---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۴



گروه جامعه: دستیار جوان رییس جمهور با اشاره به اشتغال غیرقانونی 400 هزار نفر در دولت سابق گفت: در دوره فعالیت دولت سابق، افرادی با مدرک تقلبی سر کار آمدند و توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند که اکنون دولت یازدهم نمی‌تواند قرارداد‌های آنها را لغو کند.
استخدام‌های‌تقلبی در دولت‌های‌احمدی‌نژاد!
سعید الله بداشتی در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» در رابطه با اشتباهات اقتصادی دولت‌های نهم و دهم گفت: هر عقل سلیمی به این نتیجه می‌رسد که یکی از خیانت‌های دولت‌های نهم و دهم در کنار سایر خیانت‌هایش این بود که در سال‌های پایانی عمر خود ۴۰۰ هزار اشتغال غیرقانونی در دولت ایجاد کرد.
در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از اشخاص دیپلم غیرقانونی داشتند اما با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا در اداره راه می‌رفتند و حقوق می‌گرفتند. یعنی نه مأموریت مشخصی داشتند و نه کار مشخصی، بلکه فقط بار مالی برای دولت داشته و دارند.

عضو شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود: در دولت گذشته خیلی از افراد با مدرک تقلبی سر کار آمدند و حتی بسیاری از افراد با لینک و رابطه توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند. وی افزود: بیش از 30 سال است که قرار شده ما سازمانی برای استخدام داشته باشیم. قرار ما این بود که دولت کوچک بشود اما در دولت‌های نهم و دهم همه موارد برعکس شدند. الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم با مشکل استخدامی مواجه است، آن هم به علت سیاست‌های غلط دوران احمدی‌نژاد. یعنی قرارداد‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود آنها را لغو کرد. وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که برای جوانان اشتغال‌زایی شود و دیگر شاهد رابطه‌ها و پارتی‌بازی برای شغل نباشیم.

نظرات  (۴)

۱۳ دی ۹۳ ، ۰۷:۵۶ امیر مهدی
بچه جون تو که از روند استخدام شدن خبر نداری چرا ابکی نظر می دی یه نوجون کم سن و سال هم می دونه موقع استخدام محرمانه از سازمان صادر کننده مدرک استعلام می گیرند و باید تاییدیه براش صادر کنند نه اینکه بدون ازمون سر کار اومدی از هیچ چیزی خبر نداری
۱۳ دی ۹۳ ، ۰۷:۵۲ امیر مهدی
دت ازنهنه این که ازموون استخدامی و گزینش قبول شدی و خیلی زحمت کشیدی و با زد و بند سیاسی مشاور نشدی اخه بچه اگه زد و بند و رابطه بازی نکرده بودی چوپونی هم بهت نمی دادندنکرده
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۳ همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان
همین که تو شدی مشاور ریس جمهور و حقوق میلونی می گیری کافی
نگران بقیه نباش
خودت ازمون دادی زحمت کشیدی گزینش رفتی شدی مشاور جوان ریس جمهور

دوساله انتظار امروز فردا 


نمی دونم بعضی ها فقط می خوان حرف بزنن اونگ از مفتش
بجای بکار بردن خیانت بهتره بگی خودتون چکار کردید غیر از بلاتکلیف کردن هزاران جوان... واردات بالای اجناس مصرفی برای جلوگیری از افزایش قیمت و ورشکستگی بسیاری از کارخانه ها و بیکاری...کاهش ارزش ریال...سقوط بازار بورس و عدم سیاست های مالی جهت حمایت از تولید...تغییرات ناگهانی در مدیریت دانشگاهها برای ایجاد پایگاهی در انتخابات اینده مجلس و ریاست جمهوری...مردم ما اگاهند ... خودشون می دونند عملکرد قوی یا ضعیف دولت قبل دلیل توجیهی برای دولت بعد نیست...اگر شما توانایی حل مشکلاتی که به قول خودتون دولت قبل گذاشت نیستید پس به چه حقی ادعای حل مشکلات جامعه را داشتید ایا این خود خیانت به ملت نیست؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی