---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ

۰


رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با ابراز مخالفت نسبت به طرح ممنوعیت استخدام مجردین به عنوان عضو هیات علمی گفت: ممنوعیت استخدام مجردین هیچ دلیلی ندارد. وضع یک قانون عام برای عده‌ای محدود ، منطقی و معقول نیست.

دکتر علی برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار داشت: من اصلا موافق چنین طرحی نیستم چراکه افراد معمولا زمانی که تحصیل می‌کنند کمتر شرایط ازدواج دارند و پس از فارغ‌التحصیلی و اخذ مدرک دکتری و پیدا کردن یک شغل با ثبات به ازدواج فکر خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه وضع یک قانون کلی برای عده‌ای محدود امر درستی نیست، گفت: جوانان به طور نرمال پس از پیدا کردن شغل مناسب ازدواج می‌کنند و تعداد افرادی که با محیا نشدن شرایط، ازدواج می‌کنند، بسیار کم است و وضع یک قانون کلی برای یکسری استثناء معقول نیست.

وی درباره آسیب‌هایی که این طرح به دانشگاه‌ها وارد خواهد کرد، گفت: چنین قوانینی دانشگاه‌ها را از استخدام نخبگان و شاگرد اول‌ها محروم می‌کند و برای وضع یک قانون باید تمام جوانب را در نظر گرفت و یک قانون عام پسند وضع کرد.

برخورداری در مورد وضعیت تقاضای هیات علمی در دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت نیاز چندانی به هیات علمی ندارد اما هر ساله به دلیل توسعه‌ها و بازنشستگی برخی افراد معمولا 20 نفر استخدام می‌کنیم که این جذب ها از طریق بورسیه‌ها و فراخوان‌های جذب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی