---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

۰


مبارکه، اصفهان- ایرنا- رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه تحقیقات نشان داده هر یک دلار سرمایه گذاری در آموزش های فنی و حرفه ای معادل 15 دلار ارزش افزوده برای هر کشور در برخواهد داشت، گفت: کلید اشتغال پایدار، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای است.


به گزارش ایرنا « کوروش پرند » پنجشنبه شب در نشستی با کارکنان و مسئولان فنی و حرفه ای شهرستان مبارکه، افزود: ایجاد اشتغال به دلیل شرایط کنونی کشور، وظیفه ای همگانی است.

وی اظهار کرد: همه بخش های مرتبط با فنی و حرفه ای موظفند در حوزه ایجاد اشتغال فعالیت کنند.

پرند با بیان اینکه اگر مهارت لازم در حوزه تولید وجود نداشته باشد، موفقیت به دست نمی آید، افزود: پرداختن به آموزش های فنی و حرفه ای در شرایط فعلی با توجه به تحریم ها و تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری و راهگشا است.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از استخدام بیش از چهار هزار نفر مربی حق التدریس در کشور خبر داد و گفت: آئین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای تصویب شد.

وی با بیان اینکه وضعیت استخدام مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای تغییر می کند، افزود: روند اجرای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تدارک دیده شده و به صورت مرحله به مرحله صورت می گیرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه 40 میلیون نفر جمعیت غیر فعال در کشور وجود دارد که شامل دانشجویان و زنان خانه دار نیز می شود گفت: باید جمعیت غیرفعال در کشور را کاهش دهیم و راهکار این موضوع نیز پرداختن به کارهای کوچک مانند مشاغل خانگی است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به جمعیت غیر فعال و نرخ جمعیت کشور هر نفر 3.7 نفر را پشتیبانی می کند و این نرخ بسیار بالاست.

وی با تاکید بر اینکه این نرخ در کشورهای توسعه یافته یک به 2.3 است، ادامه داد: این نسبت در ایران باعث می شود چندشغلی بودن افراد بوجود آید و باعث افت کار و کاهش بهره وری شود.

وی یکی از راه های حل مشکل پدیده جمعیت غیر فعال در کشور را ایجاد مشاغل کوچک، متوسط و خانگی دانست و گفت: مدل طرح توسعه کسب و کارهای کوچک، متوسط و خانگی در شورای عالی اشتغال تصویب شده و در این طرح برای آموزش، تولید، بازاریابی و فروش برنامه ریزی شده است

وی با اشاره به اینکه با 30 میلیون تومان می توانیم اشتغال خانگی ایجاد کنیم، گفت: اگر استانی بخواهد در کوتاه مدت در حل مشکلات اشتغال موفق شود باید در حوزه اشتغال های کوچک و خرد سرمایه گذاری کند.

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد: اگر امروز با حاشیه نشینی در شهرها و سکونتگاه های غیر رسمی مواجه هستیم به دلیل مهاجرت روستائیان به شهر ها است که راهکار جلوگیری از آن در افزایش توانمندی روستاها خواهد بود.

پرند با تاکید بر اینکه تقویت و توسعه صنعت بسته بندی در گستردگی بازارهای هدف بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: با فرآوری محصولات و بسته بندی مناسب می توان درآمد بیشتری کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه طراحی محصولات نیز باید دقت کرد، ادامه داد: طراحی محصولات، تهیه مواد و منابع اولیه، تسهیلات بانکی، آموزش های فنی و حرفه ای تخصصی و آموزش های نرم باید پیش از تولید در نظر گرفته شود.

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت : دولت یک دستگاه تسهیل گر در حوزه تولید است و نمی تواند وارد حوزه کارآفرینی و تولید شود.

وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت کارآفرینان توکل به خداو اعتماد به نفس است، گفت: افراد موفق در ابتدا به خدا توکل می کنند و با اعتماد به نفس، خودباوری و با نگاه بین المللی فعالیت می کنند.

پرند با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا(ع) پشتیبانی خوبی از کسب و کارهای خرد می کند، اظهار کرد: در حال حاضر به پشتیبانان طرح ها 100 میلیون تومان و به افراد از 5 تا 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
۹۳/۱۱/۱۰
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی