---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

۰

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری هیئت عمومی دیوان عدالت اداری روز گذشته مورخ 4/8/95 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی تشکیل شد و به موجب یکی از دستور جلسات درخصوص وضع استخدامی مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی رای وحدت رویه مبنی بر تکلیف دولت به استخدام رسمی آزمایشی مهندسین ناظر واجد شرایط را صادر کرد.
لازم به توضیح است که به موجب ماده واحده اصلاح قانون استخدام مهندسین ناظرتولیدات کشاورزی دولت مکلف شده است ظرف مدت سه سال از تاریخ تصویب قانون مذکور تعداد ده هزار نفر ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی با تحصیلات کارشناسی و بالاتر که عضو سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی می باشند و از سال 1382 تا زمان تصویب این قانون حداقل دارای دو سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه منابع طبیعی و تولید محصولات راهبردی بخش کشاورزی بوده و یا در تعاونی های تولید بعنوان مدیر یا کارشناس فعالیت داشته اند و دارای سوابق مشارکتی و نظارتی درمدیریت جهاد کشاورزی استانها و شهرستانها و مراکز خدمات کشاورزی می باشند با رعایت ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری در پستهای عملیاتی و نظارتی جهاد کشاورزی استخدام نماید.
 در اجرای قانون مذکور سازمان جهاد کشاورزی نسبت به استخدام واجدین شرایط مذکور به صورت پیمانی اقدام کرده بود و اشخاص ذینفع به دیوان عدالت اداری شکایت و استخدام بصورت رسمی آزمایشی را تقاضا می نمایند. شعب رسیدگی کننده دیوان عدالت اداری در خصوص خواسته فوق آرای متعارض صادر کرده و موضوع در اجرای ماده 89 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری در هیئت عمومی مطرح و با این استدلال که به صراحت حکم مذکور در ماده واحد فوق دولت مکلف به استخدام مهندسین ناظر واجد شرایط با رعایت ماده 46 قانون مدیریت خدمات کشوری بوده و حکم ماده مذکور دلالت بر استخدام بصورت رسمی آزمایشی دارد، لذا حکم به ورود شکایت دائر بر الزام سازمان جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت برنامه ریزی به تبدیل وضع اشخاص مذکور به رسمی آزمایشی را به عنوان رای صحیح اعلام می نماید.
بنابراین با صدور رای مذکور در اجرای ماده 89 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دستگاههای اجرائی ذیربط (سازمان جهاد کشاورزی – سازمان مدیریت و برنامه ریزی) مکلف به تبعیت از مفاد رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری بوده و با توجه به تعداد مشمولین حکم مذکور که حدود ده هزار نفر می باشند اجرای رای وحدت رویه مذکور موجب پیشگیری از طرح شکایات موردی توسط اشخاص ذینفع خواهد بود.
 
۹۵/۰۹/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی