---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ق.ظ

۰



اردبیل – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از استخدام ۳۰۱ نفر در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل بر اساس آزمون استخدامی ابلاغی سازمان سنجش خبر داد.

فرهاد پورفرضی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سهمیه دانشگاه علوم پزشکی استان در آزمون استخدامی که سازمان سنجش اعلام کرده و شهریور ماه برگزار می‌شود، ۳۰۱ نفر است.

وی افزود: استخدام از میان فارغ‌التحصیلان رشته‌های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی و بخش اندکی نیز جهت تکمیل کادر اداری بیمارستان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین به جذب نیروهای نگهبان، سرایه‌دار و فوریت پزشکی اشاره و تأکید کرد: این جذب نیز به زودی انجام می‌شود.

پورفرضی در خصوص تعیین تکلیف ۲۴۱ نفر که برای تکمیل کادر درمانی بیمارستان تروما دو سال قبل جذب شدند، اضافه کرد: این تعداد از شهریور ماه در بیمارستان امام خمینی اردبیل مشغول به کار خواهند شد.

وی متذکر شد: به دلیل اینکه هر سه ماه یکبار تغییرات نیرو در بدنه دانشگاه اتفاق می‌افتد این افراد جایگزین نیروهای طرحی که از سیستم خارج می‌شوند، خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پاسخ به این سؤال که چرا این افراد در بیمارستان سوانح و سوختگی تروما مشغول به کار نمی‌شوند، ادامه داد: در واقع بیمارستان تروما در مجموعه بیمارستان امام خمینی است و فعلاً به دلیل اینکه بیمارستان تکمیل نشده این افراد در امام خمینی مشغول می‌شوند.

پورفرضی با تأکید به اینکه تکمیل و تجهیز تروما به علوم پزشکی اردبیل واگذار شده است، اضافه کرد: در نظر داریم تا پایان امسال این بیمارستان را تکمیل کنیم.

وی افزود: تکمیل این بیمارستان سه سال قبل درخواست شد که در پی تأخیر در نهایت تکمیل پروژه و تجهیز بیمارستان به خود علوم پزشکی واگذار شده است.

۹۵/۰۴/۲۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی