---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

۱

استخدام

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد گفت: میزان تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد، امسال ۴ هزار و ۴۳۷ نفر بوده که تاکنون فقط ۱۴ درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مجید کریم‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال خرم‌آباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بحث بیکاری، مقوله پیچیده‌‌ای است که حل آن با تلاش یک دستگاه و کارفرمایان خاصی امکان‌پذیر نیست، بلکه تعامل همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: بر‌اساس ظرفیت‌های استان و برنامه پنجم توسعه، سامانه‌ای تحت عنوان سامانه رصد برای ثبت میزان اشتغال‌زایی دستگاه‌های دولتی طراحی شده که از مجموع چهار هزار و 688 شغل ایجاد شده در خرم‌آباد در سال 93، 93.3 درصد آن‌ها، یعنی چهار هزار و 375  شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد عنوان کرد: به‌واسطه بررسی میزان تحقق، تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی، بر اساس سند توسعه اشتغال، مشخص شد که در سال 93، از مجموع 29 دستگاه، 13 دستگاه تحقق برنامه داشتند و در این میان سه دستگاه صنعت، معدن، تجارت، کمیته امداد و جهاد کشاورزی بیشترین اشتغال‌زایی و جذب نیروی انسانی را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امسال میزان تعهد دستگاه‌های خرم‌آباد برای اشتغال‌زایی، چهار هزار و 437 نفر بوده که آمار وارد شده در سامانه رصد تا دهم شهریور، بیانگر اشتغال‌زایی دستگاه‌ها برای 646 نفر است، یعنی 14.6 درصد آمار تعهد دستگاه‌های خرم‌آباد برای اشتغال‌زایی محقق شده ‌که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده باید تا پایان مرداد 42 درصد و تا پایان شهریور 50 درصد محقق می‌شد.

کریم‌نژاد با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد، تصریح کرد: میزان تعهد ایجاد شده برای بهزیستی ،45 نفر اشتغال‌زایی بوده که این دستگاه به جذب 139 نفر پرداخته است. این بیانگر عملکرد بسیار خوب بهزیستی است؛ بنیاد مسکن نیز باید نسبت به جذب 73 نیروی انسانی اقدام می‌کرد که تاکنون 27 نفر را جذب کرده است، میزان تعهد ایجاد اشتغال توزیع برق خرم‌آباد، سه نفر بوده که در نهایت 4 نفر جذب این اداره شده است.

وی بیان کرد: تعهد کمیته امداد 103 نفر بوده که اسامی 65 نفر را در سامانه رصد به ثبت رسانده، تعهد شرکت فراورده‌های نفتی، 14 نفر بوده که این رقم صددرصد محقق شده، تعهد اداره کار، تعاون و امور اجتماعی 39 نفر بوده که اشتغال‌زایی برای 40 نفر را به ثبت سامانه رسانده است؛ تعهد آموزش و پرورش برای ایجاد اشتغال‌ 134 نفر بوده که تاکنون هیچ نامی را در سامانه وارد نکرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌آباد گفت: میزان تعهد اداره حمل و نقل خرم‌آباد، اشتغال‌زایی برای هزار و 84 نفر بوده که تاکنون اشتغال‌زایی برای 96 نفر را به ثبت سامانه رصد رسانده است، صندوق کارآفرینی امید باید برای  297 نفر اشتغال‌زایی می‌کرد که فقط اسامی 17 نفر را در سامانه ثبت و اعلام کرده است؛ آب و فاضلاب شهری و میراث فرهنگی به ترتیب تعهد ایجاد 14 و 175 نفر را داشتند که تاکنون هیچ آماری را اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، شرکت سهامی آب منطقه‌ای، امور اقتصاد و دارایی و ارشاد اسلامی نیز به ترتیب تعهد ایجاد اشتغال برای 189، 41، 131 و 24 نفر را داشتند که هیچ‌کدام به تعهد خود عمل نکرده‌اند و اگر هم جذب نیرو داشته‌اند، هیچ آماری را برای اطلاع‌رسانی در سامانه رصد وارد نکرده‌اند.

کریم‌نژاد عنوان کرد: صنعت، معدن و تجارت تعهد ایجاد اشتغال برای هزار و 19 نفر را داشته که از این تعداد آمار اشتغال‌زایی برای 132 را وارد سامانه کرده، بنیاد شهید تعهد 86 نفر را داشته که تاکنون هفت اشتغال‌زایی داشته، جهاد کشاورزی تعهد ایجاد اشتغال برای 400 نفر را داشته که فقط با جذب 71 نفر، 18 درصد تعهد خود را عملی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب روستایی، شرکت گاز، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات اداره پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات(اداره زیرساخت)، ارتباطات و فناوری اطلاعات (نظام صنفی رایانه‌ای)، ارتباطات و فناوری اطلاعات(شرکت مخابرات)، ارتباطات و فناوری اطلاعات(استانداری) و امور شهری استانداری(شهرداری‌ها) از دیگر دستگاه‌هایی بودند که به تعهدات خود در بحث اشتغال‌زایی عمل نکرده‌اند و یا اگر جذب نیرو داشته‌اند، آمار مربوط به آن را وارد سامانه رصد نکرده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در استان لرستان افرادی بدون برخورداری از تخصص لازم تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال دریافت کرده‌اند ولی به‌علت نداشتن مهارت لازم در کار خود شکست خورده‌اند که بالا بودن نرخ بهره بانکی سبب شده که توان بازپرداخت اقساط و بهره بانکی را نداشته باشند و به بیکاران بدهکار تبدیل شوند.

انتهای پیام/ آ

۹۴/۰۶/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۱)

با سلام . ما بیمه ای ها رو فراموش نکنید که حدود سه ساله قبول شدیم وهنوز بلاتکلیفیم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی