---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

۰

 

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه دولت در استخدام مربیان پیش‌دبستانی به قانون عمل نکرد، گفت: مدیریت دانشگاه فرهنگیان برای نظام تعلیم و تربیت ایجاد مشکل می‌کند.

 

 

سید حسین نقوی حسینی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص واگذاری مدارس دولتی به موسسان مدارس غیر دولتی اظهارداشت: همانطور که مستحضرید اقتصاد آموزش و پرورش از یک اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مجلس شورای اسلامی برای بودجه سال 93 انصافاً گام بلندی برداشت.

وی ادامه داد: برخلاف همه دستگاه‌های دولتی که بودجه آنها در سال 93 کاهش نشان می‌داد، آموزش و پرورش افزایش بودجه نزدیک به 30 درصد داشت و این گام بزرگی بود.

 نقوی افزود: حالا که به ماه هشتم سال رسیدیم و تنها 3 ، 4 ماه به پایان سال مانده است، وقتی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم افزایش بیش از 20 درصدی بودجه خیلی اثری بر تحولات آموزش و پرورش نگذاشته است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس یاد آور شد: برای نمونه بدهی آموزش و پرورش هنوز به حق‌التدریس‌های خودش باقی است و معلمان از اردیبهشت تا حالا که دو ماه هم از سال تحصیلی گذشته، حق التدریس خود را دریافت نکرده‌اند و این سئوال برای ما جدی است که آموزش و پروش چگونه اقتصاد خود را مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به افزایش بودجه در آموزش و پرورش یادآور شد: این افزایش بودجه باید اثر زیادی روی آموزش و پرورش به خصوص اقتصاد آن گذاشته باشد؛ اما اثر آن را نمی‌بینیم و ما در این خصوص سئوال داریم؛ چرا که افزایش بودجه 15 هزار میلیاردی به 22 هزار میلیارد تومان افزایش مهمی است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا آموزش و پرورش به  مدارس و معلمان بدهکار است و سرانه دانش‌آموزی را به حساب مدارس نمی‌ریزد و این سئوال جدی است.

نقوی با اشاره به واگذاری مدارس دولتی به موسسان مدارس  خصوصی خاطرنشان کرد: این اتفاق خیلی عجیبی است؛ چرا که آموزش و پرورش یک موضوع حاکمیتی است و باید بر تعلیم و تربیت نظارت داشته باشد و دولت و حکومت، آموزش و پرورش را اداره کند و به محتوا و مسائل پرورش آن نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش را یک بنگاه اقتصادی ببینیم و مثل یک بنگاه اقتصادی با آن برخورد کنیم، دیگر چیزی از محتوای آن باقی نمی‌ماند، گفت: تا آن‌جا که می‌دانم امکان آموزش  مشمول این موضوع نیست؛ بلکه آموزش و پرورش حق دارد املاک و اماکن تجاری مازاد خود را تبدیل به احسن کرده  و یا بفروشد و هزینه تعلیم و تربیت کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا دریافت وجه در مدارس به اشکال مختلف قانونی است؟، افزود: دریافت هر نوع وجهی تحت عنوان شهریه از دانش‌آموزان ممنوع است و هیچ‌کسی حق ندارد دانش‌آموزان را مجبور کند تا به مدرسه پولی پرداخت کند.

نقوی اضافه کرد: اگر انجمن اولیا و مربیان و اولیای دانش‌آموزان داوطلبانه و با توجه به توان خود به مدرسه کمک کردند بحث دیگری است؛ اما آموزش و پرورش و مدارس حق ندارند کسی را ملزم به پرداخت وجهی کنند.

وی در خصوص انتصابات سیاسی در مدیریت‌های آموزش و پرورش گفت: ما در بیانیه‌ای که با عنوان نگرانی‌ها و مطالبات فراکسیون فرهنگیان از آموزش و پرورش در مهرماه منتشر کردیم و در 10 بند تهیه شده بود، یکی از موارد تأکید شده، موضوع انتصابات مدیریتی با نگرش سیاسی بود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساسیت کار آموزش و پرورش یادآور شد: نباید با آموزش و پرورش سیاسی برخورد شود و آن را به محل کشمکش و تنش‌های سیاسی تبدیل کرد و بنده تائید می‌کنم که در بعضی استانها و شهرستانها متأسفانه جابجایی مدیریتی با نگرش‌های سیاسی انجام شده است.

نقوی در خصوص استخدام مربیان پیش دبستانی افزود: آموزش و پرورش و در سطح کلان‌تر اینکه دولت به تکلیف قانونی خود عمل نکرده است و دولت موظف است به تکلیف قانونی خود عمل کند.

وی اضافه کرد: قانون صراحتاً مصوب و اعلام کرده است آموزش و پرورش موظف بوده تا آزمون برگزار کند و تکلیف استخدام مربیان را مشخص کند؛ اما متاسفانه دولت به قانون عمل نکرده است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در خصوص دانشگاه فرهنگیان و شرایط حاکم بر آن خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از موارد مورد اعتراض فراکسیون فرهنگیان است و اکثر اعضای فراکسیون معتقدند دانشگاه فرهنگیان با این سبک مدیریت نه تنها خدمتی به تعلیم و تربیت و تربیت معلم نمی‌کند، بلکه مشکلاتی برای نظام تعلیم و تربیت در آینده ایجاد خواهد کرد.

نقوی ادامه داد: ما نسبت به وضعیت مدیریت آن به شدت  انتقاد داریم و رئیس این دانشگاه تحصیل کرده آمریکاست و علاقه‌مند به تعلیم و تربیت آمریکاست و از میکروفن‌های علنی نیز اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی