه کرد.

نوبخت همچنین به بیان جزئیات توافقات صورت گرفته میان این معاونت و وزارت کشور پرداخت و بندهای توافق‌ شده درخصوص نحوه تشکیل واحدهای استانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را تشریح کرد.

در ادامه این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر درخصوص بندهای مختلف طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و اعمال برخی تغییرات و اصلاحات، این طرح در شش بند مورد تأیید اعضای شورا قرار گرفت و تصویب شد.

وظایف و اختیارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سطوح ملی و استانی، تعیین تکلیف مؤسسات تابعه و وابسته، مسئولیت اداره سازمان و چگونگی واگذاری برخی وظایف اجرایی آن، ازجمله موضوعاتی است که در طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به آن پرداخته شد

نظرات  (۱)

۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۵ علی لرستانی
سلام بچه هاحواستون باشه این هفته خیلی براهمه مون سرنوشت سازه توروخداهمچنان به نماینده هاپیامک بزنیم وازدفترنوبخت پیگیرباشیم مابراتعاون روستایی قبول شدیم حتی تعهدمحصری هم دادیم و قراره حکممون بامهندس ناظرابرابهمن زده بشه ولی بااین حال همچنان پیگیریم چون تا ی کم شل بگیریم میزنن زیرهمه قول وقرارشون ایشالا براتأمین اعتبارصددرصد همه به یاری خداتمام تلاشمونومیکنیم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی