---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ

   پیگیری استخدام آموزش و پرورش در سال 94 



سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال ۹۴،اولین آزمون استخدامی پیمانی دولت یازدهم را برگزار می‌کند، بر این اساس متقاضیان از دهم تا هفدهم فروردین سال جاری مهلت دارند تا برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اولین آزمون استخدام پیمانی را در سال ۹۴ برگزار می‌کند، بر این اساس متقاضیان می‌توانند از دهم تا هفدهم فروردین ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش، برای حضور در این آزمون، ثبت‌نام کنند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

"بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام در دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاههای اجرایی موضوع بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/۷/۱۳۹۳ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره ۱۲۲۲۱۸/ت ۵۰۹۴۷ هـ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۳ هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۳۹۴ و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاههای اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه ۹۴/۱/۱۰ لغایت ۹۴/۱/۱۷ به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند.

توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یک از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که در تاریخ ۹۴/۱/۱۰ منتشر خواهد شد، درج می‌گردد. چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاههای متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.



پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

نظرات  (۱۶)

سلام به همه عزیزان واقعا" شرم اوری این همه جوان اماده به کار دولت فقط مینشیند تا همه پیر شوند وقتی مردن کار بدهند واوی لالالالالال
سلام من لیسانس روانشناسی عمومی هستم میتونم در این استخدامی ها شرکت کنم؟
سلام من لیسانس تربیت بدنی دارم میخواستم با این شرایط جدید ثبت نام کنم اما الان با نظراتی ک بعضی اقایون و خانوما گذاشتن تردید دارم ک ثبت نام کنم و اگه احیاناا قبول شدم رسیدگی میشه یا همه این تلاش ها و ب قول معروف این خوشحالیا ک میتونم وارد بازار کار بشم الکیه. اصن من ک لیسانس ورزش دارم میتونم شرکت کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشا جواب بدید...ممنون
پاسخ:
مدیرسایت : اگه شرایطشو دارین حتما ثبت نام کنید و هیچ تردیدی هم نداشته باشین اگه تو آزمون قبول بشین بقیش راحته
سلام،لیسانس ریاضی کاربردی هستم،درحال حاضر بیکارم ،
سلام من لیسانس روان شناسی عمومی ام در مورد رشتم هیچ کاری پیدا نمیشه دولت هم استخدام نمیده برای این رشته واقعا چیکار کنم
سلام چرا در آزمون استخدامی کارشناس معماری خانم بر نمیدارید.
من مدرکم کارشناسی ارشد شیمی آلی هست.لطفا راهنمایی کنید در کدام ارگان میتونم ثبت نام کنم
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۵ ساده لوح وابله

دولت فهمیده جوانان تحصیلکرده مملک یه جماعت بی عقل ساده لوحن اینجوری میخواد همه رو بفرسته دمبال نخود سیا ما اگه عقل داشتیم وساده لوح نبودیم سه سال علاف نمیشدیم اونقد باید مرد بودیم حقمونو میگرفتیم نه اینکه با خواهش وتمنا ما رو استخدام کنن

سلام من لیسانس ادبیات فارسیم میتونم تواین استخدامیهاشرکت کنم؟
ایا مددکار هم استخدام میکنه؟؟؟
باسلام بارشته تربیت بدنی هم میشود در این استخدامیها شرکت نمود باتشکر.
سلام .آیا سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی هم می توانند این آزمون را داشته باشند ؟
 سلام من لیسانس تربیت بدنی ام میتونم تو این استخدامی ها شرکت کنم.
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۴۶ قبولی سه ساله پشت در
آقا واقعا دولت محترم اقای روحانی حداقل دکتر نوبخت تو گروه برنامه ریزی خودش مشخص نیست چیکار میکنه 
از یک طرف بدنه دولت میگه بزرگه 3% کوچکترش کردیم
از یک طرف میگه مشکل اعتبار جذب داریم
حالام به مبارکی اطلاعیه استخدام جدیدشون کام همه رو به تلخی کشید عزیزانی که میخواند استخدامی ثبت نام کنند حالا می گن خودش قبول شده نمی خواد ما کارمند دولت بشیم 
برادر و خواهرای گلم کاش حداقل 0.1% اون چیزی رو که تو این دو سه سال کشیدم درک می کردید این استخدام به جنبه های مختلف زندگیم لطمه نزده که نگو تا به امروزم پادر هوام والا
نمی دونم چی بگم شاید عقل من ناقصه والا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۵ مریم گلستانی
دولت واقعا مشکل استخدامی های قبلی که از سال 91 هنوز شروع به کار نکردند،حل کرد،که دوباره آزمون برگزار میکند؟!!!!!!اینها چند سال باید بلاتکلیف باشند...
سلام من لیسانس علوم سیاسی هستم  شانزده ماه خدمت سربازی کردم در کدامیک از دستگاه اجراهی کشور میتونم  قبول بشوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی