---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

۰

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از زمان برگزاری مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان زمان انجام مصاحبه تخصصی از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی سال 91 را اعلام کرد.


غلامرضا مصدقیان در این باره گفت: اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ 26 خرداد ماه سال91 این اداره کل که بر اساس مجوز شماره 4550/110/د م- مورخ 21/12/90 استانداری استان اصفهان در این آزمون شرکت کرده تا سه برابر ظرفیت از سوی استانداری استان تایید شده و برای دعوت به مصاحبه از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در مورد زمان و مکان انجام مصاحبه بیان نمود:پذیرفته شدگان باید طبق جدول زمانبندی که به صورت اطلاعیه در پایگاه خبری ورزش و جوانان استان اصفهان درج می شود ،از روز شنبه مورخ 27 دی ماه سال 93 برای انجام مصاحبه تخصصی به آکادمی ورزش اصفهان مراجعه نمایند.


وی با تاکید بر این موضوع که مصاحبه صرفا در روز و ساعت تعیین شده انجام می شود؛ تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند و عدم حضور در زمان مصاحبه به معنی انصراف متقاضی از استخدام تلقی می شود.


معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در خصوص نحوه اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان در آزمون اظهار داشت: اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان از طریق درج اطلاعیه در پایگاه خبری و پورتال اداره کل به نشانی www.esfahansport.com و www.esfahansport.ir خواهد بود.وی افزود: علاوه براطلاع رسانی عمومی ، از طریق سامانه ی پیام کوتاه اداره کل نیز از کلیه پذیرفته شدگان با ارسال پیام کوتاه برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد.


مصدقیان با بیان اینکه کلیه شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه در اطلاعیه مندرج در همین سایت به تفصیل خواهد آمد خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان در مرحله اول آزمون برای انجام مصاحبه الزاماً باید مدارک خواسته شده را هنگام مصاحبه ارائه نمایند لذا در صورت ناقص بودن مدارک از مراجعین مصاحبه به عمل نخواهد آمد.


وی عنوان کرد: مصاحبه در دو بخش دانش ومهارت های عمومی و اختصاصی انجام می شود و نتایج یک هفته پس از پایان مصاحبه از طریق سایت اداره کل اعلام خواهد شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی