---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ

۱


معاون اداری پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای از حذف رشته‌های موازی و تقویت آموزشگاه‌های آزاد این سازمان با اختصاص 75 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

به گزارش ایسنا، رهام کیائی معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای در مراسم انتصاب سرپرست جدید اداره کل فنی و حرفه‌ای استان گفت: ارتقاء بهره وری و اثربخشی آموزش از تحقق تعهدات آموزشی مهم تر است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان در حوزه‌های مختلف گفت: در بخش آموزش نوسازی و بازسازی مطلوبی صورت گرفته است که تدوین استانداردهای جدید متناسب با فرصت‌های شغلی جدید، ارتقاء بهره وری و اثربخشی آموزش در کارگاه‌ها، اعتبارسنجی مراکز دولتی و غیردولتی، ایجاد و ارتقاء کارگاه‌های آموزشی پروژه محور و محصول محور و طرح توانمند سازی دانشجویان، روستائیان، عشایر و مرزنشینان از جمله مهمترین آنهاست.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای در ادامه اظهار کرد: ارائه آموزش‌های مشارکتی با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و دیگر دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های مهم سازمان در جهت افزایش بهره وری و صرفه جویی در منابع است.

کیائی از اجرای طرح مشاوره کار آموزی در ابتدای دوره، اواسط و پایان دوره به منظور ارزیابی کار آموزان و هدف از شرکت در دوره‌های مهارتی از سال آینده خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در سال‌های اخیر گام‌های بلندی در بحث مسابقات ملی مهارت برداشته است، گفت: با تلاش تمامی استان ها و برگزاری منظم مسابقات در سطوح شهرستانی و استانی امید می رود در سال های آتی رتبه های بهتری کسب نمائیم.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی و حرفه‌ای درباره استخدام مربیان حق التدریس گفت: در صورتی که آئین نامه آن توسط هئیت دولت مصوب گردد سازمان مشکلی در خصوص اجرا و عملیاتی نمودن این بحث ندارد. در پایان این مراسم با حضور مسئولان یونس ممی زاده به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل معرفی شد.

نظرات  (۱)

مدیر جان شما میدونید معاینه مغز و اعصاب برای استخدام شامل چه مواردیه؟ ایا تست خاصی گرفته میشه؟
پیشاپیش ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی