---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

۰

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی استانداری زنجان و سایر ادارات در نامه‌ای از رئیس جمهور خواست به این موضوع رسیدگی شود.

محمدرضا خان‌محمدی خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به تذکر کتبی به رئیس جمهور در مورد پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی استانداری زنجان اظهار کرد: بنده برای تعیین تکلیف این افراد در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار پیگیری این موضوع شدم.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تذکر کتبی بنده این موضوع را در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در زنجان برگزار شد به صورت شفاهی مطرح کردم.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان عنوان کرد: در استان زنجان رسیدگی به 600 یا 700 پرونده کار سختی نیست.

وی خاطر نشان کرد: بازنشست کردن کسانی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند می‌تواند به این موضوع کمک کند و به افزایش پرسنل دولت نیز منجر نمی‌شود.

خان‌محمدی خرمی گفت: بنده این موضوع را پیگیری می‌کنم تا تکلیف افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده‌اند مشخص شود.

وی ابراز کرد: بنده در این تذکر کتبی از رئیس جمهور خواستم تا وضعیت این افراد مشخص شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره بیان اینکه همه این افراد با توجه به این آزمون برای زندگی خود برنامه ریزی کرده‌اند، اظهار کرد: وضعیت این افراد باید مشخص شود.

وی بیان کرد: ما تعیین تکلیف شرکت کنندگان در این آزمون را وظیفه خودمان می‌دانیم چرا که این جوانان با هزاران امید در این آزمون شرکت کرده‌اند.

خان‌محمدی خرمی در ادامه با اشاره به قول‌های داده شده در مورد برخی از پروژه‌های استان در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به زنجان افزود: در این سفر قول‌های زیادی داده شد و امیدواریم به این قول‌ها عمل شود.

وی با اشاره اینکه یکی از این قول‌ها تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی ابهر است، تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم در مورد زمان تکمیل اظهار نظر کنیم و باید زمان بگذرد و پیشرفت کار را ببینیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به مشکلات پتروشیمی زنجان عنوان کرد: همه نمایندگان استان زنجان پیگیر وضعیت پتروشیمی و حل کردن مشکلات هستند و امیدواریم این مشکلات به زودی حل شود.

وی با بیان اینکه مردم به خاطر حضور دولت در این پروژه اقدام به خریداری سهم کرده‌اند، گفت: نماینده مردم ایجرود و سایر نمایندگان استان زنجان پیگیر این پروژه هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی