---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

۲


دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز با بیان اینکه 93 درصد حقوق کارکنان دولت از محل دریافت مالیاتها تامین می‌شود، گفت: استخدام 15 هزار نیروی دولتی در سال آینده نیازمند تامین منابع مالی بسیار است.

علی اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مجوز استخدام دولتی 15 هزار نفر در راستای بخشنامه دولت گذشته است که قرار بود در قالب طرح مهرآفرین به کار گرفته شوند اما به دلیل برخی ابهامات و ایرادها، دولت یازدهم اجرای آن را لغو کرد.

وی ادامه داد: آن زمان بخش خصوصی زیر بار اجرای آن نرفت زیرا مقرر شد تا نیروهای انسانی که برای شرکتهای پیمانکاری کار می‌کنند از این پس مستقیما به استخدام نهادها و دستگاهها درآیند اما بسیاری از شرکتهای پیمانکاری به آن معترض بودند و شهرداری‌ها و استانداری‌ها از اجرای آن خودداری کردند.

اصلانی گفت: متاسفانه در بخش نظافت شهری بعضا شرکتهای پیمانکاری به تعهدات خود در قبال نیروی کار عمل نمی‌کردند مثلا طی قراردادی که برخی پیمانکاران با شهرداری می‌بستند بابت سنوات و عیدی کارگر مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کردند ولی بدون در نظر گرفتن ساعات کار کارگر تنها نیمی از مبلغ را به وی پرداخت و از دادن مابقی خودداری می‌کردند همین امر موجب اعتراض بسیاری از نیروهای کار شرکتی شده بود.

این فعال کارگری درعین حال با بیان اینکه به کارگیری 15 هزار نیروی کار دولتی مغایر با شعار کوچک سازی دولت است، افزود: در شرایطی که هزینه‌های دولت بالا است با افزایش تصدی‌گری‌ها رو به رو هستیم در حالی که به گفته رییس جمهوری 93 درصد حقوق کارکنان دولت از محل مالیاتها پرداخت می‌شود.

وی گفت: متاسفانه سیستم مالیاتی کشور قوی نیست،‌ در بحث دریافت مالیات بیشترین فشار برروی کارگر و کارمند است و از صنوف و گروههای پردرآمد مالیات گرفته نمی‌شود با وجود آنکه ارزش افزوده هشت درصد افزایش پیدا کرده بسیاری از صنوف از جمله طلافروشی‌ها آن را رعایت نمی‌کنند و به جای واریز به دارایی به جیب خودشان می‌رود.

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز گفت: وقتی در بودجه سال 94 هزینه‌های جاری دولت به 124 هزار میلیارد تومان می‌رسد نشان دهنده آن است که بخش اعظمی از بودجه‌های سالانه به پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان اختصاص دارد.

وی در پایان با بیان اینکه مخالف استخدام دولتی نیستیم، افزود: بحث ما بر سر استخدام‌های تلنبار شده و غیر کارشناسی است طبعا بار مالی استخدام‌ها مهم است زیرا با اوضاع درآمدهای نفتی و فشارهای اقتصادی، تامین منابع مورد نیاز در این خصوص امری ضروری است.

نظرات  (۲)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۱۷ ازمون دهنده
به شما چه ارتباطی داره  حتما دولت خودش فکرش رو کرده
اقای اصلانی سر پیازی یا ته پیاز کی گفته ازمون استخدامیها مربوط به طرح مهر افرینهه خدا خر رو شناخت که بهش شاخ نداد اخه خر گاز می گیره خدا رو شکر که کاره ای نیستی وگر نه پدر همه رو در می اوردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی