---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

۰

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با تاکید بر این‌ که، ثروت‌افزایی در فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان به معنای در اختیار داشتن دانش فناوری است، راه حل مشکل اشتغال جوانان را، نه استخدام دولتی بلکه فعالیت و تکثر شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا، دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، امروز 23 اردیبهشت ماه، در جریان بازدید از دستاوردهای جدید دارویی و تجهیزات پزشکی «شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران» (سها)، بازار شرکت‌های دارویی و پزشکی را مطلبوب خواند و گفت: تقویت بخش خصوصی، ظرفیت بزرگ بازار هلال‌احمر را می‌تواند در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهد تا به‌واسطه این مهم، شرکت‌های یاد شده، مسیر بین‌المللی شدن را هموارتر از گذشته طی کنند.

وی با بیان این‌ که در فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان، ثروتمندی به معنای در اختیار داشتن دانش فناوری است، راه حل مشکل اشتغال جوانان را شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم که راه حل اشتغال، استخدام دولتی نیست و فارغ‌التحصیلان کشور، تنها در صورت فعالیت در شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند موفق باشند.

رییس بنیاد ملی نخبگان در پایان، با اشاره به آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حمایت و تقویت مدل‌های جدید همکاری بخش خصوصی و محققان، گفت: به طور کامل آمادگی همکاری و حمایت از ظرفیت بزرگ هلال‌احمر در راستای ایجاد اشتغال دانش‌بنیان بر مبنای مدل‌های نوین را داریم.

در ادامه، محسن ضیایی، رییس جمعیت هلال‌احمر نیز از همکاری هلال‌احمر با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم در این راستا، موفق به برداشتن گام‌های موثر و آینده‌سازی شویم.

براساس این گزارش، در بازدید معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از شرکت داروسازی سها‌، از سه دستاورد تولید شده این شرکت در حوزه کمک به بیماران کلیوی رونمایی شد. با تولید سه فرآورده دارویی «هسته پِلت»، «قرص سِولامر» و «پِلِت اُورلیتات» امید می‌رود تولید تجاری این سه محصول بتواند گام موثری در درمان بیماران حاد کلیوی برداشته و به پیشرفت اقتصاد علمی صنعت دارویی کشور کمک کند.

۹۴/۰۲/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی