---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

۰



بجنورد – معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی جزئیات اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود دلپسند افزود: اولین آزمون استخدامی برای ۱۶ دستگاه اجرایی استان خراسان شمالی از تاریخ دهم  فروردین سال جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند پس از ورود به سایت سازمان سنجش اموزش کشور به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

دلپسند گفت: کارت ورود به جلسه در روز ۲۹ اردیبهشت توزیع و روز و محل برگزاری آزمون یک خرداد در مرکز استان، شهرستان بجنورد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی به تفاوت های آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سال ۹۴ با سال های قبل اشاره کرد و گفت:استخدام برای تمامی دستگاههای اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در دو نوبت، فروردین و آبان ماه در سال انجام خواهد شد.

وی خوشه بندی های شغلی صورت گرفته در فرآیند این آزمون را یکی دیگر از تفاوت های این آزمون معرفی و افزود: خوشه بندی های شغلی صورت گرفته متناسب با رشته های شغلی تفکیک شده و متقاضیان باید در یک خوشه شغلی اعلام آمادگی و یک محل را به عنوان محل اصلی و سه محل را به عنوان محل فرعی انتخاب کنند.

دلپسند تاکید کرد: داوطلبانی که حد نصاب لازم را در آزمون کسب نموده ولی به لحاظ محدودیت ظرفیت پذیرش در اولویـت اصـلی انتخابی خود پذیرفته نشوند، درصورتی انتخاب های بعدی آنان ملاک عمل قرار خواهد گرفت کـه داوطلـب واجـد شـرایطی بـا انتخاب اصلی در آن شغل و محل مورد تقاضا وجود نداشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: مجموع نمرات تخصصی و عمومی به عنوان ملاک ارزیابی و سنجش متقاضیان بوده و برای اولین بار مواد آزمون برای دروس تخصصی و عمومی در سایت سازمان سنجش درج شده است.

دلپسند افزود: حد نصاب در هر خوشه شغلی متفاوت با خوشه شغلی دیگر بوده و بالاترین نمره کسب شده در هر خوشه مشخص و افرادی که ۵۰ درصد بالاترین نمره هر خوشه را اخذ کنند حد نصاب لازم آن رشته شغلی را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: انتخاب افراد بر اساس مجموع  نمرات آنان و با وزن ۶۰ درصد در حوزه اختصاصی و وزن ۴۰ درصد در حیطه عمومی بوده و پس از اعمال ضرایب بومی استانی و شهرستانی به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت می پذیرد.

دلپسند در خصوص اعمال ضرایب بومی استانی و شهرستانی توضیح داد و گفت: نمره داوطلبان بومی استان با اعمال ضریب ۱.۲ و بومی شهرستان با اعمال ضریب ۱.۴ محاسبه می گردد.

وی در ادامه بیان داشت: در مجموع فرآیند استخدامی ۳۰ درصد نمره کسب شده افراد از طریق مصاحبه و ۷۰ درصد نمره از طریق آزمون کتبی مشخص و پس از تلفیق نمرات آزمون کتبی و مصاحبه ۱.۵ برابر افراد مورد نیاز برای طی مراحل اخذ صلاحیت های عمومی به گزینش دستگاههای اجرایی معرفی خواهند شد.

دلپسند افزود: مشمولین سهمیه ۲۵ درصدی از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معرفی شده و در حال جذب بوده ولی سهمیه ۵ درصدی سایر ایثارگران و سهمیه ۳ درصدی معلولین از طریق برگزاری آزمون و رقابت داخلی بین آنان اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجموعا ۱۷۵ نفر در استان خراسان شمالی از طریق این آزمون جذب خواهند شد که ۹۶ نفر آنان مربوط به استانداری و برخی از دستگاه های اجرایی استان و ۷۹ نفر از طریق دستگاههای کشوری مانند سازمان فنی و حرفه ای، سازمان دامپزشکی و سازمان پزشکی قانونی، جذب خواهند شد.






 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی