---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ق.ظ

۱

 

رئیس شورای بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در نامه‌ای سئوال‌برانگیز به وزارت جهاد کشاورزی احکام ناظرین از رسمی آزمایشی به پیمانی تنزل داد.

خبرگزاری فارس: تنزل احکام استخدامی مهندسین ناظر جهادکشاورزی
 

مجید علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به تصویب قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی در 13 بهمن‌ماه سال 90 و بر اساس ماده 46 قانون خدمات کشوری و بر اساس مصوبه هیئت وزیران در 22 مهرماه سال 89 که مشاغل کارکنان جهادکشاورزی را حاکمیتی بیان کرده، از نحوه استخدام مهندسین ناظر به صورت رسمی، آزمایشی خبر داد و اظهار کرد: در حالی که حدود یک سال است که این افراد به صورت رسمی آزمایشی مشغول خدمت هستند لیکن مدتی است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با تفسیر نابه‌جا از ماده 45 قانون خدمات کشوری، استخدام ناظرین را پیمانی می‌داند و دلیل آن را غیرحاکمیتی بودن مشاغل این کارکنان می‌خواند.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین طی نامه‌ای به وزارت جهادکشاورزی ابلاغ کرده که احکام ناظرین از رسمی آزمایشی به پیمانی تنزل یابد و به این بهانه با وجود درخواست‌های مکرر وزارتخانه تاکنون برای احکام کارگزینی رسمی آزمایشی کارکنان جدیدالاستخدام، کد مستخدمی صادر نکرده است.

رئیس شورای بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تصریح کرد: بر اساس بند الف ماده 8 قانون مدیریت خدمات کشوری که به صراحت حاکمیتی بودن، پست‌های جهادکشاورزی را بیان می‌کند و همچنین بر اساس مصوبه هیئت وزیران (مورد 4 بند الف: که اموری مانند صدور مجوزها، تأیید صلاحیت و نظارت را به عنوان مشاغل حاکمیتی شناخته است) و با توجه به عنوان مهندس ناظر، تمام پست‌های واگذار شده به این افراد به صورت نظارت و در شرح وظایف ابلاغ شده از سوی وزارت و سازمان جهادکشاورزی برای این افراد به صراحت به موارد اعلام شده است.

علیرضایی ادامه داد: با توجه به این موضوع که افراد مشمول قانون قریب به 12 سال از عمر خود را به صورت فنی و تخصصی و حضور دائم بر سر مزارع در خدمت جهادکشاورزی بوده و پس از گذشت چهار سال تلاش بی‌وقفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت جهادکشاورزی توانسته به ثبات شغلی و حق قانونی خود برسند، حال سازمان مدیریت و برنامه ریزی باعث تشویش خاطر و نگرانی این قشر زحمتکش شده است.

 

وی در پایان، از مسئولان  خواست در خصوص اجرای مصوبه قانونی استخدام ناظرین و رعایت ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری (استخدام به‌صورت رسمی آزمایشی) و عدم تنزل آن به پیمانی مساعدت لازم را اقدام کنند.

نظرات  (۱)

باسلام، امیدوارم مسئولین به فکر باشند و هرچه سریعتر این مشکل مهم که هزاران خانواده را درگیر و نگران کرده ، هر چه سریعتر رفع شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی