---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ب.ظ

۹

سنندج - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان از تحقق وعده دولت برای تامین منابع مالی استخدام های جدید در بودجه سال آینده کشور خبر داد و گفت: دولت برای استخدام های قانونی در سطح کشور 370 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان ازهاری روز پنجشنبه در نهمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان در سنندج، افزود: این منابع مالی برای استخدام هایی که مراحل قانونی آن از جمله آزمون، برگزار شده، در نظر گرفته شده است.

وی سهمیه استان کردستان در این استخدام ها را حدود 1500نفر اعلام کرد و گفت: منابع مالی استخدام این افراد در بودجه سال 94 تقدیم مجلس شده و دولت برای آن ردیف بودجه ای در نظر گرفته است.

او با اشاره به اینکه در استخدام های استان بخشی مربوط به استان و بخش هم ملی است، از دستگاه های اجرایی خواست پیگیر منابع اعتباری این استخدامی ها از سازمان های مرکزی باشند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان در ادامه سخنان خود از دولت به واسطه تقدیم لایحه بودجه سال 94 در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: برای دومین سال پیاپی در دولت تدبیر و امید شاهد ارسال به موقع لایحه بودجه کشور به مجلس هستیم که نشان از اعتقاد دولت به انضباط مالی دارد.

ازهاری تقدیم به موقع لایحه بودجه را نشان از اراده دولت تدبیر و امید مبنی بر انجام کارها براساس اصول کارشناسی و ضوابط قانونی دانست.

وی محتاطانه، بدون کسری و متوازن بودن را از ویژگی های بودجه سال آینده کشور دانست و افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا جزو اولویت های بودجه سال 94 است.

وی توجه به سرمایه گذاری و اشتغال را نیز از ویژگی های بودجه سال 94 دانست و گفت: کاهش نرخ تورم و برنامه ریزی برای رسیدن به این نرخ از برنامه های دولت برای سال آینده است.

او رقم بودجه امسال کشور را 837 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این بودجه به دلیل نگاه ویژه دولت به اشتغال جوانان، هزار میلیارد تومان به این مقوله اختصاص داده شده و همچنین 1300میلیارد تومان برای اختصاص وام های ارزان قیمت به مسکن جوانان در نظر گرفته شده است.ک/3

نقل از خبرگزاری تسنیم :

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان رقم اعتبارات استانی در بودجه سال ۹۴ را ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:در لایحه بودجه ۹۴، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مورد نیاز مردم و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ارسلان ازهاری ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان به لایحه بودجه 94 که اخیرا توسط دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است اشاره و اظهار کرد: اراده دولت یازدهم مبتنی بر انجام کار بر مبنای اصول کارشناسی و با رعایت ضوابط قانونی است و امسال لایحه بودجه 94 در موعد مقرر قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.

وی با یادآوری تاخیر در ارائه لایحه بودجه توسط دولت گذشته گفت: بودجه 94 محتاطانه، بدون کسری و متوازن با توجه به منابع درآمدی دولت شامل نفت، مالیات، حقوق گمرکی و واگذاری دارایی‌های مالی و مصارف که شامل هزینه‌های جاری عمرانی و توجه به دارایی‌های سرمایه‌ای است تنظیم شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی تصریح کرد: در بودجه 94 قیمت نفت 72 دلار پیش بینی شده که هر دلار 2 هزار و 850 تومان در نظر گرفته شده است بنابراین این کاهش درآمد نفتی که می‌تواند تاثیرگذاری فراوانی بر روی درآمدها داشته باشد نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد که اکنون درآمدهای نفتی، یک سوم منابع بودجه‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی به رقم بودجه کشور در سال 94 اشاره کرد و گفت: بودجه کشور 837 هزار میلیارد تومان در سال 94 در نظر گرفته شده است که 596 هزار میلیارد تومان آن مربوط به شرکت های دولتی است.

ازهاری از افزایش 16 درصدی بودجه در حوزه عمرانی در سال 94 خبر داد که در لایحه بودجه این سال در نظر گرفته شده است و  افزود: در لایحه بودجه 94، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مورد نیاز مردم و پیشرفت فیزیکی 80 درصد در اولویت است.

وی تصریح کرد: افزایش فعالیت‌های عمرانی، سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور می‌شود و بر همین اساس افزایش بودجه آن در سال 94 پیش بینی شده است.

معاون برنامه ریزی استاندار کردستان، رقم تخصیص داده شده به اشتغال جوانان در بودجه سال 94 را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به این که اعتبارات در سال 94 از توزیع استانی برخوردار است خاطرنشان کرد: طرح‌های مطالعاتی اجرایی به ویژه در حوزه راه و شهرسازی اعتبار مشخصی ندارند اما طرح‌هایی که مطالعات آن انجام شده و امکان اجرا دارند در اولویت هستند از جمله بهسازی محورهای دهگلان – حسین آباد، سنندج – مریوان، دیواندره – مریوان و احداث دانشگاه بین‌المللی مریوان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان بوده و کارهای مطالعاتی آن انجام شده و باید در مرحله اجرا قرار گیرد.

ازهاری از تعیین تکلیف افرادی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده‌اند در سال 94 خبر داد و افزود: در لایحه بودجه 94، 370 میلیارد تومان برای این افراد در نظر گرفته شده است که تعداد این افراد در استان کردستان 2 هزار و 500 نفر است که بخشی از آنها از محل اعتبارات استانی و بخشی دیگر از محل اعتبارات ملی به استخدام در می‌آیند.

وی رقم اعتبارات استانی در بودجه سال 94 را 5 هزار و 400 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم 11.4 درصد از اعتبارات را به خود اختصاص داده است که به نسبت رقم کمی است.

وی به اعتبارات ماده 180 نیز در لایحه بودجه 94 اشاره کرد و گفت: در سال 93، 136 میلیارد تومان رقم اعتبارات ماده 180 بود که در لایحه بودجه 94 این به 220 میلیارد تومان افزایش یافته است.

ازهاری خاطر نشان کرد: با توجه به این که بر اساس قانون، تخصیص بودجه به تفکیک دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد مدیران باید در این زمینه به شهرستان ها اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ر


نظرات  (۹)

سلام بچه ها . من پذیرفته شده 91 هستم . مدارکم رو فرستادن به تهران . هر بارزنگ میزنم میگن از اول اسفند ماه شروع به کار می کنید. به نظرتون امیدوار بمونم یا ..........................
۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۰ پذیرفته شده ی استانداری

پذیرفته شده ی 92

سلام من استانم آذربایجان غربی هست و اینکه من غیر معاینه پزشکی و سو پیشینه همه مراحو طی کردم  اسمم تو اسامی که تهران فرستاده شده بود بوده 

 

دوستان عزیز یه کم فکر کنید بعد نظر دهید اینکه گزینش شده ها میرن سر کار و گزینش نشده ها تا شهریور این حرف خنده داری هست ببینید اگه تو سال94برای ما که گزینش نشدیم بودجه باشه حتما اول فروردین میریم سر کار و اگه نباشه که هیچ
پذیرفته شده 92 امروز شنیدم به یکی دو نفر از هشترود هم زنگ زدن برا مصاحبه مصاحبه شون هم روز دوشنبه است احتمالا نمره تخصصیت به حد نصاب نرسیده که دعوتت نکردن بازم یه سر به منابع طبیعی بزن
۲۱ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۳ به پذیرفته شده 92
به پذیرفته شده استانداری من چهارشنبه حضوری رفتم پرسیدم گفتند اسمت تو لیست سه برابر نیست از اونجا به استانداری رفتم اسامی رو نگاه کردند و گفتند که با سه برابر ظرفیت خیلی فاصله داری اگه برات اس نفرستادیم معنیش اینکه قبول نشدی
پذیرفته شده 92 عز احتمالا مدارکت ناقص بوده یا مدارک مبنی بر بومی بودنت رو قبول نکرده باشن حتما به اونجا که مدارک دادی سر بزن، و یا برو استانداری ، چون من رقیبم که مدارکش ناقص بو دعوت نشده بود بداز تکمیل کردن مدارک اسمش دوباره تو لیست اومد، البته زودو سریع بروو پیگیر باش چون بعد از مصاحبه دستت به جای نمی رسه. انشا ا... که حل میشه
ازخردادیهای92بهزیستی اذربایجانشرقی کسی هست که برامصاحبه بهش زنگ یاپیامک زده باشن؟اگرکسی هست جواب بدهدلطفا.
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۸ منابع طبیعی
خوب برو اداره کل منابع طبیعی پیش اقای حلیمی یا خدادادی توکارگزینی لیستو نگاکنن ببینن اسمت تولیست سه برابر ظرفیت هست شاید پیامک به تو نیومده پارسال که به ما زنگ زده بودن نه پیامک.
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۱ پذیرفته شده 92
سلام جناب مدیر وبلاگ
سوالی داشتم خیلی مهمه من سال92 از اداره منابع طبیعی قبول شدم سهمیه 5درصد و سه سال سابقه کار دولتی داشتم که مدارک بردیم این هفته اداره منابه طبیعی به شهرستانهای دیگه پیامک زده که یکشنبه بیاین مصاحبه اما به من پیامک ارسال نشده شهرستانهای دیگه که تقریبا از این قرار بود:اهر-بستان اباد-چار اویماق  من هشترود بودم اما خبری نیست به نظرت همه رو یک رو واسه مصاحبه دعوت میکنن یا نه اعصابم ریخته بهم بعد از دو سال انتظار .......
پاسخ:
مدیرسایت : خب با اداره کلتون هرچه سریعتر تماس بگیرین احتمالا چون جلوی پیامک های تبلیغاتی رو بسته این به شما نیومده یا نرسیده   وقتی جلوی پیامکهای تبلیغاتی بسته مییشه اینجور پیاما نمیان..... در هر صوت حتما تماس بگیرید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی