---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

۰


رئیس هیئت مدیره انجمن مامایی مازندران گفت: اجرای طرح تحول سلامت به‌طور حتم بازار کار برای ماماها را بهتر می‌کند.

خبرگزاری فارس: بهبود وضعیت استخدام ماماها با اجرای طرح تحول سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با توجه به اینکه 15 اردیبهشت‎ماه با عنوان روز جهانی ماما نام‌گذاری شده و با توجه به اهمیت حضور ماماها برای داشتن باروری سالم، گفت‌وگو با سپیده اسدی رئیس هیئت مدیره انجمن مامایی مازندران با فارس را در ادامه می‌خوانید.

فارس: در حال حاضر چه تعداد ماما زیرپوشش انجمن مامایی مازندران قرار دارند؟ از این تعداد چند نفر شاغل هستند؟

در حال حاضر 170 نفر ماما زیر پوشش انجمن مامایی استان مازندران قرار دارند که براساس آمار دو سال گذشته 20 درصد آنان در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان شاغل بودند.

در حال حاضر این آمار تغییر کرده، با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده شهری، هر پزشک موظف بوده یک ماما را استخدام کند.

فارس: وضعیت اشتغال ماماها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با اجرای طرح تحول سلامت، به‎طور حتم بازار کار برای ماماها بهتر می‌شود.

فارس: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ماماها در مازندران چیست؟

مهم‌ترین مشکل ماماها در مازندران این است که ماماهایی که به‌عنوان مامای خانواده زیرپوشش پزشک خانواده شهری قرار گرفته‌اند، زیرنظر پزشک هستند یعنی پزشک باید حق‌الزحمه آنان را تعیین کرده و به آنان پرداخت کند که براساس قول مساعد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قرار شد این موضوع رفع شود و اداره بیمه به‌صورت مستقیم با ماماها قرارداد منعقد کند.

فارس: درباره بحث مشاوره در مامایی توضیح دهید؟ به‌نظر شما این بحث در اشتغال ماماها مؤثر است؟

بحث جدیدی با عنوان «مشاوره در مامایی» در وزارت بهداشت با عنوان تحصیلات تکمیلی مطرح است، در حال حاضر در چندین دانشگاه از جمله دانشگاه مامایی ساری دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه ساری در این راستا پیش‌رو بوده و در حال جذب دانشجو است، در کارشناسی ارشد از ماماها برای بحث مشاوره در مامایی ثبت‌نام کرده و نخستین گروه نیز دو سال گذشته جذب شده و در حال حاضر این موضوع در حال پیگیری است.

این موضوع در ارتقای ماماها از نظر علمی و افزایش سطح معلومات از اهمیت به سزایی برخوردار است و این موضوع فرصت خوبی که برای ماماها به‌وجود آورده است.

فارس: صحبت پایانی؟

امیدواریم جایگاه حقیقی ماماها در جامعه ما هرچه سریع‌تر و بهتر به‌ جایگاه حقیقی خود برسد، به‌دلیل اینکه زایمان یک امر فیزیولوژی است و اینکه ماما به‌عنوان همراه مادر است، این نگاه گسترش پیدا کند و مداخلات غیرضروری پزشکی که منجر به بروز عوارض می‌شود، از بین برود، چون هدف ماماها باروری سالم است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش باروری، الزام بر حفظ سلامت و ارتقای سلامت مادر و کودک تأکید شده تا بتوانیم باروری سالم و در نهایت کودک و مادر سالم داشته و آمار زایمان سزارین را که سبب بروز عوارض می‌شود، کاهش دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی