---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ب.ظ

۰

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح نظام بازنشستگی گفت: با توجه به اینکه این طرح برای دولت بار مالی به دنبال دارد باید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود و در حال حاضر در دست بررسی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دکتر علی لاریجانی صبح امروز در جمع اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات در بخش درمان اظهار کرد: امروز شرایطی ایجاد شده است که بخش اعظم هزینه‌های درمان بر عهده دولت بوده و مشکلات هزینه‌های درمانی بیماران حل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظام بازنشستگی تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح برای دولت بار مالی به دنبال دارد باید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود و در حال حاضر در دست بررسی است.

لاریجانی در پاسخ به درخواست یکی از بازنشستگان شرکت کننده در این دیدار مبنی بر انتخاب هیئت امنای صندوق بازنشستگی از میان بازنشستگان گفت: این مسئله قابل پیگیری است؛ البته این نکته قابل ذکر است که اینگونه صندوق‌ها با مشکل کمبود منابع مالی روبه‌رو هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرمولی که برای این صندوق‌ها در نظر گرفته شده برای کشوری است که تورم یک درصد دارد و باید این مسئله و دیگر مشکلات در خصوص این صندوق‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 میلیون نفر دانش‌آموز و یک میلیون نفر معلم در آموزش و پرورش حضور دارند تصریح کرد: 80 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های این‌چنینی می‌شود و همین مسئله موجب شده که آموزش و پرورش دچار ازدیاد نیرو باشد.

لاریجانی کوچک‌سازی دستگاه‌های دولتی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: جوانان باید در مسیر حرکت به سمت تولید هدایت شوند و به جای استخدام در آموزش و پرورش به فکر راه‌اندازی مدارس غیرانتفاعی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت به ازای آموزش هر دانش‌آموز 600 هزار تومان هزینه می‌کند و این شیوه منجر به ارتقای سطح آموزش کشور می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید جوانان به فکر مدارس غیرانتفاعی باشند و دولت نیز از این امر حمایت می‌کند.

 

۹۳/۱۰/۱۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی