---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ق.ظ

۷

 

نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در سال‌های 84 تا 92 بالغ بر 499 هزار نفر به صورت غیرقانونی در نظام اداری کشور استخدام شدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مختار محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به اصلاح نقشه راه نظام اداری کشور اشاره کرد و گفت: ساماندهی نظام اداری و حذف تشکیلات غیر‌ضروری از جمله وظایف دولت در اصلاح نقشه راه اداری است.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه نظام اداری کشور در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارد و این نظام نمی‌تواند بستر رشد و توسعه کشور را فراهم کند، به وضعیت کنونی نظام اداری کشور اشاره کرد و گفت: 18 وزارتخانه، 911 سازمان و موسسات دولتی و آموزش عالی و 797 شرکت دولتی تشکیل دهنده نظام اداری کشور هستند.

وی با بیان اینکه 42 نهاد تحت امر رهبری در کشور وجود دارد، افزود: 595 مؤسسه و شرکت زیرپوشش نهاد‌های غیر دولتی، 20 صندوق بازنشستگی و یک هزار و 236 شهرداری در سراسر کشور وجود دارد.

محمدی تصریح کرد: نظام اداری کشور از لحاظ واحدهای سازمانی نظیر اداره‌کل و اداره 97 هزار و 678 مورد است، ضمن اینکه 149 هزار و 386 واحد عملیاتی از قبیل واحدهای درمانی آموزشی و بهزیستی وجود دارد.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تعداد حقوق‌بگیران وزاتخانه‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی را 2 میلیون و 34 هزار نفر برشمرد و تصریح کرد: حقوق‌بگیران نیروی انتظامی 600 هزار نفر و سایر شرکت‌های دولتی 436 هزار و 488 هزار نفر است.

وی به حقوق‌بگیران صندوق بازنشستگی کشور اشاره کرد و افزود: تعداد حقوق‌بگیران این صندق یک میلیون و 247 هزار نفر است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان  خود به وضعیت استخدامی بین‌ سال‌های 84 تا 92 اشاره کرد و گفت: براساس آمار به دست آمده از برنامه چهارم و پنجم توسعه ‌طی این سال‌ها 894 هزار نفر به صورت رسمی، پیمانی و قرار دادی جذب ادارات دولتی شدند که جذب 395 هزار و 44 نفر به صورت قانونی انجام شده است.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بیان کرد: از این تعداد 210 هزار نفر از طریق آزمون جذب شدند و 648 هزار نفر بدون برگزاری آزمون عموی و غالباً با مدرک تحصیلی غیر‌مرتبط استخدام شدند.

وی با بیان اینکه 499 هزار نفر بدون مجوز قانونی استخدام شدند، ادامه داد: با شروع دولت یازدهم و به وسیله مجلس شورای اسلامی مجوز استخدام غیرقانونی 394 هزار نفر در طرح مهر آفرین لغو شد که در صورت جذب این افراد تعداد افراد استخدامی در نظام اداری به یک میلیون و 288 هزار نفر می‌رسد و چیزی حدود 8 هزار میلیارد تومان برای دولت هم هزینه مالی در برداشت.

محمدی خاطرنشان کرد: براساس آمار سازمان مدیریت  و برنامه‌رزی کشور 3/1 درصد کارکنان دولت دارای مدرک تحصیلی دکترا، 5/2 فوق لیسانس، 41/7 لیسانس و 50 درصد زیر لیسانس اعم از فوق دیپلم و کمتر هستند.

 

نظرات  (۷)

مردک چرا نمیگویی که این افراد همگی در دولت های قبل استخدام شده بودند و وضعیت بلاتکلیف داشتند که با حکم رئیس جمهور وقت تعیین تکلیف شده اند

ااستخدام بای بای شرمنده خانوادم شدم 
شما چرا همه چیز رو به خودتون میگیرین؟ این بیچاره گفته استخدام شده اند ما که هنوز استخدام نشدیم!!!
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با یادآوری اینکه از سال 93 به بعد سعی داریم تا بودجه جاری را کم کرده و بودجه عمرانی را افزایش دهیم، بیان کرد: امیدواریم این 10 درصد را به 40 درصد در ترزیق اعتبارات عمرانی افزایش داده تا بخشی از فعالیت‌های عمرانی را شاهد باشیم. حقیقت‌پور بدهی 450 هزار میلیارد تومانی دولت به پیمانکاران و پروژه‌های تکمیل نشده و نیمه تمام را یادآور شد و گفت: این رقم سه برابر بودجه کشور است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931109000288#sthash.1rmcbb3v.dpuf
قانون فقط باید برای ما که از طریق آزمون و بدون پارتی میخاییم بیاییم سرکار اجرا بشه! توی استان ما یارو بلد نیست اسم خودشو درست بنویسه شده رییس یک اداره! مام باید با فوق لیسانس دولتی ........
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۳ بیصدا فریاد کن
نمیدونم چرا بعضی ها، دیگران رو .. فرض می کنن.
آقایان استخدام ناظرین کشاورزی بدون آزمون، استخدام تامین اجتماعی بدون آزمون که از تابستان سال 92 شروع شده و تا حالا ادامه داره. چرا جلوی این استخدام های بی قانون را نمیگیرین.
ماهایی که آزمون دادیم و به صورت قانونی قبول شدیم بدون اینکه هیچ پارتی داشته باشیم فقط به خاطر اینکه به صورت قانونی میخوایم جذب بشیم باید دو سال منتظر بمونبم.
آدم میمونه چی بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۹ آزمون داده

طوری از استخدام غیر قانونی میگن که انگار نه انگا در همین هفته پیش 470 نفر از ناظران کشاورزی در آذربایجان شرقی  ساماندهی و استخدام شدن که من به طور یقین میتونم ادعا و اثبات کنم که حداقل 50 درصد از اونها نه آزمون دادن و نه شرایط لازم مانند سابقه لازم را داشتند همه چیز صوری بود مثلا با یه نامه صوری برای خودشان سابقه کار یا آزمون درست کردند اگه واقعا دنبال عدالت هستند جلو این بی قانونی رو بگیرند و کسانی که واقعا آزمون دادند استخدام کنند


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی