---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

۲

مشهد - ایرنا - رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اشتغال فرزندان دارای تحصیلات دانشگاهی خانواده شهدا و ایثارگران حل شده، گفت: بخش قابل توجهی از فرزندان بیکار خانواده های شاهد و ایثارگر، دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم هستند.


به گزارش ایرنا، امیر 'داود کاظمی' روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدای نیروی زمینی ارتش در مشهد به خبرنگاران افزود: سازمان ایثارگران نزاجا، وظیفه پیگیری مسائل مربوط به اشتغال، مسکن، تحصیل و درمان خانواده شهدا و ایثارگران نیروی زمینی ارتش را از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران برعهده دارد.

وی گفت: عمده فرزندان خانواده های ایثارگری که دارای تحصیلات عالیه هستند از طریق بنیاد شهید به سازمانها و وزارتخانه های دولتی معرفی شده اند، اما مشکل بیکاری فرزندانی که دارای تحصیلات دیپلم و زیردیپلم هستند هنوز حل نشده است.

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در ادامه اظهارداشت: در مجموع ارتش جمهوری اسلامی ایران 49 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که از این تعداد 47 هزار شهید از نیروی زمینی هستند.

وی افزود: بر اساس قانون مصوب سال 1391 مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارائه تمامی خدمات به خانواده

شهدا و ایثارگران برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است لذا سازمان ایثارگران ارتش کارهای ستادی خانواده شهدای نیروی زمینی را انجام می دهد.

امیر کاظمی در ادامه گفت: در استخدامهای مربوط به نیروی زمینی ارتش در بخشهای درجه داری، دانشگاه افسری و آموزشگاه نظامی اولویت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است اما در خارج از نزاجا بر اساس قانون، 25 درصد استخدام وزارتخانه ها باید به جامعه ایثارگری اختصاص یابد که بنیاد شهید متولی رسیدگی به این مساله است.

وی در مورد تامین مسکن برای ایثارگران نیز اظهار کرد: بر اساس قانون بنیاد شهید وظیفه دارد مسکن مورد نیاز خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 درصد را تامین کند که هم اینک این سیاست به صورت اعطای وام اجرا می شود.

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: در سال 93 این تسهیلات مشمول جانبازان بالای 15 درصد شد که به صورت پرداخت 720 میلیون ریال در شهرهای بزرگ، 600 میلیون ریال در مراکز استانها و 300 میلیون ریال در روستاها با کارمزد چهار درصد به آنان پرداخت می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از محل بودجه 93 هیچیک از جانبازان موفق به دریافت تسهیلات مسکن نشده اند که امید است در شش ماه دوم سال میزان اعتبار در قالب تسهیلات به جامعه ایثارگری تعلق گیرد.

نظرات  (۲)

سلام . بنده جانباز و فرزند جانباز میباشم سه ساله به بیمه ایران معرفی شدم ولی هنوز بلاتکلیفیم. 
بنده فرزند ایثارگر می باشم که حدود 3 سال است که بیکار می باشم و به هر دری که فکر کنید رفتم . مدرک تحصیلی لیسانس .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی