---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

۰

شیراز- ایرنا- رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش وپرورش فارس زمان و نحوه مراجعه معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش وپرورش فارس در سال 94 استان فارس برای ارایه مدارک را اعلام کرد.


به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، وحیدرضا نظام الملکی گفت: معرفی شدگان سه برابر ظرفیت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا داوطلبان دارای سهمیه خاص (ایثارگران، خانواده شهداو ...) در دو مرحله براساس کد'شغل- محل انتخابی' مطابق جدول زمان بندی باید برای ارایه مدارک حضور یابند.
رییس اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: داوطلبان هنگام مراجعه باید یک قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری، اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن، اصل کارت پایان خدمت (برادران)، اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد' شغل- محل انتخابی ') و یک برگ تصویر آن، اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولان، اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی را ارایه کنند.
وی گفت: گواهی سوابق خدمت تمام وقت مربیان پیش دبستانی مورد تایید اداره آموزش وپرورش منطقه یا شهرستان، گواهی سوابق خدمت تمام وقت نیروهای خرید خدمات آموزشی دارای سوابق پرداخت بیمه، مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی، مدارک مربوط به فرهنگی بودن یکی از والدین داوطلب (کارت شناسایی با کد پرسنلی و آخرین حکم کارگزینی) ،یک عددپوشه و گیره وپرینت کارنامه معرفی سه برابر ظرفیت از دیگر مدارکی است که به تناسب وضعیت داوطلبان باید ارایه شود.
نظام الملکی گفت: داوطلبان پس ازدریافت فرم تاییدمدارک ومستندات، معرفی نامه ای برای شرکت درمصاحبه استخدامی دریافت می کنند و مطابق با برنامه زمانی که در آینده اعلام می شود باید در این مصاحبه شرکت کنند.
رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: داوطلبان همچنین موظف هستند پس از تهیه نسخه از پرینت 'فرم اطلاعات فردی' ازسایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر همه صفحات شناسنامه و کارت ملی، تحویل نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز پذیرش استان اقدام کنند.
نظام الملکی گفت: زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون، ازساعت 8 تا 12 صبح و 13 تا 18 بعداز ظهر، در فاصله زمانی روز شنبه مورخ 23 آبان 94 تا روز پنجشنبه 28 آبان 94 خواهد بود.
رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: مکان بررسی مدارک و مستندات استان فارس به نشانی شیراز- خیابان مدرس،خیابان فرصت شیرازی،روبروی سردخانه بزرگ شیراز،پردیس شهید باهنر و تلفن37219534-071 است.
نظام الملکی گفت: درصورت عدم مراجعه درمهلت مقرر برای بررسی مدارک ومستندات، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
بر اساس این گزارش که در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش فارس به نشانی fars.medu.ir درج شده است، خواهران داوطلب که نام خانوادگی آنها از حروف الف تا ش اعلام شده است روز شنبه 23 آبان و خواهران با نام خانوادگی ص تا ی یکشنبه 24 آبان به پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان باید مراجعه کنند.
بر این اساس، برادران بر اساس حرف نخست نام خانوادگی در گروه های (الف تا ذ)، (ر تا ق) و (ک تا ی) نیز به ترتیب باید دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (25، 26 و 27 آبان 94) به آن محل مراجعه کنند.
در این گزارش، روز پنجشنبه به عنوان روز پذیرش افرادی که با دلیل موجه موفق به مراجعه و ارایه مدارک در روزهای تعیین شده قبل نشده اند، تعیین شده است. ک/
۹۴/۰۸/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی